Ei kulta näin

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Johtunee siitä, että todella arvostan itseäni. Enkä ole koskaan tavannut arvostaa paskaa.
Mutta eihän ihminen muutu ulosteeksi jos hän ei tajua omaa arvoaan eikä siksi arvosta itseään kamalasti? Eihän?
Elukka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Johtunee siitä, että todella arvostan itseäni. Enkä ole koskaan tavannut arvostaa paskaa.
Mutta eihän ihminen muutu ulosteeksi jos hän ei tajua omaa arvoaan eikä siksi arvosta itseään kamalasti? Eihän?
Riippuu siitä keneltä kysytään. Jotkut osaavat nähdä itseluottamuksen puutteen ohi, toiset taas pitävät sitä automaattisesti merkkinä kaikinpuoleisesta huonoudesta. :think:
AarneAnkka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Itse olen yhtä poikkeusta lukuunottamatta kelvannut jokaiselle tuntemalleni miehelle, vaikka olen älyltäni alempaa keskitasoa oleva hevosenturpa. Johtunee siitä, että todella arvostan itseäni.
Jälleen kerran en ihan hahmota sarkasmiasi. Mutta ilmeisesti "hevosenturpa" oli sarkasmia? Neitihän kuuluu sarjaan naiset, jotka aiheuttavat miehille tilapäisen stuporin, rytmihäiriön ja neliraajahalvauksen yhdellä hunajaisella katseella. Ja millaisin seurauksin. Minäkin jouduin epähuomiossa karaokelavalle. Ihmekös tuo että olet kelvannut. Jos se taas ei ollut sarkasmia, ihmettelen arvostatko todella itseäsi.

No, mullahan on autistireikiä aivoissani, ei tää oo eka kerta kun nokkeluudet jallittaa mua kybällä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Totesin ainoastaan, että ilkeistä miehistä kärsivä Fawkes ei ole vielä tajunnut, että vain harva asia on vastenmielisempää ja isompi turn-off kuin katkeroitunut, 16-vuotiaan minäkäsityksellä varustettu itseään miesvihansa välityksellä vähättelevä nainen.
Turskahti muuten kaffeet näytölle.
*siivoaa*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ann kirjoitti:Soittelu seuraavana päivänä.
Nimenomaan! Eikö nykyajan äijät ymmärrä yhdenillanjuttuja? Käy todella pistää joskus hermoon joku turha soittelu tai tekstailu.

Oon tosissani tätä mieltä, vaik Ann ei ehkä ollukaan. Paitsi et just tuli mieleen, et eihän siit oo kauaakaan, ku höpöttelin tääl jotain et en harrasta irtoseksiä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
hebuli

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ann, sipsi: mä estäisin ne peräänsoittelut olemalla antamatta numeroa sellaisille. Ei ehkä toimi jos on kovin pienet piirit, mutta niistä mä en tiedä mitään. Don't call me, I'll call you.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä annan aina luvan soittaa, tosin numeroa en anna. pitää miehessä sen verran yritteliäisyyttä olla että numeron selvittää. haasteellisuutta lisää etten yleensä kerro edes sukunimeäni :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
hermine

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja hermine »

par-sky kirjoitti:haasteellisuutta lisää etten yleensä kerro edes sukunimeäni :wink:
Mun numero on selvitetty, vaikkei kyseinen herra tainnut tietää etunimeäkään saatika että olisimme koskaan jutelleet. Kiinnostavinta tuossa oli, ettei kyseessä edes ollut kukaan Einari Epätoivoinen vaan ihminen, jonka ympärillä pyörii naisia ihan kirjaimellisesti riesaksi asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

- Vartalon pituuden unohdus. Ei, suusta seuraava alaspäin ei ole sormeiltava kostea reikä, vaan siinä välissä on niskaa, rintoja, vatsa, erityisesti alavatsa ja kyljet (nam).

- Nylkyttäminen.

- Miesten (joidenkin siis, ei yleistystä) mielestä seksissä on kyse vain ja ainoastaan penetroinnista eli heti kun on vähänkin kosteaa tai edes sillä mallilla että syljellä pääsee, niin eiku menox.

- Heti seksin jälkeen ylösnouseminen, "mä tuon sullekin paperia, vai tuutko mun kanssa suihkuun?" ja television eteen meno.

- Hiljaisuus. Mä pidän siitä että pystyy sanoinkin viestittämään mikä tuntuu hyvältä, mistä ei pidä jne. Kaikista ärsyttävintä on ottaa suihin, ja jälkeenpäin mies sanoo että "mä en kyllä tykkää sitä kun sen tekee noin lujaa...". OLISIT SANONUT! Jotkut haluaa että sitä vaan lutkutetaan, toiset saa jo kun päätyä vähän imee, ja toiset taas tykkää kun sitä ahdetaan kunnolla deep throat-meiningillä, jotkut taas kiihottuvat hampaista. Helppoa ja molemminpuolin mukavampaahan se olisi, jos pienet hellävaraiset neuvot tulisivat itse aktin aikana. Kyllähän mäkin neuvon miestä kun herra hääräilee alakerrassa "ihan vähän vasempaan ja olen taivaassa...", eikä se tunnu pahalta.
The great club outshines the individual, always and forever.
segma

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja segma »

hermine kirjoitti:
par-sky kirjoitti:haasteellisuutta lisää etten yleensä kerro edes sukunimeäni :wink:
Mun numero on selvitetty, vaikkei kyseinen herra tainnut tietää etunimeäkään saatika että olisimme koskaan jutelleet. Kiinnostavinta tuossa oli, ettei kyseessä edes ollut kukaan Einari Epätoivoinen vaan ihminen, jonka ympärillä pyörii naisia ihan kirjaimellisesti riesaksi asti.
Olisiko ollut vähemmän mainitsemisen arvoinen asia jos tyyppi olisikin ollut Einari Epätoivoinen? Tai miksi tuo piti edes mainita?
hermine

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja hermine »

segma kirjoitti:Olisiko ollut vähemmän mainitsemisen arvoinen asia jos tyyppi olisikin ollut Einari Epätoivoinen? Tai miksi tuo piti edes mainita?
Oikeastaan vaan siksi, että oli pakko päästä lesoilemaan jonnekin tuolla kun ei irl kehtaa ja oikeasti olen ei-kovin-kummoisen-näköinen nössö hissukka ja silti mulle tapahtuu kerran elämässä jotain tuollaista! Tarkemmin ajateltuna, jos joku ei-psykopaatti epätoivoinen tekisi noin, se olisi vielä enemmän mainitsemisen arvoista, yleensähän epätoivoiset harvemmin pääsevät runsaista sanoista tekoihin paitsi jos heidän todellisuudentajunsa on jotenkin hämärtynyt (ymmärrän kyllä, että ihminen voi olla ujo eikä se ole rikos).
huima

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti:- Vartalon pituuden unohdus.

- Nylkyttäminen.

- heti kun on vähänkin kosteaa tai edes sillä mallilla että syljellä pääsee, niin eiku menox.

- Heti seksin jälkeen ylösnouseminen, ja television eteen meno.

- Hiljaisuus.
5/5!!!!

Täydet pisteet, mitä mä voitin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Elppis kirjoitti:- Vartalon pituuden unohdus.

- Nylkyttäminen.

- heti kun on vähänkin kosteaa tai edes sillä mallilla että syljellä pääsee, niin eiku menox.

- Heti seksin jälkeen ylösnouseminen, ja television eteen meno.

- Hiljaisuus.
5/5!!!!

Täydet pisteet, mitä mä voitin?
Matkan maailman ympäri, ei takaisinpaluukiireitä!
The great club outshines the individual, always and forever.
huima

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti: Matkan maailman ympäri, ei takaisinpaluukiireitä!
Niin mäkin susta. :h:
Bigmama

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Pillupierut
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bigmama kirjoitti:Pillupierut
Whooooot!?!?!?!

Mikä vika pussy farteissa?
Ja "ei kulta näin"?? Onko sun kullalla pillu?

xD ja lisää niitä hymiöitä...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Bigmama

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

noku mä oon se joka aina mokaa kaiken sängyssä
Herra Manala

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

hermine kirjoitti:Mun numero on selvitetty, vaikkei kyseinen herra tainnut tietää etunimeäkään saatika että olisimme koskaan jutelleet. Kiinnostavinta tuossa oli, ettei kyseessä edes ollut kukaan Einari Epätoivoinen vaan ihminen, jonka ympärillä pyörii naisia ihan kirjaimellisesti riesaksi asti.
Jaa Gattaca?
Herra Manala

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

LillyMunster kirjoitti:
Bigmama kirjoitti:Pillupierut
Whooooot!?!?!?!
Mikä vika pussy farteissa?
Niin just. Pimppapierut on just ihkuja. Kaikki se normaalien pierujen ilo, mutta ilman epämiellyttävää hajua!
Kid

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bigmama kirjoitti:Pillupierut..
noku mä oon se joka aina mokaa kaiken sängyssä

Tuota tuota. Mikäs moka toi ny on? Ihan normaali juttu asennosta riippuen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja par-sky »

siinä vaiheessa kun on höylänny kun raastinrautaa puol tuntia niin ei tarvi kysyä "saanks mä tulla?" mä olen kyllästyny jo vartti sitten, mun mielestä on ihan sama vaikka menisit kokonaan pois.

(nimim. eräs ex piti kaikkea muuta paitsi lähetyssaarnaajaa silmät kiinni pimeässä pervona, irstaana ja kuvottavana)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elukka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti:(nimim. eräs ex piti kaikkea muuta paitsi lähetyssaarnaajaa silmät kiinni pimeässä pervona, irstaana ja kuvottavana)
:shock: Ja mä kun luulin että toi on vitsi ja urbaanilegenda!
Bigmama

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Kid kirjoitti:
Bigmama kirjoitti:Pillupierut..
noku mä oon se joka aina mokaa kaiken sängyssä

Tuota tuota. Mikäs moka toi ny on? Ihan normaali juttu asennosta riippuen.
joo, mut mä saan aina jotenkin latistettua tunnelman. Mä en vaan osaa
Vastaa Viestiin