Ei kulta näin

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
segma

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja segma »

Vaola kirjoitti:Spontaanittomuus. Esim. ensin ehdotetaan seksiä, sitten riisudutaan, käydään vuorotellen suihkussa ja asetutaan sänkyyn ja sit niinq aloitetaan. Tosi liikuttavaa.
Höh. Minulla ainakin kuuluu jostain käsittämättömästä syystä sellaiseen "kerran elämässä" -kokeiltavien fantasioiden joukkoon juuri tuollainen kylmän tieteellinen, mekanistinen kokeilu. Ei mitään ylimääräisyyksiä, vain täydellisiä, tasapainoisia raajakulmia, liikeratoja ja tasaista, suorastaan tappavan tasaista (hidasta) liikettä. Ymmärrän tietysti, että tuollainen käytös AINA on vähintäänkin tylsää ja puuduttavaa. Kokeiluna silti varmasti kiva - tärkeintä että molemmat olisivat leikissä mukana.

Ja täysin teoriapohjalta tässä vielä. Käytäntö antaa odottaa itseään. (Ja ehkä vähemmän yllättäen tästä syystä en vastaakaan alkuperäiseen galluppiin.)
AarneAnkka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

syttiK kirjoitti:Niskalaukaus.
Juu ei. Laukaus tisseille on paljon kiveNpaa.
Sannnu kirjoitti:Jääkö mies seksuaalisuuden herättyä ikuisesti siihen ainainen panetus tilaan...?
Se loppuu sitten kun mies kyllästyy sinuun, don't worry.
Bliss kirjoitti:Jos et olis nainen, saattaisin rakastua ihan tuon kirjoittamasi perusteella :h:
Sinä rakastat latteita tuhat kertaa kuultuja ja silti edelleen jatkuvasti jankutettavia itsestäänselvyyksiä?

Tuliko päivän puujalkakiintiö täyteen jo?
slam

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:Eniten ärsyttää kykenemättömyys kommunikointiin.
Jos kommunikaatio pelaa, kaikki muukin saadaan helpommin pelaamaan.
Minä en aina jaksa puhua, kun ei vain halua. Toisella kertaa puhuu sitten enemmän.

Itse topikkiin... äivän sama.
Noriyumi

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Jos et olis nainen, saattaisin rakastua ihan tuon kirjoittamasi perusteella :h:
Sinä rakastat latteita tuhat kertaa kuultuja ja silti edelleen jatkuvasti jankutettavia itsestäänselvyyksiä?
tuota noin, ne ei ole itsestäänselvyyksiä kovinkaan monelle. Katsopa mun postaukseni tuossa pari pykälää ylempää.
AarneAnkka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Itse ainakin edellytän, että mies arvostaa minua sellaisenaan.
Juu. Vähän kuten Red Bull virkistää, minä haluan rakastaa kehoa ja mieltä.

Ja Nori, kyllä, näin postauksesi. Ei se silti tarkoita ettenkö olisi jo kuullut noita dogmeja yli tuhatta kertaa. Varmasti suurin piirtein kaikki muutkin täällä ovat jo.

Vaan koskahan www.ihanoikeastiaidonkauneudenpuolesta.fi -liikkeeseen osallistuu myös miesmalleja?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja syttiK »

AarneAnkka kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Niskalaukaus.
Juu ei. Laukaus tisseille on paljon kiveNpaa.
Jos mä oisin miäs, aNpuisin naamalle :oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Georgina kirjoitti:Musta on aivan käsittämättömän raivostuttavaa jos tiedotetaan että nyt multa tulee, ihan kohta, ihan kohta, nyyyytt.....!!!
tekee mieli sanoa että älä? Hei en olis ikinä huomannut, hyvä kun kerroit.
Suihin ottaessa mun mielestä on lähinnä kohteliasta/huomaavaista ilmaista ennen laukeamista, että kohta tulis. Tykkään, nam. Vaikkei kyllä välttämätöntä olekaan. Muissa tilanteissa kyllä sen useimmiten miesten kohdalla huomaa muutenkin...

Mut tietty se, kun (lähinnä hetero-)seksin jälkeen miehen laukeamisen jälkeen kuulee kysymyksen: "Saiksä?"... ni se ei välttis niiqu ois sillai ihquu kuulla, junou. Vaikka kyllä tunnustan itsekin joskus moista kyselleeni...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Noriyumi

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

-Superior- kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Onneksi sentään kaikki miehet eivät odota naiseltaan täydellistä kropan muotoa, vaan arvostavat häntä muutenkin kuin ulkonäöltään.
Anteeksi nyt vain, mutta eikös tuo jo kuulosta hieman epätoivoiselta?
Katso huviksesi esim Cityn deittisivuston miesten seuranhakuilmoituksia niin näet mitä naiselta nykymiehet vaativat. Aikamoista täydellistä nukkea, sanon minä.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Noriyumi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Onneksi sentään kaikki miehet eivät odota naiseltaan täydellistä kropan muotoa, vaan arvostavat häntä muutenkin kuin ulkonäöltään.
Anteeksi nyt vain, mutta eikös tuo jo kuulosta hieman epätoivoiselta?
Katso huviksesi esim Cityn deittisivuston miesten seuranhakuilmoituksia niin näet mitä naiselta nykymiehet vaativat. Aikamoista täydellistä nukkea, sanon minä.
Eikös tämä vaatimustaso ole jokseenkin samankaltainen kummallakin sukupuolella? Naiset toki ovat valmiimpia tyytymään vähempään, jos miehellä on tarpeeksi varakkuutta ja vaikutusvaltaa. - Jatkaaksemme karkeiden yleistysten linjalla.
"I want you to get excited about your life."
Tiikeriankka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Noriyumi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Onneksi sentään kaikki miehet eivät odota naiseltaan täydellistä kropan muotoa, vaan arvostavat häntä muutenkin kuin ulkonäöltään.
Anteeksi nyt vain, mutta eikös tuo jo kuulosta hieman epätoivoiselta?
Katso huviksesi esim Cityn deittisivuston miesten seuranhakuilmoituksia niin näet mitä naiselta nykymiehet vaativat. Aikamoista täydellistä nukkea, sanon minä.
Minäpä kävin katsomassa. Ensimmäisessä kuudessa "tositarkoituksella" jätetyssä ei ollut minkäänlaisia vaatimuksia ulkonäön suhteen. Enempää en jaksanut lukea.

Niille, jotka eivät tätä vielä tienneet:
-kunnostaan (ulkonäöstään) voi pitää huolta.
-kaikkea ei tarvitse syödä. Ilman roskaruokaa, karkkia yms. voi elää. Terveellinen ruoka ei itseasiassa tapa, siksi sitä sanotaan terveelliseksi.

Ja jos tulee sivuutetuksi ylimääräisen perseläskin vuoksi, se tarkoittaa vain sitä, ettei se toinen ollut oikea sinulle. Ja jos edelleen asia vaivaa, lue yllä oleva ohjeistus uudelleen.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja mölli »

Häh eihän noissa miesten ilmoituksissa paljon paskaakaan yleensä vaadita jos vertaa naisten ilmoituksiin ja jos joku mies paljon vaatii niin kyseisellä tyypillä taitaa olla paljon varaa siihen.
Kingi I
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tiikeriankka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti: Anteeksi nyt vain, mutta eikös tuo jo kuulosta hieman epätoivoiselta?
Katso huviksesi esim Cityn deittisivuston miesten seuranhakuilmoituksia niin näet mitä naiselta nykymiehet vaativat. Aikamoista täydellistä nukkea, sanon minä.
Minäpä kävin katsomassa. Ensimmäisessä kuudessa "tositarkoituksella" jätetyssä ei ollut minkäänlaisia vaatimuksia ulkonäön suhteen. Enempää en jaksanut lukea.

Niille, jotka eivät tätä vielä tienneet:
-kunnostaan (ulkonäöstään) voi pitää huolta.
-kaikkea ei tarvitse syödä. Ilman roskaruokaa, karkkia yms. voi elää. Terveellinen ruoka ei itseasiassa tapa, siksi sitä sanotaan terveelliseksi.

Ja jos tulee sivuutetuksi ylimääräisen perseläskin vuoksi, se tarkoittaa vain sitä, ettei se toinen ollut oikea sinulle. Ja jos edelleen asia vaivaa, lue yllä oleva ohjeistus uudelleen.
Sovinisti!! Sika!!
Nyt penikseni on fantastinen!
Leila

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Leila »

- Epämiellyttävää ovat miehen karkeat kädet, sellaiset limakalvoilla tuntuvat tosi pahoilta. Älä kulta koske mua sinne.
- Tosi paljon nyppii se, että sisään työnnytään ennen kuin olen tarpeeksi kostea. Odota kulta vähän, hiplaan itseni ensin märäksi.
- Aika paljon ärsyttää se, että suihinotossa mies tarttuu takaraivoon ja painaa päätäni alemmas. Kulta, multa tulee yökkä.
- Se ärsyttää myös, kun mies olettaa pikaseksin olevan minulle yhtä mahtavaa kuin hänelle. Helppoa se on, mutta ei mahtavaa.
hebuli

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tätäkin keskustelua lukiessani yksi turn-off ominaisuus nousee ylitse muiden, joka toimii muistutuksena mksi ihmissuhteet ja seksi tuntuvat välillä olevan minulle aivan liian monimutkaisia ja vaikeita asioita:

- Toiseen osapuoleen kohdistetut, omasta mielestäni käsittämättömän vähäpätöiset, turn off:t.

Ehkä tärkein positiviinen ominaisuus toisessa on LM:n mainitsema avoin kommunikaatio. Lupaan on suputtamatta korvaasi kuinka ihana olet, olla puhumatta ääneen tuntemuksistani huipun lähestyessä tai olla huohottamatta liian kovaa, jos vain tiedän että se häiritsee sinua niin kovasti. Olen valmis tulemaan edes sen verran vastaan, ettei seksi tuntuisi toisesta niin kovin epämiellyttävältä. Kyllä minä voin oppia, vaikka saatan edelleen mielessäni ihmetellä miksi kyseinen asia on toisesta niin kovin negatiivista.

Seuraava jonkun listalle ilmestyvä Total Turn-off: "liika yritys miellyttää toista sängyssä" :D
hebuli

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tiikeriankka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Katso huviksesi esim Cityn deittisivuston miesten seuranhakuilmoituksia niin näet mitä naiselta nykymiehet vaativat. Aikamoista täydellistä nukkea, sanon minä.
Minäpä kävin katsomassa. Ensimmäisessä kuudessa "tositarkoituksella" jätetyssä ei ollut minkäänlaisia vaatimuksia ulkonäön suhteen.
Silti, ehkä Noriyuminkin pitäisi antautua kuuden rekkalesbon käsittelyssä muuntautumisleikkiin, jossa hänestä tehdään enemmän miehiä miellyttävä pakkaus.
Feiz

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Feiz »

hebuli kirjoitti:Silti, ehkä Noriyuminkin pitäisi antautua kuuden rekkalesbon käsittelyssä muuntautumisleikkiin, jossa hänestä tehdään enemmän miehiä miellyttävä pakkaus.
Kannattaa luovuttaa ton noriyumin kanssa. Sehän on yks naispuolinen Gattaca. Samat jaarittelut kuin gatticksella, mutta sukupuoli vain vaihdettu.

Tosin pakko myöntää, että muuttumisleikkijaksoon kun laitettaisi tuo "rekkalesbot stylaa Noriyumin ja homot stylaa gattacan" niin voisi olla naurussa pitelemistä. 8)
hermine

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mistähän syystä musta tuntuu, että rekkalesbot eivät stailaisi kenestäkään oikeasti kovin perinteisellä tavalla miehen silmää miellyttävää...onko tuollaista ohjelmaa oikeasti olemassa?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
  • Huono motoriikka/liikekontrolli (robotiikan saloja)

Miten on Mana sun motoriikan kanssa..jokunen aika sitten hiukan sivuutin aihepiiriä ja yritin saada jonkinlaista infoo mm. sun motoriikasta. Kerropas nyt sedälle että kun olet noinkin nuori yms, niin miten rivakasti, taidokkaasti tai peräti kestoisesti sun vaikka lantio heiluu?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sannnu kirjoitti:Miksköhän mä oikeestaan edes vastasin koko ketjuun,
Koska sua kiinnostaa sexi jossain määrin, niin simppeliä.
Sannnu kirjoitti:kun mä olen jo muutenkin niin kyllästynyt aiheeseen seksi ja lähinnä siihen,
Tottakai jos et ole sexuaalinen niin näinhän se menee.

Sannnu kirjoitti: että tuntuu siltä, että miehillä muu ei mielessä juuri pyörikkään. Loppuuko se koskaan? Jääkö mies seksuaalisuuden herättyä ikuisesti siihen ainainen panetus tilaan...?

Ei kannata yleistää, nimittäin varmasti löytyy sullekin miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita panemisesta juurikaan tai ei ollenkaan..ja näinhän se yleensä menee että samantyyppiset ihmiset menee nippuun zadaa.

Ja mitäköhän tarkoitat tällä "ainainen panetustila"?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuo kieli korvassa on kyllä vastenmielistä. Muuta en osaa aiheesta sanoa, viimeisestä rakastelukerrasta on aikaa noin neljä kuukautta, joten on jo unohtunut mieltymykset.
Turbohaltija

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Patz kirjoitti:Mikä sängyssä ärsyttää?
Ei ärsytä mikään. Mulla on hyvä sänky. Nukkuminen ja nussiminen siinä ovat yhtä riemujuhlaa. :wink:
Herra Manala

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

jouden-za kirjoitti:Miten on Mana sun motoriikan kanssa..jokunen aika sitten hiukan sivuutin aihepiiriä ja yritin saada jonkinlaista infoo mm. sun motoriikasta. Kerropas nyt sedälle että kun olet noinkin nuori yms, niin miten rivakasti, taidokkaasti tai peräti kestoisesti sun vaikka lantio heiluu?
Sait mut kiinni. Pakko myöntää, että motoriikastani ei ole jäljellä kuin kauhusta jäykistynyt paska, kun tajuaa että puppelipoikien grand old man on noin saatanan kiinnostunut omista sänkysuorituksistani.

Miten on jouska sun vaatehuoneen laita? Löytyykö vai onko kaappitilaa vissiin ihan riittävästi? Skorpionit kiinnostaa, rite?
ninnithequeen

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Anaaliin ei kosketa. Siitä lähtee meikäläiseltä fiilikset. Vapaamielinen noin muuten, juu, mutta tuo on sellainen asia jota en voi sietää ja homma loppuu siihen. Piste. Yök. Puistatus.
Herra Manala

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Anaaliin ei kosketa.
Mites on tuon motoriikan laita?
ninnithequeen

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Anaaliin ei kosketa.
Mites on tuon motoriikan laita?
Haluuks kokeilla?
Vastaa Viestiin