Ei kulta näin

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Soittelu seuraavana päivänä.
Lopetan välittömästi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

rontti26 kirjoitti:Älä ny viitti,eiks se tunnu kivalle ku suoleen uppoo sykkivä kivikova mulkero?
Kuules poika, sinä voit esittää mielipiteitäsi ja keskustella asiasta heti, kun olet kokeillut sitä sykkivää kivikovaa mulkeroa omassa anaalissasi.
Noriyumi

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Lolita kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Älä ny viitti,eiks se tunnu kivalle ku suoleen uppoo sykkivä kivikova mulkero?
Kuules poika, sinä voit esittää mielipiteitäsi ja keskustella asiasta heti, kun olet kokeillut sitä sykkivää kivikovaa mulkeroa omassa anaalissasi.
hihi, tästä tuli mieleeni:

Kuva
tonttu

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Suvinen kirjoitti: ...aiemmin mainittu kielen korvaan tunkeminen. Ei minulle.
Lolita kirjoitti: Tuo kieli korvassa on kyllä vastenmielistä.
Makuja on todellakin monia. Itse pidän ko. jutusta. Lääh! :oops:
ninnithequeen

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti: Makuja on todellakin monia. Itse pidän ko. jutusta. Lääh! :oops:
Juu ei se ny niin paha oo, riippuu kyl kuin syvälle tunkee :lol:
Ja niskan pussaileminen on ihan yyberhåt.
Nighthawk

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

ninnithequeen kirjoitti:Juu ei se ny niin paha oo, riippuu kyl kuin syvälle tunkee :lol:
En ole kokeillut, mutta voisin kuvitella ettei normaalin ihmisen kielellä ole mahdollista edetä kovin syvälle, siis korvakäytävään. :)
ninnithequeen

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Juu ei se ny niin paha oo, riippuu kyl kuin syvälle tunkee :lol:
En ole kokeillut, mutta voisin kuvitella ettei normaalin ihmisen kielellä ole mahdollista edetä kovin syvälle, siis korvakäytävään. :)
Okei, nyt mua rupes kuvottaa....
tonttu

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:
Ei helvetti, hyvin sä vedät!! xD :jee:
Yönmustaritari

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Georgina kirjoitti:Musta on aivan käsittämättömän raivostuttavaa jos tiedotetaan että nyt multa tulee, ihan kohta, ihan kohta, nyyyytt.....!!!
tekee mieli sanoa että älä? Hei en olis ikinä huomannut, hyvä kun kerroit.
Niinnno.

Must ei kyl pystyis arvaa et tulink mä jo jos en sanois, kun ei musta voi oikeen arvata edes sitä olenk mä siäl.
Yönmustaritari

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaola kirjoitti:Mutta lähinnä tarkoitinkin sellaista kykenemättömyyttä spontaaniuteen ja siihen että valmistautuminen seksiin ei olisikaan osa esileikkiä.
Te olette ihan vammasia. Hyvin suunniteltuhan on jo puoliksi tehty.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

1108 kirjoitti:
*hymyää* Olipa kyllä aikas hassun hupaisa juttu *hymähtää vielä huvittuneesti*

mutta..
Patz kirjoitti:välitön vetäytyminen, suihkuun juokseminen ja pahimassa tapauksessa röökille meno. Naiset haluaa läheisyyttä itse aktin jälkeen! Mitäs sitten jos vähän reisillä valuu tai hikiset ihot liimautuu toisiinsa, niin se pitääkin mennä!


Tähän komppaus. Myös se ihmetyttää ja saa olon ikäväksi jos toinen lähtee sinne suihkuun ja jos menet itse perässä niin tämä on jotenkin torjuva ja häveliäs siellä.. Ei vaan kykene ymmärtämään, että jos juuri hetki sitten ollaan oltu hyvin lähekkäin, jopa hetken matkaa sisäkkäin niin miksi ihmeessä sitten pitää sekuntia myöhemmin alkaa kainostelemaan :shock:
Patz kirjoitti:kiittäminen
No tätä ei kyllä ole itselle vielä kertaakaan kohdalle sattunut mutta jos sattuisi niin sitten saattaisi sattua myös kiittäjän nenään! Aika paljon. Vittu mä mikään palveluntuottaja ole, ei se ollut mikään palvelus mistä kuuluu kiittää, perkele!
Patz kirjoitti:liiallinen jälkipuinti / analysointi

Jos tällä tarkoitetaan sitä, että jälkikäteen kysellään hulluna, että tulitko nyt varmasti ja mahdollisesti arvostellaan toisen tekemisiä negatiivisessa valossa tai vaihtoehtoisesti epäillään toistuvasti omia kykyjä niin, että toisen pitää alkaa vakuuttelemaan et älä nyt kun sä olit tosi hyvä, olit olit.. jne.. ni voi hyvää päivää! Yök. Ehkä korpeaa tollanen.
Leila kirjoitti:Epämiellyttävää ovat miehen karkeat kädet, sellaiset limakalvoilla tuntuvat tosi pahoilta. Älä kulta koske mua sinne.
Tähän lisäisin leikkaamattomat /hoitamattomat kynnet ja limakalvojen repiminen terävillä kynsillä.. Sattuu!
Leila kirjoitti:Aika paljon ärsyttää se, että suihinotossa mies tarttuu takaraivoon ja painaa päätäni alemmas. Kulta, multa tulee yökkä.
Juurikin näin.. Voi miten se kovasti pientä ihmistä ahdistaakaan kun päästä otetaan kiinni ja ei saa itse hallita liikkeitään ottaessaan suihin..

Muutama lisäys vielä

Turha arkailu.. Typerältä tuntuu jos aikuinen mies ei esimerkiksi uskalla tulla naisen päälle kun pelkää satuttavansa tätä. Ei se nainen ihan niin helposti rikki mene hei!

Mielikuvituksettomuus. Jos seksiä harrastetaan aina saman tutun ja turvallisen kaavan mukaan samassa tutussa ja turvallisessa paikassa ja samoissa tutuissa ja turvallisissa asennoissa. Yäh, ja niin kyllästyminen asettui heidän yllensä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

KisSandra kirjoitti:Voi miten se kovasti pientä ihmistä ahdistaakaan kun päästä otetaan kiinni ja ei saa itse hallita liikkeitään ottaessaan suihin...
Kyllä mie oon saattanu tuollaisen tilanteen joissain tapauksissa kokea varsin kiihottavanakin. Riippuu toki täysin tilanteesta, siittä toisesta ja semmosesta energialatauksesta.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Yönmustaritari kirjoitti:
Must ei kyl pystyis arvaa et tulink mä jo jos en sanois, kun ei musta voi oikeen arvata edes sitä olenk mä siäl.
No ihan varmasti näkee ilmeestä, ei sullakaan niin hyvin pokka pidä :P
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
hebuli

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Georgina kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Must ei kyl pystyis arvaa et tulink mä jo jos en sanois, kun ei musta voi oikeen arvata edes sitä olenk mä siäl.
No ihan varmasti näkee ilmeestä, ei sullakaan niin hyvin pokka pidä :P
Tuskin erottaisit ilmeestä, jos vaikka nuori Clint Eastwood tulisi just päälläsi. Huomaisit hänen tulemisensa vasta siitä kun hän laittaa länkkärihatun päähänsä ja sytyttää pikkusikarin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja martza »

hebuli kirjoitti: Minä käsitin että sun kultsipuppelisi esitti vienona toiveenaan jotain sträppäri-iloittelua, ja sinä halusit miellyttää häntä?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Olenkohan mä sittenkään ihan normaali. Peppuseksistä tykkään, jos vastakkaissukupuolen edustaja sitä pyytää, mutta omaan peppuuni en mitään kaipaa.

Ollako vai eikö olla??? :wink:

EIIIIIIIIIIIIII. En ole onneksi ihastunut kultsipuppeleihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kyllä kunnon suomalainen Nainen on aina ollut lähinnä sydäntäni, joka tietää mitä haluaa ja saa sitä sekä pitää Miehen kaikin puolin tyydytettynä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
WanhaPervo

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Sannnu kirjoitti:Jääkö mies seksuaalisuuden herättyä ikuisesti siihen ainainen panetus tilaan...?
Ei.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

hebuli kirjoitti: Tuskin erottaisit ilmeestä, jos vaikka nuori Clint Eastwood tulisi just päälläsi. Huomaisit hänen tulemisensa vasta siitä kun hän laittaa länkkärihatun päähänsä ja sytyttää pikkusikarin.
no siitähän sen sitten huomais! ei tarvii clintinkään tulemisiaan ilmoitella.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
hebuli

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

martza kirjoitti:Peppuseksistä tykkään, jos vastakkaissukupuolen edustaja sitä pyytää, mutta omaan peppuuni en mitään kaipaa.
Pyh. Älä ole tylsä. Pyydä Rakkauden Jumalatartasi ensin tevaamaan kakkostasi ihan silleen varovasti sormella, ties vaikka lämpenisit ihan oudolla tavalla? Uskon että sinusta noin kokeneena Rakkauden Lähettiläänä löytyy tarvittavaa tutkimusmatkailijan vikaa tuollaiseenkin. Kerro sitten kokemuksestasi tälle palstalle, tekikö hyvää vai ei.
WanhaPervo

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Kaikkihan tietää, että jokainen Tosihetero(tm) kaipaa dildoa anaaliinsa. :piru:
Kerro toki lisää.
Eikun mää oon vaan kuullu juttua... :oops: Olikohan se nyt KGrilli joka moisen teorian alunperin esitti.
Tosin ei mulla mitään suurempia estojakaan anaaliini kajoamisen suhteen ole, jos kajoajana on se oma kuNppari... :mrgreen:
AarneAnkka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

[quote="WanhaPervo"][/quote]Ja mitä pointtia oli pelkästään lainata mutta ei kommentoida?
WanhaPervo

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Ja mitä pointtia oli pelkästään lainata mutta ei kommentoida?
Et lukenut pienellä painettua tekstiä, sinusta ei olisi vakuutusvirkailijaksi :(
AarneAnkka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

WanhaPervo kirjoitti:Et lukenut pienellä painettua tekstiä, sinusta ei olisi vakuutusvirkailijaksi :(
Aa, yksi ännä vaihtui ärräksi. Hih.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Miten on Mana sun motoriikan kanssa..jokunen aika sitten hiukan sivuutin aihepiiriä ja yritin saada jonkinlaista infoo mm. sun motoriikasta. Kerropas nyt sedälle että kun olet noinkin nuori yms, niin miten rivakasti, taidokkaasti tai peräti kestoisesti sun vaikka lantio heiluu?
Herra Manala kirjoitti: Sait mut kiinni. Pakko myöntää, että motoriikastani ei ole jäljellä kuin kauhusta jäykistynyt paska, kun tajuaa että puppelipoikien grand old man on noin saatanan kiinnostunut omista sänkysuorituksistani.
No ensinnäkin pitää mennä hiukan ajassa taaksepäin..aikaan jolloin herra huusi kovaan ääneen moraalista saarnaa, siitä kuinka mun sexuaalinen käyttäytyminen on moraalitonta ja tuomittavaa. Noh kun aika sai ja herra Manalakin pääsi 11 kk:n tauon jälkeen taas pillun makuun, niin kaverista tuli melkein kertaheitolla kuningaspanija ja siis samoin muuttui ääni kellossa..hmm ihmeellistä eikö vaan, ja sanoisin vielä että olet kuin tuuliviiri jonka mielipiteet muuttuu tilanteen mukaan, vain kuten junioreilla yleensäkin.

Ja miten ylläoleva liittyy mihinkään, noh sitenkään että jos olet noin mieletön sextaaja jonka olen kirjoituksistasi antanut itselleni ymmärtää, niin voisin toki kuvitella sun olevan aikamoinen motoriikan haltija. Kerropas nyt nykyinen??! Mister Grazias mies vähän meille kaikille jotain mukavia juttuja ko-aihepiiristä?
Herra Manala kirjoitti: Miten on jouska sun vaatehuoneen laita? Löytyykö vai onko kaappitilaa vissiin ihan riittävästi? Skorpionit kiinnostaa, rite?
On kyllä aika lailla vaatekaappi täynnä, mutta ainahan sinne muutama riepu vielä saattaisi mahtuakin. Ja kyllä skorpparit kiinnostaa jeah.
Ollaan vaan ja nautitaan
Elukka

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja Elukka »

WanhaPervo kirjoitti:
Elukka kirjoitti: kuNppari...
:axe: :evil: :kele:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ei kulta näin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustaenkeli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Musta on aivan käsittämättömän raivostuttavaa jos tiedotetaan että nyt multa tulee, ihan kohta, ihan kohta, nyyyytt.....!!!
tekee mieli sanoa että älä? Hei en olis ikinä huomannut, hyvä kun kerroit.
Suihin ottaessa mun mielestä on lähinnä kohteliasta/huomaavaista ilmaista ennen laukeamista, että kohta tulis.

Olen täysin samma mielipuolta ja eräänkin kerran tein ku daami sanos et voitko ystävällisesti sit sanoo ku tuut (et kerkii repii turpansa pois), noh tein kaikkeni että ei varmasti huomaisi ja ei huomannut vaikka saattaahan siinä kyrvässä joitain tulemisen merkkejä tullakin, mut ei siis huomannut ja kun vielä olin hänen päällään, siis nussin suuhun niin kait sitten sitä rakkauden hunajaa lensi sinne suuhun aika laillakin..ei tykännyt hmm en ymmärrä miksi.

Nii ja vielä kiittelin kaikesta kuten herrasmiehen kuuluukin.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin