Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Ebola

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

[quote="killkill"][/quote]

IhQ!

Mä ihan oikeasti odotan sitä, että miehen kanssa ollaan kurttuisia ja jahdataan toisiamme (hitaasti) rollaattorien kanssa, musta se ois romaNttista. Kyllä suihinottokin sitten (vieläkin) maittaa kun erotiikkaa lisätään tekaristrippauksella.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jaah, enpäs osaa sanoa. Tämäkin on kai niin persoonakysymys. On aivan kerrassaan parhaillaan olevia kaksikymppisiä, kun taas joku nelikymppinenkin on selkeästi niiiiiin parhaassa iässään.

Ei sillä iällä niinkään ole väliä, vaan persoonalla. Lapsellista ihmistä en jaksa. Välillä toki saa lapsettaa, ja "aikuinen" ei tarvitse olla, mutta ei tarhaikäisen käyttäytyminen sovi isolle ihmiselle.

Tällä hetkellä ajattelisin, että vähän päälle kolmekymppiset saattaisivat olla kärjessä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ebola kirjoitti:Kyllä suihinottokin sitten (vieläkin) maittaa kun erotiikkaa lisätään tekaristrippauksella.
Niin, onhan tässä se hyvä puoli, ettei lemmenpuraisuja tarvitse pelätä :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ainahan ne suurin piirtein oman ikäiset ja vähän vanhemmat ovat parhaita. Tällä hetkellä siis kolmekymppiset ja vähän vanhemmat.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

WanhaPervo kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ihan samaa mieltä leilan kanssa. Tuo himottavuus jatkuu sinne jonnekin neljänkympin huiteille asti. Tosin myönnän sortuneeni useamman kerran erääseen parikymppiseen kaljuun urheilijakomistukseen, mutta poikkeus vahvistaa säännön, eikö?
Shekki on tulossa postissa.
:leuhka: en ole lahjottavissa, mielipiteeni on täysin objektiivinen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ihminen on parhaimmillaan silloin, kun hän on kosketuksissa itseensä ja ihmisyyteensä ja toteuttaa tätä myös käytännössä. Kovin nuoret ihmiset eivät yleensä täytä tätä kriteeriä. Mies on siis parhaimmillaan silloin, kun hän ei enää ole kovin nuori. Täsmällinen raja riippuu miehestä - jotkut eivät tunnu pääsevän "kovin nuoruudestaan" yli ollenkaan.

Miehet. :h: :dream: Ihania ootte.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

JakeBlues kirjoitti: Juu. Toista setää laittaa ihmetyttämään miksei sitä jonoa jo ole oveni takana?! Sen täytyy olla tuo 'pystyyn kuollut' -juttu... No hei!! Moon hengissä taas!! No juu juu. Mukava kuullat että tässä saattaa sittenkin olla saumaa...
Sähän olet mies parhaimmillaan! Nyt herutuskuvia galleriaan välittömästi ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sannnu

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Juu kyllä se on niin, että mies on miehekkäimmillään siinä jopa lähempänä neljääkymppiä. Sellainen uhoamisvaihe on jo takana päin ja pystyy jo ajattelemaan muullakin kuin munalla. Itseasiassa sanoisin, että' tollasena 38-40 v. on mies parhaimmillaan!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

EveryWoman kirjoitti:Ihminen on parhaimmillaan silloin, kun hän on kosketuksissa itseensä

Juuri näin pitää olla ja usein..ja sehän meinaa jotakuinkinsa ni et aamulla kun herää ja jos Luoja suo ja kyrpä vielä seisoo, nii eikun vaan aluksi kevein mutta päättävin ottein vaan siitä reilusti kii ja eiku menox. Mutta on hyvinkin tärkeää että tosiaan siinä on mukana oikeanlaista tunnetta, siten että se tunne tuntuu todella palavalta, kuin ensimmäistä kertaa kun sonnit laukkaavat kevätlaitumille.

Ja tietysti se tunne voi olla kaksin jopa nelinkerroinKin ihanempaa jos siinä on toinen osapuoli, ehkä kolmaskin (unikuvia) muka ja jolla on se "kultainen kosketus" hanskassa..ja mitä muuta miehellä pitäisi olla mielessään kuin kuuma giima ja sen tuoma mahdollinen ja usein tapahtuva orgasmi..mielellään vähintään kaksi kertaa päivässä junou..tällastako miehuutta pitää miehellä olla, eikä mitään semmosta nuoruuden raivoa ja huumaa tai himoa..joku kerran sanoi että..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sannnu kirjoitti: Sellainen uhoamisvaihe on jo takana päin ja pystyy jo ajattelemaan muullakin kuin munalla. Itseasiassa sanoisin, että' tollasena 38-40 v. on mies parhaimmillaan!
Aijaa, noh mulla on sitten vielä siihen miehuuteen matkaa vielä jäljellä jos jonkin verran..sittenköhän kaikki mulle aukee..voisi tosin pilluhuuletkin vähän aueta ja kunnolla. Tiättekö zilleen tykkään et nainen oikein kunnolla levittää ne huulet ja sanoo et plis työnnä se kyrpä sinne sisään NYT..no en vielä siinä vaiheessa sitä tee vaan vain kiusin jne..ehkä annan vielä vähän maistaa sitä kyrpää ehkä.
Ollaan vaan ja nautitaan
Elukka

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

McJanne kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Ei, vaan harjoitan näköjään todella outoa sarkasmia.
meiltä puuttuu :thumbup: ja :thumbdown:


edit: ja :tumputtaa:
Ainahan on :kontrolli: :wink:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:Kohteliaita, komeita ja itsevarmoja herrasmiehiä, ah.
Hitsi, minuako tässä kuvaillaan?
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Lilo kirjoitti: yleisesti ottaen miehet tuntuvat järkevöityvän huomattavasti siinä kolmenkympin tienoilla.
Tuttavapiirissä tehdyn kenttätutkimuksen perusteella :komp:
Älä ruoki. Älä silitä.
nokkaelain

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Leila kirjoitti:Itse pidän kolmekymppisistä miehistä.
Vielä kolme viikkoa aikaa... täytyykin äkkiä keksiä, mitä tekee, kun on parhaimmillaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo, kyllä ne kolmekybäset on varmaan ihan kivoja, jos on itsekin ikäloppu..
Rotan aivot valtasivat pääni.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja mölli »

killkill kirjoitti:Tai sitten tässäkin ilmenee tämä eTekopyhyys. Palstalla kyllä kehutaan, että "aikamies se on AIKA MIES!", mutta yössä priorisoidaan pyykkilautavatsaiset tinttitukat listan kärkeen :D
Juuri näin, jos totuuden haluaa mihin tahansa niin silmät tehty katselemista varten, korvat kuuntelemista ja aivot ajattelimista varten. Oikeastaan vituttaa toi naisten paskanjauhantaja onneksi ei ole tarvinnut puhua ämmien kanssa muutamaa lausetta ennempää muutamaan kuukauteen.
Kingi I
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mies on parhaimmillaan minun ikäisenäni.

Tietysti siihen yleensä vaikuttaa ketjun aloittajan tarkoituksellinen tai freudilainen typo rauhoittuneet-->rahoittuneet, mitä minä en (vielä) ole, mutta tulen olemaan.

Evoluutiopsykologian kannalta katsoen asia on ihan selvä:
Vanhempi mies tarjoaa paremman turvan pennuille. Nussiminen ja parisuhde on kehittynyt pentujen tekoa varten, sori lutkat ja pukit..

Vanhemmankin miehen mielestä nuori nainen on haluttavampi, koska pystyy tuottamaan enemmän pentuja miehelle. Ennen vanhaan nuoret naiset olivat neitseellisempiä kuin nykyään, joten miehellä ei ollut niin suuri vaara joutua elättämään jonkun toisen pentuja, mikä olisi ollut biologinen moka. Samaten vanhemmilla naisilla yleensä jo oli jonkun muun pentuja (ja niin nykyäänkin), joten mitä niitä vieraita geenejä paapomaan?

Naisen vielä pitkään jatkuvan pentujentekokyvyn, neitsyyden ja terveyden merkki on nuoruus, hoikkuus ja pystytisuisuus.

Tuohonkin olis kiva siementää, kivat ilmeet:
http://www.18-eighteen.com/preview/2006 ... age20.html
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Vanhemmankin miehen mielestä nuori nainen on haluttavampi, koska pystyy tuottamaan enemmän pentuja miehelle. Ennen vanhaan nuoret naiset olivat neitseellisempiä kuin nykyään, joten miehellä ei ollut niin suuri vaara joutua elättämään jonkun toisen pentuja, mikä olisi ollut biologinen moka. Samaten vanhemmilla naisilla yleensä jo oli jonkun muun pentuja (ja niin nykyäänkin), joten mitä niitä vieraita geenejä paapomaan?
Epäilenpä kyllä vahvasti että ennenmuinoin kun sen isyyden testaus ei ollut mahdollista ja avioliitot solmittiin järki- eikä tunneperustein, oli mahdollisuus vahingossa saada jonkun toisen pentu elätettäväkseen paljon suurempi kuin nykyään. :roll:

Tosin, eihän ne miehet sitä varmaan useinkaan tajunnet. "Vitsi mä oon sitten sellanen sonni, siitin tolle 20-vuotiaalle kakaran vielä 70-vuotiaana!"
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo kirjoitti: Epäilenpä kyllä vahvasti että ennenmuinoin kun sen isyyden testaus ei ollut mahdollista ja avioliitot solmittiin järki- eikä tunneperustein, oli mahdollisuus vahingossa saada jonkun toisen pentu elätettäväkseen paljon suurempi kuin nykyään. :roll:

Tosin, eihän ne miehet sitä varmaan useinkaan tajunnet. "Vitsi mä oon sitten sellanen sonni, siitin tolle 20-vuotiaalle kakaran vielä 70-vuotiaana!"
No ne järkiperusteet kuuluvat maatalousaikaan, kiinteän omaisuuden suvussa säilyttämiseen, mikä on itse asiassa tosi lyhyt vaihe ihmisen ja esi-isiensä historiassa.

Mutta väitetään (toivon ettei ole niin) että menopaussia lähestyvät rouvat käy panettamassa itseään etelän gigoloilla, koska alitajuisesti haluavat nuorta spermaa, jonka tuotosta sitten vakaa vanha miehensä elättäisi :shock:

Onneksi ehkäisy toimii, muuten olisi selittämistä miehelle, kun lapsi on mulatti tai espanjalainen tai muu kikkarapää...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gattaca kirjoitti: Onneksi ehkäisy toimii, muuten olisi selittämistä miehelle, kun lapsi on mulatti tai espanjalainen tai muu kikkarapää...
Espanjalaiset lapset on söpöjä :) Ja Etelä-Euroopan lapset kans puetaan niin hyvin että ne on kuin söpöjä nukkeja.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mietiskelin tätä asiaa tarkemmin esimerkkien kautta ja kyllä, verrattuna esimerkiksi reilusti alle kolmikymppisiin Ronttiin, yannaraan ja RAM13:een, voiton vievät ehdottomasti palstan yli kolmekymppiset.

Näin asian voi siis kuvitella olevan oikeassa elämässäkin.

Edit: Miten mä voin unohtaa tuosta nuorten miesten listalta laatumies möllin!
Viimeksi muokannut Lolita, 11.04.2006 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hermine

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Klaara kirjoitti:
Lilo kirjoitti: yleisesti ottaen miehet tuntuvat järkevöityvän huomattavasti siinä kolmenkympin tienoilla.
Tuttavapiirissä tehdyn kenttätutkimuksen perusteella :komp:
Joo. Kaikista herkuimman näköiset pojat on sellaisia ehkä 18v ja onhan sellainen raikas, puhdas poikamaisuus ja avoimuus maailmalle aivan ihanaa. Mutta kun miettii, mitä se eläminen sellaisen kanssa olisi, niin ei kiitos. Olen tajunnut tämän oikeastaan vasta nyt, kun olen vastoin kaikkia aiempia ennakkoluulojani ajautunut seurustelemaan vähän päälle kolmekymppisen kanssa. Kaikki on ollut jotenkin niin ihmeellisen helppoa kun toinen ei ole ihan keskenkasvuinen vaan tietää mitä tahtoo ja kykenee ajattelemaan asioita vähän pitemmällä tähtäimellä suhteessakin (kun niitä pitkiä suhteita on takana useita). Jos se nyt onkin vähän rupsahtanut ja olemme maantieteellisen ulottuvuuden lisäksi kasvaneet ajallisestikin hieman liian eri kulttuureissa että kaikki voisi olla yhteistä, niin kaikkiin etuihin verrattuna se on aika pieni paha.

En usko, että tää on persoonakysymys, koska kertomiensa muistojen perusteella kyseinen henkilö on joskus mun ikäisenä ollut vähintäänkin yhtä typerä ja itsekäs kuin muutkin tuntemani parikymppiset pojat. Juuri tuollaista Sannun mainitsemaa pelkällä munalla ajattelua ja narsismia. Lapsellista näyttämisen halua ja toisaalta aivotonta laumasieluisuutta kavereita kohtaan. Ja uskomaton kärsimättömyys omien mielihalujen toteuttamisen suhteen. Se on ihan suoraan myöntänyt, että ilman iän tuomaa viisautta ja kärsivällisyyttä olisi varmaan lempannut mut jo monta kertaa sellaisten asioiden vuoksi, jotka nyt ehkä saavat sen vain arvostamaan minua enemmän. Tosin aika usein silti ihmettelen, miten se jaksaa mun toilailuja ja kaikkea epävarmuutta. Aika hölmö ja pentumainen minäkin vielä olen.

Tosin ei se ikä aina ole mikään autuaaksitekevä asia, toiset oppivat virheistään ja kehittyvät, toiset vain katkeroituvat ankeiksi besserwissereiksi.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja martza »

Bliss kirjoitti: Ei se niinkään ole iästä kiinni, vaan persoonasta. Joku on parhaimmillaan 3-4kympin välillä, kun taas joku toinen on siinä iässä ihan setä. Toiset ovat parhaimmillaan vasta oikeesti vanhana (katsokaa vaikka Sean Connerya!!), toiset eivät koskaan....
Olen samaa mieltä. Kyllä se on todellakin persoonasta ja miksei myös elämän kokemuksesta kiinni. Itse ainakin katson nyt vasta astuneeni ns. miesten saappaisiin. On ihana olla kypsässä iässä ja kun turhat vouhotukset ovat taakse jäänyttä elämää niin saa keskittyä siihen ollennaiseen. Eli itseensä, toiseensa ja parisuhteen hoitoon.

Miehenä vastaan, että miehet paranevat henkisesti ja miksei seksuaalisestikkin iän myötä. Toiset valitettavasti jäävät lapsen asteelle ikuisesti. Onneksi ei kaikki. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
hebuli

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

martza kirjoitti:Miehenä vastaan, että miehet paranevat henkisesti ja miksei seksuaalisestikkin iän myötä. Toiset valitettavasti jäävät lapsen asteelle ikuisesti. Onneksi ei kaikki. :wink:
Mitä oikein vihjailet? Kehen oikein viittaat tuolla "ei kaikki :jouden:"? Tunnenko minäkin hänet?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja martza »

hebuli kirjoitti: Mitä oikein vihjailet? Kehen oikein viittaat tuolla "ei kaikki "? Tunnenko minäkin hänet?
Saatat tuntea ja voi olla, että joskus olet nähnyt hänet peilissä. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Vastaa Viestiin