Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Leila

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Gattaca kirjoitti:
Tietysti siihen yleensä vaikuttaa ketjun aloittajan tarkoituksellinen tai freudilainen typo rauhoittuneet-->rahoittuneet, mitä minä en (vielä) ole, mutta tulen olemaan.
Tuohonkin olis kiva siementää, kivat ilmeet:
http://www.18-eighteen.com/preview/2006 ... age20.html
Se oli vahinko, siis tuo kirjoitusvirhe. Nyt toipuessani leikkauksesta kirjoitan pirun huonosti, ajattelen myös pirun huonosti, olen siis lähes toistaitoinen.

Kauheen näkönen äijä lykki tuota tyttöä, muutenkin tosi kliinisen näköistä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mielelläni yhtyisin kolmikymppisiin ja /tai vähän yli sen ikäisiin. Yhdyn myös mielipiteisiin kolmikymppisten parhaudesta.
McJanne kirjoitti:
killkill kirjoitti:Tai sitten tässäkin ilmenee tämä eTekopyhyys. Palstalla kyllä kehutaan, että "aikamies se on AIKA MIES!", mutta yössä priorisoidaan pyykkilautavatsaiset tinttitukat listan kärkeen :D
Noh, onhan Ferrari kiva lelu, mutta ei sillä matkaa aja kato...
Tässä päästiin hyvin pitkälti asiaan ;)
Lilo kirjoitti:Haa, just Nowan kanssa keskusteltiin aiheesta viikonloppuna ja tultiin siihen tulokseen että KK on ihQ. :D
Yhdyn tähänkin (mielipiteeseen) ja jos ei kyseessä olisi varattu mies niin saattaisin harkita yhtymistä itse mieheenkin :lol:
Bliss kirjoitti:Lattea vastaus, mutta niin pakko sanoa: Ei se niinkään ole iästä kiinni, vaan persoonasta. Joku on parhaimmillaan 3-4kympin välillä, kun taas joku toinen on siinä iässä ihan setä. Toiset ovat parhaimmillaan vasta oikeesti vanhana (katsokaa vaikka Sean Connerya!!), toiset eivät koskaan....
Tähänkin on aika pakko yhtyä. Kylläpä mua tänään näköjään yhdyttääkin kovasti.. 8)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
huima

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja huima »

McJanne kirjoitti: Noh, onhan Ferrari kiva lelu, mutta ei sillä matkaa aja kato...
Ajaapas.

Ja vieläpä nopeammin kuin Toyotalla.
ninnithequeen

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Noh, onhan Ferrari kiva lelu, mutta ei sillä matkaa aja kato...
Ajaapas.
Ja vieläpä nopeammin kuin Toyotalla.
Ja mitäs vikaa Toyotassa nyt tänään on.... :roll:
huima

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Vanhemmat miehet on hip ja pop. :h: Poikkeuksiakin toki on suuntaan ja toiseen mutta yleisesti ottaen miehet tuntuvat järkevöityvän huomattavasti siinä kolmenkympin tienoilla. Kohteliaita, komeita ja itsevarmoja herrasmiehiä, ah.
Vielä on aikaa.

Kauheaa kun meille miehille ladataan tuollaisia hillittömiä odotuksia. Pitäisi järkevöityä, olla kohtelias ja vielä herrasmieskin.

Dämn. Onneksi itsevarmuus ja komeus on sentään jo hanskassa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:Mietiskelin tätä asiaa tarkemmin esimerkkien kautta ja kyllä, verrattuna esimerkiksi reilusti alle kolmikymppisiin Ronttiin, yannaraan ja RAM13:een, voiton vievät ehdottomasti palstan yli kolmekymppiset.

Näin asian voi siis kuvitella olevan oikeassa elämässäkin.

Edit: Miten mä voin unohtaa tuosta nuorten miesten listalta laatumies möllin!
Suurin osa naisista 30v on jo rupsahtanee ja tuskin kelpaavat hyvä tasoisella 30v äijälle joka taas katselee 22-28v akkoja. No jollekin 50v kohtalaisen tasoiselle noi 30v rupsahtaneet saattaa kelvata ja yli 40v eivät oikein kenellekkään kelpaa.
Kingi I
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

25-30 sanon mä :wink: .
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
slam

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja slam »

Valitettvasti en ole koskaan ollut tarpeeksi erottinen. Syöhän se miestä ja vituttaa, kun muita he nussii... :P
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja brona »

Vaola kirjoitti:Jos totta puhutaan, niin kyllä miehessä viehättää minua edelleen paljon sellainen poikamaisuus ja tietty veijarimaisuus. Mutta kai se on niin, että noista miehistä jotka eivät enää ole poikia, ne poikamaiset puolet sitten erottuvat paremmin! Ja se kontrastihan vasta sitten onkin... :wink:
Hyvin puhuttu siellä takana!
Kityn "setä"osastohan on pullollaan hurmaavia herroja.
...
Bigmama

Re: Minkä ikäisenä mies on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

aikuisena
Vastaa Viestiin