Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
hebuli

Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Onko turha kysymys? Mitä nuorempi, sen parempi? Vaikka ollaankin Erotiikka-osiossa, laajennetaan kysymys kuitenkin myös yleisesti ihmissuhteisiin ja naisiin ihmisinä, ei pelkkinä seksikumppaneina.

Kyllä se vaan on niin että huomaan nykyisin tulevani paljon paremmin juttuun ja toimeen kolmenkympin nurkilla ja yli olevien naisten kanssa, kuin aikoinaan kymmenen vuotta nuorempien kanssa. Naiset alkavat jo tietää mitä haluavat, pahimmat säröt ja lapsellisuudet ovat hioutuneet pois, löytyy vielä kuitenkin sopivasti leikkimielisyyttä, seksissä ollaan itsevarmempia ja vähemmän arkoja (uskalletaan oikeasti nauttia siitä ja ilmaista mistä pidetään) jne.

Miinuksena ehkä sitten että kovin monella on myöhemmällä iällä traumoja ja niin huonoja kokemuksia, että nämä pakostakin heijastuvat myöhempiin ihmissuhteisiin, ja monille on muodostunut tarkka negatiivinen kuva millaisia paskiaisia miehet ovat ja miehiin suhtaudutaan kovin etäisesti ja arkaillen (varsinkin monien yh-äitien tapauksessa). Tässä ikäryhmässä ovat myös yliedustettuna lapsikuumeiset naiset, jotka tuntuvat olevan etsimässä enemmänkin siittäjää kuin kumppania.
Viimeksi muokannut hebuli, 12.04.2006 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja martza »

Nainen on parhaimmillaan, kun hän tiedostaa olevansa Nainen eikä mikään tytön hupakko. Tähän käy samat kriteerit kuin miehilläkin. Persoonallisuus, elämän kokemus ja henkinen kypsyys. Iällä ei siinä mielessä ole pahemmin väliä, mutta kyllä lähinnä keski-iän naiset alkavat muistuttamaan Naisia.
Kaikista Naispuolisista ei välttämättä tule aina Naisia vaan jäävät johonkin tiettyyn kehitysvaiheeseen hengailemaan ja luulevat olevansa nuoria ikuisesti. Ehkä pitäisi opetella hyväksymään ikänsä ja sen mukana tuomat tietyt elämän rypyt.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja killkill »

martza kirjoitti:Ehkä pitäisi opetella hyväksymään ikänsä ja sen mukana tuomat tietyt elämän rypyt.
Monessa asiassa emme ole olleet samaa mieltä, mutta tässä kyllä. Tosin painotan, että "itsensä hyväksyminen" ei tarkoita "snickerssiä naamaan ja paskat seurauksista". Pätee molempiin suuntiin.
Faghag

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Luulen, että olen parhaimmillani 30 vuoden päästä eli eläkeiässä 66veenä. Tällä hetkellä, varhaiskeski-ikäisenä olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin olin 20+veenä, koska en juuri juo enkä enää polta ja liikun enemmän.

Nimimerkki Odotan 40-vuotispäivää kuin kuuta nousevaa.... (eihän sinne ole enää kuin 3 v ja 8 kk).
Pehmovanukas

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Riippuu yksilöstä, sanoisin että haarukka on 21-28 riippuen rupsahtamisnopeudesta ja kypsymisvauhdista.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

quote="Faghag"]Nimimerkki Odotan 40-vuotispäivää kuin kuuta nousevaa.... (eihän sinne ole enää kuin 3 v ja 8 kk).[/quote]

Hyvä odotella. Näin sinut Scandicin edessä jokin aika sitten ja ihmettelin, että onpa nuoren näköinen.

Kuten olen jo aiemmin todennut 40ssä mielestäni nainen on parhaimmillaan. Hebuli jo käsittelikin ansiokkaasti asiaa ja myös mahdollisia vähemmän hyviä piirteitä.

Tuo toinen rupsahduskeskustelu on aika kammottava. Kaksvitoset ovat huolissaan. Kun syö terveellisesti, ei kamalasti ryyppää eikä lainkaan polta ja treenaa niin minun havaintojeni mukaan nainen voi lykätä pahimmat rupsahtamiset yli viiskymppiseksi.

Tunne parikin lakinaista (jostain syystä naispuoliset oikeustieteilijät tuntuvat olevan yleensä erittäin viehättäviä), molemmat lähempänä 50- kuin 40-kymppiä ja aivan loistavssa ja timmissä kunnossa. Molemmilla vielä perhe ja kaksi lasta joten ovat hoitaneet muitakin velvollisuuksia kuin itseään.

Omista elämäntavoista vaikuttavat todella paljon.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
MarthaFocker

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Kahdeksan vuotiaana, sillä semmosen kun kääntää mahalleen,
niin voi kuvitella että se on kuusivuotias pikkupoika.

Jacksonkin selvis siitä.
PerttiMakimaa

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

hebuli kirjoitti:Kyllä se vaan on niin että huomaan nykyisin tulevani paljon paremmin juttuun ja toimeen kolmenkympin nurkilla ja yli olevien naisten kanssa...
Mitenkäs se Walter De Camp sanoikaan?

Kolmenkympin kriisin jälkeen naiset alkavat kiinnostua kunnollisista miehistä, joita ei ole enää yhtään vapaana. :)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja martza »

PerttiMakimaa kirjoitti: Kolmenkympin kriisin jälkeen naiset alkavat kiinnostua kunnollisista miehistä, joita ei ole enää yhtään vapaana.
Voisin vaikka kompata tätä. :komp:

Musta vähän tuntuu, että naisilla tuo kolmekympin kriisi kestääkin sitten heidän koko loppuelämänsä.

Tämän jälkeen löytävät aina jotain vikaa meistä miehistä. Joko me ollaan liian kilttejä tai lurjuksia tai sovinistisikoja tai lällyjä jne. :wink: :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Nighthawk

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ei se ole iästä vaan persoonasta kiinni.

Mutta... Omakohtaisen kokemuksen perusteella sanoisin, että näitä mieleisiä persoonia löytyy paljon enemmän lähempänä kolmeakymmentä olevista naisista kuin lähempänä kahtakymmentä olevista.

T: Nighthawk lähempänä kahtakymmentä, kuitenkin mies isolla ämmällä :D
PerttiMakimaa

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

martza kirjoitti:Musta vähän tuntuu, että naisilla tuo kolmekympin kriisi kestääkin sitten heidän koko loppuelämänsä.

Tämän jälkeen löytävät aina jotain vikaa meistä miehistä. Joko me ollaan liian kilttejä tai lurjuksia tai sovinistisikoja tai lällyjä jne. :wink: :wink:
Lienee kova paikka kun tajuaa ettei sitä nuorta vartta ja ulkomuotoa olekaan loppuiäksi asti.

Tasapuolisuuden nimissä on mainittava, että miehillä kuulemma se suuri kriisi on neljäkymppisenä, jolloin maailmanvalloittajamme ensimmäistä kertaa kohtaa totuuden ettei ehkä eläkään ikuisesti.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Koska vastasin yleisluontoisesti kummankin sukupuolen osalta jo tuolla mies-ketjussa, kerron tässä pelkästään itseäni koskevat subjektiiviset mietteet.

Olen ihan ok minkä ikäisenä tahansa. Poisluettuna 11 ja 18 ikävuoden väliin mahtuva aika, jolloin olin lyhytnäköisesti itsekäs, en tiennyt kuka olin ja mitä halusin, ja elämäni oli aivan liian helppoa. Minulle olisi tehnyt hyvää saada ensimmäinen lapsi esimerkiksi 14-vuotiaana. Koulunkäynti ei kuitenkaan juuri olisi kärsinyt, ja olisin tajunnut vastuun merkityksen paremmin.

Olen siis tyytyväinen nykyiseen ikääni, mutta kuitenkin odotan innolla sitä kun minusta tulee 55-vuotias. Uskon elämäni ja ihmisyyteni parhaan ajan alkavan siitä. Vaikka en ole kovin ulkonäkökeskeinen, on kuitenkin joitakin juttuja joita joskus kadehdin muilta: harmaat hiukset, tiheä ryppyverkosto silmien ympärillä (sellainen, joka saa kasvot eloon ja pienimmänkin kasvojen ilmeen tulemaan esiin selkeästi, tiedättehän), eläkeläisten ohut, paperimainen iho (jota joudun varmaan odottelemaan pidempään kuin viisikymppisiäni), ja joidenkin vanhojen ihmisten silmissä näkyvä tyyni viisaus (ulkoista vai sisäistä kauneutta?).

Tuon ikäisenä myöhäänkin hankitut lapset alkavat yleensä jo olla aika isoja, joten rakkaudelle on taas enemmän aikaa, toimeentulo on yleensä huipussaan, elämäänsä voi katsoa taaksepäin mielihyvällä koska on jo saanut hienoja asioita aikaan, ja jos parisuhde on kestänyt kymmeniä vuosia hyvänä ja terveenä, siitä on muodostunut oma rinnakkaistodellisuutensa (vähän niin kuin jokin tuntematonta lajia edustava kasvi, jonka kehittymistä on seurannut kymmeniä vuosia, mutta kokonaisuutena moniuloitteisempi).

Vielä 60- ja 70-vuotiaanakin, jos ruumis vain jotakuinkin pysyy kasassa, uskon olevani elämäni huipulla. Kun ei ole kiire minnekään vaan päivän ohjelman voi hyvällä omatunnolla täyttää lukemisella, puistossa käveleskelyllä ja mahdollisesti rakkaan ihmisen seuralla - kun ajatuksiaan ei tarvitse pakottaa jonkin kapea-alaisen työtehtävän edellyttämään viitekehykseen vaan niiden voi antaa täysin vapaasti virrata - kun kaikenlainen mentaalinen toiminta on mahdollisimman monipuolista (mielen laajennuttua ja oppimisen jatkuttua mahdollisimman pitkään) mutta minkäänlainen ei välttämätöntä (koska ei enää ole vastuussa yksittäisten asioiden hoitamisesta tai kehittämisestä) - kun on mahdollisimman täydellisesti luopunut maallisten saavutusten tavoittelun halusta - silloin ainakin minä olen parhaimmillani.
Leila

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Jaa, kokonaisuus huomioon ottaen luulen olevani parhaimmillani 35-vuotiaana. Jos siis saan elää sinne asti edes kohtuullisen terveenä eikä mitään hirveyksiä muutenkaan elämässä sattuisi.
killkill

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Faghag kirjoitti:(eihän sinne ole enää kuin 3 v ja 8 kk).
Kolme vuotta, kaksi kuukautta etc :shock:
Geetzu

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oon aina kelaillut, että kolmekymppisenä oisin parhaimmillani. Pakko uskoa siihen yhä. 8)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja martza »

EveryWoman kirjoitti: Olen siis tyytyväinen nykyiseen ikääni, mutta kuitenkin odotan innolla sitä kun minusta tulee 55-vuotias. Uskon elämäni ja ihmisyyteni parhaan ajan alkavan siitä. Vaikka en ole kovin ulkonäkökeskeinen, on kuitenkin joitakin juttuja joita joskus kadehdin muilta: harmaat hiukset, tiheä ryppyverkosto silmien ympärillä (sellainen, joka saa kasvot eloon ja pienimmänkin kasvojen ilmeen tulemaan esiin selkeästi, tiedättehän), eläkeläisten ohut, paperimainen iho (jota joudun varmaan odottelemaan pidempään kuin viisikymppisiäni), ja joidenkin vanhojen ihmisten silmissä näkyvä tyyni viisaus (ulkoista vai sisäistä kauneutta?).

Tuon ikäisenä myöhäänkin hankitut lapset alkavat yleensä jo olla aika isoja, joten rakkaudelle on taas enemmän aikaa, toimeentulo on yleensä huipussaan, elämäänsä voi katsoa taaksepäin mielihyvällä koska on jo saanut hienoja asioita aikaan, ja jos parisuhde on kestänyt kymmeniä vuosia hyvänä ja terveenä, siitä on muodostunut oma rinnakkaistodellisuutensa (vähän niin kuin jokin tuntematonta lajia edustava kasvi, jonka kehittymistä on seurannut kymmeniä vuosia, mutta kokonaisuutena moniuloitteisempi).

Vielä 60- ja 70-vuotiaanakin, jos ruumis vain jotakuinkin pysyy kasassa, uskon olevani elämäni huipulla. Kun ei ole kiire minnekään vaan päivän ohjelman voi hyvällä omatunnolla täyttää lukemisella, puistossa käveleskelyllä ja mahdollisesti rakkaan ihmisen seuralla - kun ajatuksiaan ei tarvitse pakottaa jonkin kapea-alaisen työtehtävän edellyttämään viitekehykseen vaan niiden voi antaa täysin vapaasti virrata - kun kaikenlainen mentaalinen toiminta on mahdollisimman monipuolista (mielen laajennuttua ja oppimisen jatkuttua mahdollisimman pitkään) mutta minkäänlainen ei välttämätöntä (koska ei enää ole vastuussa yksittäisten asioiden hoitamisesta tai kehittämisestä) - kun on mahdollisimman täydellisesti luopunut maallisten saavutusten tavoittelun halusta - silloin ainakin minä olen parhaimmillani
Komppaan täysin ja tämä sama asia pätee myös meihin meihiin täysin. Olen tuntenut jo näitä samoja fiiliksiä tässä iässä ja elämä todella hymyilee. On sellainen levollinen olo ja tietää mitä on elmältään saanut ja voi todellakin täysin satsata elämän laatuun. Vautsiii.
Hienosti kirjoitettu.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Henkisesti nainen olisi parhaimmillaan suunnilleen minun ikäisenäni. Näin siksi, että hän olisi suunnilleen samat historian vaiheet kokenut kuin minäkin. Äsken syntyneet parikymppiset ovat ällistyttävän vailla perspektiiviä, valmiiseen teknomaailmaan syntyneitä.

Tosin ikäisilläni ilmenee ihmeellistä kalkkeutumista. Duunissa oli ikäiseni nainen, joka ihaili Katri-Helenaa. Katri-Helenaa? Sehän oli VANHEMPIEMME idoleita se! Mihin häneltäkin unohtui, että ME, 60-luvun alulla syntyneet olemme se aito rocksukupolvi? Ihme mummoutumista.

Sitten kuitenkin naiseni pitäisi vielä olla lisääntymiskykyinen joitakin vuosia, kun kerran pentuja haluan. Ja mieluusti hoikka ja pystytisuinen, jotta häntä siitältää haluaisin..

Joten ehkä naisen ihanneikä olisi minulle kompromissi lähes-teinixien kakskymppisten ja saman kulttuurin tuntevien nelikymppisten välillä.. siis noin kolmekymppinen. Pystytisuilla kiitos!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

McJanne kirjoitti:Hih, tuli toinenkin parhaimmillaan olo -juttu mieleen:

Q: Milloin nainen (ja olutpullo) on parhaimmillaan

A: Kylmänä, avattuna ja pöydällä
Ei, vaan...

Q: Milloin a n o p p i (ja olutpullo) on parhaimmillaan?

A: Kylmänä, avattuna ja pöydällä. :) 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kolmenkympin kriisin jälkeen...
Komppaillaan tuota lauseen alkuosaa tälläi vaimeasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

18vee oli kroppa parhaimmillaan, mut nassussa oli vauvarasvaa. Eli vastaus kuuluu: kolmekymppisen botox-naama ja teinix-kroppa.

SISÄINEN KAUNEUS!
Rotan aivot valtasivat pääni.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja mölli »

EveryWoman kirjoitti:Koska vastasin yleisluontoisesti kummankin sukupuolen osalta jo tuolla mies-ketjussa, kerron tässä pelkästään itseäni koskevat subjektiiviset mietteet.

Olen ihan ok minkä ikäisenä tahansa. Poisluettuna 11 ja 18 ikävuoden väliin mahtuva aika, jolloin olin lyhytnäköisesti itsekäs, en tiennyt kuka olin ja mitä halusin, ja elämäni oli aivan liian helppoa. Minulle olisi tehnyt hyvää saada ensimmäinen lapsi esimerkiksi 14-vuotiaana. Koulunkäynti ei kuitenkaan juuri olisi kärsinyt, ja olisin tajunnut vastuun merkityksen paremmin.

Olen siis tyytyväinen nykyiseen ikääni, mutta kuitenkin odotan innolla sitä kun minusta tulee 55-vuotias. Uskon elämäni ja ihmisyyteni parhaan ajan alkavan siitä. Vaikka en ole kovin ulkonäkökeskeinen, on kuitenkin joitakin juttuja joita joskus kadehdin muilta: harmaat hiukset, tiheä ryppyverkosto silmien ympärillä (sellainen, joka saa kasvot eloon ja pienimmänkin kasvojen ilmeen tulemaan esiin selkeästi, tiedättehän), eläkeläisten ohut, paperimainen iho (jota joudun varmaan odottelemaan pidempään kuin viisikymppisiäni), ja joidenkin vanhojen ihmisten silmissä näkyvä tyyni viisaus (ulkoista vai sisäistä kauneutta?).

Tuon ikäisenä myöhäänkin hankitut lapset alkavat yleensä jo olla aika isoja, joten rakkaudelle on taas enemmän aikaa, toimeentulo on yleensä huipussaan, elämäänsä voi katsoa taaksepäin mielihyvällä koska on jo saanut hienoja asioita aikaan, ja jos parisuhde on kestänyt kymmeniä vuosia hyvänä ja terveenä, siitä on muodostunut oma rinnakkaistodellisuutensa (vähän niin kuin jokin tuntematonta lajia edustava kasvi, jonka kehittymistä on seurannut kymmeniä vuosia, mutta kokonaisuutena moniuloitteisempi).

Vielä 60- ja 70-vuotiaanakin, jos ruumis vain jotakuinkin pysyy kasassa, uskon olevani elämäni huipulla. Kun ei ole kiire minnekään vaan päivän ohjelman voi hyvällä omatunnolla täyttää lukemisella, puistossa käveleskelyllä ja mahdollisesti rakkaan ihmisen seuralla - kun ajatuksiaan ei tarvitse pakottaa jonkin kapea-alaisen työtehtävän edellyttämään viitekehykseen vaan niiden voi antaa täysin vapaasti virrata - kun kaikenlainen mentaalinen toiminta on mahdollisimman monipuolista (mielen laajennuttua ja oppimisen jatkuttua mahdollisimman pitkään) mutta minkäänlainen ei välttämätöntä (koska ei enää ole vastuussa yksittäisten asioiden hoitamisesta tai kehittämisestä) - kun on mahdollisimman täydellisesti luopunut maallisten saavutusten tavoittelun halusta - silloin ainakin minä olen parhaimmillani.
Kun oot 55v niin lapsesi myyvät itseään ulkona tai varastelevat elääkseen ja sun työt tekee joku vinkuintiaani 1 euron tuntipalkalla nyky rahassa sä syö makaroonihernekeitto seosta joka viikko paitsi silloin kerran kun löydät homehtuneen juuston niin silloin teet makaroonihernekeittohomejuusto laatikon. 60-70v joku mulatti, ählämi tai neekeri raiskaa sua mutta et ole siitä pahana tunnet olevasi iloinen monikultuurisuudesta kun saat moraa perseeseen ja sut tapetaan kivellä päähän niin sun viimeinen ajatus on olipa se mun mulatti lapsenlapsi jampo niin ihana. Siinä on se sun elämä ja tämä tapahtuu suuremalla todennäköisyydellä kuin toi sun lässyläämaailmas.
Kingi I
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

mölli kirjoitti:Kun oot 55v niin lapsesi myyvät itseään ulkona tai varastelevat elääkseen ja sun työt tekee joku vinkuintiaani 1 euron tuntipalkalla nyky rahassa sä syö makaroonihernekeitto seosta joka viikko paitsi silloin kerran kun löydät homehtuneen juuston niin silloin teet makaroonihernekeittohomejuusto laatikon. 60-70v joku mulatti, ählämi tai neekeri raiskaa sua mutta et ole siitä pahana tunnet olevasi iloinen monikultuurisuudesta kun saat moraa perseeseen ja sut tapetaan kivellä päähän niin sun viimeinen ajatus on olipa se mun mulatti lapsenlapsi jampo niin ihana. Siinä on se sun elämä ja tämä tapahtuu suuremalla todennäköisyydellä kuin toi sun lässyläämaailmas.
Mihin pyrit kirjoittamalla tämän tekstin?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja mölli »

EveryWoman kirjoitti:
mölli kirjoitti:Kun oot 55v niin lapsesi myyvät itseään ulkona tai varastelevat elääkseen ja sun työt tekee joku vinkuintiaani 1 euron tuntipalkalla nyky rahassa sä syö makaroonihernekeitto seosta joka viikko paitsi silloin kerran kun löydät homehtuneen juuston niin silloin teet makaroonihernekeittohomejuusto laatikon. 60-70v joku mulatti, ählämi tai neekeri raiskaa sua mutta et ole siitä pahana tunnet olevasi iloinen monikultuurisuudesta kun saat moraa perseeseen ja sut tapetaan kivellä päähän niin sun viimeinen ajatus on olipa se mun mulatti lapsenlapsi jampo niin ihana. Siinä on se sun elämä ja tämä tapahtuu suuremalla todennäköisyydellä kuin toi sun lässyläämaailmas.
Mihin pyrit kirjoittamalla tämän tekstin?
Jaa a hyvä kysymys enpä tiedä tai sit samanlaista ajantuhlausta mitä säkin täällä harrastat.
Kingi I
nokkaelain

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mölli kirjoitti:Jaa a hyvä kysymys enpä tiedä tai sit samanlaista ajantuhlausta mitä säkin täällä harrastat.
Asiallista vastausta tuskin kukaan olettaa saavansa, mutta se kiinnostaa hiukan, että provoatko täällä pelkästään, vai kirjoitatko tosissaan, mitä asioista ajattelet. No, tavallaan jo itse kerroit... Mitä turhaan asioita sen syvemmin ajattelemaan, kun kerran ilmankin voi "tietää" kaiken.
slam

Re: Minkä ikäisenä nainen on parhaimmillaan?

Viesti Kirjoittaja slam »

Antavassa iässä
Vastaa Viestiin