Hogtied

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Hogtied

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

http://promo.hogtied.com/g/5200/1839/v/13/h/
Näytevideoita jostain maksusaitista.

Saako naiset tuollaisesta sitomisesta kiksejä? Minä en, kuriositeetti. Mikä siinä naiselle ihQua? Miehen vallalle alistuminen? No sitten ymmärrän.

Misussa minua viehättää vain ulkonäkönsä, ja että tuon vois vetää linkkuun niin että samalla asennolla panee suuhun, pilluun ja perseeseen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Zeb

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gattaca kirjoitti:Saako naiset tuollaisesta sitomisesta kiksejä? Minä en, kuriositeetti. Mikä siinä naiselle ihQua? Miehen vallalle alistuminen? No sitten ymmärrän.
Eipä taida olla sukupuolisidonnaista tuo BDSM:stä kiihottuminen, ja valtafetissistähän siinä pitkälti taitaa kyse olla. Yhden miehen olen tuntenut, jolla oli voimakas tarve tulla sidotuksi, ei toisinpäin.

Henk.koht. en tykkää tuonasteisista bondagepuuhista, ainoastaan pienet silkkihuiviviritykset aika lailla vanilla-tyyliin tulevat kyseeseen puolin ja toisin. Mukavuudenhaluisena tosin huivit mieluummin minun ranteisiini, kiitos. Lisäksi sopivassa tilanteessa on ihan suotavaa, jos mies pitää vaikka ranteista kiinni. Mutta siinäpä taitavatkin sitten olla jo kaikki minun sub-taipumukseni. Kipu ja nöyryytys ovat turn off minulle, tämäkin puolin ja toisin.
Bigmama

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mä en voi kattoo tota pätkää nyt kun esikko on vieressä, mutta kyl mä diggailen kovempaa.
Eikä se oo mitään alistumista JUURI miehelle. Mua vaan alkaa kaiken maailma silittelyt nukuttamaan.. :lol:
ninnithequeen

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:Lisäksi sopivassa tilanteessa on ihan suotavaa, jos mies pitää vaikka ranteista kiinni.
:komp:
Leila

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minä olen niin vanilja, että eipä sitominen kiinnosta yhtään. En halua olla sillä lailla toisen käytettävissä. Korkeintaan jos toisen käden sitois...
Herra Manala

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kerran otin ranteesta kiinni kun kuvittelin tilanteen olevan sopiva, mutta se ranne olikin ällön hikinen, ja mulla lerpahti.
hebuli

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Minä en halua että minuun kosketaan ollenkaan sängyssä. Ahdistun, eikä tule uni.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Ei tuo linkki näköjään toimi. :cry:
Truth fears no trial
tonttu

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei, ei sitomista. Enkä kivustakaan saa mitään kiksejä.
Zeb kirjoitti:...sopivassa tilanteessa on ihan suotavaa, jos mies pitää vaikka ranteista kiinni.
Tämä toimii joskus.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gattaca kirjoitti:Saako naiset tuollaisesta sitomisesta kiksejä? Minä en, kuriositeetti. Mikä siinä naiselle ihQua? Miehen vallalle alistuminen? No sitten ymmärrän.
Homma on pelkkää naruilua monimutkaisempaa. Eikä kyse ole mistään sukupuolijutusta tai heterojutusta. Ihan samaan lopputulokseen kuin narulla voi päästä myös pelkkää ääntä käyttämällä ja elekielellä, jos kemiat muuten natsaavat.

Oman arvioni mukaan suuri enemmistö, eli ainakin reilusti yli puolet naisista pitää jämäkästä ja osaavasta meiningistä, mutta näistä naisista useimmat eivät kuitenkaan lämpene kliseiselle fetissikuvastolle ynnä muulle liian 'välineelliselle' touhulle. Lisäksi oma käsitykseni on, että naiset pääsääntöisesti kaipaavat määrätietoisempaa ja huomioivampaa otetta miehiltä (korjatkaa siskot, jos olen väärässä). Harva jaksaa innostua loputtomasta paijaamisesta.
ninnithequeen

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sivustahuutaja kirjoitti:Lisäksi oma käsitykseni on, että naiset pääsääntöisesti kaipaavat määrätietoisempaa ja huomioivampaa otetta miehiltä (korjatkaa siskot, jos olen väärässä). Harva jaksaa innostua loputtomasta paijaamisesta.
Kyllä sä hyvin pitkälti olet oikeassa tässä.
Ei sitä loputonta paijaamista tosiaan jaksa, vaikka sitäkin toki kaipaa. Jos kaikki menisi aina sen saman kaavan mukaan niin johan olisi boring.
Vaihtelu virkistää sano.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

sivustahuutaja kirjoitti:Oman arvioni mukaan suuri enemmistö, eli ainakin reilusti yli puolet naisista pitää jämäkästä ja osaavasta meiningistä, mutta näistä naisista useimmat eivät kuitenkaan lämpene kliseiselle fetissikuvastolle ynnä muulle liian 'välineelliselle' touhulle. Lisäksi oma käsitykseni on, että naiset pääsääntöisesti kaipaavat määrätietoisempaa ja huomioivampaa otetta miehiltä (korjatkaa siskot, jos olen väärässä). Harva jaksaa innostua loputtomasta paijaamisesta.
Hmm. Asia ei ole noin yksiselitteinen, ainakaan minun kohdallani. En voi kuvitella juuri mitään "otetta", "meininkiä" tai "touhua", josta en oikeassa tilanteessa ja oikean henkilön kanssa pitäisi - poisluettuna ehkä kakkaleikit (tosin sekin on enemmän "juttu" kuin "meininki"), mutta siitäkään en tiedä varmaksi koska en ole ikinä kokeillut. Osaavuus on toki hienoa, mutta milloin se tarkoittaa myös kaavoihin kangistuneisuutta, valitsisin ilman muuta mieluummin osaamattomamman (kuitenkin avomielisen) vaihtoehdon.

Aloittajan kysymykseen sanoisin, että kicksit eivät sitomishommissa(kaan) tule välineistä vaan seksiä harrastavien ihmisten välillä vallitsevasta fiiliksestä ja mahdollisuuksista toteuttaa sitä vapaasti käytännössä. On toissijaista, miten fiilis aktualisoituu - sitomisella, huutajan mainitsemalla paijaamisella, you name it. Ei siis paijaamisessakaan mitään vikaa ole, silloin kun mainittu ehto toteutuu (eli se on aidosti osapuolten välillä vallitsevan olotilan ilmentymä). Jos taas ehto ei toteudu, mikä tahansa toteutus sukkaa.
segma

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja segma »

EveryWoman kirjoitti:...poisluettuna ehkä kakkaleikit...
Miksi juuri silloin - JUURI SILLÄ SALAMAN SIUNAAMALLA MIKROSEKUNNILLA - kun luen tekstistä tuon kohdan, alkaa kämpässä haista ehta paska? Mitä pahaa olen tällä kertaa tehnyt? Astunut naapurin mummon orastavaan ruusupenkkiin tai pudottanut epähuomiossa karkkipaperin pihamaalle?
Bigmama

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

oho, nyt näin linkin, ei ihan tollasta sitomista mulle mutta muuten kovempaa kiitos
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Ann »

Bigmama kirjoitti:kovempaa kiitos
Kuuluuko nyt?!!?

Joo, ei mitään helkkarin nirunaruja, eikä mitään muutakaan askartelupaskartelua.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Bigmama

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

haahahhaahhahaahhaahahahahahahah :rofl:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Menin hölmö jättämään jumppakuminauhan sängyn päätyyn :shock: Ei se mitään, naatin, kovastikin.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pieni alistaminen on erittäinkin ok. Alistuminen taas... enpä usko. Tässä ilmennee sama juttu, mikä saa isot pamput ja toimitusjohtajat hakeutumaan piiskattavaksi. Seksissä on kyse myös vapautumisesta ja arjesta irrottautumisesta.
hebuli

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Eli saat piiskaa ihan tarpeeksi jo töissä, joten kotona ei tarvitse?

Lentokoneissa pimahtavat (ne jotka pari paukkua otettuaan alkavat pitää hirmuista älämölöä, muksivat lentoemäntiä ja pyrkivät hädissään ohjaamoon) ovat legendan mukaan monesti pomoihmisiä, joiden on vaikea suhtautua siihen että heidän elämänsä on jonkun toisen käsissä (lentokapteeni). He ovat tottuneet aina olemaan ns. ohjaimissa. En uskalla ajatella miten he käyttäytyvät leikkauspöydällä ollessaan, jos nukutusta ei käytetä tai se ei toimi. "Tänne se veitsi!"
WanhaPervo

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

hebuli kirjoitti:Lentokoneissa pimahtavat (ne jotka pari paukkua otettuaan alkavat pitää hirmuista älämölöä, muksivat lentoemäntiä ja pyrkivät hädissään ohjaamoon) ovat legendan mukaan monesti pomoihmisiä, joiden on vaikea suhtautua siihen että heidän elämänsä on jonkun toisen käsissä (lentokapteeni). He ovat tottuneet aina olemaan ns. ohjaimissa.
En väitä teoriaasi vääräksi, mutta näkisin mielelläni jotain lähteitä tälle tiedolle.
Zeb

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Zeb »

hebuli kirjoitti:Lentokoneissa pimahtavat (ne jotka pari paukkua otettuaan alkavat pitää hirmuista älämölöä, muksivat lentoemäntiä ja pyrkivät hädissään ohjaamoon) ovat legendan mukaan monesti pomoihmisiä, joiden on vaikea suhtautua siihen että heidän elämänsä on jonkun toisen käsissä (lentokapteeni). He ovat tottuneet aina olemaan ns. ohjaimissa. En uskalla ajatella miten he käyttäytyvät leikkauspöydällä ollessaan, jos nukutusta ei käytetä tai se ei toimi. "Tänne se veitsi!"
*tunnistaa itsensä*

Tv. Nimim. Sekä lentopelkoinen että toimenpidepelkoinen

(Edit: Seksin yhteydessä ajoittain harrastamani edes jonkinasteinen alistuminen onkin siis ilmeisesti mitä suurimman luottamuksen osoitus ?)
Viimeksi muokannut Zeb, 21.04.2006 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Menin hölmö jättämään jumppakuminauhan sängyn päätyyn :shock: Ei se mitään, naatin, kovastikin.
Todellista kuminauhajumppaa siis :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Zeb kirjoitti:Seksin yhteydessä ajoittain harrastamani edes jonkinasteinen alistuminen onkin siis ilmeisesti mitä suurimman luottamuksen osoitus ?
[Varoitus: Seuraava teksti sisältää amatööripsykologiaa]

Se kuuluu "leikin sääntöihin". Samalla tavalla kahden koiran leikkiessä alempiarvoinen on aina se, joka jahtaa toista. Jos tilanne menisi toisin päin, se ei enää olisikaan leikkiä vaan pomottamista.
Ts. jos olet normaalisti se, joka määrää kaapin paikan, niin sängyssä voit huvin vuoksi leikkiä alsituvaa osapuolta. :think:
Pehmovanukas

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Luulisin että tuontyyppisistä sitomisista nauttii aniharva nainen, asennot näyttävät epämukavilta, köydet tiukoilta ja karheilta ja useimmat vielä estävät esimerkiksi penetraation millään mielekkäällä tavalla. Sen sijaan monen sadistisen miehen unelmissa varmaan tuollaista seilaa.

Mitä tulee yleisemmin alistumiseen ja sitomisleikkeihin, niin olen KK:n kanssa samaa mieltä. Varmaan ainakin n. 50% naisista nauttii ainakin jonkinasteisesta alistumisesta ainakin ajoittain. Asiaa voisi gallupoida, Kityssä kun ollaan :P
killkill

Re: Hogtied

Viesti Kirjoittaja killkill »

hebuli kirjoitti:Eli saat piiskaa ihan tarpeeksi jo töissä, joten kotona ei tarvitse?
Kuvannollisesti... kyllä. Eikös jokainen? Siksihän tätä "työksi" kutsutaan, kun "paska" oli jo varattu :D

Olen joskus leikitellyt ajatuksella heittäytyä alistettavaksi. Homma vaatisi kuitenkin toimiakseen, että suhtaudun 100% palvovasti alistajattareeni - eikä sellaista naista ole vielä [enää] vastaan tullut, joka saisi minut heittäytymään maahan huutamaan hoosiannaa.
Vastaa Viestiin