Nartut!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

NAINEN, nautitko alistumisesta/sidottuna olemisesta?

En.
0
Ei ääniä
Toisinaan/lievästä
12
27%
Nautin, jos fiilis on sopiva
7
16%
Nautin melkein aina
5
11%
Mitä rankempaa, sen parempaaAaaaaAAaahH!
4
9%
Olen runkkarimies ja haluan nähdä gallupin tulokset.
11
25%
Haluan alistaa EVVK:n ja antaa Tuulenpiiskaa.
5
11%
 
Ääniä yhteensä: 44

Pehmovanukas

Nartut!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Nainen, miten on? Otetaan selvää legendasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toisinaan, lievästä. Ihan fiiliksen mukaan, joten olisin voinut pallottaa tuon kolmannenkin vaihtoehdon. Ei mitään kattoon ja seiniin sitomista ja piiskausta, vaan läpsäys pyllylle tai tukkapöllyä tekee gutaa sillon tällön.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja slam »

olen aikas sweet, mutta kait sitä kädet voisi sitoa 8)
Pehmovanukas

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

slam kirjoitti:olen aikas sweet, mutta kait sitä kädet voisi sitoa 8)
Miehiltä ei kysytty, neiti Släm.
Geetzu

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nautin melkein aina. Tai oikeastaan aina, koska silloin kun en nauti niin nautin siitä, etten nauti. Ja nuo hetkethän ovat harvinaisuudessaan niitä kaikkein upeimpia. Siis kun ei nauti yhtään. Niinq.
slam

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja slam »

Pehmovanukas kirjoitti:
slam kirjoitti:olen aikas sweet, mutta kait sitä kädet voisi sitoa 8)
Miehiltä ei kysytty, neiti Släm.
mut unelmoin lähinnä sellaisesta, että revin kiimaiselta nartulta vaatteet poies. Ja penistä ineeen! samantein 8)
Elukka

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pehmovanukas kirjoitti:
slam kirjoitti:olen aikas sweet, mutta kait sitä kädet voisi sitoa 8)
Miehiltä ei kysytty, neiti Släm.
Kyllä slämillä on oikeus olla narttu jos se haluu. :leuhka: Ei saa sukupuolisyrjiä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gwyneira kirjoitti:Nautin melkein aina. Tai oikeastaan aina, koska silloin kun en nauti niin nautin siitä, etten nauti. Ja nuo hetkethän ovat harvinaisuudessaan niitä kaikkein upeimpia. Siis kun ei nauti yhtään. Niinq.
Mä olen monta kertaa sanonut että piru kun menee nautinnon ja kivun rajoilla, mutta älä lopeta :shock: What does that make me?
The great club outshines the individual, always and forever.
Pehmovanukas

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Elukka kirjoitti:Kyllä slämillä on oikeus olla narttu jos se haluu. :leuhka: Ei saa sukupuolisyrjiä!
Slamilla on myös oikeus olla NAINEN, vaikka on ruma mies jolla on pieni penis? Ok. Suosittelen psykiatria ja hormonihoitoja.
Pehmovanukas

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Elppis kirjoitti:Mä olen monta kertaa sanonut että piru kun menee nautinnon ja kivun rajoilla, mutta älä lopeta :shock: What does that make me?
Ihan normaalin naisen. How can you tell something is written by a woman? Easy, every staments if followed by 1+ statements contradicting the previous stament.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vastasin ja nautin siitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pehmovanukas kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä olen monta kertaa sanonut että piru kun menee nautinnon ja kivun rajoilla, mutta älä lopeta :shock: What does that make me?
Ihan normaalin naisen. How can you tell something is written by a woman? Easy, every staments if followed by 1+ statements contradicting the previous stament.
Mutta tämä lause tulee yleensä esiin sisääntyöntövaiheessa. Mitä mä sille mahdan että mies on ori ja mulla on pikkupesä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Pehmovanukas

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Elppis kirjoitti:Mutta tämä lause tulee yleensä esiin sisääntyöntövaiheessa. Mitä mä sille mahdan että mies on ori ja mulla on pikkupesä?
Tosta hyvästä sun pikkupesä saa ehkä jotain erityishuomioo lähiaikoina. Hirnaa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pehmovanukas kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mutta tämä lause tulee yleensä esiin sisääntyöntövaiheessa. Mitä mä sille mahdan että mies on ori ja mulla on pikkupesä?
Tosta hyvästä sun pikkupesä saa ehkä jotain erityishuomioo lähiaikoina. Hirnaa!
:lol: :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: Pehmovanukas kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Mutta tämä lause tulee yleensä esiin sisääntyöntövaiheessa. Mitä mä sille mahdan että mies on ori ja mulla on pikkupesä?

Tosta hyvästä sun pikkupesä saa ehkä jotain erityishuomioo lähiaikoina. Hirnaa!
Tähän on pakko komentoida puutarhurin ikivihreällä lauseella:
"Multa tuli jo" :lol: :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Onhan se kivaa kun komennetaan :P Moni ei vaan uskalla :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pehmovanukas kirjoitti:Slamilla on myös oikeus olla NAINEN, vaikka on ruma mies jolla on pieni penis? Ok. Suosittelen psykiatria ja hormonihoitoja.
Tuli vaan niin elävästi mieleen Brianin elämä:
Monty Python kirjoitti: Judith: [on Stan's desire to be a mother] Here! I've got an idea: Suppose you agree that he can't actually have babies, not having a womb - which is nobody's fault, not even the Romans' - but that he can have the right to have babies.
Francis: Good idea, Judith. We shall fight the oppressors for your right to have babies, brother... sister, sorry.
Reg: What's the point?
Francis: What?
Reg: What's the point of fighting for his right to have babies, when he can't have babies?
Francis: It is symbolic of our struggle against oppression.
Reg: It's symbolic of his struggle against reality.
:lol:
swirl

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nautin, jos fiilis on sopiva. En kuitenkaan ole innostunut mistään kovin extremestä alistamisesta tai sitomisesta.
Bigmama

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

vastasin aaaaaaHhhaaaaH
Herra Manala

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:Mutta tämä lause tulee yleensä esiin sisääntyöntövaiheessa. Mitä mä sille mahdan että mies on ori ja mulla on pikkupesä?
Tuossa tapauksessa kuulostaa ennemminkin siltä, että miehellä on esileikki hieman hukassa. Kyllä se oikeasti iso kyrpä tuntuu isolta vielä sisääntyönnön jälkeenkin, jos nainen vaan on liukas. :-p
tonttu

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tokan pallotin. Niistä ranteista voi joskus ottaa kiinni ja tukasta tukistaa hellästi. Muttei minkäänlaista kipua missään muodossa.
Ja kuten todettua; fiiliksestä riippuen.
Ebola

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Juuh. Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän, jos edes sitäkään *kuuntelee Apulantaa*.
Toisaalta vapaaehtoisen asiallisen kivun tuottaminenkin saa murisemaan *murrmurr*.
hermine

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja hermine »

Eiks tässä pitänyt vertailla ovatko naiset enemmän alistumiseen ja miehet alistamiseen taipuvaisia, joten missä on miesten vaihtoehdot?

Minä en tämmösistä hienouksista kyllä tajua mitään (ehkä joskus varttuneempana sitten). Mies yritti joskus läpsiä pyllylle ja komentaa, mutta mun mielestä se oli vaan jotenkin niin junttipelleä, että aloin nauraa.
slam

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja slam »

hermine kirjoitti:että aloin nauraa.
Mie ainakin nolostuisin tuollaisesta ja yrittäisi muulla tavoin vonkata... Aika söpöt touhut teillä... Olispa itelläkin tyttö. jep, onnea... :)
safi

Re: Nartut!

Viesti Kirjoittaja safi »

hermine kirjoitti: Minä en tämmösistä hienouksista kyllä tajua mitään (ehkä joskus varttuneempana sitten). Mies yritti joskus läpsiä pyllylle ja komentaa, mutta mun mielestä se oli vaan jotenkin niin junttipelleä, että aloin nauraa.
Juu näinkin voi joskus käydä, jos mieheltä puuttuu riittävä uskottavuus hommasta. Tosin olisihan se nyt mieheltä ollut muutenkin fiksua kysäistä, että kiinnostaisko tällänen kikkailu...

Omalta osaltani voin todeta, että oikean tyyppisen ja tutun kumppanin kanssa mitä rajumpaa, niin sen herkumpaa..
Nautin kivusta ja myöskin sen tuottamisesta toiselle osapuolelle tässä yhteydessä aivan suunnattomasti, vain mielikuvitus on rajana.
Vastaa Viestiin