Minäkin..

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
WanhaPervo

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

martza kirjoitti:Mitä tuohon naisen kuvaan tulee. Siinä on naisellinen ja kypsä vartalo, joka on todella minun makuuni ja saa hormoonit hyrräämään.
asiasta kukkaruukkuun:

Olet alkanut mainostaa Bemaria!

http://www.bio-planet.com/BMW-1er-Spot02-Kermit.wmv
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja martza »

WanhaPervo kirjoitti: asiasta kukkaruukkuun:

Olet alkanut mainostaa Bemaria!

http://www.bio-planet.com/BMW-1er-Spot02-Kermit.wmv
Taitaa olla joku sukulaissammakkoni.
Itse en bemariin koskisi ikipäivänä.

Vuoden wanha Citroen on ollut käytössäni ja olen todella ollut tyytyväinen autooni. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

martza kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: asiasta kukkaruukkuun:

Olet alkanut mainostaa Bemaria!

http://www.bio-planet.com/BMW-1er-Spot02-Kermit.wmv
Taitaa olla joku sukulaissammakkoni.
Itse en bemariin koskisi ikipäivänä.

Vuoden wanha Citroen on ollut käytössäni ja olen todella ollut tyytyväinen autooni. :wink:
Onko sua nussittu siinä etu- vai takapenkillä, edestä vai takkapäin? Ja oletko lopux ottanut mällit suuhun vai onko kyseessä ollutkin vaix se sun vaalea narttu kaveri ja siis kosteudet turpaan..ole vaan?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja martza »

jouden-za kirjoitti: Onko sua nussittu siinä etu- vai takapenkillä, edestä vai takkapäin? Ja oletko lopux ottanut mällit suuhun vai onko kyseessä ollutkin vaix se sun vaalea narttu kaveri ja siis kosteudet turpaan..ole vaan?
En ole nussinut eikä mua ole nussittu etu- eikä takapenkillä, edestä- eikä takkapäin. :lol: :lol: :lol:

Enkä ole ottanut mällejä suuhun en edes mun vaaleelta nartultani autossani. Multa kylläkin on otettu suihin, vaalean narttuni toimesta, autossani, mutta pyrin pitämään autoani vain ajamista varten, mihin se on tarkoitettukin. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

martza kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Onko sua nussittu siinä etu- vai takapenkillä, edestä vai takkapäin? Ja oletko lopux ottanut mällit suuhun vai onko kyseessä ollutkin vaix se sun vaalea narttu kaveri ja siis kosteudet turpaan..ole vaan?
En ole nussinut eikä mua ole nussittu etu- eikä takapenkillä, edestä- eikä takkapäin. :lol: :lol: :lol:

Enkä ole ottanut mällejä suuhun en edes mun vaaleelta nartultani autossani. Multa kylläkin on otettu suihin, vaalean narttuni toimesta, autossani, mutta pyrin pitämään autoani vain ajamista varten, mihin se on tarkoitettukin. :wink:
Älä saatana ja voi hyvä päivää kun täällä pappa hapertelee siihen malliin, nimittäin mä luulin et sä olet Mun pikkunen MarttaFakkeri mut et taida sittenkään olla..no ei se mitään tulipahan oleellisemmat kuitenkin kysyttyyä silti. Mukavaa kevättä sinnekin jee.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja martza »

jouden-za kirjoitti: Älä saatana ja voi hyvä päivää kun täällä pappa hapertelee siihen malliin, nimittäin mä luulin et sä olet Mun pikkunen MarttaFakkeri mut et taida sittenkään olla..no ei se mitään tulipahan oleellisemmat kuitenkin kysyttyyä silti. Mukavaa kevättä sinnekin jee.
En oo MarttaFakkeri. Olen limainen sammakko

Mukavaa kevättä myös sulle ja pidä ittes Miehenä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Herra Manala

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

jouden-za kirjoitti:Älä saatana ja voi hyvä päivää kun täällä pappa hapertelee siihen malliin, nimittäin mä luulin et sä olet Mun pikkunen MarttaFakkeri mut et taida sittenkään olla..
Ahhahhahhah, ei jumalauta, nyt putosin. Vanhuus ei tule yksin.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Älä saatana ja voi hyvä päivää kun täällä pappa hapertelee siihen malliin, nimittäin mä luulin et sä olet Mun pikkunen MarttaFakkeri mut et taida sittenkään olla..
Ahhahhahhah, ei jumalauta, nyt putosin. Vanhuus ei tule yksin.
No kukas pikkunen murzukkapimpelispoksahdusnamuska siellä hupsuttelee, taidat vaan olla aikastalailla mustiaissukkainen zampukkanupzus.
Ollaan vaan ja nautitaan
hebuli

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Herra Manala kirjoitti:Ahhahhahhah, ei jumalauta, nyt putosin.
Tossa olis tollainen pelimerkki: :komp: Muut palaverissa ihmettelevät mitä oikein virnistelen ja yskin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Valehtelisin, jos sanoisin, että pitäisin kyseistä torsoa itseäni seksuaalisesti kiihottavana.

Masu on neutraali, ei kivan pullea, mutta ei lihaksikaskaan. Vartalon linja lanteista ylöspäin on suora, siis tylsä. V-mallinen tai vielä mielummin X-mallinen.

Kapeat hartia.

Kaikki edellämainitut vielä menisi, mutta kun kylkiluut paistaa läpi.

Mutta tietenkinhän todellinen kysymys on, että panisinko? Totta hemmetissä jos olisi mukava, älykäs, nainen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MarthaFocker

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

jouden-za kirjoitti: nimittäin mä luulin et sä olet Mun pikkunen MarttaFakkeri mut et taida sittenkään olla..
Jouska-sedällä viiraa yläpäässä.

Täällä minä olen edelleen omana ihanana itsenäni. En ole Martza, eikä Martza ole minä, poks.

En omista bemaria en sitikkaa, enkä ole nussinut autossa.

Omistan Tunturin. Se olisi jo aika hard corea sen mummomankelin päällä kiksauttaa, muttei mahdotonta...
Elukka

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MarthaFocker kirjoitti: Omistan Tunturin. Se olisi jo aika hard corea sen mummomankelin päällä kiksauttaa, muttei mahdotonta...
Kuvaa kehiin sitte kun oot ton tehny! :piru:
MarthaFocker

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Elukka kirjoitti: Kuvaa kehiin sitte kun oot ton tehny! :piru:
Taidan jättää suosiolla taidokkaammille akropaateille.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja martza »

MarthaFocker kirjoitti: Jouska-sedällä viiraa yläpäässä.

Täällä minä olen edelleen omana ihanana itsenäni. En ole Martza, eikä Martza ole minä, poks.
En omista bemaria en sitikkaa, enkä ole nussinut autossa.
Laitan mietintämyssyyni muhimaan uuden nimeni, jotta meitä ei sotketa toisiimme Poks... Hmmhmm..
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
MarthaFocker

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

martza kirjoitti:Laitan mietintämyssyyni muhimaan uuden nimeni, jotta meitä ei sotketa toisiimme Poks... Hmmhmm..
Tuskin kukaan muu sotkeekaan. Jouskalla on ju nou kevät ziiz ziellä ni ei voi veri kiertää muual jou zäp poks.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja alja »

Noriyumi kirjoitti:Kuva

Toi on parempi kuva. Kundit hymyilevätkin ja komeita poikia ovat kun kans niin nätisti hymyilevät :)
:laatta: :laatta: :laatta:

niin ja siitä alun naiskuvasta - rumat nännit, muuten ihan ookoo.....mutta silti en panis.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Bigmama

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Sil oli varmaan silikonit, ko ne nännit oli sellaset
hebuli

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Silikoninännit.
Bigmama

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

:lol:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

MarthaFocker kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: nimittäin mä luulin et sä olet Mun pikkunen MarttaFakkeri mut et taida sittenkään olla..
Jouska-sedällä viiraa yläpäässä.

Täällä minä olen edelleen omana ihanana itsenäni. En ole Martza, eikä Martza ole minä, poks.

En omista bemaria en sitikkaa, enkä ole nussinut autossa.

Omistan Tunturin. Se olisi jo aika hard corea sen mummomankelin päällä kiksauttaa, muttei mahdotonta...
No onnex vaan yläpäässä, tosin voisinko antaa itseni kuvitella tai toisten että jopa alapäässäkin on hiukan nomista poikkeavaa toimintaa tahi toimintoja? Koska panettaa aika vitsisti, vaikka aamulla uin vaparii 1000 ja voisin kuvitella et se jeesais, mut vitut..noh illalla onkin sitten tiukka jalkareeni ja toivottavasti se veisi panohalut vaix 11:sta kuukaudeksi..houp sou.

Muuten mulla tulee, no tuleepa hyvinniin, siis tulee pyörä ihan uusissa väreissä ja muutoxissa, joten kun sen näet ni annapa mielikuvituksen lentää ja kohta jo ehkä huomaat että evojakulaatio mikä helvetti se nyt olkaan lentää kans ihan gaarella..
Ollaan vaan ja nautitaan
ninnithequeen

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hauskin ketju ever.

Nyt on pakko: :rofl:
MarthaFocker

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ai siis kun näen jouskan uuden fillarin, niin eJakuloin kaaressa?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minäkin..

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

MarthaFocker kirjoitti:Ai siis kun näen jouskan uuden fillarin, niin eJakuloin kaaressa?
Vitut mistään fillari-lelusta yms..riittää kun näet ruman kaljupään silmät niin silloin se on lentoa vaan, kaaressakokö!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin