Pippelin pituus vai paksuus?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kumpi on tärkeämpää?

Pituus
3
4%
Paksuus
19
28%
Paksuus
19
28%
Olen mies, haluan oman vastausvaihtoehdon! Vastaan: Pimppa!
26
39%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti:
HotPants kirjoitti:
Taitaa olla ne pöksyt tulessa?
No on kait ja tiedät varmaa mix!
Koska on kevät ja aurinko kuumottaa?
Siis täh, eikö tässä nyt ollukkaan puhe mun haluamisista..nyt on varmaan joku pointi viuhahtanut aika liukkaasti (kuten pipari parraimpina päivinä) mun ohitte..

..ja miten tämä littyy mihinkään, no kaikki liittyy johonkin ja jotkut vähän jopa useamminkin mihin sitten kulloinkin katsoo OMAKSI PARHAAKSEEN eikö niin, kuten olet antanut hyvinkin ymmärtää jou..
Ihan sen kuvan niistä jutuista saa, kuin minkä niistä antaa. Ei tässä mitään "omaaksi parhaaksi" ole käsitetty, ihan mielellään käsittäisin sun ideologian vaikka aurinkoisesti jos semmosen käsityksen siitä saisin.
Mutta totta on tietty sekin, että mä en tunne sua, kirjotan ihan sen kautta mitä luen. Jos kerrot että oot tehnyt "hauskan" mällitempun jollekin ja sitten että manipulointikin on jees ja muuta tommosta, niin.. En ole niin idealisti että alkasin väsäämään siitä setistä kukkasia ja perhosia.
Voin sanoa taas esmerin sulle..usein on daami sanonut et voit tull mun luo yöksi nukkumaan mutta ei sitten mitään sexi-juttuja. Se käy olen sanonut ja ollut vaan ja kas kummaa kun kohta jo rupeaa kädet hapuilemaan sieltä täältä, johon olen kommentoinut että mehän sovimme että vain nukkuisimme joten pysytkö sopimuksessamme vai kuis heh.
Ihan hyvä että tossa ok suhtautuminen.

Enkö ole ottanut tosiaan..eikös siinäkin ole ihan tarpeeksi huomionottamista kun antaa sitä kokonaissettiä parhain päin täh ja voi vaikka huom!!! Pitää sitä narttua välillä PEITTONAKIN junous.
Käsitän yhen askan ja se on se että enhän mäkään nää mitään zexikästä enkä midn muutakaan tässä jätkässä..välillä on kyl ollut hurjankin hälyyttävää se että ei ole saanut kunnon pillua maistettavakseen tarpeex usein:(

Peittomeininki eli se että vaan nukkuu vaiks jäbän sylissä.. Kun luottaa toiseen, sitä nukkuu molemmat silmät kiinni ja jopa painautuu toiseen kiinni ilman epäilystä siitä, että kun huomio herpaantuu niin seksijippous iskee päälle. Silloin se on <3. Kyllä.

Ja sit tohon, että kirjotit jotain siitä miten käsität että et olis seksikäs.. Mähän en ole sanonut missään ettet olisi seksikäs, ainoastaan toi sun suhtautuminen ja ideologia näissä seksiasioissa on sellasta, joka aiheuttaa puistatusviboja. Mä en tiedä sua irl-persoonana. Ihan noita sun toiminta/aattelutapojas kritisoin täs näin. Kyl tiiät.
No jonkunhan se on sitä laivaa ohjattava, toki voin antaa ohjaimen välillä daamin hoidettavaks zilleen vaiks suikkarimeininkillä kits jamia.
Se että sä kiihotut Masteroinnista, on ihan ok, kunhan se gimulikin on siinä sitten mukana. Jos puhutaan sellasesta leikkinä, niin silloinkin siinä on ne omat luottamusjutut joihin homma nojaa. Luulisin, en ole seksiasian ekspertti. Olisi tietty hottia, mut en ole. Nyyh.
No vielä kerran..olen sen verran itsekäs että kun saan kiksini siitä että saan daamin tykkäilemään--sexistä-musta ja että saan sen ns. luottamuksen, siis sen tietyn luottamuksen jonka nyt vaikx yhenillan seteissä voi yleensäkään saada, joten tokihan teen melkein kaikkeni että se daami saa siis kiksit musta ja mitä teen/sanon hänelle.
Jos nainen on siinä mukana, on homma jees.
Olen vaistonvarainen ja psykopaattinen elukka joka nussii vain ja ainoastaan vaistollaan, ei siis varmaan kyrvällään.
Ja mä oon peiton alla posket punaisina nukkuva pikku-kulta.
Onko mulla rispektiä kuinka paljon sua kohtaan, asteikolla 4-10?
Mistä ihmeestä m ä voin sen tietää? Mitä meinaat?
No mä olin silloin nuori ja en välittänyt muiden suhteista, nykyään kyllä enkä siis lähe varattuihin enää kovinkaan helpolla. Mut se mikä tästä tapauksesta teki krrottava, oli se että tytsi oli niin kivan näkönen, kiltin oloinen, hyvän kasvatuksen saaneen oloinen yms, mut ilmeisesti sitä sexiä ei oltu saatu liikaa ainakaan, joten siihenpä oli kiva iskee väliin. Ja varsinkin se oli silloin kiihottavaa kun pitkän väsytyksen jälkeen ne jalat levisi auki ja daami oli valmis tekemään mitä vaan..ja tietysti vielä imi kyrväst kaikki mehutkin pariin kertaan oi oi oi.
Olenko siis kunnon mies ihmettelee hän.
Pointti, johtopäätös jonka tosta yllä olevasta kertomuksesta vetäsit mielessäs (tää on tätä mun vaistomaista settiä, joo) : kiltin oloinenkin nainen on lutka.
Irrota se ajatus meneen. Ei kaikki ole. En mäkään ole. Pidän peittoa korvilla ja kaikkee.
No enkö mä sitä kunnioitusta ole antanut jo ihan tarpeeksi täh.
Muista kuunnella jatkossa niitä naisia, älä tee temppuja oman mieles mukaan. Sit on kunnioitusta niillekin.
Sori että oon tällanen lähetyssaarnaaja. So not hot.
Eli siis pipari on kuin onkin kondiksessa, no mites sitten ois niiden kahvittelujen?
Oot kiinnostunut piparista, mut mä en ole pipari vaan ybsilö. Ja ujo ja ihan sellanen, joka ei sopis sulle. Et tykkäis ees mun raapsista. Miaux.
<3
Zeb

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

jouden-za kirjoitti:Se on totta että osaan psyykata itsenikin aika hyvin, eli sitä käytän usein mieleni hallinnassa, siten että pyrin pitämään ns. negatiiviset asiat ulkopuolella turvarenkaasta.
Oletko aina ollut tuollainen itsensä psyykannut peluri, vaiko muutuitko jonkun tapahtuman / tapahtumien myötä tuollaiseksi ? Millainen lapsuus sinulla oli ?

Entä mitä haluat elämältä ? Entä ihmissuhteilta /naissuhteilta ? Miksi ?

Uskotko, että naiset ovat (yleisesti ottaen) epäluotettavia ? Entä miehet ?

Puhtaasta mielenkiinnosta kyselen.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Zeb kirjoitti:
Oletko aina ollut tuollainen itsensä psyykannut peluri,
Ensinnäkin mun skaalassa peluri on semmoinen joka ei ole, ei pysty olemaan tms REHELLINEN.

Ja jos nyt oikein mietitään tätä palstatoimintaa esimerkiksi, niin kysyn kuinka moni pystyy olemaan TÄYSIN tai edes 99%:sti rehellinen. Eli kertoa kaiken oleellisen tai epäoleellisen suoraan, eli olemaan rehellinen? Olen lukenut aika monen tekstejä täällä ja valitettavan harvasta on jäänyt sellainen kuva että pystyy olemaan rehellinen..vain muutamista (Miss Mana ja PuppeliPoi+ ehkä pari muuta) olen analysoinut muutaman vuoden kokemuksella kiitettävää rehellisyyttä, joka aika pitkälle tietysti johtuu siitä että uskaltavat kertoa itsestään ja jopa omista heikkouksistaan täälläkin, mutta valitettavan moni täälläkin on siis PLEIEREITÄ joten älkää sanoko mua pleieriksi vaikka tosin mun mainetta se on vain aina parantanut ja samalla pillun saantiakin.

Zeb kirjoitti: vaiko muutuitko jonkun tapahtuman / tapahtumien myötä tuollaiseksi ?
Ei kyllä olen ollut tällainen sieltä 14v-jälkeen ja olen usein analysoinut sitä että miksi olen ollut tällainen ja tullut siihen lopputulokseen että se pillun/naisenhimo on ollut vaan niin mieletöntä ja sen mukaan toiminut.

+ lisäksi siksi että tulen naisten kanssa paljon paremmin juttuun kuin miesten, siis meinaan ihan vain keskustelua yms normaalia kanssakäymistä. Ja tietysti saan kiksejä siitä kun saan VÄHÄN/SOPIVASTI kiusia daameja..ja kuten eräs (en muista nimee) kuuluisa "Don Huan" sanoi että "hän rakastaa niin paljon naisia" ja siksi siis halusi olla heidän kanssaan tekemisissä ja usein.
Zeb kirjoitti: Millainen lapsuus sinulla oli ?
Lyhyesti ihana. Ihania muistoja jäänyt paljon, paljon siitä että mun vanhemmat rakastivat mua todella paljon, pitivät tiukasti kiinni tietyistä rajoista ja kasvattivat mut mielestäni juuri sellaisella tavalla kuin olisin itsekin halunnut ja haluan nyt omaa tytärtäni.

Zeb kirjoitti: Entä mitä haluat elämältä ? Entä ihmissuhteilta /naissuhteilta ? Miksi ?
Elämältäni olen niin paljon jo saanut että en "erityisen paljon" halua enää mitään. Ja kuten eräs filosofi sanoo että oman elämän arvo on ne kokemukset joita on kokenut, niin lainaan omaa sanontaani joka saattaa aiheuttaa huolestuneisuutta joissakin, mutta pointin voi siitä jopa saada..eli se menee näin että kun erosin 5,5 v sitten, niin sen jälkeen olen saanut niin paljon ihania asioita kokea että olisin voinut " kuolla" koska olin niin helpottunut-onnellinen.

1. Haluan naissuhteelta tai siltä naiselta ehkä eniten sitä että sen kanssa tulee juttuun kuten frendin kanssa ja sitä voi pitää kaverina ja sitten loppu voikin olla sitten historiaa.

Ja miksi haluan, koska tykkään olla naisten kanssa tekemisissä ja varsinkin sitten se onkin vasta se "juttu" kun siinä on sitä oikeaa tunnetta mukana.
Zeb kirjoitti: Uskotko, että naiset ovat (yleisesti ottaen) epäluotettavia ?
Tämä tuskin on uskon asia. Mutta laitetaan vastakysymys kaikille mietittäväksi, että onko kaikki täällä olleet rehellisiä miesten edessä, ei yhtään valetta, ei ei valkoistakaan, ei mitään oleellista jätetty kertomatta tai mitään oleellista lisätty. Ja jos joku täällä erehtyy kertomaan että minä olen aina ollut varsinkin miesten kanssa rehellinen niin annan "kevyen" jutustelun aika nopeesti.

Ja vielä: Maailmassa on yksi nainen johon voin luottaa ja se täyttää tänä-vuonna 70v ja asuu Savossa ja se on siis rakas äitini!!!

Piiäs, aina voi jos TARPEEKSI haluaa, niin testata naisen rehellisyyttä monin eri keinoin.

Zeb kirjoitti: Entä miehet ?
Naiset yleensä kääntävät asiat niinpäin että miehistä tulee niitä epäluotettavamman oloisia ja naiset ovat miesten näkökulmasta niitä yksinkertaisia joita vedätetään. Mutta mutta miehet eivät sitä tunnukaan tietävän että naisille on nämä tunne-asiat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tärkeitä että miettivät niitä joko joko päivä. Ja varsinkin jos suhteessa ongelmia niin silloin varsinkin miettivät ja tekevät jo kovaa vauhtia analyysiä ja sen mukaan toimivat. Esim näin: Suhde huono ja nainen rupeaa sitä jo käymään läpi ja valmistautuu siihen lopulliseen lähtölaskentaan ja kun hänelle juttu on selvä, niin voikin ilmoittaa isännälle että tämä juttu on ohitse. Ja yleensä (50% tutkimuksen mukaan) siellä taustalla onkin toinen mies. Toki miehetkin tätä tekevät mutta ei niinkään määrätietoisesti vaan hetken huumassa yms.
Zeb kirjoitti: Puhtaasta mielenkiinnosta kyselen.
Joo ihan ok!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti: Ja jos nyt oikein mietitään tätä palstatoimintaa esimerkiksi..
..
Niin tajutaan että tää ei ole mikään STT:n sivukonttori. Ja jos esimerkiks haluu lukea biografioita, voi mennä kirjastoon ja duunata sitä siellä. Ja noin.

Ja koko toi pillunmetsästys-ideologia suhteutettuna naisten "testaamisiin" ja niillä operointiin luottamuksen kautta.. Mitäs se on?
Aitoa?

Se että sulle naiset on pilluja? Ihqua? Ja jos joku nainen ei ole heti avaamassa itseään sulle (kaksimerkityksisyys tarkoituksellista), niin sehän menee yli hilseen. Ei niin saa tehä. Tuhma pillu.

Kun ei kato kaikilla ole mielessä ne iskemiset ja pleijeriydet. Tätä voi olla sillon vaigea käsitttää, jos Itse lähtee ko. perustalta. (Sulla ne voi siis olla mielessä, mutta ei kaikilla muilla siis.)

Nää ei ole metsästysmaita
tääl ei ole leijonia eikä haita
Jos relasti ollaan niin ollaan vaan
tää ei oo nääs mikään STTkaan
Fantsua.
<3
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti: Koska on kevät ja aurinko kuumottaa?.
Mulla on kevät koko ajan toistaisex joten junou..

HotPants kirjoitti: Jos kerrot että oot tehnyt "hauskan" mällitempun jollekin ja sitten että manipulointikin on jees ja muuta tommosta, niin.

Mä luulen että säkin haluisit väbä tehä tollase tempun tai ottaa se niingu vastaan eiksjee?
HotPants kirjoitti: Ihan hyvä että tossa ok suhtautuminen. .
No sehän on kiva kuull et jotai hyvää muskin löytyy.

HotPants kirjoitti: Peittomeininki eli se että vaan nukkuu vaiks jäbän sylissä.. Kun luottaa toiseen, sitä nukkuu molemmat silmät kiinni ja jopa painautuu toiseen kiinni ilman epäilystä siitä, että kun huomio herpaantuu niin seksijippous iskee päälle. Silloin se on <3. Kyllä.
Mä meinasin sil peittomeininkil kyl sitä että nainen on välillä siis pälläkin, siis zilleen ridaa ihanasti.

Eikä mitään tommottisii jippoja tarvita, ku o vaan ja antaa virran viedä nii hyvä tulee ja ehkä mällitkin.

HotPants kirjoitti: Ja sit tohon, että kirjotit jotain siitä miten käsität että et olis seksikäs.. Mähän en ole sanonut missään ettet olisi seksikäs, ainoastaan toi sun suhtautuminen ja ideologia näissä seksiasioissa on sellasta, joka aiheuttaa puistatusviboja. Mä en tiedä sua irl-persoonana. Ihan noita sun toiminta/aattelutapojas kritisoin täs näin. Kyl tiiät.
No et olekaan, mut mä vaan halusin kuulla ihan sulta suoraan että miten zexikkäänä sä mua pidät.

Ja ymmärrän jos saan sulle sellasii kivoja kylmiiväreitä aikasex.

HotPants kirjoitti: Se että sä kiihotut Masteroinnista, on ihan ok, kunhan se gimulikin on siinä sitten mukana. Jos puhutaan sellasesta leikkinä, niin silloinkin siinä on ne omat luottamusjutut joihin homma nojaa. Luulisin, en ole seksiasian ekspertti. Olisi tietty hottia, mut en ole. Nyyh.
No sanos nyt sedälle että olisit sä vähän zilleen hot kans?

HotPants kirjoitti: Jos nainen on siinä mukana, on homma jees. .

Voisit sä olla messissä? Täysillä?

HotPants kirjoitti: Ja mä oon peiton alla posket punaisina nukkuva pikku-kulta.

No jonkun käsittelyn jälkeen voisit ollakin.
HotPants kirjoitti:
Mistä ihmeestä m ä voin sen tietää? Mitä meinaat?.
No kait sä voit tietää sen mistä susta tuntuu näiden jutustelujen yms jäkeen että siis kuinka paljon mulla on "rispektii" tms. sua kohtaan 4-10?

HotPants kirjoitti: Pointti, johtopäätös jonka tosta yllä olevasta kertomuksesta vetäsit mielessäs (tää on tätä mun vaistomaista settiä, joo) : kiltin oloinenkin nainen on lutka.
Irrota se ajatus meneen. Ei kaikki ole. En mäkään ole. Pidän peittoa korvilla ja kaikkee.
Unohdetaan sana lutka, koska enhän mä nyt semmosta sanaa käytä kuin tietyissä tapahtumissa ja vain tiettyjen henkilöiden kanssa..mutta totuus on se että kilteimmätkin naiset voivat ovat puhutettavissa vaikka mihinkä seikkailuun!!

HotPants kirjoitti: Muista kuunnella jatkossa niitä naisia, älä tee temppuja oman mieles mukaan. Sit on kunnioitusta niillekin.
Sori että oon tällanen lähetyssaarnaaja. So not hot. .

No se temppu nyt oli semmonen eikä siitä sen enempää vaikka en ihan kaikkea oleellista kertonutkaan, joista tämä kyrpä-setti sitten sai alkunsa..toki mielelläni juttelen naisten kanssa.


HotPants kirjoitti: Oot kiinnostunut piparista, mut mä en ole pipari vaan ybsilö. Ja ujo ja ihan sellanen, joka ei sopis sulle. Et tykkäis ees mun raapsista. Miaux.

Joo kyllä olen kinnostunut piparista, mutta miten sun pipari liittyy tähän kahvi-settiin..nyt on taas kerran daamilta mennyt joku pointti ohi. Minkä ikäinen olet?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti: Niin tajutaan että tää ei ole mikään STT:n sivukonttori. Ja jos esimerkiks haluu lukea biografioita, voi mennä kirjastoon ja duunata sitä siellä. Ja noin.
Nyt tais mennä pointti taas niinku viuhahtaen kuten laulussa sanotaan, siis ohitte. Mitä järkeä on keskustelussa jossa useinkin on vuorovaikutteisuus, ja siis missä mikään ei kuitenkaan perustu rehellisyyteen. Epärehellisyyden voi hauomata jopa näin anomyymistä keskustelustakin kovin helposti.

HotPants kirjoitti: Ja koko toi pillunmetsästys-ideologia suhteutettuna naisten "testaamisiin" ja niillä operointiin luottamuksen kautta.. Mitäs se on?
Aitoa?
No voi sitä naisen aitoutta ja mikä tärkeintä sitä rehellisyyttä ja kannattaakin testata!!! Jos siihen siis annetaan aihetta.
HotPants kirjoitti: Se että sulle naiset on pilluja? Ihqua? Ja jos joku nainen ei ole heti avaamassa itseään sulle (kaksimerkityksisyys tarkoituksellista), niin sehän menee yli hilseen. Ei niin saa tehä. Tuhma pillu.
Naiset on paljon paljon muuta kuin pillu, se on se kokonaisuus.

Ja ei, ei todellakaan mene yli hilseen, vaan anna todella sitä rispektiä semmoselle daamille joka ei sitä pillua ihan heti ekoina viikkoina anna!! Siis nyt puhun niistä joista olen kinnostunut muutoinkin kuin vain nainti mielessä.

Ja tiedätkö mikä on vielä erittäin tärkeää naisten kanssa toimiessa, no se että olet/ osaat olla rehellinen IHAN KAIKISSA ASIOISSA ja suurimman osan on tätä NIIN vaikea käsittää.

Esim. kun tapaan naisen, ni voin jo omalla käyttääytymiselläni viestittää että millä mielellä ollaan liikkeellä ja näin ollen naiselle ei tule NIIN pahaa mieltä kun voi itse ikäänkuin päättää että haluuko jatkaa tästä eteenpäin kun tietää tai luulee tietävänstä ett muuta ei tästä miehestä irtoa.

HotPants kirjoitti: Kun ei kato kaikilla ole mielessä ne iskemiset ja pleijeriydet. Tätä voi olla sillon vaigea käsitttää, jos Itse lähtee ko. perustalta. (Sulla ne voi siis olla mielessä, mutta ei kaikilla muilla siis.)
No eipä tietenkään ole ja siihenkin vaikuttaa aika moni asia, mm se sexuaalisuuden määrä on aika oleellinen että onko esm iskemiset mielessä..mutta sullahan ei ole tällaiset asiat varmaankaan mielessä nyttenkään..okke.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti: Mä luulen että säkin haluisit väbä tehä tollase tempun tai ottaa se niingu vastaan eiksjee?.
Ei olis kiva. Luottamus on mulle Must.
(Miten veikkaat että selkisin siitä raiskauksen yrittäjästä? En luottanut siihen, silleen. Ja no panicilla, vaikka oikeesti olikin paniikkia pinnan alla.)

Pakotukset tai "temput" eivät naurata/kiihota mua. Eivät kiihottaisi suakaan, jos olisit ollut Oikeassa tilanteessa raiskaajan kanssa.
Mä meinasin sil peittomeininkil kyl sitä että nainen on välillä siis pälläkin, siis zilleen ridaa ihanasti.
Eikä mitään tommottisii jippoja tarvita, ku o vaan ja antaa virran viedä nii hyvä tulee ja ehkä mällitkin..
Ahaa, okei.
No et olekaan, mut mä vaan halusin kuulla ihan sulta suoraan että miten zexikkäänä sä mua pidät.
Ja ymmärrän jos saan sulle sellasii kivoja kylmiiväreitä aikasex. .
Hassu.
(Et säkään musta niin guumia viboja saa, tiiän. Meillä menee seksuaaliset aallot ihan kikkeliskokkelis. Kelaa.. sä olisit masterina ja valmiina läpsiin mua pebaan ja sit heitttäsit ehkä viä että "aerobicciin, pikkubits tai tulee mällit suuhun" niin sitten mä olisin ihan nyyh tai sitten pistäsin raapien.. Sit tulis ikävä mieli tai skraiduja. Ja edelleenkään meikkis ei menis aerobicciin, pahoja dilemmoja!)
No sanos nyt sedälle että olisit sä vähän zilleen hot kans?
No mulla on tulta pöksyissä? Mut en käy aerobicissa.
Voisit sä olla messissä? Täysillä?.
Missä?
No kait sä voit tietää sen mistä susta tuntuu näiden jutustelujen yms jäkeen että siis kuinka paljon mulla on "rispektii" tms. sua kohtaan 4-10?.
Sanoin vaan mielipiteeni. Jos olisin ollut "ihqua" hihkumassa, niin.. ei tullut mieleen. Ehdin kiihkeytyä jo tästä issuesta.
Syytän pöksyjä.. ne on tulessa.
Joo kyllä olen kinnostunut piparista, mutta miten sun pipari liittyy tähän kahvi-settiin..nyt on taas kerran daamilta mennyt joku pointti ohi. Minkä ikäinen olet?
Siten kun kirjoitit heti sen "pipari siis kunnossa" jutskan jälkeen, että mitens kahvien laita. Siitä tulee semmoinen yhteys noitten asioiden välille, kyl tiiät, velmu. ;)
<3
PerttiMakimaa

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

HotPants kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: ...
...
Eikös tämä palautuisi kivasti Erotiikkaan jos Joutsen tulisi testailemaan tekniikoitaan KuumaPöksyn kanssa ja KuumaPöksy näyttäisi että naisen ei on EI. Tai sitten ei... :roll:

Ymmärsittekö? Ei sillä väliä, en minäkään... Neutronien määrä aivoissani kasvaa eksponentiaalisesti as we speak.
Elukka

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

PerttiMakimaa kirjoitti:Neutronien määrä aivoissani kasvaa eksponentiaalisesti as we speak.
:shock: That's not good... Neutronisäteily on vaarallista.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

PerttiMakimaa kirjoitti: Eikös tämä palautuisi kivasti Erotiikkaan jos Joutsen tulisi testailemaan tekniikoitaan KuumaPöksyn kanssa ja KuumaPöksy näyttäisi että naisen ei on EI. Tai sitten ei... :roll:
.
Sitten olisi aika spektaaggeli pystyssä, ellei jotain muutakin..

Ehkä, ehkä ei. So not, mutta hyppy kulkee!
<3
Elukka

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Eikös tämä palautuisi kivasti Erotiikkaan jos Joutsen tulisi testailemaan tekniikoitaan KuumaPöksyn kanssa ja KuumaPöksy näyttäisi että naisen ei on EI. Tai sitten ei... :roll:
.
Sitten olisi aika spektaaggeli pystyssä, ellei jotain muutakin..
Jouskan ja HotPantsin kynsimismiitti? :P
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Elukka kirjoitti:Jouskan ja HotPantsin kynsimismiitti? :P
Huh!

Semmonen peli :jouden: ei vetelis.
( Postimerkkeilijä menis hyönteispostimerkkikokoelmineen ihan nyreeksi ja se on just saanut ne järkkään eikä varmaan haluis suuttua enää taas uudesta jutskasta. Sattui nääs kysyyn multa että muistanko sen nimeä, kun aina sanon sitä postimerkkeilijäks? Paha paikka, en muistanut. Sanoin sille sitten vaan että "Kuin voit kysyy tollasta, totta kai tiiän, mutta en ees sano sitä, kun oot tollanen kyselijä. Pöh."
Oigeesti en muistanut sitä, ei kaikkia asioiota voi hei mitenkään muistaa! Daah. Selvitän sitä edelleen, en muista vieläkään.
Kaikkee. %)
Viimeksi muokannut HotPants, 28.04.2006 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
<3
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti: Ei olis kiva. Luottamus on mulle Must.
(Miten veikkaat että selkisin siitä raiskauksen yrittäjästä? En luottanut siihen, silleen. Ja no panicilla, vaikka oikeesti olikin paniikkia pinnan alla.)
No toivottavasti selvisit!!

Ja mun kyrvän imemissetissä oli kyllä jo täys touhou päällä joten ei siinä mitään pakottamista ollut. Ja jos nyt oikein tarkasti mietin sitä settiä joka muuten tapahtui muistaakseni vuonna 93, niin imi kyllä munaa ihan mielellään ja sanoi että ei sitten mällejä suuhun, no en sanonut mitään vaan roiskasin mällit suuhun ja oikein huolella, no siitä ei tykännyt mutta sen jälkeen imi vielä sitä kullia ihan mielellään, kun siis oli tuotteet loppuneet.

HotPants kirjoitti: Pakotukset tai "temput" eivät naurata/kiihota mua. Eivät kiihottaisi suakaan, jos olisit ollut Oikeassa tilanteessa raiskaajan kanssa.
Pakotukset ovat vielä aika kaukana musta. Huom se luottamus!!
HotPants kirjoitti: Hassu.
(Et säkään musta niin guumia viboja saa, tiiän. Meillä menee seksuaaliset aallot ihan kikkeliskokkelis. Kelaa.. sä olisit masterina ja valmiina läpsiin mua pebaan ja sit heitttäsit ehkä viä että "aerobicciin, pikkubits tai tulee mällit suuhun" niin sitten mä olisin ihan nyyh tai sitten pistäsin raapien.. Sit tulis ikävä mieli tai skraiduja. Ja edelleenkään meikkis ei menis aerobicciin, pahoja dilemmoja!)
U nevö nou.

HotPants kirjoitti: No mulla on tulta pöksyissä? Mut en käy aerobicissa.
Toivottavasti saat myös sitä tulikeppiä sinne pöksyihin ja rivakasti tarrvittaessa.

HotPants kirjoitti: Missä?
No vaix rakkauden hekumaniassa.
HotPants kirjoitti: Sanoin vaan mielipiteeni. Jos olisin ollut "ihqua" hihkumassa, niin.. ei tullut mieleen. Ehdin kiihkeytyä jo tästä issuesta.
Syytän pöksyjä.. ne on tulessa.
Et sä ole muka vähän niinku jo hot muhun..mä luulen että sä olet aika lailla redi jos vain haluisin sutKin?

HotPants kirjoitti: Siten kun kirjoitit heti sen "pipari siis kunnossa" jutskan jälkeen, että mitens kahvien laita. Siitä tulee semmoinen yhteys noitten asioiden välille, kyl tiiät, velmu. ;)
Kerronpa sulle yhen jutskan taas..jos sulla on vaikka tasku täynnä erinmakuisia karkkeja ja tiedostat itellesi että voit aina mennä hakemaan uusia namuja karkkikaupasta, niin mikä pakko on sitten vielä muita namuja halajata?

Eli kyllä mulle kahville meno anonyymin ja varsinkin tietsikkatuttavuuden kanssa tarkoittaa vain ja ainoastaan hetkeä kahvikupposen ääressä nykyään.

Mutta kertoisitsä sen sun iän mulle vaix ihan priiveittinä?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti: Daah. %)

Nii ja moon 130% heteroluokan nussija.


Sun pitää nyt vähän skarpata!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti:
HotPants kirjoitti:
(Miten veikkaat että selkisin siitä raiskauksen yrittäjästä? En luottanut siihen, silleen. Ja no panicilla, vaikka oikeesti olikin paniikkia pinnan alla.)
No toivottavasti selvisit!!
Ja mun kyrvän imemissetissä oli kyllä jo täys touhou päällä joten ei siinä mitään pakottamista ollut. Ja jos nyt oikein tarkasti mietin sitä settiä joka muuten tapahtui muistaakseni vuonna 93, niin imi kyllä munaa ihan mielellään ja sanoi että ei sitten mällejä suuhun, no en sanonut mitään vaan roiskasin mällit suuhun ja oikein huolella, no siitä ei tykännyt mutta sen jälkeen imi vielä sitä kullia ihan mielellään, kun siis oli tuotteet loppuneet..)
No totta mooses selvisin. Ja ihan pläsiinkin osuin ja niin poispäin. Se muuten tuntui toimivan "herätteenä". Miten vaan. Survivalx.
Ja tuuria.

Tohon sun juttuun.. Se on ollutta ja mennyttä ja ihan hyvä että nainen ei saanut siitä niin pahoja fiiliksiä.
Pakotukset ovat vielä aika kaukana musta. Huom se luottamus!!.
Okkei.
Et sä ole muka vähän niinku jo hot muhun..mä luulen että sä olet aika lailla redi jos vain haluisin sutKin?
Ei nyt revitä niitä pelihousuja!
Kerronpa sulle yhen jutskan taas..jos sulla on vaikka tasku täynnä erinmakuisia karkkeja ja tiedostat itellesi että voit aina mennä hakemaan uusia namuja karkkikaupasta, niin mikä pakko on sitten vielä muita namuja halajata?
Eli kyllä mulle kahville meno anonyymin ja varsinkin tietsikkatuttavuuden kanssa tarkoittaa vain ja ainoastaan hetkeä kahvikupposen ääressä nykyään.
Mutta kertoisitsä sen sun iän mulle vaix ihan priiveittinä?
Ei tässä nyt kahvia aatella, aurinko paistaa ja kaikkee.

Hyvää viikonloppua!
<3
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti: Hyvää viikonloppua!

Voi hyvä päivää ja just tätä meinasin siinä rehellisyydessä..ai mitä..no sitä että taas meni sopivasti ohi, en tajuu et mitä sä taas kundi mulle heittelet.

..ja mukavaa kevään jatkoakin.. .
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti: Voi hyvä päivää ja just tätä meinasin siinä rehellisyydessä..ai mitä..no sitä että taas meni sopivasti ohi, en tajuu et mitä sä taas kundi mulle heittelet.
..ja mukavaa kevään jatkoakin.. .
Jaa-a. Ne oli ihan totta, esimerkiks ne kokemusjutut joista kirjoitin sulle, kuten alkujaan jo selvensin siinä Katotaan faktat-viestissä.

(Nääs vaikka olen tälleen ihan hupityyppi, niin on siellä välistä ihan realityakin.)

Relax ja kevään jatkoja!
<3
Vastaa Viestiin