Pippelin pituus vai paksuus?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kumpi on tärkeämpää?

Pituus
3
4%
Paksuus
19
28%
Paksuus
19
28%
Olen mies, haluan oman vastausvaihtoehdon! Vastaan: Pimppa!
26
39%
 
Ääniä yhteensä: 67

Herra Manala

Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Manalan seksigallupit ovat palanneet!

Kumpi on tärkeämpää pippelissä, pituus vai paksuus?
Elukka

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hitot pippelin mitoista, tärkeintä on piNppa :!:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Sekä että, sopiva.


Mitä tekee pippelillä, joka on lyhyt ja paksu?
Mitä tekee pippelillä, joka on pitkä ja ohut?
Lyhyt ja ohut? Liian pitkä ja liian paksu?

Daaáh, ei mitään. Sellaset soveltuu vaan pissaamiseen..tai ei ainakaan mun piNppaan. Nih :leuhka:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Herra Manala

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

syttiK kirjoitti:Sekä että, sopiva.


Mitä tekee pippelillä, joka on lyhyt ja paksu?
Mitä tekee pippelillä, joka on pitkä ja ohut?
Lyhyt ja ohut? Liian pitkä ja liian paksu?

Daaáh, ei mitään. Sellaset soveltuu vaan pissaamiseen..tai ei ainakaan mun piNppaan. Nih :leuhka:
Mä en nyt oikein seurannut että kelpaako sinne sun pinppaasi sitten enää mikään muu kuin saksalainen kumisaapas? Saat kyllä IMO olla perkeleen onnellinen, että olet edes jonkun ukon itselles löytänyt, kun katsoo näitä sun kaikkia nit-pickingejä täällä ja tuolla "mitä et sietäisi kumppanissasi" -ketjussa. :D
Geetzu

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Saat kyllä IMO olla perkeleen onnellinen, että olet edes jonkun ukon itselles löytänyt, kun katsoo näitä sun kaikkia nit-pickingejä täällä ja tuolla "mitä et sietäisi kumppanissasi" -ketjussa. :D
Phöhöh!

Kyllä mä Kitiä komppailen, mutta kallistunen ennemmin paksuun kuin pitkään. Kaikki tunto kun tuppaa olemaan pimpan seinämissä, ei niinkään siellä pohjassa ja sinne pohjaan nyt pääsee vaikka apuvälineillä. Tätä ei kysytty mutta toki sopivan pitkä ja ihanan paksu on se, mikä onnekseni on solminut pimppani kanssa elinikäisen liiton. x) Tästä huolimatta tai juuri tästä johtuen osallistun kyllä mieluusti kavereidenkin pippelituskailuihin ja -pähkintöihin.
hebuli

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Asian sivusta kerron ettei minulla ole koskaan ollut tämän asian suhteen mitään ongelmaa naisten kanssa. Jos yhdessätuumin toteamme pippelini aivan liian pieneksi kyseiseen hommaan, tungen pimppaan valtavan nenäni sen puolesta. Ejakuloin aivastamalla (monestihan sanotaan että orgasmi tuntuu vähän samalta kuin aivastus).
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Herra Manala kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Sekä että, sopiva.


Mitä tekee pippelillä, joka on lyhyt ja paksu?
Mitä tekee pippelillä, joka on pitkä ja ohut?
Lyhyt ja ohut? Liian pitkä ja liian paksu?

Daaáh, ei mitään. Sellaset soveltuu vaan pissaamiseen..tai ei ainakaan mun piNppaan. Nih :leuhka:
Mä en nyt oikein seurannut että kelpaako sinne sun pinppaasi sitten enää mikään muu kuin saksalainen kumisaapas? Saat kyllä IMO olla perkeleen onnellinen, että olet edes jonkun ukon itselles löytänyt, kun katsoo näitä sun kaikkia nit-pickingejä täällä ja tuolla "mitä et sietäisi kumppanissasi" -ketjussa. :D
Mä oon vissiin aina tainnu poimia itelleni ne sopivat. Mjoo, minä oon kranttu ja mun piNppi on kranttu. Kumpikaan ei syty kierosilmäisestä ruipelokaverista, jolla ei oo hampaat tahi hymy kohillaan.

Lisää näitä!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Suvinen kirjoitti:" sano jos menee liian syvälle " :mrgreen:
Meillä tuo on turvasanana paskojen juttujen kertomisessa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Jos on riitttävän lyhyt, kuten "eräillä" se näyttää paksulta jos on kehon ainoa ei-laiha kohta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Suvinen kirjoitti:Riittääkö, jos vastaan tähän, että useimmiten meillä sängyssä lausuttu lause on
" sano jos menee liian syvälle " :mrgreen:
No ei tietenkään riitä. Eihän tuosta voi päätellä, onko se sinun mielestäsi hieno asia että teidän sängyssänne sanotaan noin vai ei. Minulle jäi sellainen kuva, että se olisi mielestäsi hyväkin asia, siinä missä moni on varmasti sitä mieltä että moinen varominen haittaa seksiä ihan liikaa.
Pehmovanukas

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Joo, kyl Suvisen nyt pitäis mennä pimpin syvennysleikkaukseen. Siinä tulee persreiän viereen sellanne pakoaukko, mistä ylipitkät melat pääsee haukkaamaan ilmaa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Suvinen kirjoitti:Riittääkö, jos vastaan tähän, että useimmiten meillä sängyssä lausuttu lause on
" sano jos menee liian syvälle " :mrgreen:
Hmm, no entäs onko teillä jotn sellast et kaveri kysyy et panenko liian lujaa, panenko liian pitkään, panenko liian intohimoisesti, panenko liian tunteella tai vähemmän tunteella..tai vaix et saisinko PLIIS nyt panna tai jotain sellasta?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:Jos on riitttävän lyhyt, kuten "eräillä" se näyttää paksulta jos on kehon ainoa ei-laiha kohta.
Poitsu sun ei tarvii eikä siis tod kannata tähän galluppiin osallistua, koska sinäkin sen tiedät että sun tapauksessa ei ole mitään väliä minkä kokoinen koska et sitä kuitenkaan kenellekään halua antaa!!
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:Manalan seksigallupit ovat palanneet!

Kumpi on tärkeämpää pippelissä, pituus vai paksuus?

Mister Mana kallupit on ihan ok mut sitä motiveissönii en hiffaa et mitä sä sillä tiedolla teet, koska sunkaan tapauksessa ei se koko paljoo ketään juurikaan lämmitä koska et ole tyypillinen skordari, elikä siis sexuaalinen. Sillä kukaan sexuaalinen personal ei voi olla 11 kk ilman sexiä, tai toki voi olla mutta kyssäri kuuluisi että MIKSI nuori mies ei halua piparia nuolla 11 kk:een jep jeps.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Riittääkö, jos vastaan tähän, että useimmiten meillä sängyssä lausuttu lause on
" sano jos menee liian syvälle " :mrgreen:
Hmm, no entäs onko teillä jotn sellast et kaveri kysyy et panenko liian lujaa, panenko liian pitkään, panenko liian intohimoisesti, panenko liian tunteella tai vähemmän tunteella..tai vaix et saisinko PLIIS nyt panna tai jotain sellasta?
Hei sun heiluvilles. Eiks siinä seksissä ole niinku kyse Molempien nautinnosta, että jos toisella on joku metrikyrbä ja sillä toisella on pienempi vastakappale niinku siihen, niin eiks se ole aika normaalia ottaa HUOMIOON noi asianlaidat. Tietty sillon jos haluaa vaan päästä paneen toista niin lujaa kuin pystyy ja iskeen ne mällit suoraan sinne suuhunkin, vaikka toinen ois pyytäny ettei niitä iskettäis sinne.. kuten kuulemma palstaviestin perusteella olit tehnyt yhelle naiselle, niin..

Se ei ole molemminpuolista nautintoa. Ettäs tiiät, seksin ylipappix.
<3
tonttu

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Paksuus. Kyllä sillä kolmella sentillä pärjää.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

jouden-za kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Manalan seksigallupit ovat palanneet!

Kumpi on tärkeämpää pippelissä, pituus vai paksuus?

Mister Mana kallupit on ihan ok mut sitä motiveissönii en hiffaa et mitä sä sillä tiedolla teet, koska sunkaan tapauksessa ei se koko paljoo ketään juurikaan lämmitä koska et ole tyypillinen skordari, elikä siis sexuaalinen. Sillä kukaan sexuaalinen personal ei voi olla 11 kk ilman sexiä, tai toki voi olla mutta kyssäri kuuluisi että MIKSI nuori mies ei halua piparia nuolla 11 kk:een jep jeps.

Tosin yksi erittäin VARTEENotettava vaihtari vois olla se että kaverilla on ollut ainakin identiteettisettiä, elikä kaveri on hakenutmiettinytkokeillut että jospa se miehen beba oiskin se hänen juttunsa??? Ja sixi siis ollut aika hiljaista piaprimarkkinoilla.
Ollaan vaan ja nautitaan
Herra Manala

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="jouden-za"][/quote]
Ootsä ikinä ajatellu duunia puhelinvastaajana elikkäs niinku keskusneitinä? Toi nauha nimittäin pyörii aika 100% varmuudella vuodesta toiseen! Ja se sun nasaalin kireä pakaroiden puristamisesta syntynyt puheääneskin olis siihen hommaan aivan upea!

Mietis nyt: "Stöckmänn-henkilöstöpälvelyt, jöyyyden-zää pyhelimessä. Kyinkä vöin äyttää sua, müssükka."
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti: ja iskeen ne mällit suoraan sinne suuhunkin, vaikka toinen ois pyytäny ettei niitä iskettäis sinne.. kuten kuulemma palstaviestin perusteella olit tehnyt yhelle naiselle, niin..

Se ei ole molemminpuolista nautintoa. Ettäs tiiät, seksin ylipappix.

Jeeaaah uuuh, eikö siis tosiaan voisi olla nautinnollista, oletko muuten joutunut vastvaavaan tilsuun?

Kelaas nyt vähän. Olet miehen kanssa sängyssä ja kaikki ok, pillu märkänä, narttu ulisee, vartalo jännityy kaarelle, syöt hänen kädestään..mies hiukan maskuliininen-määräävä..olet aivan kiimassa, ehkä orkunkin saaneena jo..kelaa jos se mies sanoo sitten että kohta saat spermat suuhun..sanot että ei ei en halua ei ei..mies kattoo sua, sun silmiä ja huomaa että saattaapa kuitennii haluta ja kohta huomaat imeväsi tuon ihanan miehen spermaa jo siitäkin syystä että se on vienyt sut melkein jo taivaisiin..että semmosta aluksi juuh..
Ollaan vaan ja nautitaan
Durasel

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Ootsä ikinä ajatellu duunia puhelinvastaajana elikkäs niinku keskusneitinä?

Mietis nyt: "Stöckmänn-henkilöstöpälvelyt, jöyyyden-zää pyhelimessä. Kyinkä vöin äyttää sua, müssükka."
:lol: :lol: :lol:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Ootsä ikinä ajatellu duunia puhelinvastaajana elikkäs niinku keskusneitinä? Toi nauha nimittäin pyörii aika 100% varmuudella vuodesta toiseen! Ja se sun nasaalin kireä pakaroiden puristamisesta syntynyt puheääneskin olis siihen hommaan aivan upea!

Mietis nyt: "Stöckmänn-henkilöstöpälvelyt, jöyyyden-zää pyhelimessä. Kyinkä vöin äyttää sua, müssükka."
Olen joskus jopa ajatellut piparia, mutta nauha ei ihan hevillä vaihdu ei..kun olet 11kk:n mies, nii se ei miksikään muutu, ei edes Grazias-mies sitä voi muuttaa!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti:
Jeeaaah uuuh, eikö siis tosiaan voisi olla nautinnollista, oletko muuten joutunut vastvaavaan tilsuun?..
Meinaatko johonkin tilanteeseen, jossa jäbä olis niinku pakottanu johonkin seksuaaliseen juttuun ja onnistunut siinä niinku tossa sun keississä, jossa iskit ne mällit sen naisen suuhun vaiks ei halunnut? Joo, en ole ollut sellasessa onnistuneessa situationissa, mikä on helvetin hyvä.. molempien kannalta. Olis voinu tulla iskettyä vähän muuta siinä takas. (Tai no, olen ollut parissakin raiskarinäkökulmasta tsiikattuna kämänneessä tilanteessa joista yksi oli raiskauksen yritys ja yksi päällekarkaus "en voi hillitä itseäni, tulen hulluksi" mies intoili ja yksi hyökkäys. Raiskauksen yrityksen yhteydessä iskin tyyppiä pläsiin.)

En tiedä keiden kanssa olet ollu liikkeessä, mutta kuten aiemmin sanoin, kynnelliset ei kattois tota menoa.
Alistavaa ja lampaan kustannuksella käyvää vastenmielistä "nautinnollista" seksiä. Respects ketä? Kunniotatsä ketään naista?
<3
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Jeeaaah uuuh, eikö siis tosiaan voisi olla nautinnollista, oletko muuten joutunut vastvaavaan tilsuun?..
Meinaatko johonkin tilanteeseen,
Meinaan, ja meinasin..lue yllä vielä kerran, kenties lasket 10:een ja sitten ehkä kaikki sullekin aukeaa..tosin jos luetun ymmärtäminen on hakusessa, niin silloin en voi muuta sanoa kuin että narttu ime munaa lämpimiksesi jeeah..kandee hei pitää faktat ja buulsitit erillään jos mun kanssa rupee veistelee sanojen säleitä!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

jouden-za kirjoitti: ..kandee hei pitää faktat ja buulsitit erillään jos mun kanssa rupee veistelee sanojen säleitä!!
Okei, katotaans faktat:

Sä oot tehnyt mälli-tempun gimulille. True or not so? Vitsikästä kenen mielestä? Sun vai sen naisen?

Kunnioitat naisia vai et? Vastaa kysymykseen vai et?

Tykkäät pelata pelejä niiden kanssa joille voi tehdä temppuja, kyllä vai ei?

Faktat mun sanomasta: oli totta. Ja mua ei paljoo naurata nauraa keidenkään naisten kustannuksella joille on "onnistuttu" tekeen ihqun hulvattomia seksitemppuja ilman että ne ois nääs olleet siinä "vitsissä" mukana.
<3
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pippelin pituus vai paksuus?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: ..kandee hei pitää faktat ja buulsitit erillään jos mun kanssa rupee veistelee sanojen säleitä!!
Okei, katotaans faktat:

Sä oot tehnyt mälli-tempun gimulille. True or not so? Vitsikästä kenen mielestä? Sun vai sen naisen?.
Olen tehnyt ja etkä vieläkään pikkunen lukenut ylläolevaani tarkkaan? Taidat olla vielä nii nuori että sanojensäilän veistely ei taida auttaa, mut jeesaisko jos vaikka väännetään rautalangasta kenties. Ja jos tarinaa sulle vielä vähän raotan niin voin luvata että hyvinkin mielellään imi sitä spermaa, kuten säkin tossa tilsussa tekisit melkein mitä vaan.

HotPants kirjoitti: Kunnioitat naisia vai et? Vastaa kysymykseen vai et? .
Esim. Naiseni on juhlimassa ja voi olla että on antanut ymmärtää että mopo vähän keulii, kenties hakee huomiota/ni, niin menen ja etsin naiseni, kun löydän hänet sanon että nyt on sun aika lähteä kotiin!! Toivottavasti sait jotain, vaikka rivien välejä poks.
HotPants kirjoitti: Tykkäät pelata pelejä niiden kanssa joille voi tehdä temppuja, kyllä vai ei?.
Kyllä mä tykkään tehdä temppuja, semmoisia joista pidetään, koska mun kiksit tulee siitä että saan naisen kehräämään!!

HotPants kirjoitti: Faktat mun sanomasta: oli totta. Ja mua ei paljoo naurata nauraa keidenkään naisten kustannuksella joille on "onnistuttu" tekeen ihqun hulvattomia seksitemppuja ilman että ne ois nääs olleet siinä "vitsissä" mukana.
Edelleenkin pikkunen, lue tarkkaan ennen kuin rupeet jutustelemaan mukavia mun kanssa, jookosta joo?
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin