Panemise sietämätön suhteellisuus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Paris Hiltoniin verrattuna

Panen/olen pannut paljon upeampaa
21
51%
Snadisti parempaa
1
2%
Abouts samaa settiä
1
2%
No en kyllä samalle tasolle oo yltäny, ihan rehellisesti
3
7%
Ei kyl lähellekään, persjalkatammoja vaan
1
2%
EWWK on pannut Tuulenpuiskaa Paris Hilton -dildolla tai olen nainen joka ei pane naisia
14
34%
 
Ääniä yhteensä: 41

Pehmovanukas

Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Yksinkertainen kysymys - oletko koskaan (rehellisesti) pannut Paris Hiltonia paremman näköistä naista? Unohdetaan luonnekysymykset, tsekataan vaan efektit!
bedlam

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vastasin ensimmäisen. Vaikka ei tuo Paris mielestäni mikään ruma ole. Se ei vain ole erityisen kauniskaan.
Pehmovanukas

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

bedlam kirjoitti:Vastasin ensimmäisen. Vaikka ei tuo Paris mielestäni mikään ruma ole. Se ei vain ole erityisen kauniskaan.
No näin mäkin sen silleen miettiny. Ihan ok kroppa, mut se lärvi on aika turnoff. Ja viel plonti.
RolloTomasi

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Missä on vaihtoehto "Olen pannut Paris Hiltonia?"
Pehmovanukas

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:Missä on vaihtoehto "Olen pannut Paris Hiltonia?"
Eihän se vastaa kysymykseen?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Oikea kysymys kuuluukin: oletko pannut ketään yhtä rikasta/kuuluisaa kuin Paris Hilton? Fame and Fortune tekee oikeutta sisäiselle kauneudelle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
RolloTomasi

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti: Eihän se vastaa kysymykseen?
Onko sillä nyt merkitystä?
Pehmovanukas

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Ann kirjoitti:Oikea kysymys kuuluukin: oletko pannut ketään yhtä rikasta/kuuluisaa kuin Paris Hilton? Fame and Fortune tekee oikeutta sisäiselle kauneudelle.
Toi on just se luonnekysymys.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vain persjalkatammoja olen pannut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pehmovanukas

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti: Eihän se vastaa kysymykseen?
Onko sillä nyt merkitystä?
On. Jos mä teen kysymyksen, mä haluun siihen vastauksen enkä mitään mutinaa siitä, ketä on pannu. Oikea vaihtoehto kaikille Parisin reisien välissä käyneille on "abouts samaa settiä" jos ei oo pannu paremman näköstä.
RolloTomasi

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti: On. Jos mä teen kysymyksen, mä haluun siihen vastauksen enkä mitään mutinaa siitä, ketä on pannu. Oikea vaihtoehto kaikille Parisin reisien välissä käyneille on "abouts samaa settiä" jos ei oo pannu paremman näköstä.
Mutta eihän se ole tarkka vastaus, vaan ainoastaan "about?"
Pehmovanukas

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:Mutta eihän se ole tarkka vastaus, vaan ainoastaan "about?"
Ei mikään muukaan vastaus ole tarkka. Niissä on tietty vaihteluväli subjektiivis-kriittisten kopulaatioanalyysien ollessa likiarvoiltaankin hyvin epämääräisiä. Sitäpaitsi jonain päivinä Paris voi olla nätimpi ku toisina. Esim. jos olis pannu Parisia 10 vuotta sitte, se olis ehkä ollu vähän hotimpi tsiksi ku nyt.
Viimeksi muokannut Pehmovanukas, 02.05.2006 16:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yköseen vetäsin. Joku muu voi olla toista mieltä, mutta omasta mielestäni olen peuhannut Parisia huomattavasti kauniimman ja seksikkäämmän naaraksen kanssa. :leuhka:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Olen pannut, mutta erehdyin henkilöstä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
RolloTomasi

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti: jos olis pannu Parisia 10 vuotta sitte, se olis ehkä ollu vähän hotimpi tsiksi ku nyt.
vihjaatko, että 15-vuotias olisi ehkä mielestäsi hotimpi kuin 25?
Pehmovanukas

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti: jos olis pannu Parisia 10 vuotta sitte, se olis ehkä ollu vähän hotimpi tsiksi ku nyt.
vihjaatko, että 15-vuotias olisi ehkä mielestäsi hotimpi kuin 25?
Onks se niin nuori? Huh, luulin et olis 35.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Paremman näköisiä on tullut pantua.

Paris ei ole vain minun makuuni. Kaikki henkilöt, joitten kanssa olen seksiä harrastanut luokittelen paremman näköisiksi kuin Paris.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Pehmovanukas

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

LillyMunster kirjoitti:Paremman näköisiä on tullut pantua.

Paris ei ole vain minun makuuni. Kaikki henkilöt, joitten kanssa olen seksiä harrastanut luokittelen paremman näköisiksi kuin Paris.
Nyt ei puhuttu henkilöistä vaan naisista!
tonttu

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja tonttu »

EWWK on pannut Tuulenpuiskaa Paris Hilton -dildolla tai olen nainen joka ei pane naisia.
Herra Manala

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

tonttu kirjoitti:EWWK on pannut Tuulenpuiskaa Paris Hilton -dildolla tai olen nainen joka ei pane naisia.
Älä hitossa? En millään olisi osannut arvata.
hebuli

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Oikeasti. Aina kun kysellään jonkun naisen perään, kaikki kitynaiset ovat kilvan kertomassa panisivatko vaiko eivät, yleensä vastauksia tulee enemmän naisilta kuin miehiltä. Surkeeta. Onko tämä sitä muotilesboutta kun pitää ainakin esittää olevansa lesbo? Ei perkele tämä on uuden gallupin paikka.
segma

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja segma »

Taas tästä puuttuu se säälinkerjuuvaihtoehto. Karvaita pettymyksiä nämä gallupit nykyään. (Jaa, mutta nuo galluppipallotteluthan menee anonyymeinä, pahus)
Aito_Johanna

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

hebuli kirjoitti:Oikeasti. Aina kun kysellään jonkun naisen perään, kaikki kitynaiset ovat kilvan kertomassa panisivatko vaiko eivät, yleensä vastauksia tulee enemmän naisilta kuin miehiltä. Surkeeta. Onko tämä sitä muotilesboutta kun pitää ainakin esittää olevansa lesbo? Ei perkele tämä on uuden gallupin paikka.
Tai sitten naisilla on monimutkaisempi, moniulotteisempi ajattelutapa ja parempi mielikuvitus. Noihin naisten naisiin kohdistamiin "panisin"-arvioihin voi sisältyä reunahto jos olisin mies, vaikkei sitä erikseen mainitakaan. Miehet taas ovat niin yksioikoisia, etteivät ne voi arvioida muiden miesten seksikkyyttä joutumatta heteroidentiteettinsä kanssa eksyksiin.
hebuli

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:Noihin naisten naisiin kohdistamiin "panisin"-arvioihin voi sisältyä reunahto jos olisin mies
Mutta kun eivät ole, joten eivät he voi tietää mitä ajattelisivat miehenä. Siksi voidaan olettaa heidän puhuvan nykyisistä mieltymyksistään naisena.
Geetzu

Re: Panemise sietämätön suhteellisuus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Snadisti parempaa.
Toivottavasti kyseiset neidit eivät enää lue kityä, liekö tuo snadisti-sana ärsyke heille... 8)
Vastaa Viestiin