Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko suurissa puheissa mitään perää?

Olen nainen, olen harrastanut seksiä naisen kanssa.
12
22%
Olen nainen, ja haluan ihan aikuisten oikeasti harrastaa seksiä naisen kanssa. Ei mitään muotilesbonysväilyä.
5
9%
Olen nainen, enkä haaveile seksistä saman sukupuolen kanssa.
5
9%
Olen "mies", olen harrastanut seksiä miehen kanssa.
3
6%
Olen "mies", ja haluan ihan aikuisten oikeasti harrastaa seksiä miehen kanssa. Vapaaehtoisia?
0
Ei ääniä
Olen MMMMies, enkä haaveile seksistä saman sukupuolen kanssa.
23
43%
EVVK, harrastan seksiä vain itseni kanssa.
6
11%
 
Ääniä yhteensä: 54

Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Keikaus kirjoitti: Kyllä se siitä. Oothan sä oppinut sekstailemaan naistenkin kanssa ja oppinut varmaan monenlaisia uusia temppuja vuosien varrella.
Hyvinkin totta, moni aluksi ns. "discusting" luokkaan kuulunut tekeminen on itseasiassa varsin miellyttavaa oikealle kohteelle suoritettuna. Siina on vain se ero etta aktion kohde on itsessaan jo ollut yleensa hyvinkin miellyttava joten ollaan reilusti valmiiksi + puolella fiiliksissa.
Mutta kuten sanottu, miespuolinen vartalo on repulsiivisuudessaan ihan eri luokkaa jolloin lahdetaan todella reilusti - puolelta. Aktion pitaisi siis olla todella mieltarajayttava kokemus etta paasisi edes kokonaispisteissa plussalle ja sita epailen vahvasti joten... pass.
RolloTomasi

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onko totta, että kitinässä ainoa yleisesti hyväksytty seksuaalisuuden muoto miehelle on heterovanilja? Ja jos on, niin miksi?
Noriyumi

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

RolloTomasi kirjoitti:Onko totta, että kitinässä ainoa yleisesti hyväksytty seksuaalisuuden muoto miehelle on heterovanilja? Ja jos on, niin miksi?
Olihan täällä yksi homokin, mutta se sai aika lailla negatiivista julkisuutta tuolla juorulehdistön puolella...
Pehmovanukas

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hermine kirjoitti:Mulla ne elämän päätäsekoittavimmat rakkaudet on olleet naisia. En ole silti harrastanut seksiä kuin yhden naisen kanssa elämäni aikana, kun en uskalla lähestyä tyttöjä... :oops:
Jos on näin, etkä juuri välitä seksistä parisuhteissa miesten kanssa, olisko aika vetää johtopäätökset ja tulla kaapista ulos?
segma

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja segma »

Itse asiassa olen pari kertaa ihastunut (melkoisen kaukaa) saman sukupuolen edustajaan. Mitään seksuaalisia tuntemuksia nämä henkilöt eivät kuitenkaan herättäneet, enkä heitä edes koskaan päässyt niin lähelle että olisin voinut varmistua asiasta. Ja näiden tyyppien arvelisin kuuluvan sinne kiiltokuvapoju -tasolle naisten näkökulmasta katsoen, eli minulla on siinä suhteessa jopa omaa naismakuanikin kapeampi otantajoukko (mikäli mahdollista).

Mihinkään sen kummempaan en kuitenkaan saman sukupuolen kanssa lähtisi, sillä kyllä nuo naispuoliset tuppaavat kuitenkin hemaisemaan ihan eri asteikolla ja useammalla skaalalla kuin miespuoliset.
RolloTomasi

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

entä jos haluaisi olla nainen ja seurustella sekä harrastaa seksiä toisen naisen kanssa?
tonttu

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jaa-a... voisin sekstailla naisen kanssa mutta tuskin voisin rakastua. Onko tämä sitten sitä muotilesboilua tms., en tiedä.
Naiset on sen verran monimutkaisia, että saakeli hermothan siinä menisi jos niitä olisi kaksin verroin.
LillyMunster kirjoitti:Sitäpaitsi, naiset ovat hankalia elikoita, ja luulen, että yksi narttu per talous riittää, ja se narttu olen minä.
Juurikin näin. :komp:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

tonttu kirjoitti:Jaa-a... voisin sekstailla naisen kanssa mutta tuskin voisin rakastua.
Mulla ehkä just toisinpäin. Tai emminä tiedä. Ihminen ku ihminen..
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kaikki ihmiset ovat biseksuaaleja.
Nyt penikseni on fantastinen!
AarneAnkka

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Clay kirjoitti:Kaikki ihmiset ovat biseksuaaleja.
Jonkun tilaston mukaan vain 55%.
Pehmovanukas

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Nyt mä kässään miks poikuus ei oo ihminen. Sehän ei oo ees biseksuaali, ku kerran kaikki ihmiset on. Oh well, pitää kai sit alkaa himoita parrua hanuriin kun kerran viisaammat niin väittää.
AarneAnkka

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmovanukas kirjoitti:Oh well, pitää kai sit alkaa himoita parrua hanuriin kun kerran viisaammat niin väittää.
Pitääkö sun ottaa parrua hanuriin todistaaksesi kaikille homo/biytesi? Eivät kaikki homotkaan ota.
Pehmovanukas

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

AarneAnkka kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Oh well, pitää kai sit alkaa himoita parrua hanuriin kun kerran viisaammat niin väittää.
Pitääkö sun ottaa parrua hanuriin todistaaksesi kaikille homo/biytesi? Eivät kaikki homotkaan ota.
No mitens se sit niinq todennetaan? Yrittää nähdä karvapyllyt kiihottavana? Runkkailee katellen Brad Pittin simmarikuvia?
AarneAnkka

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmovanukas kirjoitti:No mitens se sit niinq todennetaan? Yrittää nähdä karvapyllyt kiihottavana? Runkkailee katellen Brad Pittin simmarikuvia?
No esmes noita voit harrastaa. Eiköhän se minäkuva siitä selkiydy.
Pehmovanukas

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

AarneAnkka kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:No mitens se sit niinq todennetaan? Yrittää nähdä karvapyllyt kiihottavana? Runkkailee katellen Brad Pittin simmarikuvia?
No esmes noita voit harrastaa. Eiköhän se minäkuva siitä selkiydy.
Hitto kun mulla on tähän asti ollu sellann harhaluulo et olis ihan ehjä minäkuva :roll: Mut sit mulle kerrottiinki, et oonki oikeesti bi :shock:
AarneAnkka

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmovanukas kirjoitti:Mut sit mulle kerrottiinki, et oonki oikeesti bi :shock:
No siis sehän selviää vain kokeilemalla.
Pehmovanukas

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

AarneAnkka kirjoitti:No siis sehän selviää vain kokeilemalla.
Tuossa on nyt dilemma. Jos se selviää vain kokeilemalla ja kokeillut ihminen luokitellaan kokemuksien vuoksi biseksuaaliksi, voidaan suoraan sanoa että kaikki on biseksuaaleja, myös ilman kokeiluja?
swirl

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pallotin ekan. Pari naista on ollut - seksiä, ei seurustelusuhdetta - mutta loppuelämäni aion omistaa eräälle miehelle.
AarneAnkka

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmovanukas kirjoitti:Jos se selviää vain kokeilemalla ja kokeillut ihminen luokitellaan kokemuksien vuoksi biseksuaaliksi, voidaan suoraan sanoa että kaikki on biseksuaaleja, myös ilman kokeiluja?
Jaa, onko sitten sellainen "panin kaveriani perseeseen. Ei napannut, olen siis hetero" -skenaario täysin mahdoton?

No joo, menee sanahelinän puolelle. :lol:
Pehmovanukas

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

AarneAnkka kirjoitti:Jaa, onko sitten sellainen "panin kaveriani perseeseen. Ei napannut, olen siis hetero" -skenaario täysin mahdoton?
Musta on. Jos miehen kanssa ottaa eteen ja pystyy sekstaamaan, niin ohan silloin bi, kun kerran miehestä kiihottuu?
Geetzu

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:Jaa, onko sitten sellainen "panin kaveriani perseeseen. Ei napannut, olen siis hetero" -skenaario täysin mahdoton?
Mä vietän elämäni semmosen miehen kanssa, jolla on ollut kokeiluja miesten puolella, mutta joka tosissaan luokittelee itsensä nykyään heteroksi. Ja itse taas sanon olevani bi, koska naiset ovat yhä jos nyt eivät konkreettisesti seksitouhuissani niin fantasioissani melko suuressa roolissa. Tiedä näitä, mitäsenniinväliäkään. :]
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

AarneAnkka kirjoitti:
Clay kirjoitti:Kaikki ihmiset ovat biseksuaaleja.
Jonkun tilaston mukaan vain 55%.
Jos riisutaan ihminen kulttuurin rasituksista, luulen prosentin olevan aika lähellä sataa. Seksuaaliset suuntautumiset ovat enemmänkin kultturelleja juttuja.
Pehmovanukas kirjoitti:Jos miehen kanssa ottaa eteen ja pystyy sekstaamaan, niin ohan silloin bi, kun kerran miehestä kiihottuu?
Ehkä asia pitäis ilmaista sitten, että kiihottuu miehestä huolimatta?
Nyt penikseni on fantastinen!
Pehmovanukas

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Clay kirjoitti:Jos riisutaan ihminen kulttuurin rasituksista, luulen prosentin olevan aika lähellä sataa. Seksuaaliset suuntautumiset ovat enemmänkin kultturelleja juttuja.

Ehkä asia pitäis ilmaista sitten, että kiihottuu miehestä huolimatta?
Höpö höpö. Kyllä heteroseksuaalinen käyttäytyminen on ihan geenien puolesta perusohjelmoitu normaalin ihmisen aivoihin. Pikemminkin voisi sanoa niin, että biseksuaalisesta käytöksestä suurin osa on ympäristötekijöiden tuotetta. Vrt. muotilesbous. Vapaasti omaa heteroseksuaalista libidoaan toteuttamaan pääsevä mies tuskin haluaa kovin herkästi homostella, jos ei ole syntyjään vinoviettinen.

En mä osaa kiihottua ihan itsekseni ilman stimulaatiota. Silloin kun kiihotun masturboidessani, en kiihotu ajatuksesta omasta kädestä vaan potentiaalisesta intiimistä kohtauksesta jonkin partnerin X kanssa. Tähän asti kaikki kuvitelmien kohteet ovat olleet pimpillä varustettuja.

Edit: en ole koskaan nähnyt mielestäni hyvännäköistä miestä. Kylläkin sellaisia, joiden voin kuvitella näyttävän naisen silmissä hyvältä.
hermine

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Pehmovanukas kirjoitti:
hermine kirjoitti:Mulla ne elämän päätäsekoittavimmat rakkaudet on olleet naisia. En ole silti harrastanut seksiä kuin yhden naisen kanssa elämäni aikana, kun en uskalla lähestyä tyttöjä... :oops:
Jos on näin, etkä juuri välitä seksistä parisuhteissa miesten kanssa, olisko aika vetää johtopäätökset ja tulla kaapista ulos?
Niin mun pitikin, mutta sitten satuin rakastumaan poikaystävääni siitä huolimatta, että se on mies. Välitän kyllä heteroseksistäkin, mutta sellaisella omalla tavallani mikä ei ehkä oikein suurimmilta osin istu yksiin perusmiehen nautintotapojen kanssa. Se ei kuitenkaan tee minusta lesboa - yhtälailla voisin väittää että kaikki penetraatiokeskeiset miehet ovat homoja kun eivät tahdo rakastella minua sillälailla mistä suurin osa naisista todellisuudessa nauttii eniten. Musta tuntuu että osa sitä vimmaa, taikaa ja epätoivoa noissa tyttörakkauksissa on ollut puhdas saavuttamattomuus. En tosin kaapissa ole enää muille kuin vanhemmilleni, tämän ratkaisuni ymmärtävät täysin kaikki, jotka tietävät heidän asenteensa homoseksuaalisuuteen.
Pehmovanukas

Re: Oletko oikeasti homo/lesbo/bi?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hermine kirjoitti:Se ei kuitenkaan tee minusta lesboa - yhtälailla voisin väittää että kaikki penetraatiokeskeiset miehet ovat homoja kun eivät tahdo rakastella minua sillälailla mistä suurin osa naisista todellisuudessa nauttii eniten. Musta tuntuu että osa sitä vimmaa, taikaa ja epätoivoa noissa tyttörakkauksissa on ollut puhdas saavuttamattomuus. En tosin kaapissa ole enää muille kuin vanhemmilleni, tämän ratkaisuni ymmärtävät täysin kaikki, jotka tietävät heidän asenteensa homoseksuaalisuuteen.
Minä en ole lainkaan vakuuttunut siitä, että suurin osa naisista ei nauttisi penetraatiosta yhtä paljon kuin muustakin. Se muu on vain usein edellytys sille, että nauttii myös penetraatiosta, ja se tuntuu monilta miehiltä suoraviivaisessa itsensä toteuttamisessa unohtuvan. Juu, kyllä monet naiset saavat orgasmin helpommin suulla kuin peniksellä, mutta orgasmien määrä tai "helppous" ei ole suoraan verrannollinen siihen, millainen kokonaisvaltainen kokemus yhdyntärakastelu voi olla. En minä pimppiä lipsuttaessani tunne mitään elämää suurempaa yhteyttä, kyllähän se kiihottaa kun toinen nauttii mutta dät's it.

Eikä ollut tarkoituksena mitenkään arvostella ratkaisujasi, mutta kuvauksesi miessuhteistasi ovat olleet sen verran laimeita (huom. puhtaasti oma näkemykseni, ei sisällä arvostelulausumaa tämäkään), että väkisinkin ajattelee että jotenkin et "toteuta itseäsi" syystä tai toisesta. Se on tavallaan surullista, jos taustalla on esim. vanhempien iskostamat asenteet.

Saisitpahan poikuudenkin lopulta lopettamaan vonkuunsa, kun julistautuisit lepakoksi :lol:
Vastaa Viestiin