Toinen lyijykynätesti!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Saatko lyijykynän pysymään varpaidesi välissä?

Saan
19
100%
En
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 19

Aito_Johanna

Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Saatko lyijykynän pysymään varpaidesi välissä? Jos et saa, sinulla on harvat varpaiden välit!!!!!!!!1111
MarthaFocker

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ai? Mä ajattelin jotain sellasta, että

Laita lyijykynä peniksesi alle. Jos se pysyy siellä, sinulla ei seiso. Jos pysyy, niin sinulla on stondis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

MarthaFocker kirjoitti:Jos se pysyy siellä, sinulla ei seiso. Jos pysyy, niin sinulla on stondis.
Jos et löydä penistäsi, olet lihava.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
segma

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja segma »

MarthaFocker kirjoitti:Ai? Mä ajattelin jotain sellasta, että

Laita lyijykynä peniksesi alle. Jos se pysyy siellä, sinulla ei seiso. Jos pysyy, niin sinulla on stondis.
Tuli mieleeni se suomalainen kirja jonka nimeä nyt en muista, jossa miehen virtsaputkeen survottiin lasiputki, jonka sitten varsin hemaiseva nuori naishoitajatar hellästi, nätisti katkoi pikkupikku pätkiksi. Kidutustarkoituksessa siis. Ei kovin kiva mielikuva, mutta kiitos siitä.
tonttu

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Saan pysymään lyijykynän varpaideni välissä! Jei! :cheer:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

segma kirjoitti: ...miehen virtsaputkeen survottiin lasiputki, jonka sitten varsin hemaiseva nuori naishoitajatar hellästi, nätisti katkoi pikkupikku pätkiksi.
Thanks for the mental picture todellakin, yyyyyyh.

Mulla ei seiso enää ikinä. Ja virtsaputkeen sattuu.

Niin joo, ja kyllä pysyy kynät varpaidenkin välissä. Paremmin ne muuten tissin alla pysyy.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Herra Manala

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mylwin kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Jos se pysyy siellä, sinulla ei seiso. Jos pysyy, niin sinulla on stondis.
Jos et löydä penistäsi, olet lihava.
Paskan vitut! Löydän penikseni ja silti olen lihava!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Herra Manala kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Jos et löydä penistäsi, olet lihava.
Paskan vitut! Löydän penikseni ja silti olen lihava!
Pah. Peruslogiikkakömmähdys. Jos sataa, niin maa kastuu. Mutta siitä, että ei sada ei voi päätellä, että maa ei kastu, koska talonmies voi olla kastelemassa maata letkullaan, jos vain löytää sen. Toisin sanoen, Mylwinin mukaan penistään löytämättömät ovat lihavien aito osajoukko. Eli kaikki penistään löytämättömät ovat lihavia, mutta kaikki lihavat eivät ole penistään löytämättömiä. [/urpiaisen logiikan ja joukko-opin johdantokurssi 101]
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:Toisin sanoen, Mylwinin mukaan penistään löytämättömät ovat lihavien aito osajoukko. Eli kaikki penistään löytämättömät ovat lihavia, mutta kaikki lihavat eivät ole penistään löytämättömiä. [/urpiaisen logiikan ja joukko-opin johdantokurssi 101]
Minä en löytänyt penistäni silloinkaan, kun en ollut lihava.

Sen sijaan kynä kyllä pysyy varpaiden välissä, osaan jopa piirtää (huonohkosti) sillä kynällä. Oikealla jalallani on helpompaa piirtää kuin vasemmalla.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla pysyy kynä kädessä, tisseissä, varpaissa missä vain! Taidan olla aika yli-ihminen. 8)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Toisin sanoen, Mylwinin mukaan penistään löytämättömät ovat lihavien aito osajoukko. Eli kaikki penistään löytämättömät ovat lihavia, mutta kaikki lihavat eivät ole penistään löytämättömiä. [/urpiaisen logiikan ja joukko-opin johdantokurssi 101]
Minä en löytänyt penistäni silloinkaan, kun en ollut lihava.
No tämä on tosiaan vastaesimerkki Mylwinin lievästi mies-normatiiviselle väitteelle!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Tiikeriankka

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Mun kohdalla evoluutio mennyt askeleen taaksepäin. Jalat muistuttaa enemmän apinan jalkoja ja niillä voi vaikka kiivetä puuhun. Aivot on menneet kaks askelta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

urpiainen kirjoitti: No tämä on tosiaan vastaesimerkki Mylwinin lievästi mies-normatiiviselle väitteelle!
Voi hyvä luoja .. =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RuNkkuTonttu

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

segma kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Ai? Mä ajattelin jotain sellasta, että

Laita lyijykynä peniksesi alle. Jos se pysyy siellä, sinulla ei seiso. Jos pysyy, niin sinulla on stondis.
Tuli mieleeni se suomalainen kirja jonka nimeä nyt en muista, jossa miehen virtsaputkeen survottiin lasiputki, jonka sitten varsin hemaiseva nuori naishoitajatar hellästi, nätisti katkoi pikkupikku pätkiksi. Kidutustarkoituksessa siis. Ei kovin kiva mielikuva, mutta kiitos siitä.
Kauko Röyhkä: Kaksi aurinkoa

Mielyttävä kohtaus tosiaan...
Elukka

Re: Toinen lyijykynätesti!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Kauko Röyhkä: Kaksi aurinkoa

Mielyttävä kohtaus tosiaan...
Todella. :barf:
Vallan ihkupihku kirjanen muutenkin. :roll:
Vastaa Viestiin