Penetraatiokeskustelu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Naisena olen penetraatiosta seuraavaa mieltä:

Seksin paras osuus!
3
10%
Kaikki muukin on kivaa, mutta ilman penetraatiota ei ole hyvää seksiä
13
42%
Abouts fifty-sixty
7
23%
Ihan kivaa sekin on, mutta muu on tärkeämpää
4
13%
Välttämätön paha tai merkityksetön juttu se pippelin hinkkaaminen ees taas
3
10%
Joku muu nokkela suuseksivastaus
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 31

Pehmovanukas

Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Nostetaan nyt tämäkin keskustelu pöydälle. On klittaorkkua ja g-pisteorkkua ja yhdistelmiä, mutta otetaan ihan yksinkertainen perusväite, jonka hermine esitti: suurin osa naisista nauttii seksissä eniten muusta kuin penetraatiosta.

Onhan tätä tutkittu, mutta mitä sanoo kitisevät tilastot?
hermine

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja hermine »

En mä sitä kyllä ihan noin tarkoittanut, mutta olkoon...
Pehmovanukas

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hermine kirjoitti:En mä sitä kyllä ihan noin tarkoittanut, mutta olkoon...
No leikitään keskustelun vuoksi että tarkoitit. Niin minä sen ymmärsin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Penetraatio on odotettu, ihana ja tyydyttävä asia. Ilman sitä seksi jää mielestäni vajaaksi.

Mutta mä nyt olen muutenkin ihan äijä....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Geetzu

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kummaa kyllä, tai siis yllättäen itseni, en löytänyt vaihtoehdoista muuta sopivaa kuin "Ihan kivaa sekin on, mutta muu on tärkeämpää". Tuo "ihan kivaa" ei kuitenkaan mielestäni riitä kuvaamaan aktia mutta pallotin.
Edith

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tästä puuttuu vaihtoehto "epämiellyttävää". Mutta, no, vastasin sitten tuon "merkityksetöntä yms." -kohdan. Mieluitenn oisin valinnut semmoisen "lievästi epämiellyttävää, muttei varsinaisesti kamalaa tai vahvasti hirveää kuitenkaan" -vaihtoehdon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en muista enää :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja segma »

Vaola kirjoitti:Riippuu siitä kenen kanssa seksiä harrastaa. Toiset ovat loistavia jossain asiassa ja toiset toisessa. Toiset kummassakin.

(Ja toiset taas kaikessa...) :piru:
Ja jotkut seksin mestarit eivät pääse koskaan edes yrittämään. *irviö*
segma

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja segma »

Vaola kirjoitti:
segma kirjoitti:Ja jotkut seksin mestarit eivät pääse koskaan edes yrittämään. *irviö*
Et kai viittaa avataresi jykevästi seisovaan Megamaniin? :o
Vaikka tässä olisi mitä LLLLLLLLLLLLLLLLLOISTAVIN paikka kerätä säälipisteitä, niin en. En viitannut. Minulla on sellainen noususuhdanteinen itsetuntokäyrä menossa, että uskon ennemmin tai myöhemmin sen tapahtuvan. Mietin tässä vain ääneen, millaisen "seiväshyppääjän" maailman naiset Gattacassa (tyhmyyksissään) menettävätkään.
hermine

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tää on tosiaan ihan kumppanista kiinni. Oon ollut suhteessa, jossa ainoa tyydyttävä seksin muoto oli yksipuolisesti hyväillä miestä käsin (siinä sentään toinen nautti sensijaan että molemmat olisivat kärsineet), koska tämä ei suostunut suuseksiin kumminkaan päin, oli neuvonnasta huolimatta niin surkea käsistään että aiheutti vain kipeitä hiertymiä ja omasi niin ison pippelin, ettei se mahtunut miellyttävästi mihinkään (edes kondomiin). Ei ehkä tartte mainita, että mulla on elämässäni ollut parempiakin rakastajia.

Samoin joissain suhteissa penetraatio voi olla ainoa kiva asia vaikkei siitä oikein fyysisesti nauttisikaan, koska niistä fyysisesti nautittavistakin asioista vie ilon hyvin tehokkaasti, jos miehelle ne ovat selkeästi vain häiritsevä ja pakollinen välivaihe ennen itse asiaan pääsyä. Se mikä on itselleni parasta seksiä (ts. sellaista, että sitä haluaa harrastaa muutenkin kuin vain toisen mieliksi eli puolen vuoden alkuhuuman mentyä eivät ala ikuiset "päänsäryt" ja aloitteellisuuden hiipuminen), perustuu kuitenkin aivan muulle kuin penetraatiolle.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ann »

El penetratos on parhautta, muu on turhaa supinaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
mustanikki

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Yhdyn Anniin rajusti. Painoin siis ykköstä. Rajusti, kiitos, ja ilman esilämmittelyjä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ann »

mustanikki kirjoitti:Painoin siis ykköstä.
Laita nyt kakkoseenkin, se on hitusen tiukempi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
mustanikki

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Ann kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Painoin siis ykköstä.
Laita nyt kakkoseenkin, se on hitusen tiukempi.
No, jos välttämättä toivot. Tämä gallup oli siis naisille, joten naisena vastasin. Sinänsä minulle on ihan sama, laitanko sinua apuvälineitse ykköseen vai kakkoseen, ihan miten itse toivot. Kunhan tuot herkullisen miehesi edes katselemaan. Saa toki osallistuakin.

edit: Alkuperäisen vastaukseni ensimmäinen virke ei siis liittynyt seuraaviin. En toki tahdo kenenkään luulevan että olen väkisin ottamassa Annaa. Tai edes vapaaehtoisesti. Saati pakosta :h:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ann »

mustanikki kirjoitti:kryptistä
Seli, seli..

Ota nyt, kun kerran jo tyrkytin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Fifty-sixty tjsp...

Nykyisen kumppanini kanssa seksiä harrastaessamme ehkä noin puolet nusaisuista päättyy yhdyntään.
Orgasmit tavoitellaan (varsinkin minulle) muuten. Seksi on kaiken kaikkiaan ihanaa, mutta ei se yhdyntä ole se juttu, seksi on niin paljon muutakin kuin pippeli pimpassa. Mutta toisaalta, täysin yhdynnättä... Ei ei ei, en tykkäisi.

Eli joskus juu, joskus ei tartte, joskus ei edes tahdo.

Onnekseni me molemmat ollaan innokkaita poskeenottajia. Se on seksin helmi, ja tuntuu mielestäni paremmalta kuin varsinainen penetraatio, joka sekin siis on niin IHQua, ettei viitsisi kokonaan ilma olla. Tästä siis se fifty-sixty.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
HellBell

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ottaen huomioon asianlaidat olen enemmän ihastunut ajatuksesta nukahtaa miehen syliin. Tai kietoutua kuin pikku käärme..
(Penetraatio kuulostaa rekka-auton äänteistöltä, muunlainen kosketus vaikka vain päällekäin makaamisen/kietoutumisen kaltaisena parempaa.)

Jos ylipäätään olisin suhteessa, en olisi ensimmäisenä ehdottamassa penetraatiota. Voi olla että olisi parempi ettei sitä edes kävisi suhteessa.Otan asian liian henkilökohtaisesti. Heh.
Leila

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kyl mie tykkään yhdynnästä. Se on mulle parasta. Saan parhaiten orgasminkin, kun pippeli on pimpassa ja sitten siinä puuhastelen.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Penedraatio on jees. Aina ei millään jaksa ite leikata varpaankynsiä ja sit viä lakkailla niitä, niin on tosi kiva kun ragas voi sitten tehä sulle penedraation.
Tiiän että jotkut käy penedrytisteillä, mut miks ihmeessä turhaan? Pöh.
<3
Elukka

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti:Penedraatio on jees. Aina ei millään jaksa ite leikata varpaankynsiä ja sit viä lakkailla niitä, niin on tosi kiva kun ragas voi sitten tehä sulle penedraation.
Tiiän että jotkut käy penedrytisteillä, mut miks ihmeessä turhaan? Pöh.
:rofl:
Sä oot ihQ! :h:
Zeb

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pallotin toisen ylhäältä. Ilman penetraatiota seksi jää ikään kuin puolitiehen, riippumatta kuka sai ja montako kertaa. Jonkun freudilaisteorian tästäkin mieltymyksestä saisi varmaan kehitettyä, mutta itse koen taustoiksi halun päästä mahdollisimmanmahdollisimman lähelle toista.

(Aaaagh, olen ilmeisesti seonnut kun alan avautua täällä seksitottumuksistani.)
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:54. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ann »

-Superior- kirjoitti: Viiksekkäiden seksologisetien
..jotka nauttivat viininsä punaisena ja huumorinsa ruskeana.
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja slam »

penetreisson - ironinen maideni
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Penetraatiokeskustelu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

henkilökohtaisesti ainakin nautin siitä pippelin ja pimpulan yhteen hankaamisesta. siis tässä suhteessa, jossa seksi ei ole vain sitä. jos kaikki sukupuoliaktit on pelkkää hinkutusta menee hohto koko hommasta :x
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin