Mikä on seksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Leila

Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tästä on varmaan keskusteltu aikaisemminkin, mutta muistin virkistämiseksi kysyn, että mikä kaikki on seksiä? Pussailu, kopelointi, suuseksi, runkkaus, yhdyntä...
Minulle oikeastaan vain yhdyntä on seksiä. Näin siis minun mielessäni. Vaikka runkkari olenkin, niin masturbointi on sellaista säälittävää yksinäistä nyhertämistä. Ja nuo muut edellä mainitut, niin ne ei ihan riitä mulle, koska en niissä yksistään saa orgasmia. Orgasmi on mulle henk.koht. se mittari, että mikä on seksiä, pois lukien tietysti se runkkaus.
Viimeksi muokannut Leila, 04.05.2006 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Seksi... joskus kuullut sellaisesta puhuttavan. Mutta mitäköhän se mahtoi olla?
bedlam

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllähän suuseksi nyt on seksiä. Miksi sanassa muuten olisi seksi? Daa! Lasken jo sormihiplailutkin seksiksi kyllä. Runkkauskin on seksiä, jos sitä tekee parin kanssa. Mutta kaikki kitinägallupit kävisivät tarpeettomiksi, jos yksin runkkailu seksiksi laskettaisiin.
HellBell

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

RolloTomasi kirjoitti: Seksi.. Mutta mitäköhän se mahtoi olla?
Satakielien pyytämistä. Luin kerran parit pervot tarinat Decameronesta ja sieltähän se paljastui.. Söpöskäistä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Se on sitä että tulee ja nukahtaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Pukkaa meneen ja pieree + paskoo samalla. Perinteiseen rekkapoitsu tyyliin, vai miehiäkö ne olivat. Tuskin, minuun verrattuna pelkkää perunaporukkaa :lol: Lihavia, kun tuppaavat olemaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Eiköhän se raja ole aika liukuva ja tapauskohtainen.

Ei se aina kyllä mitään penetraatiota tai orgasmia vaadi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin