Koska sait viimeksi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska sait viimeksi seksiä?

Tänään.
14
11%
Eilen tai toissapäivänä.
25
20%
Viikon sisällä.
24
19%
1-2 viikkoa sitten.
13
10%
Kuukauden sisällä.
11
9%
Viimeisen puolen vuoden sisällä.
16
13%
Viimeisen viiden vuoden sisällä.
7
6%
Yli 5 vuotta sitten.
4
3%
En ole saanut koskaan.
10
8%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

SikaMika kirjoitti:oletko ihan tosissasi?
Luulitko saavas?
Rotan aivot valtasivat pääni.
SikaMika

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ann kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:oletko ihan tosissasi?
Luulitko saavas?
Mä olen vähän Mehdi Yunes(??) tässä asiassa, eli mä en vihaa mitään muuta tässä maailmassa niin paljon kuin palstoilla *reps*ahtavia perskärpäsiä, mutta nyt joudun nöyrtymään:

*reps*
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Mida »

SikaMika kirjoitti:
Mida kirjoitti:
Ja sit ku lapsluku on täynnä ni se on byebye seksielämälle.
Sä olet yleensä viljellyt melko kitsaasti huumoria tälle palstalle, mutta mun on silti ihan pakko varmistaa: oletko ihan tosissasi?
Ja mää nii kovasti koitin liiotella, ettei vaa kukaa luulis et oon tosissani. Loppupäätelmä: vähänkö ootte tyhmiä kaikki!

Itseironia o melkee ainoo "huumorin" laji, mitä "viljelen".

Ihan vakavalla naamalla: kyllä meillä seksiä harrastellaan ihan muulloinkin kuin lisääntymispäivinä. Kiitoksia huolenpidosta.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En kerro.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
CandyMan

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mida kirjoitti:Ihan vakavalla naamalla: kyllä meillä seksiä harrastellaan ihan muulloinkin kuin lisääntymispäivinä.
Minun puolestani seksin voisi kyllä unohtaa H-hetkellä. Ei taida kätilökään välttämättä ihan tykätä.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Mida »

CandyMan kirjoitti:
Mida kirjoitti:Ihan vakavalla naamalla: kyllä meillä seksiä harrastellaan ihan muulloinkin kuin lisääntymispäivinä.
Minun puolestani seksin voisi kyllä unohtaa H-hetkellä. Ei taida kätilökään välttämättä ihan tykätä.
Kyl mää luulen et kätilöö liikuttais ees vähän jos sen työt loppus. Vai vaan itsestäsikö puhuit?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Siitä on niin pitkä aika, etten enää edes muista miltä pimperoinen haisee.
Nyt penikseni on fantastinen!
Herra Manala

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sunnuntaina. Siitä on niin pitkä aika, etten enää edes muista miltä pimperoinen tuoksuu.
prosessi

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä yleisin syy "räjähdysmäiselle" lihoamiselle on varmastikin henkisellä puolella.
Osittain samaa mieltä, mutta kyllä mielessä on käynyt sekin, että miten suuri osuus asiaan on ihan pelkillä masennuslääkkeillä. Minähän lihoin masennukseni aikana yli 30 kiloa ja nopeasti, jolloin tietenkin kuvittelin sen johtuvan masennuksen aikaansaamasta saamattomuudesta ja ylensyönnistä, siitäkin huolimatta, että olen koko ikäni diabeetikkona joutunut laskemaan syömisiäni hyvin tarkkaan, eikä esim. insuliiniannostuksiani missään vaiheessa tarvinnut muuttaa, mikä olisi ollut se normaali seuraus lisääntyneestä syömisestä.

Masennus sitten parani ja liikkuminen ainakin lisääntyi sen myötä, mutta paino ei pudonnut. Lääkityksellä olin kuitenkin edelleen. Sitten lopulta uskaltauduin lopettamaan lääkitykseni, minkä seurauksena painoni putosi yli kymmenen kiloa kahdessa viikossa, jonka jälkeen paino on jatkanut tippumistaan tasaiseen tahtiin, vaikka elintavoissani ei tapahtunut mitään muuta muutosta. Kaiken huipuksi painoni on jatkanut putoamistaan nyt raskautenikin aikana, ja siinä ajassa missä ihmiset normaalisti ovat saaneet jo yli kahdeksaa lisäkiloa, olen minä nelisen kiloa miinuksella. Lääkärinikin ehti jo huolestua ja tutkitutti kilpirauhasarvot, mutta niissä ei ole mitään vikaa, joten oma tulkintani on, että masennuslääkkeiden vaikutusten korjautuminen jatkuu edelleen. Painoni putoamisen jatkuminen on kielletty jo viikkoja sitten, joten olen syönyt itseni ähkyyn päivittäin, mutta minkäs teet kun mikään ei riitä.
Jos et syö enemmän kuin kulutat, niin lihoaminen on mahdotonta. Ihmisellä ei ole mitään fotosyntetisöiviä soluja, joilla muuttaisimme auringonvaloa energiaksi.

Joskus tuntuu, että nämä perustotuudet unohtuvat.

Jos et syö, niin laihdut. Jos syöt liikaa, niin lihoat.
Tämä on tietenkin totta, mutta sinä jätät huomiotta sen perustotuuden, että eri ihmiset käyttävät syömästään ruoasta energiaa hyväkseen eri tehokkuuksilla, ja samankin ihmisen kapasiteetti käyttää energia hyväkseen voi muuttua. Käytännössä esimerkiksi minun tapauksessani mitä ilmeisimmin masennuslääkkeet jollain mekanismilla paransivat ravinnon hyödyntämisastetta, jolloin sama määrä ruokaa, joka aiemmin oli ollut sopivasti, muuttuikin liian suureksi määräksi. Tuollaisia muutoksia voi olla äärimmäisen vaikeaa sisäistää, kun on koko aiemman elämänsä ajan tottunut johonkin hyvään syömismalliin.

Etenkin tämä minun tapaukseni oli hämmentävä, kun muutos mitä ilmeisimmin ei koskenut mitenkään hiilihydraatti-insuliini-osiota, eli muutoksen täytyi perustua yksinomaan tehostuneeseen rasvan talteenottoon ja hyödyntämiseen. Lisäksi minulla lisääntyi huomattavasti maksan harrastama proteiinien hiilihydraateiksi muuntaminen, mikä sitten näkyi verensokerien heittelehtimisenä säännöllisestä ruokailusta huolimatta. Maksani harrastikin sitä ihan omia aikojaan, välillä verensokerini seilailivat päälle kahdessakymmenessä, vaikka en ollut syönyt mitään hiilihydraattipitoista eivätkä verensokerinikaan olleet käyneet niin matalissa arvoissa, että se olisi selittänyt maksan reaktiivisten sokerien vapauttamisen. Diabeteslääkärini oli erityisen ällistynyt, kun noita maksan temppuiluja oli tallentunut jopa sensoriin, joka mittasi verensokereitani jatkuvasti useita vuorokausia putkeen, jolloin kävi ilmi että muutos sokerin määrässä 7 mmol/l -> 28 mmol/l saattoi tapahtua puolessa tunnissa, varsinkin kun maksani saattoi lykätä veren täyteen sokeria täysin riippumatta mistään verensokeriarvoista tai edes syömisistä.

Ei voi näin jälkeenpäin muuta sanoa, kuin että toivottavasti ei enää ikinä tarvitse koskea mihinkään masennuslääkkeisiin, sillä on yllättävän vaikea sanoa, että olivatko lääkkeitten sivuvaikutukset vai se alkuperäinen sairaus pahempi asia... (Masennuslääkeyhdistelmäni muuten oli Efexor ja Triptyl, jos sattuu kiinnostamaan. Niistä Triptyl taitaa kuulua niihin pahamaineisiin trisyklisiin masennuslääkkeisiin.)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Clay kirjoitti:Siitä on niin pitkä aika, etten enää edes muista miltä pimperoinen haisee.
Ei muuta ku aamulla kipin kapin lähiSiwaan ja kalahyllylle. Namskis ja maiskis!

oikeestimäentiedätästämitään.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

syttiK kirjoitti:
Clay kirjoitti:Siitä on niin pitkä aika, etten enää edes muista miltä pimperoinen haisee.
Ei muuta ku aamulla kipin kapin lähiSiwaan ja kalahyllylle. Namskis ja maiskis!

oikeestimäentiedätästämitään.
Tai sitten voit lähettää mulle käytetyt pikkarit.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Clay kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Clay kirjoitti:Siitä on niin pitkä aika, etten enää edes muista miltä pimperoinen haisee.
Ei muuta ku aamulla kipin kapin lähiSiwaan ja kalahyllylle. Namskis ja maiskis!

oikeestimäentiedätästämitään.
Tai sitten voit lähettää mulle käytetyt pikkarit.
Suosittelen lohivoilevän syöntiä. Sen jälkeen voit nuuhkia sormiasi. Olen huomannut, että sormiin jäävä tuoksu on aivan sama.
Son House

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Son House »

NuoriDaavid kirjoitti:Suosittelen lohivoilevän syöntiä. Sen jälkeen voit nuuhkia sormiasi. Olen huomannut, että sormiin jäävä tuoksu on aivan sama.
Tässä kohtaa olisi tietenkin kohteliasta huomauttaa rouvaa pesemään rasiansa aina välillä. Vähintään yhtä usein kuin hiuksensa.
NuoriDaavid

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Son House kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Suosittelen lohivoilevän syöntiä. Sen jälkeen voit nuuhkia sormiasi. Olen huomannut, että sormiin jäävä tuoksu on aivan sama.
Tässä kohtaa olisi tietenkin kohteliasta huomauttaa rouvaa pesemään rasiansa aina välillä. Vähintään yhtä usein kuin hiuksensa.
Jaa jaa. Kyllä se pimpsloora aina joltakin tuoksuu. Oletko itse törmännyt aivan hajuttomaan malliin?
Dr.Diarrhea

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Son House kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Suosittelen lohivoilevän syöntiä. Sen jälkeen voit nuuhkia sormiasi. Olen huomannut, että sormiin jäävä tuoksu on aivan sama.
Tässä kohtaa olisi tietenkin kohteliasta huomauttaa rouvaa pesemään rasiansa aina välillä. Vähintään yhtä usein kuin hiuksensa.
Taitaa vaimo kostaa ND:n kusisen mulkun. Eihän sitä kiimoissa välillä pesemään mennä, keli kun keli.
Son House

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Son House »

NuoriDaavid kirjoitti:Jaa jaa. Kyllä se pimpsloora aina joltakin tuoksuu. Oletko itse törmännyt aivan hajuttomaan malliin?
En. Mutta en kyllä kykene assosioimaan haistamiani tuoksuja lohileipäänkään. En kyllä maistamianikaan. Hyvin hoidettunahan se lemmen tyyssija tuoksuu vähintäänkin ruusun terälehdiltä ja maistuu hunajalta, nams. Ja hei! Mikäs sen mukavampaa, kuin omatoimisesti keksiä kaikkia kivoja tapoja maustaa hehkeys ennen maistamista ja haistamista. Melko eroottista!
Mulli75

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

NuoriDaavid kirjoitti: Depmsey&Makepeace eivät kait koskaan vaihtaneet ruumiinnesteitä?
Kyllä muuten vaihtoivat ruumiinnesteitä nurmikolla maatessaan kun suorittivat samalla salakuuntelua niin tilanteen piti näyttää kiihkeältä ettei salakuuntelulaite paljastuisi. Kauan siitä on kun se jakso tuli mutta muistanpa sen kuitenkin.
plumps

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja plumps »

Mulli75 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Depmsey&Makepeace eivät kait koskaan vaihtaneet ruumiinnesteitä?
Kyllä muuten vaihtoivat ruumiinnesteitä nurmikolla maatessaan kun suorittivat samalla salakuuntelua niin tilanteen piti näyttää kiihkeältä ettei salakuuntelulaite paljastuisi. Kauan siitä on kun se jakso tuli mutta muistanpa sen kuitenkin.
Olettepa te vanhoja ja väsyneitä.

Mutta alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, niin ei minusta sellaisia voi laskea.
On kyse laadusta, eikä määrästä. Määrä voi olla jopa haitta. Ja voi sitä olla fanatasioidensa kanssakin, yksin.
Hirveän vaikea kysymys minusta. En osaa vastata.
Mulli75

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

plumps kirjoitti:Olettepa te vanhoja ja väsyneitä.
Miten määrittelet vanhan ja väsyneen ?

Mä en yleensä koskaan valita väsymyksestä, jos tuntuu siltä että pitää tehdä jotain niin teen sen kunnolla loppuun asti eikä ikä ole este vielä mihinkään.
plumps

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja plumps »

Mulli75 kirjoitti:
plumps kirjoitti:Olettepa te vanhoja ja väsyneitä.
Miten määrittelet vanhan ja väsyneen ?

Mä en yleensä koskaan valita väsymyksestä, jos tuntuu siltä että pitää tehdä jotain niin teen sen kunnolla loppuun asti eikä ikä ole este vielä mihinkään.
Onneksi huomasin tämän, vaikka ei minulla mitään fiksua vastausta kylläkään ole.
Ajattelin vaan kun muistelitte vanhoja. En tiedä mikä on hyväksi, itse olen ihan hakusessa. Yhdessä suhteessa tulin yllättäen mustasukkaisuudesta sairaaksi, kun muisteltiin vanhoja.
En minä mitään tiedä näistä asioista, paitsi vuosiluvuista päättelin vaan vanhuutenne ja vireytenne.
isohaara

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Eilen sekä tänään. Havaittavissa semisäännöllisyyttä. :shock:

Kumitkin unohtu taas.
Bliss

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

isohaara kirjoitti: Kumitkin unohtu taas.
Isiiiiiiiiii
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bliss kirjoitti:
isohaara kirjoitti: Kumitkin unohtu taas.
Isiiiiiiiiii
Hepa-tiitti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Quarter

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Torstaina. Ja naapuritki tietää sen. :h:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Quarter kirjoitti:Torstaina. Ja naapuritki tietää sen. :h:
Panitko koiraakin?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin