Opettaja - oppilas

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Feiz

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Offtopic mutta liittyen näihin sakkolihapanoihin

http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=501


Jannu on hieman BUSTED.
Tod.näk wanha! mut ei välttämättä kaikille.
killkill

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:"onko iällä merkitystä"
Ikuisuusaihe. Itse luokittelisin "26wee-panee-13weetä" kastiin "isi-nussii-lammasta", koska molemmissa toinen osapuoli on oikeustoimikelvoton (toivottavasti tämä oli oikea termi?)

Yläasteella toki katselin pariakin opettajatarta himoiten, mutta hei kamoon, 15-vuotiaassa on niin paljon testosteronia että postilaatikkokin näyttää pantavalta. Ei sillä että ruotsinmaikkani olisi postilaatikkoa muistuttanut, ehei :D
Elukka kirjoitti:Käsittääkseni ko. opettajarouvalla olikin pahemmanpuoleisia ongelmia mielenterveytensä kanssa noin muutenkin.
Figures.
Viimeksi muokannut killkill, 05.05.2006 15:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Feiz kirjoitti:Offtopic mutta liittyen näihin sakkolihapanoihin

http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=501


Jannu on hieman BUSTED.
Tod.näk wanha! mut ei välttämättä kaikille.
En edes mie keksi noin huonoja selityksiä. =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Yläasteella toki katselin pariakin opettajatarta himoiten, mutta hei kamoon, 15-vuotiaassa on niin paljon testosteronia että postilaatikkokin näyttää pantavalta. Ei sillä että ruotsinmaikkani olisi postilaatikkoa muistuttanut, ehei :D
Siihen tuo opettajafantasiointi kai hyvin pitkälti perustuukin. Tietysti hommaan liittyy sekin, että pääsemällä opettajan eli Auktoriteetin(tm) sänkyyn siirtyy kerralla pikkupenskasta Isojen Poikien Kerhoon.
killkill

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja killkill »

Fantasiathan ovat enemmän kuin ookoo, tästä kaikki lienevät samaa mieltä. Oleellistahan on, ettei IHAN KAIKKEA tarvitse toteuttaa, jo senkään takia että kiihottavimmat fantasiat ovat kiihottavia juuri siksi että ne OVAT VAIN fantasioita ja todennäköisesti toteutettuna a) haitallisia sinulle tai toiselle/toisille osapuolille b) laittomia c) lihottavia :D
Turbohaltija

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ei heru.
Noriyumi

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gwyneira kirjoitti:Onkohan kaikilla ollut jonkinlaista fantasiointia maikastaan?
Hehe. Mä ja mun proffa :h: Aina punaposkisena luennolla ja yritti keskittyä kuuntelemaan hänen opetustaan, mutta sillä oli niin hunajainen ääni että en mä juuri mitään oppinut...

En olekaan nähnyt proffaa aikoihin... Mutta ei se mitään :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No hyi. Eikö kaikki maikat ole vanhoja, rumia, tyhmiä, pahanhajuisia harppuja ja käpyjä hä?? Mulla ainakin!
Sudenhenki

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

irmelianneli kirjoitti:No hyi. Eikö kaikki maikat ole vanhoja, rumia, tyhmiä, pahanhajuisia harppuja ja käpyjä hä?? Mulla ainakin!
No ei tod! Omakin englanninopettaja oli sellainen herkkupala että ei tunnilla voinut keskittyä mihinkään muuhun kuin ahmimaan näkyä silmillään.
bedlam

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En muista kyllä yhtään vähääkään himoja herättänyttä opettajaa. En edes sijaista. Nähtävästi olen jäänyt paljosta paitsi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mulla on ollu yks hottis miesmaikka. se opetti amk:ssa 3D-suunnittelua. voih oih lääh. ei ehkä niin pervoa, kun meillä ei ollu ikäeroa kun 4 vuotta ja minäkin kaksikymmentä ylittänyt. :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Turbohaltija

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

irmelianneli kirjoitti:No hyi. Eikö kaikki maikat ole vanhoja, rumia, tyhmiä, pahanhajuisia harppuja ja käpyjä hä?? Mulla ainakin!
Krhm...
Sudenhenki

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

bedlam kirjoitti:En muista kyllä yhtään vähääkään himoja herättänyttä opettajaa. En edes sijaista. Nähtävästi olen jäänyt paljosta paitsi.
:!:

Sijaisista tulikin mieleen, että peruskoulussa oli eräs aasialainen sijainen, joka oli niin überhottis että meinasi järki lähteä. Siskoni sanoi nähneensä tämän jossain bilehilemestassa joraamassa, ja oli kuulemma edelleen todellinen namupala.
ElanorRaven

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Enpä muista ikinä yhdenkään opettajan herättäneen minussa mitään seksuaalista vetovoimaa. Joskus yläasteella mulla oli äikänmaikkana sellainen ehkä 25-vuotias urheilijamies, joka silloin sai kaikki tytöt kuolaamaan, mutta se oli vaan viatonta ihastusta. Samoin yhtä musanopettajaani, sellaista rentturokkaria, muistan joskus ihastelleeni ja kuvittelin meidät jo tulevaisuudessa pariskuntana, mutta siitä oli seksuaalinen fantasiointi kaukana. Tämän äikänopettajani tapasin kerran viime vuoden lopulla baarissa, ja yritti jopa kevyesti pokata! Eipä herra kuitenkaan enää ollut niin "ihanan" näköinen kuin silloin. Ja sattuupa vielä soittamaan eräässä suomalaisessa lastenmusiikkibändissä :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vain yksi hottis äidinkielenopettajan sijainen on ollut, muuten on ollut aika vaisua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pitkäaikainen bilsansijainen. Uuuh. Olisin mielelläni ottanut muutaman ylimääräisen oppitunnin. Erityisesti anatomia ja lisääntyminen olisivat kiinnostaneet.

Pitkäaikainen kaupallisten aineiden ope. Uuuh. Olisin mielelläni jäänyt maistelemaan jälki-istuntoa; hän on mahdollisesti syypää myös tähän kauppasurkeafetissiini.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Kyllä muutama ope on synnyttänyt seksuaalisia ajatuksia. Aikasin tapaus on varmaankin yläasteelta. Meillä oli tosi nätti kolmikymppinen köksän ope. Köksän tunneilla ajatukset pyöri jossain ihan muualla kuin kokkailussa.

Seuraava tapaus taiskin olla sitten lukiossa. Meillä oli terveystiedossa sijaisopena hyväkroppainen nätti blondi puhumassa seksistä, ja me kaikki luokan pojat taidettiin soveltaa niitä opetuksia mielessämme opeen :D.

Yliopistolla tollasta tapahtuu aika useinkin. Kielikeskuksessa on nättejä about kolmekymppisiä opeja, joten on ihan luontevaakin, että joskus tunneilla ajatukset harhailee jonnekin ihan muualle. On pakko myöntää, että joskus katson oppilaitanikin sillä silmällä, mut se ei oo musta edes mitenkään pervoa, kun ollaan kuitenkin about samanikäisiä.
Edith

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Edith »

Siis kyllä norjanopettajat on sitä kuuminta hottii. Yks päivä juttelin oman sellaiseni kanssa käytävällä. Ja sitä muistellen tarttee nyt koko kesäkin selvitä. En ees ollut sen kursseilla koko talvena, mutta ens vuonna meen sekä syksyllä että keväällä! Tosin, kun mä oon tällanen vitun aseksuaali, ni mun aatokset siitä ei oo ollenkaan sitä, että panisin, vaan ihan vaan, että sen hiuksia olis kiva pörröttää.

Ja mä oon ollut ruotsinopettajan sijaisena lukiossa. Kiva, että tämänkin alan hottiuslaisuus mainittiin!
Viimeksi muokannut Edith, 05.05.2006 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pehmovanukas

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Joskus pari nättiä sijaista ollut, ei oo kukaan painunut mieleen. 13 veenä ruotsinmaikka jolla oli jalkapallon kokoiset tisut oli tuijotuksen kiinnittävä, mutta ei silti himojen kohde.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja ak »

killkill kirjoitti:Yläasteella toki katselin pariakin opettajatarta himoiten, mutta hei kamoon, 15-vuotiaassa on niin paljon testosteronia että postilaatikkokin näyttää pantavalta. Ei sillä että ruotsinmaikkani olisi postilaatikkoa muistuttanut, ehei :D
Komps komps. Ruotsin maikkana lukion ekalla oli isorintainen blondi joka tykkäsi käyttää minihametta ja istua eturivin pulpetilla. Varmaan koskaan ei ole ollut semmoista tunkua ruotsintunneille :)
Turbohaltija

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tähän väliin huomautan, että minua on halunnut panna muutamakin yläasteen ja lukion neito, mutta minä vaan pysyin kovana.
bedlam

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Turbohaltija kirjoitti:Tähän väliin huomautan, että minua on halunnut panna muutamakin yläasteen ja lukion neito, mutta minä vaan pysyin kovana.
No miten se muuten onnistuisikaan.
hebuli

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja hebuli »

bedlam kirjoitti:En muista kyllä yhtään vähääkään himoja herättänyttä opettajaa. En edes sijaista. Nähtävästi olen jäänyt paljosta paitsi.
Melkein kompsaus. Harppujahan ne kaikki olivat. Ainoa joka jäi mieleen oli eräs englanninopettajan sijainen, hädin tuskin 20-vuotias hottis blondi (itse kai olin jotain 15 v), josta riitti kaverien kanssa puhetta välitunneilla.

Ehkä sitten tytöille tuo on yleisempää. Muistelen ainakin huomanneeni että reippaasti päälle kolmikymppinen matematiikan opettajamme (mies) sai yläasteella paljon huomiota muutamilta tytöiltä, varsin suorasukaista keimailua, johon kyseinen opettaja tuntui menevän hieman mukaan (leikkimielellä, lässytti takaisin yms.).
Aito_Johanna

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:Äidinkielenopettajat ovat seksikkäitä.
:komp:
killkill

Re: Opettaja - oppilas

Viesti Kirjoittaja killkill »

ak kirjoitti:Ruotsin maikkana lukion ekalla oli isorintainen blondi joka tykkäsi käyttää minihametta ja istua eturivin pulpetilla
Muuten sama, mutta brunetti. Mahtoikohan nainen tietää, mikä oli todellinen syy poikaoppilaidensa kyyryyn asentoon pulpetissa? :D
Vastaa Viestiin