MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
bedlam

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
aasi kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Jutila; oranssi pikkutakki ja Hockey Night tuijotus...

Grrrr.....
Ja se punakka naama! HRR!
Etsikää joku nokkela kuva... Itse en nyt ehdi ja runkkumatskua pitäisi saada...
Tuolta: http://kitina.net/viewtopic.php?p=133262#133262

Jutila hehkeimmillään. Naisia riittää.
RuNkkuTonttu

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

bedlam kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:
aasi kirjoitti: Ja se punakka naama! HRR!
Etsikää joku nokkela kuva... Itse en nyt ehdi ja runkkumatskua pitäisi saada...
Tuolta: http://kitina.net/viewtopic.php?p=133262#133262

Jutila hehkeimmillään. Naisia riittää.
Ja kaupan päälle vielä kypsiä naisia!!111 Taidan mennäkkin nyt nukkumaan. Kiitos.
Herra Manala

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

bedlam kirjoitti:Cornell ja Depp ovat niitä harvoja miehiä, joille passaa viikset. Siitä olen kateellinen.

Kuva
No ei hemmetissä. Tuollaiset pitkät, ohuet, muotoillut viikset ovat hirveintä shittiä mitä naamaansa voi päästää. Kamalimmat homonhoukuttimet ikinä. Järkyttävä artist formerly known as gay-daddy-wanna-b-pimp -meininki.

En osaa millään päättää, kumpi on komeampi ja miehekkäämpi. Tuo edellinen vaiko tämä hänen kaksoisveljensä:

Kuva

Taitaa pirjo tulla joka tapauksessa. Ja kyllä, Clooneyn "juttu" on se hymy yhdistettynä hänen lävitsetunkevaan makuukamarikatseeseensa. Sieltä se charmikkuus lähtee, yhdistettynä herrasmiesmäiseen käytökseen. Eikä sitä kaveria nyt muutenkaan voi rumaksi haukkua.
bedlam

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti: No ei hemmetissä. Tuollaiset pitkät, ohuet, muotoillut viikset ovat hirveintä shittiä mitä naamaansa voi päästää. Kamalimmat homonhoukuttimet ikinä. Järkyttävä artist formerly known as gay-daddy-wanna-b-pimp -meininki.
No on se silti seksympi kuin se sun linkittämä pallinaama! Tapellaanx!?
Pehmovanukas

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

bedlam kirjoitti:No on se silti seksympi kuin se sun linkittämä pallinaama! Tapellaanx!?
Tapelkaa ihmeessä! On se helvetin hienoa kun kaks "130%" heteromiestä vetää kissatappelun läpsimisillä ja kynsimisillä siitä, minkälaiset miehet on niinq ihqsexysiä! Tätä ei ihan joka päivä näekään.
bedlam

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pehmovanukas kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No on se silti seksympi kuin se sun linkittämä pallinaama! Tapellaanx!?
Tapelkaa ihmeessä! On se helvetin hienoa kun kaks "130%" heteromiestä vetää kissatappelun läpsimisillä ja kynsimisillä siitä, minkälaiset miehet on niinq ihqsexysiä! Tätä ei ihan joka päivä näekään.
Tuo liian aikainen kesäntulo varmaan sotki pahan kerran hormonitoiminnan.
Geetzu

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ok, joudun vetelemään vähän kotiinpäin sittenkin. Löytyyhän leijonistakin 2 namua, jotka pääsisivät kyllä sänkyyni. Antero Niittymäki (sais olla vähän isompi ni ei näyttäs niin luihuroistolta) ja Jarkko Ruutu. Okei, turkulaisen kohdalla tähän mennessä empinyt mutta kyllä parit ekat haastattelut areenan laidalla jo näyttivät seksihymyn... Ja puhetapa on hyvin vähän turkulainen. Rudy nyt on aina ollu nam.

Comrien näköisiä kisoissa paljon, ihan herkullisia. Tuskin muun lajin edustajina kääntäisivät päätä. :]
Durasel

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Iltasanomat.fi kirjoitti:Tuomo Ruutu on Suomen seksikkäin Leijona

Ilta-Sanomien lukijat äänestivät Suomen jääkiekkomaajoukkueen seksikkäimmäksi Leijonaksi hyökkääjä Tuomo Ruudun, 23.

Ruutu nappasi peräti 26 prosenttia kaikista annetuista äänistä IS:n nettisivuilla käydyssä äänestyksessä.
Riiasta harjoituksista tavoitettu Ruutu hämmentyi IS:n toimittajan onnitteluista silmin nähden.
- Oli yllätys. Mies on ihan sanaton. No, kiva juttu, jos äänestyksessä pärjää. Jäällä voisi vielä parantaa, Ruutu kertoo Ilta-Sanomille.

Lukijat kehuivat Chicago Blackhawksissa pelaavaa Tuomoa hyväkäytöksiseksi herrasmieheksi, jolla on pilkettä silmäkulmassa.
Toiseksi seksikkäin Leijona on SaiPan puolustaja Olli Malmivaara, 24. Hän sai 14 prosenttia äänistä. Kolmanneksi namukkaimmaksi IS:n lukijat valitsivat Luganon hyökkääjän Ville Peltosen, 32.

Suomen jääkiekkomaajoukkue kohtaa tänään Latvian MM-kisoissa Tshekin.
ninnithequeen

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo, joutuu kyl vaihtamaan Niittymäkeen. Voi lääh. Ja onhan se from TPS :mrgreen:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Durasel kirjoitti:
Iltasanomat.fi kirjoitti:Tuomo Ruutu on Suomen seksikkäin Leijona
ASIAA!

Lisää...
Brent Seabrook, # 5, Kanada :P~~

Kuva
Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

slam kirjoitti:kasparaittis (vänäjältä) kaatoi olympialaisissa muistaakseni Selänteen vihellyksen jälkeen, sille pitäisi antaa kunnon löylytys isännän kädestä ei siis minun... Mut kait sen rähinä rooli oli jäänyt päälle nhl;lästä... tai Selostaja väitti ainakin Ämerikassa se oli tullut kuuluisaksi tappeluistaan
Säkin voisit seurata sitä lätkää vähän tarkemmin ja tulla sit vasta selittelemään.
slam

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja slam »

Tinkezione kirjoitti:
slam kirjoitti:kasparaittis (vänäjältä) kaatoi olympialaisissa muistaakseni Selänteen vihellyksen jälkeen, sille pitäisi antaa kunnon löylytys isännän kädestä ei siis minun... Mut kait sen rähinä rooli oli jäänyt päälle nhl;lästä... tai Selostaja väitti ainakin Ämerikassa se oli tullut kuuluisaksi tappeluistaan
Säkin voisit seurata sitä lätkää vähän tarkemmin ja tulla sit vasta selittelemään.
Hä eikö ollut muka oikein seurattu? Oliko se kaatunut kaveri koivu vai joku muu...? muistan ainakin kumoon kippaamisen. Tiedä sitten oliko vahinko... Samaisessa ottelussa kasparaitis sai kunnolla nenilleen myös mailasta...

jöh? oliko tarkempaa tietoa?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Naiset taas... ottakaas nyt se Pekka Saravo. Varmaasti vapaa :D

Kuva
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Ebola

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Minä vieläkin tätä paNpaN...paNNukakku.
Geetzu

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ebola kirjoitti:Minä vieläkin tätä paNpaN...paNNukakku.
Mies ihmetteli tossa eilenkin miks mua kiinnosti enemmän sen pippeli ku jellonien esitys, syynkin kyllä tajusi kun huomasi itse kaipaavansa Jereä pakistoon. Huaaaaaah... :lääh:

Mojo: Saravossa ei kyllä nappaa niin mikään. Sen sijaan yllätin itseni katselemasta Jokisen perään hieman pidempään kun ilman kypäriä pelin jälkeen jäällä seisoskelivat. Jos nyt sais vielä mainita, että kisajoukkueessa vähiten mua sykähdyttävät Berg ja Peltonen. No Hentunen viel tohon nyt kun puhettakin joutui kuuntelemaan. Tosi vaikeeta arvioida jonkun seksikkyyttä ihan vaan kuoren perusteella kun on joutunut äänenkin kuulemaan. Ehkä komeutta voikin arvioida, komeita tuolla ei juuri ole.
segma

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja segma »

Kaikennäköisiä makutottumuksia minä kyllä ymmärrän, mutta minusta pitämisen ohella Jere Karalahdesta diggailu menee kyllä yli ja ohi niin että lonkerot pöllyää. :nuts:
slam

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuva

Niittymäki on cool, niin pitkään, kunhan pysyy omalla veräjällään. Hyvin se pelasi. propsit hänelle.
Ebola

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Ebola »

segma kirjoitti:Kaikennäköisiä makutottumuksia minä kyllä ymmärrän, mutta minusta pitämisen ohella Jere Karalahdesta diggailu menee kyllä yli ja ohi niin että lonkerot pöllyää. :nuts:
Ei sille vaan mitään voi, että fyysisiltä piirteiltään on lähes täydellinen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kanada - Tshekki -peli on kyllä nannaa!

Mike Comrie, # 89, Kanada

Kuva


Dan Hamhuis, # 2, Kanada

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jääkiekosta on seksi kaukana. Syljeskeleviä sikaniskoja. En panis, paitsio!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ann kirjoitti:Jääkiekosta on seksi kaukana. Syljeskeleviä sikaniskoja. En panis, paitsio!
:komp:

Ja se "tuoksu" lyö kyllä tajun kankaalle!

Yleisesti ottaen vielä järkyttävän itseriittoista porukkaa. Tosin IFK:n A-junnut oli kyllä suloisia sen kerran kun toivat meille punastellen nipun ruusuja koppiin... 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
segma

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja segma »

Kuinka moni on muuten (näin aihetta sivuten - tai lähinnä otsikkoa) kuullut sellaisen koiraspuolisen vaihtoehtotermin pissikselle kuin "jäkis"? Sopii minusta vallan hyvin. Kuin kaksihaarainen peenis pistorasiaan.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Wohoo, olipa hyvä matsi!
Ja pistäiskö toi Slovakia viä Ruotsia nekkuun. :D

Back on topic:

Mike Cammalleri, # 13, Kanada

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva

Jostain syystä Miettinen ja Nummelin on mun mielestä hottixia.

Varsinkin noi Miettisen itämais-tyyliset silmät :h:

Crosby on söpö = Liian nuori (samoin kun futiksessa Ronaldo)

Ja sit mun kulta (joka ei pelaa... mistäköhän syystä ;) ):

Kuva

:h: :h: :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
WanhaPervo

Re: MM06 - Pantavimman näköset jäkispelaajat

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Hehän ovat kuin kaksi marjaa:
Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin