Hard night's morning

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko hetken hurmiossa...

seksi keskimäärin vain niin huonoa
6
24%
tajunnan taso esim. kemikaalien vaikutuksesta niin kovin omavaltainen
8
32%
epätoivon taso niin korkealla, ettei sitä oikein kehtaisi tunnustaa itselleenkään
4
16%
ihmiset niin rumia - tai kuten sanotaan, miellyttävän näköisiä - että jälkeenpäin ajatus kosketuksissa olosta heidän intiimeihin limakalvoihinsa ällöttää
2
8%
omat kuivaparistoilla käyvät seksitaidot ylipäätään vain hävettävät
5
20%
 
Ääniä yhteensä: 25

Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja syttiK »

:off:

MITÄ? Mulla on kaikki kestäny vähintäänkin enintään sen kolme yötä :shock:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

syttiK kirjoitti:MITÄ? Mulla on kaikki kestäny vähintäänkin enintään sen kolme yötä :shock:
Mä en tajuu tota lausetta. :]
(Vaikka se on kyl ihan mun kieltä)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Gwyneira kirjoitti:
syttiK kirjoitti:MITÄ? Mulla on kaikki kestäny vähintäänkin enintään sen kolme yötä :shock:
Mä en tajuu tota lausetta. :]
(Vaikka se on kyl ihan mun kieltä)
:oops: Mikään hoito ei oo kestäny vain yhtä yötä/yhtä kertaa. Mä oon menny useinmiten aina kolmosella :oops: :wink:

:kontrolli: Eisitäpuimuriayhenkorrentakiakäynnistetä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja syttiK »

McJanne kirjoitti: Etupiässä takapiässä?
Molemmin pareNpi :roll:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Miksi tästä täytyy tehdä tämmöinen numero? Yhden illan jutut on mitä on, vedetään pohjia, lähdetään baariin, tiiraillaan ympärilleen, koukkuun mahdollisesti jää joku pukki/emakko ja sit raahataan se kotiin/jonnekin muualle ja naidaan siltä aivot pihalle. Sitten häivytään sen jannun/ämmän kämpiltä vittuun ja ollaan tyytyväisiä. Siinä mitään aamumorkkiksia tartte potea.
Tai sitten minulta on mennyt jotain ohi, koska harvoin olen jäänyt jannun viereen nukkumaan tai vähintäänkin olen poistunut aamulla ennen kun se vieressä makaava sika on herännyt. Saatana, siinä mitään aamukahveja aleta odottamaan sänkyyn.
Ilman kovaa ei oo elämää!
mustakikkeli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

KuumaKissa kirjoitti:Tai sitten minulta on mennyt jotain ohi, koska harvoin olen jäänyt jannun viereen nukkumaan tai vähintäänkin olen poistunut aamulla ennen kun se vieressä makaava sika on herännyt. Saatana, siinä mitään aamukahveja aleta odottamaan sänkyyn.
Mikäli vain mahdollista, koita joskus lähteä sellaisen mukavan ja hauskan nuorenmiehen mukaan, ei välttämättä paskan sian jota ei kestä minuuttia kauempaa.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

mustakikkeli kirjoitti:Mikäli vain mahdollista, koita joskus lähteä sellaisen mukavan ja hauskan nuorenmiehen mukaan, ei välttämättä paskan sian jota ei kestä minuuttia kauempaa.
Useat naisethan saattavat olla sitä mieltä, että miehet on sikoja (esim. jos katsoo tuonne shrinkin yhteen topikkiin) eli käytin miehistä noin yleisellä tasolla 'sika' nimitystä. En siis välttämättä puhunut omista kokemuksistani.
Mistäs sinä tiedät, etten olisi lähtenytkin kunnollisen ja ihanan nuorenmiehen mukaan? Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.
Ilman kovaa ei oo elämää!
mustakikkeli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

KuumaKissa kirjoitti:Mistäs sinä tiedät, etten olisi lähtenytkin kunnollisen ja ihanan nuorenmiehen mukaan? Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.
En kuvaillut itseäni, homo. Ajattelin vain ettet ole juuri koskaan sellaisen matkaan lähtenyt, kun kerran sinulla on ollut aina kiire päästä aamulla pakoon ennenkuin turpea sikaniska herää.
hermine

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja hermine »

Just parhaita yhdenyön juttuja on semmoset, että lojutaan sylikkäin iät ja ajat (joku yhdenyönjuttu jaksaa sentään paijata, poikaystävät ei tietyn ajan kuluttua kuitenkaan enää jaksa kunnolla), rauhassa keitellään aamupuurot ja suunnitellaan jotta minkähännäköisiä lapsia meille tulisi ja mimmonen omakotitalo olis kiva. Ja sitten kumpikaan ei edes ehdota numeroiden vaihtamista.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

mustakikkeli kirjoitti: En kuvaillut itseäni, homo. Ajattelin vain ettet ole juuri koskaan sellaisen matkaan lähtenyt, kun kerran sinulla on ollut aina kiire päästä aamulla pakoon ennenkuin turpea sikaniska herää.
Taisin osua arkaan paikkaan. Et ilmeisestikään kuvaillut itseäsi, kun noin aloit minua nimitellä. Viestistäsi huokuu ärsyyntymys, se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa? Haluaisit olla kunnollinen ja ihana, mutta et jostain syystä ole? Vai antoiko Kaija viime yönä pakit?
Kannattaisiko vähentää sitä reikien porailua?

Yhen illan jutut yhen illan juttuina ja sitten tämä, kenen kanssa suunnitellaan naimisiinmenoa ja yhteistä tulevaisuutta, erikseen.
Ilman kovaa ei oo elämää!
mustakikkeli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kyllä osuit arkaan paikkaan, suoraan munille. Tunnut käyvän aina niihin suoraan kiinni, senkin lepso ja oikea homojen pomo. Juo ravintolassa vähemmän niin arvostelukyky säilyy ja lahkeeseen tarttuu vähemmän iljettäviä otuksia, joita ei sitten aamulla tarvitse hävetä ja joilta täytyy yrittää paeta yön hiljaisuudessa. Kai niitä välimuotojakin on noiden kahden ääripään "henkilöt joiden kanssa mennään naimisiin" ja "yökötykset joilta haluaa aamulla mahdollisimman nopeasti pakoon ettei vaan joudu juttelemaan mukavia ja syömään niiden kanssa aamiaista ennen teiden erkanemista" välillä?

Hermine puhui asiaa.
Herra Manala

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mun mielestä yöllä on kiva nukkua. Kivempaa kuin lähteä talsimaan kotiin medium-surkean panon päälle.
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

hermine kirjoitti:--
Yäk. Mua jotenkin ällöttää taas tommone. En tiiä miks. Avaudun kai sitten täysin melko huonosti ihmisille...
Feiz

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Gwyneira kirjoitti:
hermine kirjoitti:--
Yäk. Mua jotenkin ällöttää taas tommone. En tiiä miks. Avaudun kai sitten täysin melko huonosti ihmisille...
Et oo ainoa jota tommonen ällöttää. Paijataa ja suunnitellaa lapsia, voi jeesus herätkää jo.
hermine

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja hermine »

No mitvit, kyllä sitä "viis muusta kunhan minä nautin"-nussimista saa ihan tarpeeksi parisuhteessakin jos sitä kaipaa. Sensijaan miehet eivät näytä jaksavan paijata tai lässyttää lapsista kovin montaakaan vuotta saman naisen kanssa, ihan siinä alkuviehätyksessä vaan...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kyllä minä olen joskus yhdenyön kavereiden kanssa paijaillut. Parempi olo siitä on jäänyt kun siitä, että jo yöllä livistetään rappukäytävään pukeutumaan.

Ja ei olla numeroita tai nimiäkään aina vaihdettu. Mitä pahaa tässä oikein on? Jos siitä tulee hyvä olo, vaikka tietääkin, että ei olla naimisiin menossa, saatikka sitten näkemässä uudestaan?

Minä en nyt ymmärrä, tai siis tietenkään tämä ei sovi kaikille, mutta mitä pahaa tässä on?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

LillyMunster kirjoitti:Kyllä minä olen joskus yhdenyön kavereiden kanssa paijaillut. Parempi olo siitä on jäänyt kun siitä, että jo yöllä livistetään rappukäytävään pukeutumaan.

Ja ei olla numeroita tai nimiäkään aina vaihdettu. Mitä pahaa tässä oikein on? Jos siitä tulee hyvä olo, vaikka tietääkin, että ei olla naimisiin menossa, saatikka sitten näkemässä uudestaan?

Minä en nyt ymmärrä, tai siis tietenkään tämä ei sovi kaikille, mutta mitä pahaa tässä on?
Samoilla linjoilla Lillin kaa.
mustakikkeli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Feiz kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:
hermine kirjoitti:--
Yäk. Mua jotenkin ällöttää taas tommone. En tiiä miks. Avaudun kai sitten täysin melko huonosti ihmisille...
Et oo ainoa jota tommonen ällöttää. Paijataa ja suunnitellaa lapsia, voi jeesus herätkää jo.
Jaapa jaapa diipa daapa, mä luulin että hermine ihan leikillään juttelisi sellaista yhden yön seuralaisen kanssa, mutta olisi pitänyt muistaa että hän on aina tosissaan. Ihan vaan läppänä? Tietenkin aina on pelko että toinen ottaa sen tosissaan ja joko innostuu tai pelästyy. En muista että olisin tuollaista läppää kenenkään puolituttavuuden kanssa kylläkään heittänyt.
silsakenraali™

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

hermine kirjoitti:Just parhaita yhdenyön juttuja on semmoset, että lojutaan sylikkäin iät ja ajat (joku yhdenyönjuttu jaksaa sentään paijata, poikaystävät ei tietyn ajan kuluttua kuitenkaan enää jaksa kunnolla), rauhassa keitellään aamupuurot ja suunnitellaan jotta minkähännäköisiä lapsia meille tulisi ja mimmonen omakotitalo olis kiva. Ja sitten kumpikaan ei edes ehdota numeroiden vaihtamista.
*Shock!!!*...vai provo?
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

hermine kirjoitti:No mitvit, kyllä sitä "viis muusta kunhan minä nautin"-nussimista saa ihan tarpeeksi parisuhteessakin jos sitä kaipaa. Sensijaan miehet eivät näytä jaksavan paijata tai lässyttää lapsista kovin montaakaan vuotta saman naisen kanssa, ihan siinä alkuviehätyksessä vaan...
Ai oli se provo. Tämmösestä mie en tiiä mittään.
Vastaa Viestiin