Hard night's morning

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko hetken hurmiossa...

seksi keskimäärin vain niin huonoa
6
24%
tajunnan taso esim. kemikaalien vaikutuksesta niin kovin omavaltainen
8
32%
epätoivon taso niin korkealla, ettei sitä oikein kehtaisi tunnustaa itselleenkään
4
16%
ihmiset niin rumia - tai kuten sanotaan, miellyttävän näköisiä - että jälkeenpäin ajatus kosketuksissa olosta heidän intiimeihin limakalvoihinsa ällöttää
2
8%
omat kuivaparistoilla käyvät seksitaidot ylipäätään vain hävettävät
5
20%
 
Ääniä yhteensä: 25

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:33. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jaa-a, on ollut niitä, joissa todella toivoo aamulla, että olisi tajunnut illalla pitää rajansa, mutta eipä tietenkään näin sitten ollut tapahtunut.

Sen jälkeen kun päätin, että harrastan vain hyvää seksiä, on yhdenillan juttujenkin taso noussut ratkaisevasti. Riittävällä keskustelulla ja avautumisella jo illalla voi varmistaa, ettei aamullakaan ahdista.

Mutta se, että osaa arvella millainen aamusta tulee jo illalla vaatii aika paljon. Onneksi olen onnistunut, ja toisekseen, olen vielä onnekkaampi, että enää ei tarvitse siinäkään onnistua!!
Kyllä se parisuhdenusuttelu on vaan parhautta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

"omat kuivaparistoilla käyvät seksitaidot ylipäätään vain hävettävät"

On ollut aamuja kun on tullut tarve karata pikaisesti ennen toisen heräämistä, onpa tullut itsekin herättyä yksin vaikkei niin etukäteen toivonutkaan, mutta seassa on eniten niitä mukavia aamuja kun joko jatketaan siitä mihin pari timmaa aiemmin yöllä jäätiin tai keitetään kahvit ja jatketaan ehkä vasta suihkun puolella iholeikkejä. Vaikka seksi ois ollu aivan ihkua ja toinen tuntunut hyvälle, en juuri koskaan ole kuitenkaan numeroita uskaltanut tällaisen tapauksen kanssa vaihtaa. Sattumalta sitten joskus ajautunut uusintoihin kun tutun näköinen naama tullut eri baarissa uudelleen juttusille... Mutta suhdetta, edes seksisuhdetta, en ole Panosta tavoitellut. Homma menee täydellisesti silloin jos kumpikin saa kaipaamansa tyydytyksen. Mut hitto että sitä joskus on tullutkin luettua ihmistä pienessä pöhnässä väärin, ja kyllä miehet ovat pirun taitavia valehtelijoitakin toisinaan...
slam

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja slam »

-Superior- kirjoitti:Ystäväni raportoi vastikään eräästä sosiaalipsykologisesta ilmiöstä, josta toisinaan kuulee puhuttavan yleisemminkin. Sanotaan, että yhdenyönjuttujen jälkeiset aamut saattavat helposti olla kovinkin vaivaannuttavia.
Ei ainakaan minulle ole ihmisen kanssa olessa aamulla aiheutunt ylimääräistä tuskaa. Lähinnä poistumisen jälkeen haikea fiilis. Nainen pussaili viimeksi aika ahkerasti koko aamun, mutta nyt yritin iskeä sitä uudelleen kahden viikon jälkeen. Se ei suostunut mihinkään. Läx pakeneen... Olin tosin melkein määrällisesti noin korin vetänyt kaljaatia. :lol:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gwyneira kirjoitti: ja kyllä miehet ovat pirun taitavia valehtelijoitakin toisinaan...

Tämä totta ja miksi. Esim sixi että pelko siitä että vaikka ei saiskaan enää sitä pillua samalta pimulta tai kuitenkin niin että pelko jostain hyötymisestä sen verran suuri että on PAKKO?? Valehdella..ja ei, älkää puhuko mulle mitään paskaa siitä että ei halua loukata ja siksi heittelee jotain vitun selkärangatonta sittii..

..ja tämä pätee naisiin vähintäänkin saman verran..ei voi tajuta EI MILLÄÄN että vaikka kuinka toivoisi ja odottaisi sitä rehellisyyttä edes lähelle 100%:a, niin melkein kandee ennemmin toivoa lopullista alkuräjähdystä ala´ orgasm, sillä odottavan aika voi olla aikas lailla pitkä, mutta jos kuitenkin käännetäänkin tästäkin jotain positiivaria eli toivossa on vaikka hyvä runkata tai jotain.

Ja mutta miksi valehtelu on niin suosittua ja niitä jotka ovat rehellisiä jopa itselleenkin, niin kovin vähän. Ite olen miettinyt sitä niin, että se itsetunto on joko heikko tai tosi heikko, joten kun ei olla itsestään varmoja suhteessa vaikka orastavaan parisuhteeseen, niin on pakko PELATA koukelopelejä jotta saisi jotain aikaseXkö?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gwyneira kirjoitti:Mut hitto että sitä joskus on tullutkin luettua ihmistä pienessä pöhnässä väärin, ja kyllä miehet ovat pirun taitavia valehtelijoitakin toisinaan...
Ei olla. Te naiset olette vaan toisinaan niin helvetin typeriä :P

*jatkaa*

Tuli mieleen tuosta valehtelutaidosta, kun intissä eräs tyyppi valutti suustaan niin paksua saippuaoopperapaskaa jollekin vanhalle hoidolleen, että piti ihan nipistää itseäni varmistaakseni, etten näe unta - koska se muija nieli kaiken (en jäänyt katsomaan nielikö se muutakin kuin puhetta, pervot!). Melkein kaiken olen unohtanut, mutta sen osan muistan, kun tämä kikolo vakuutteli olevansa onneton tyttöystävänsä kanssa ja eroavansa heti, kun sopiva hetki tulee.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun kokemus miesten valehtelusta on se, että illalla pikkuhuppelissa ja kiimassa ollaan niin panomiestä, vastataan juuri niin kuin haluankin kuulla eli apaut "joo en mäkään halua muuta kuin pillua sulta, on ihan ok siis että käytät vaan mua ja kyrpääni ensi yön, huomenna ei kahvitella tai suunnitella lomamatkoja" ... Ja sitten kuitenkin piipataan perään kun olen tyytyväisenä poistunut seuraavana päivänä takaisin omaan ihkuun maailmaani. Hyi miten ällöttävää! Tulee paha mieli vaan tytölle tollasesta.

Lisäys: Tulin kyllä tuossakin paremmaksi, eli aidosti opin poimimaan niitä Varmoja Pelkkiä Pipuja. Mutta en ehtinyt täydelliseksi, ei mussa ookaan peli-ainesta, hyvä vaan kun Mies tuli ja korjasi sivuun. :]
Viimeksi muokannut Geetzu, 08.05.2006 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gwyneira kirjoitti:Mun kokemus miesten valehtelusta on se, että illalla pikkuhuppelissa ja kiimassa ollaan niin panomiestä, vastataan juuri niin kuin haluankin kuulla eli apaut "joo en mäkään halua muuta kuin pillua sulta, on ihan ok siis että käytät vaan mua ja kyrpääni ensi yön, huomenna ei kahvitella tai suunnitella lomamatkoja" ... Ja sitten kuitenkin piipataan perään kun olen tyytyväisenä poistunut seuraavana päivänä takaisin omaan ihkuun maailmaani. Hyi miten ällöttävää! Tulee paha mieli vaan tytölle tollasesta.
Sä oot sitte aina niin ihanan romanttinen :h: :D
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Sä oot sitte aina niin ihanan romanttinen :h: :D
En voi sille mitään mut mua vaan ällötti ajatus, että joku ukko, jolle oon keskimäärin tunti ensitapaamisesta levittäny kinttuni haluaisi kanssani yhtään mitään enempää. Hyi! Ite en sellasta huolis, enkä ole huolinu. Hitto ainoat seurustelut ja liitot, mitä koskaan lähteneet eteenpäin on jatkoa hillitylle pihtaukselle... :]
Katto Kassinen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Gwyneira kirjoitti:En voi sille mitään mut mua vaan ällötti ajatus, että joku ukko, jolle oon keskimäärin tunti ensitapaamisesta levittäny kinttuni haluaisi kanssani yhtään mitään enempää.
Ai että seurustelua ei voi syntyä, jos ekana iltana on heti sakset auki?
ninnithequeen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Katto Kassinen kirjoitti: Ai että seurustelua ei voi syntyä, jos ekana iltana on heti sakset auki?
Pakko myöntää, että annoin eräälle heti ekana iltana. Nyt me ollaan kihloissa, asutaan yhdessä ja meillä on lapsi :roll:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Ann »

-Superior- kirjoitti: Koska kyse on kuitenkin toisella ihmisellä runkkaamisesta
Ei ole sama asia. Toisella ihmisellä runkkaaminen olisi esim. hinkuttaminen nukkuvaa vasten, mutta ei missään nimessä yhteistyötä.

Yhdenyönpaneskelut/hoidokit ovat samaa sarjaa kuin suklaa: ei sitä tehdä sen maun vuoksi, vaan niiden välittäjäaineiden.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Katto Kassinen kirjoitti:Ai että seurustelua ei voi syntyä, jos ekana iltana on heti sakset auki?
Siis ei ole voinut syntyä minun kanssani. :]
Muita ja toimintatapojaan, enkä tosiaan rakastumisiaan, rupea pohtimaan.
Katto Kassinen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Gwyneira kirjoitti:[Siis ei ole voinut syntyä minun kanssani. :]
Muita ja toimintatapojaan, enkä tosiaan rakastumisiaan, rupea pohtimaan.
Noo,minäkin olin tuota mieltä,kun olin nuori kloppi. Nykyään asialla ei ole väliä. Monella muulla asialla on paljon suurempi merkitys.
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Katto Kassinen kirjoitti:Noo,minäkin olin tuota mieltä,kun olin nuori kloppi. Nykyään asialla ei ole väliä. Monella muulla asialla on paljon suurempi merkitys.
Mä oonkin ollu semmonen lutka. Hakiessani baarista jotain panoseuraa oon ollu ihan sillä lutka-fiiliksellä ja varmaan senkin vuoksi yleensä nauttinut niin pirusti toiminnasta. Mutta tosiaan, muilla ja tekemisillään ei ole väliä, ei ole koskaan tullut mieleenkään moralisoida.
Katto Kassinen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Gwyneira kirjoitti:Mä oonkin ollu semmonen lutka. Hakiessani baarista jotain panoseuraa oon ollu ihan sillä lutka-fiiliksellä ja varmaan senkin vuoksi yleensä nauttinut niin pirusti toiminnasta..
Pah, mitäpä tuosta. Melkoinen huoripukki, sarvi ja pelimies minäkin olen ollut nuoruudessani, enkä silti epäile lainkaan, ettei samanlaisella pelaamisella saattaisi vastaan keikkua näppärä sussu, jonka kanssa jumpata tunnin tuntemisen jälkeen ja vaikkapa jatkaa seurustelulla. Paskaaks niistä menneistä, kun tulevaisuus on se mikä ratkaisee. Toki se huoripukin ja lutkan elo pitää sitten loppua siehen :D
segma

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja segma »

Anteeksi nyt tämä hyödytön offtopic, mutta onko Gwyneira sama kuin Geetzu vai onko kyseessä erihenkilöt?
Pehmovanukas

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

segma kirjoitti:Anteeksi nyt tämä hyödytön offtopic, mutta onko Gwyneira sama kuin Geetzu vai onko kyseessä erihenkilöt?
Geetzu on Nicki.
ninnithequeen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pehmovanukas kirjoitti:
segma kirjoitti:Anteeksi nyt tämä hyödytön offtopic, mutta onko Gwyneira sama kuin Geetzu vai onko kyseessä erihenkilöt?
Geetzu on Nicki.
Eiku Gattacan miljoonas multipersoona.
segma

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja segma »

Jostain syystä en nyt viisastunut yhtään. Ei?
Pehmovanukas

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

segma kirjoitti:Jostain syystä en nyt viisastunut yhtään. Ei?
Let sleeping dogs lie. Nicki puree.
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

segma kirjoitti:Jostain syystä en nyt viisastunut yhtään. Ei?
Esittelyketjussa se lukeekin, sama tyyppi.
(plus nicki ja ex Poikuus41)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Onks mun tähänkin taas vastattava etten oikein muista. Aika kultaa muistot tai sitten se seuraava aamu ei vaan ole ollut mitenkään erikoinen. Sen muistan, että jotkut aamut ovat sujuneet oksentelun merkeissä ja siten johtaneet aika pikaiseen poistumiseeni ja kerran en voinut poistua, kun en löytänyt kaikkia vaatteitani. Nuorena tyttönä kirjoitin aina viestin kuulakärkikynällä miehen kylkeen, jos poistuin ennen heräämistä. Kerran kirjoitin viestin textmark-tussilla ja vähingossa väärän miehen jalkaan. Nyt muistin toisenkin kerran, kun vaatteita oli hukassa, silloin alusvaatteet löytyivät taulun kulmalta ja kattotuulettimesta. Olen myös joskus markka-aikaan jättänyt miehelle 20 mk setelin kiitokseksi. Taisi olla sama kerta, kun lähtiessäni vedin kamerasta filmit pihalle :D

Juu, ei näitä kannata muistella enempää. Jätetään hauskimmat anekdootit kerrankin kertomatta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gwyneira kirjoitti:Ja sitten kuitenkin piipataan perään kun olen tyytyväisenä poistunut seuraavana päivänä takaisin omaan ihkuun maailmaani. Hyi miten ällöttävää! Tulee paha mieli vaan tytölle tollasesta.

Lisäys: Tulin kyllä tuossakin paremmaksi, eli aidosti opin poimimaan niitä Varmoja Pelkkiä Pipuja. Mutta en ehtinyt täydelliseksi, ei mussa ookaan peli-ainesta, hyvä vaan kun Mies tuli ja korjasi sivuun. :]
Minäpäs opin täydelliseksi. Tajusin että ainoa keino ratkaista tuo tilanne on yrittää olla rehellisesti huono sängyssä, eikä vain mindblowing oma itsensä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lolita kirjoitti:Olen myös joskus markka-aikaan jättänyt miehelle 20 mk setelin kiitokseksi.
Mä näin joskus unta, että nainen jätti yhteisen yön päätteeksi saman summan yöpöydälle.. hui!
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin