Hard night's morning

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko hetken hurmiossa...

seksi keskimäärin vain niin huonoa
6
24%
tajunnan taso esim. kemikaalien vaikutuksesta niin kovin omavaltainen
8
32%
epätoivon taso niin korkealla, ettei sitä oikein kehtaisi tunnustaa itselleenkään
4
16%
ihmiset niin rumia - tai kuten sanotaan, miellyttävän näköisiä - että jälkeenpäin ajatus kosketuksissa olosta heidän intiimeihin limakalvoihinsa ällöttää
2
8%
omat kuivaparistoilla käyvät seksitaidot ylipäätään vain hävettävät
5
20%
 
Ääniä yhteensä: 25

Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja martza »

Gwyneira kirjoitti: En voi sille mitään mut mua vaan ällötti ajatus, että joku ukko, jolle oon keskimäärin tunti ensitapaamisesta levittäny kinttuni haluaisi kanssani yhtään mitään enempää. Hyi! Ite en sellasta huolis, enkä ole huolinu. Hitto ainoat seurustelut ja liitot, mitä koskaan lähteneet eteenpäin on jatkoa hillitylle pihtaukselle... :]
Mitä onks tommosiinki ukkoja, jotka haluiaisi alkaa seurustelee heti Naisen kanssa, joka on antanut pinppaa tunnin sisällä hänelle???
Tuntuisi, että pano olisi silloin vain pano kummallekin ja kaukana seurustelun aloittamisesta. :wink:
Hyi sua. Kyllä olet ollut irstaan ihana aikoinasi!!!!!!!! :shock:

Häpeän näin meidän Miesten puolesta, että meissäkin löytyy noin epätoivoisia miehiä, jotka heti pinppaa saatuaaa, ajattelevat alkavansa jo seurustelemaan pinpan omistajan kanssa. Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia vaaan kunnon Pinppa Pinppana ja seurustelu sitten erikseen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Katto Kassinen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

martza kirjoitti:Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia vaaan kunnon Pinppa Pinppana ja seurustelu sitten erikseen.
No johan on paksua tuubaa aikuiselta miehltä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja martza »

Katto Kassinen kirjoitti: No johan on paksua tuubaa aikuiselta miehltä.
Ei tää nyt mitää pakusa tuubaa ole. Näin se menee.
Olen itsekkin ollut joskus nuori ja kyllä, kun pinppaa lähettiin hakemaan ja sitä saatiin niin ei mulla tullut mieleen, että kun nyt toi antoi mulle pinppaa, että nyt mä alan seurustelee sen kanssa. Se oli rehellistä ja avointa seksihalujen tyydytystä molemmin puolin, sitoutumatta kumpikaan mihinkään.
Näin on...
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Katto Kassinen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

martza kirjoitti:Ei tää nyt mitää pakusa tuubaa ole. Näin se menee.
Paskat mene todellakaan. Naurettava edes väittäää että yhden illan jutusta ei voi syntyä suhdetta. Sama kuin väittäisi että autiolla saarella miehen ja naisen välille ei voi syntyä suhdetta.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja martza »

Katto Kassinen kirjoitti: Paskat mene todellakaan. Naurettava edes väittäää että yhden illan jutusta ei voi syntyä suhdetta. Sama kuin väittäisi että autiolla saarella miehen ja naisen välille ei voi syntyä suhdetta.
En mä ole sitä väittänytkään. Totta kai voi syntyä suhde, mutta se voi olla myös täysin seksuaalisten halujen tyydyttämistä, molemmin puolin niin kuin "Gwyneira" kirjoitti aiemmin. Kommentoin juuri hänen tekstiään, että, kun hän antoi pinppaa niin miehet heti luuli, että aletaan sitten seurustelemaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja killkill »

martza kirjoitti:Häpeän näin meidän Miesten puolesta, että meissäkin löytyy noin epätoivoisia miehiä, jotka heti pinppaa saatuaaa, ajattelevat alkavansa jo seurustelemaan pinpan omistajan kanssa. Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia vaaan kunnon Pinppa Pinppana ja seurustelu sitten erikseen.
Onneksi tämä oli huumoria. Olihan?
Ei yhden yön juttu ole välttämättä mikään huono tapa aloittaa ihmissuhdetta. Kuinka sattuikaan, sekä itse että velipoika ovat päätyneet jopa papin pakeille "yhden yön juttukumppaninsa" kanssa. Tiedän muitakin pareja, jotka ovat muodostuneet juuri tällä tavalla.

Tarkoitit varmaan sitä, että panokumppanin helmoihin "roikkumaan jääminen" on keskenkasvuisen käytöstä?
Katto Kassinen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

killkill kirjoitti: Tiedän muitakin pareja, jotka ovat muodostuneet juuri tällä tavalla.
Minulla on pari seurustelua lähtenyt tuosta ja onhan se nyt perkele kumma juttu, jos molemmillla on himo toisiaan kohtaan ja päätyvät sänkyyn, että auttamattomasti siitä jatkaminen olisi mahdottomuus.

Stalkkaamisesta ei ole kyse, vaan siitä että kaikki on mahdolllista. Sen sijaan kaikkein naiveinta on omaksua ajatustamaailma; "Hyi, se anto mulle heti, en takuulla ite ala seukkaamaan" - kun itse on ollut samaan aikaan veneen toisissa airoissa kiinni. Mahtavaa kaksinaismoralismia.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geellä on seurustelupimpsa :]
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Katto Kassinen kirjoitti:Sen sijaan kaikkein naiveinta on omaksua ajatustamaailma; "Hyi, se anto mulle heti, en takuulla ite ala seukkaamaan" - kun itse on ollut samaan aikaan veneen toisissa airoissa kiinni. Mahtavaa kaksinaismoralismia.
ARGH, tossa se nyt sitten onkin. Naiivia tai ei, niin nimenomaan haluaisin toisen ajattelevan suht samalla tavalla noista asioista kuin minä. Ja näinhän ei sellainen poitsu tee, joka vastusteluistani huolimatta haluaa antaa Rrrrrakkaudelle mahdollisuuden. Ihan vaan kun pimppa oli niin ihku. :]

Manala, oon mäkin kyllä yrittänyt joskus olla vähemmän hyvä. Sit kai se osaamattomuus ja arkailu on saanut miehen kiinnostumaan, nähnyt potentiaalisen oppilas-ehdokkaan ja taas piipataan...

lisäys: Painotetaan vielä sitä asiaa, kovin tärkeää asiaa, että ehkä vika onkin aina ollut kyvyssäni erottaa ne pelurimiehet ns. normaaleista ihanista miehistä. (Normaali ihana mies ei varmasti sulje pois sitä mahdollisuutta, että kävelisi vielä alttarilla irtopiNppansa kanssa. Näin oon nyt ymmärtänyt.) Mutta siis niitä pelureita (sana ei kyllä sovi tähän tarkoitukseen kuin tilanteissa, joissa olen uskotellut olevani ihan toisen pelattavissa enkä suinkaan kanssapelaajana), niitä ei aina ole osannut löytää.
Viimeksi muokannut Geetzu, 09.05.2006 9:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
killkill

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja killkill »

Katto Kassinen kirjoitti:Mahtavaa kaksinaismoralismia.
Juu, tuo aina välillä itseäkin hymyilyttää. Ikään kuin se airo tai järvi soutamalla kuluisi...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Tarkoitit varmaan sitä, että panokumppanin helmoihin "roikkumaan jääminen" on keskenkasvuisen käytöstä?
Ymmärsit oikein. Ehkä ílmaisin asiani hieman vaikeasti. Tätäpä juuri.

Halusin nimenommaan kommenoida tähän.
Gwyneira kirjoitti: En voi sille mitään mut mua vaan ällötti ajatus, että joku ukko, jolle oon keskimäärin tunti ensitapaamisesta levittäny kinttuni haluaisi kanssani yhtään mitään enempää. Hyi! Ite en sellasta huolis, enkä ole huolinu. Hitto ainoat seurustelut ja liitot, mitä koskaan lähteneet eteenpäin on jatkoa hillitylle pihtaukselle... :]
Että kun Gwyneira oli pelkästään hakemassa panoseuraa ja oli saavinaan samantyypisen miehen haaviin niin sitten mies haluaakin alkaa seurustelemaan, panon jälkeen. Elikkä tässäkin pitää kemiat kohdata. Kummatkin haluavat vain seksiä, jos ovat sillä päällä. Ei mitään muuta.
Jos toinen alkaa kuvittelmaan jotain muuta ja jää roikkumaan toiseen niin ongelmia siitä varmaan tulee.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Tarkoitit varmaan sitä, että panokumppanin helmoihin "roikkumaan jääminen" on keskenkasvuisen käytöstä?
Ymmärsit oikein. Ehkä ílmaisin asiani hieman vaikeasti. Tätäpä juuri.

Halusin nimenommaan kommenoida tähän.
Gwyneira kirjoitti: En voi sille mitään mut mua vaan ällötti ajatus, että joku ukko, jolle oon keskimäärin tunti ensitapaamisesta levittäny kinttuni haluaisi kanssani yhtään mitään enempää. Hyi! Ite en sellasta huolis, enkä ole huolinu. Hitto ainoat seurustelut ja liitot, mitä koskaan lähteneet eteenpäin on jatkoa hillitylle pihtaukselle... :]
Että kun Gwyneira oli pelkästään hakemassa panoseuraa ja oli saavinaan samantyypisen miehen haaviin niin sitten mies haluaakin alkaa seurustelemaan, panon jälkeen. Elikkä tässäkin pitää kemiat kohdata. Kummatkin haluavat vain seksiä, jos ovat sillä päällä. Ei mitään muuta.
Jos toinen alkaa kuvittelmaan jotain muuta ja jää roikkumaan toiseen niin ongelmia siitä varmaan tulee.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja killkill »

martza kirjoitti:Ymmärsit oikein. Ehkä ílmaisin asiani hieman vaikeasti. Tätäpä juuri.
Dänks. Kompataan ny sevverran, että täysin vieras ilmiö ei tuo "hetken hekumaan retkahtaminen" itsellekään ole. Panosuhteiden pitempiaikaisesta toimivuudesta ei itsellä ole hyviä kokemuksia, ennemmin tai myöhemmin toinen osapuoli alkaa haluta "jotain enemmän", jolloin homma kuivuu kasaan kuin nalli Nanson lakanaan.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Dänks. Kompataan ny sevverran, että täysin vieras ilmiö ei tuo "hetken hekumaan retkahtaminen" itsellekään ole. Panosuhteiden pitempiaikaisesta toimivuudesta ei itsellä ole hyviä kokemuksia, ennemmin tai myöhemmin toinen osapuoli alkaa haluta "jotain enemmän", jolloin homma kuivuu kasaan kuin nalli Nanson lakanaan.
BUENO!!
Niin tämä toinen onkin sitten mielenkiintoinen kysymys?
Voiko pysyvä ja kestävä parisuhde syntyä, nopean ja kiihkeän ensiseksin ja tutsmisen jälkeen.
Olen samaan mieltä kanssasi, että suhde saatta lopahtaa, kun se kuumin ja kiihkein seksivaihe on hieman laantunut ja palataan ns. normaalin arkielämään. Kiihkeään seksin merkeissä perustettu suhde, ei mielestäni kestä sen pidempään kuin kiihkeä seksikään. Kun seksi alkaa tuntua arkiselta, loppuu suhdekkin. Noh, tämä on vain minun mielipiteeni.

Kiihkeää seksiä pitää olla parisuhteessa ja sitä pitää pitää yllä monin tavoin, mutta vain sen perusteella perustettu suhde niin kestääkö se arjen?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
hebuli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Gwyneira kirjoitti:Mut hitto että sitä joskus on tullutkin luettua ihmistä pienessä pöhnässä väärin, ja kyllä miehet ovat pirun taitavia valehtelijoitakin toisinaan...
Niinpä, ne puheet kakskytsenttisestä ja silleesti... Onko koskaan joutunut aamulla ihmettelemään "Kyllä se eilisiltana vaikutti paljon isommalta."?
Gwyneira kirjoitti:
Katto Kassinen kirjoitti:Ai että seurustelua ei voi syntyä, jos ekana iltana on heti sakset auki?
Siis ei ole voinut syntyä minun kanssani. :]
Kuka sitä nyt helppojen miesten kanssa alkaiskaan oleen...
hebuli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja hebuli »

martza kirjoitti:Niin tämä toinen onkin sitten mielenkiintoinen kysymys?
Voiko pysyvä ja kestävä parisuhde syntyä, nopean ja kiihkeän ensiseksin ja tutsmisen jälkeen.
Olen samaan mieltä kanssasi, että suhde saatta lopahtaa, kun se kuumin ja kiihkein seksivaihe on hieman laantunut ja palataan ns. normaalin arkielämään. Kiihkeään seksin merkeissä perustettu suhde, ei mielestäni kestä sen pidempään kuin kiihkeä seksikään. Kun seksi alkaa tuntua arkiselta, loppuu suhdekkin. Noh, tämä on vain minun mielipiteeni.

Kiihkeää seksiä pitää olla parisuhteessa ja sitä pitää pitää yllä monin tavoin, mutta vain sen perusteella perustettu suhde niin kestääkö se arjen?
Sekoitat nyt toisiinsa kaksi eri asiaa. Se että suhde alkaa yhden yön jutusta ei tarkoita samaa kuin että suhde olisi perustettu vain guumalle seksille. Onko mielestäsi mahdoton ajatus että huomaa sen kiihkeän seksikumppanin olevan muutenkin tosi mukava ja rakastettava ihminen (ei tosin välttämättä ihan sen ekan päivän aikana)? En ymmärrä minäkään miksi pihtailu pitäisi olla minkäänlainen edellytys vakavammalle parisuhteelle. Päinvastoin, jos toinen erikoisemmin pihtailee, antaa se kuvan ettei välillämme ehkä kuitenkaan ole edes kemiaa, ja mahdollinen tuleva parisuhde perustuisi vain tylsiin "järkisyihin". Sekö sitten on avain onnistuneeseen parisuhteeseen, jos se seksi tuntuu ns. arkiselta jo heti alusta lähtien?

EDIT: Vielä se että jos suhde sitten perustuukin pelkälle seksille, mikä ongelma siinä tapauksessa enää on se, jos suhde ei kestäkään jos seksi arkipäiväistyy? Kiihkeän seksinhän takia kyseisessä suhteessa oltiin, eikö?

Gwyneiran kokemuksiin sen verran ettei mielestäni ole yhtään uskomatonta kuvitella että jos jonkun huomaa sängyssä erityisen hyväksi, haluaisi kokea saman uudestaankin saman henkilön kanssa. Siksi ehkä niitä piippailuja tulee jälkikäteen, yritetään pitää yhteys toiseen auki vaikka pelkkä pimpsa/pili olisikin edelleen mielessä. Ei se tarkoita samaa kuin perheen perustaminen ja yhteen muuttaminen.

Se että kokee tarpeelliseksi erottaa baaripaneskelun ns. "oikeasta elämästä" kielii enemmänkin siitä ettei kuitenkaan ole sinut noiden baaripanojuttujensa kanssa. Vai meneekö samalla tavoin herne nenään jos vaikka sählyporukasta joku tyyppi ottaa työaikana yhteyttä ilmoittaen muuttuneista peliajoista?
Geetzu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

hebuli kirjoitti:Se että kokee tarpeelliseksi erottaa baaripaneskelun ns. "oikeasta elämästä" kielii enemmänkin siitä ettei kuitenkaan ole sinut noiden baaripanojuttujensa kanssa. Vai meneekö samalla tavoin herne nenään jos vaikka sählyporukasta joku tyyppi ottaa työaikana yhteyttä ilmoittaen muuttuneista peliajoista?
Hmmh, en tiedä olenko sinut niiden kanssa. Siis olinko silloin. Hyvin harvoista irtosuhteista kuuli kukaan tuttavani, jotenkin selittelin asiaa itselleni niin, että mulla on oikeus omaan pikkuiseen elämääni, jossa haluan olla kiltisti lutka. Kiltisti siinä mielessä, että lutka- ja seksitarpeet tyydyttyivät ihan "perusseksillä" ja lääpinnällä, en kaivannut ammattilaisten pariin tms. xD Nykyään väitän olevani ihan sinut kaiken menneen kanssa, mutta taisinpa tuolloin häpeillä halujani paljonkin. Oikeastaan häpeily korostui vain aina kun kuuli puhuttavan, ettei nainen voi nauttia yhdenyönjutuista ja sitä rupesi pitämään itseään kai hieman tunnevammaisena kun ei saanutkaan niistä morkkista, josta niin paljon puhuttiin. Tai no, sainhan morkkiksen sitten kun piipattiin perään, en selkeästikään ollut antanut itsestäni sitä tavoitteena ollutta kuvaa.

Jälkimmäinen lauseesi nyt ei auennut lainkaan. Tyhmis minäkökö.
hebuli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Gwyneira kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Vai meneekö samalla tavoin herne nenään jos vaikka sählyporukasta joku tyyppi ottaa työaikana yhteyttä ilmoittaen muuttuneista peliajoista?
Jälkimmäinen lauseesi nyt ei auennut lainkaan. Tyhmis minäkökö.
Ehkä luin liikaa rivien välistä tätä kirjoittamaasi lausetta: "Ja sitten kuitenkin piipataan perään kun olen tyytyväisenä poistunut seuraavana päivänä takaisin omaan ihkuun maailmaani.", mutta tuosta tuli kuva että nämä baaripaneskelut olivat sinulle jotain muuta kuin Oikeaa Elämääsi (erossa "ihkusta maailmastasi"?), ja siksi koit erityisen ahdistavana jos joku muistutti tämän ns. kaksoiselämäsi(?) olemassaolosta yhdellä tekstarilla.

Kyseenalaistin sen kokemista jonkinlaisena hävettävänä asiana joka on ehdoin tahdoin pakko yrittää sulkea ajatuksissaan pois muusta elämästään, ikäänkuin sitä ei olisikaan. Myönnän ettei tämä toki ole nykyisellä uusmoralismin kaudella helppoa varsinkaan naisille, johan täälläkin Gattaca sekä monet naiset lutkittelevat ja haukkuvat perseenjakelijoiksi, perustavat aiheista jopa ihan galluppeja.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hassua, minä en osannut hävetä. Kavereille tuli kerrottua ja naureskeltua kommelluksille ja hehkutettua ihania tapauksia, samoin itse muistan kuulleeni erinäiset selostukset kaverien iltaseikkailuista. Tosin harmaan hiirulaisen ja vakavan viattoman kiltin tytön ulkonäöllä kukaan ei haluaisi uskoa mitään tuhmaa, joten salailulle ei ollut tarvetta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja martza »

hebuli kirjoitti: Sekoitat nyt toisiinsa kaksi eri asiaa. Se että suhde alkaa yhden yön jutusta ei tarkoita samaa kuin että suhde olisi perustettu vain guumalle seksille. Onko mielestäsi mahdoton ajatus että huomaa sen kiihkeän seksikumppanin olevan muutenkin tosi mukava ja rakastettava ihminen (ei tosin välttämättä ihan sen ekan päivän aikana)? En ymmärrä minäkään miksi pihtailu pitäisi olla minkäänlainen edellytys vakavammalle parisuhteelle. Päinvastoin, jos toinen erikoisemmin pihtailee, antaa se kuvan ettei välillämme ehkä kuitenkaan ole edes kemiaa, ja mahdollinen tuleva parisuhde perustuisi vain tylsiin "järkisyihin". Sekö sitten on avain onnistuneeseen parisuhteeseen, jos se seksi tuntuu ns. arkiselta jo heti alusta lähtien?

EDIT: Vielä se että jos suhde sitten perustuukin pelkälle seksille, mikä ongelma siinä tapauksessa enää on se, jos suhde ei kestäkään jos seksi arkipäiväistyy? Kiihkeän seksinhän takia kyseisessä suhteessa oltiin, eikö?
En käsittääkseni sekoita toisiinsa kahta eri asiaa. Nämä asiathan voivat tulkita jokainen, miten vain haluaa. Jos kuuman yhden yön suhteen seurauksena syntyy parisuhde niin tämä suhdehan voi olla juuri tämän kuuman seksin tulos. Se on sitten taas eriasia, miten henkisen puolen kemiat sitten synkkaa jatkossa.
Nämä ovat tällaisia ikuisuuskysymyksiä.

Oman kokemukseni perusteella yhdenyönsuhteista niin ei näistä suhteista mitään koskaan tullut, koska ne perustuivat pelkästään seksuaaliviettieni tyydyttämiseen itselläni ja kumppanissani. Asia oli selvä molemmin puolin ja tämän takia en edes hakaillut pidempiaikaista suhdetta näistä ns. irtopanoista.
Kun aika oli kypsä suhteeseen, oli muut kriteerit paljon tärkeämmät kuin guuma seksi. Totta kai guuma seksi kuului ja kuulu edelleen suhteeseen, mutta guuman seksin perusteella en kumppaniani valinnut silloin.

Mikä on sitten avain onnistuneeseen parisuhteeseen?
Se on niin monista asioista kiinni, mutta pelkästään guuman ensiseksin
perusteella pystytetty suhde ei mielestäni kestä kauan. Elikkä varmaan juuri niin kauan kuin guuma seksi kestää.Totta kai suhdehan voi kestää kauemminkin, jos suhteesta löytyy myös tuo henkinen puoli ja kemiat kohtaavat guumanan myös tälla aluella.
Parisuhdehan on hyvin monien pikkuasuoiden yhteissumma, jossa pelkästään guuma seksi ei riitä. Kun kaikki osiot ovat synkassa keskenään, on hyvät edellytykset hyvälle parisuhteella, jossa on myös guumaa seksiä molemille niin, että saavat tyydyttää eroottiset mielihalunsa ja nimenomaan vielä, oman rakkaansa kanssa. Tällöin seksistäkin saa paljon, paljon enemmän irti.
Tämä on minun mielipiteeni.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Herra Manala

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zap poks jos on yhtään ziikaillu G-daamin kuviksii ja efektei, ni kyllä on aika selvä juttu on, että siellä on aika namukas-pimppaa tarjolla. Ja kyllä meikäläinen ainakin on hahmottanut että vaikka sitä namukas-pimpaa illalla baarin päälle kerran pari baneskelee, niin aamulla taas tekee mieli nam. Kyllä se jo väkisinkin sillon seurusteluksi hehkeen skorpparin kanssa vetää. Tai viimistään seuraavana iltana uusintarundi #12 kohdalla.

Mut tietty on niitäkin kavereita jotka kykenee vaan kerran ja aika huonosti toimimaan kun taas meikäläisen kyrpää namu-nartut jaksaa imeskellä kerta toisensa jälkeen heh.
hebuli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja hebuli »

martza kirjoitti:Kun aika oli kypsä suhteeseen, oli muut kriteerit paljon tärkeämmät kuin guuma seksi. Totta kai guuma seksi kuului ja kuulu edelleen suhteeseen, mutta guuman seksin perusteella en kumppaniani valinnut silloin.
Ei se ole "joko-tai", kumppani valitaan yleensä aina monien asioiden perusteella. Useimmat vaativat että seksinKIN pitää toimia jotta parisuhde toimisi. Ihan yhtä hyvin voitaisiin miettiä että jos suhde alkaa lennokkaalla keskustelulla, ei suhde välttämättä kuitenkaan kestä jos kuukausien kuluttua sängyssä tuleekin tenkkapoo eteen eikä homma suju. Tai jos se alussa niin syvälliseltä vaikuttanut keskustelija paljastuukin ajan kanssa itseään täynnä olevaksi tyhjänpuhujaksi, hui!

Sama se alkaako suhde seksistä. Jos yhdessä vietetään joka tapauksessa aikaa, pakostakin siinä tulee niitä muitakin puolia toisesta tutkailtua.
Se on niin monista asioista kiinni, mutta pelkästään guuman ensiseksin perusteella pystytetty suhde ei mielestäni kestä kauan.
Kyllä kestää ihan yhtä hyvin kuin ilman sitäkin pystytetty suhde, jos muutkin osa-alueet natsaavat. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä perkele.
Elikkä varmaan juuri niin kauan kuin guuma seksi kestää.Totta kai suhdehan voi kestää kauemminkin, jos suhteesta löytyy myös tuo henkinen puoli ja kemiat kohtaavat guumanan myös tälla aluella.
Parisuhdehan on hyvin monien pikkuasuoiden yhteissumma, jossa pelkästään guuma seksi ei riitä.
Kuten ei riitä mikään muukaan yksittäinen osa-alue. Vaikka ajatukset stemmaisivat hyvin yhteen, silti suhde luultavasti loppuu (useimmille) varsin nopeasti jos esim. seksi ei sujukaan. Tällaisten ihmisten kanssa ollaan yleensä ystäviä, ei seurustelukumppaneita.
Kun kaikki osiot ovat synkassa keskenään, on hyvät edellytykset hyvälle parisuhteella, jossa on myös guumaa seksiä molemille niin, että saavat tyydyttää eroottiset mielihalunsa ja nimenomaan vielä, oman rakkaansa kanssa. Tällöin seksistäkin saa paljon, paljon enemmän irti.
Tämä on minun mielipiteeni.
Eli yhteenvetona: jos vain jokin yksittäinen osa-alue stemmaa mutta muut eivät (ja tämä ainutkin näivettyy jossain vaiheessa), parisuhde ei välttämättä kestä kovin kauaa? Olimmeko jostain eri mieltä?

Tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa tuleeko tai kannattaako harrastaa seksiä pian uuden kumppanin kanssa, vai pihdata.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja martza »

hebuli kirjoitti: Eli yhteenvetona: jos vain jokin yksittäinen osa-alue stemmaa mutta muut eivät (ja tämä ainutkin näivettyy jossain vaiheessa), parisuhde ei välttämättä kestä kovin kauaa? Olimmeko jostain eri mieltä?

Tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa tuleeko tai kannattaako harrastaa seksiä pian uuden kumppanin kanssa, vai pihdata.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kirjoitimme samasta asiasta, mutta eri tavalla. Kuten viimeisessä osioissa kirjoitin "Kun kaikki osiot ovat synkassa keskenään, on hyvät edellytykset hyvälle parisuhteelle". Elikkä, että kemiat kohtaavat joka alueella ja silloin parisuhde lähtee toisen kunnioittamisesta ja arvostamisesta. jolloin kumpikin tuntee itsensä toisen puolelta rakastetuksi ja tärkeäksi ihmiseksi. Tähän sopisi ehkä kuvaus, että olisivat ns. sielunkumppaneita keskenään.

Ja mitä tuohon tulee, kannattaako harrastaa seksiä heti uuden kumppanin kanssa, se on toden totta aivan eri asia.
Jokainen taaplaa tyylillään ja niin on monta erillaista tapaa aloittaa suhde
kuin on ihmisiäkin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja alja »

killkill kirjoitti:Ei 1:n yön kokemuksissa mitään pahaa ole, herrasiunaa. Tämä keskustelun"avaus" vain haki vertaistaan vuppi-fookin-duu-daa-akselilla... eli oli pakko tulla pätemään. Myönnettäköön että turhempaakin verbaalirunkkausta täällä esiintyy.. mutta nyt hivottiin kyseenalaista kärkeä.
verbaalirunkkausta, henkistä itsepaistattelua, alemmuushommaa ja sen sellaista, kai huomasimme sivistyssanat ja muut pikkunokkeluudet? oooh.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
killkill

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja killkill »

alja kirjoitti:oooh.
Ai kusinko sinunkin muroihisi. Anteeksi, kahvikuppiin tähtäsin :)
Vastaa Viestiin