Epätoivoiset miehet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:kyllä se on vaan se mun suuri ihailu sun nettipersoonaa kohtaan.
Tähän tulokseen mäkin olen tullut. Me ollaan pian kuin snowmen ja tonttu. Ihquja punaisia sytämmiä joka paikka täynnä. Puzz
hermine

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja hermine »

Edith kirjoitti: Lisäksi olen myös sitä mieltä, että edellinen kirjoitukseni tähän ketjuun sivulla kaksi on todellakin hillittömän nerokas.
No mä voin kyllä kompata kympillä.

Minä nyt olenkin nainen, mutta aikanaan kun vietin enemmän aikaa netissä lueskellen mm. deitti-ilmoituksia ja erinäisiltä keskustelupalstoilta ihmisten vaatimuksia seurustelukumppaneilleen, tulin siihen käsitykseen että olen varmasti maailman epätoivotuinta seuraa, pelkkä keräytymä niitä ominaisuuksia joita kukaan ei tytöltään halua. Oli suuri yllätys kun sitten päätti astua ulos ja huomasi että kun vähän nätisti hymyilee, niin ihmisethän hymyilee takaisin, tulee juttelemaan, ihastuu...vaikka olisi ihan oma itsensä.

Mitä ideaa siinä on olla töykeä pillunvonkaajille? Baarielämässähän melkein hauskinta on alkaa selittää jotain aivan järjetöntä jollekin ja katsoa miten kauan se jaksaa kestää mukana. Tosin tuossa on se ongelma, että tietyssä ympäristössä idioottirooli on niin viihdyttävä, että siitä ei meinaa päästä irti silloinkaan kun pitäisi puhua jollekin ihan oikeasti kivalle.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SingleMalt kirjoitti:Tämähän se probleeman ydin onkin. Kapakasta haetaan enimmäkseen yhdenyön panoa. Normaalin seurustelusuhteen löytäminen kapakasta ilman suuria kompromisseja, on täydellinen lottovoitto.
Aijaa.
Sitten en ole riittävän hyvin ottanut tuota huomioon. Kerrankin nainen pyysi minulta tulta ja alkoi jututtamaan. Hyvin meni, kunnes JOTTA en vaikuttaisi epätoivoiselta pillunvonkaajalta, sivulauseessa sanoin, etten minä täältä yhdenillanjuttuja käy hakemassa, muuten vaan istuskelen (vale tietysti). Nainen lähti "hyvästelemään ystäväänsä", luvaten tulla "heti takaisin". Tunnin päästä näkyi istuvan vaalean bodarin kainalossa.
AarneAnkka kirjoitti:Hassua kyllä, jotenkin ne uroksista urheimmat 5% kuitenkin ehtivät. Siis paneskella joka naisen kanssa. Minkä takia neidit niin ynseästi perusvonkhaajiin suhtautuvatkin, kun tietävät että Mister Rakettisankari karauttaa kuitenkin kohta paikalle.

Okei, no toi oli sarkasmia. :)
Ei mitään sarkasmia vaan surullinen tosiasia.
Arvelisin, että 5 % miehistä panee 90% naisista,
Siinä menee hornantuuttiin se naisten väite, että he kiinnostuvat miehestä ihmisenä. Tietäähän ne, että se pelimies panis ketä suht, kelposta akkaa vaan, on pannut ja tulee panemaan. Selvää naiselle viimeistään siinä vaiheessa, kun pelimiehen puppelitangojen alta paljastuvat aina valmiina olevat ajellut genitaalit.
AarneAnkka kirjoitti: Toisaalta. Onko se aina varma että se yhden illan pipari ei olisi myös vaimoainesta?
No tuota en moralisoi.
Voi olla, että menetin elämäni ainoan oikean naisen, kun en tapaamispäivänä kämpilleen päästyäni käynytkään kimppuun vaikka yötä olin. Kaunis ja hyvä juttu ja suhteen perusta olisi voinut olla pan.. rrrakastelu heti alkuun.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja mölli »

AarneAnkka kirjoitti:No niin, mölli, eihän sun sitten tarvi ku hymyillä ja pitää hauskaa. Tai ainakin teeskennellä pitäväsi hauskaa. :wink:
No kun meikä näyttää turvalliselta tai ainakin näin itse olen päätellyt ja kaikki naiset jotka minuun on tehneet jotain kiinnostuksen merkkejä selvästi haluavat suhdeta mun kanssa, koskaan tosin ei kukaan ole tullut flirtaileen tai seksuaalisuuta osoittaan vaan yleensä jos nainen on musta kiinnostunut niin alkavat hirveesti hymyileen ja katselee josta sitten menen tukkoon :) Kun nainen mut näkee niin heti sillä tulee mieleen (jos nyt on halipulassa) että ton kanssa on mukava halailla ja helliä mutta seksi taitaapi olla sitten ennemmän pakollinen juttu pidemmän päälle. Sitten nämä bilettäjä ja jakorasiat tyypit eivät koskaan ole musta kiinnostunut no eipä tietenkään kun en ole pahemmin seksikäs. On se elämä kumma :o
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja BrianW »

On tämä aika säälittävää luettavaa. Pidättekä ollenkaan naisista kun tunnettu pääasiassa haukkuvan?

Minä pidän, kovasti. En väitä aina ymmärtäväni mutta se ei haittaa. Maailmassa on monia ilmiöitä, joita en ymmärrä ja silti ne on kivoja. Onpahan haastetta.

Vaimoni löysin kapakasta, tosin olin valinnut tilaisuuden, jossa oli sellaista ohjelmaa, että ajattelin siellä käyvän kiinnostavia ihmisiä ja niin kävikin. Oli monta hyvää vuotta.

Tällä vuosituhannella olen deittinetin kautta tavannut muutamia todella upeita tyyppejä. Yhden kanssa seurustelin erittäin intohimoisesti vuoden ja vieläkin olemme mitä parhaat ystävät.

Kyllä mielestäni ihmissuhteissakin pätee se aika raadollinen ja biologiaankin perustuva laki, että molempien osapuolien on suhteesta saatava mielihyvää. Ja niin se vaan on, että mielyttävä ja menestyvä tyyppi yleensä on suositumpi. En tiedä onko se oikeudenmukaista vai ei. Olisiko luonnonvalintaa?

Itseäänkin on osattava myydä. Livenä ja netissä ym. Olen jopa ajatellut, että pitäisiköhän ruveta pitämään ilmoitustenteko kursseja, on ne monet niin hirveitä. Sama pätee kyllä toisiin naistenkin ilmoituksiin. Jotain runonlurituksia ja sitten pitäisi arvata minkälainen ihminen siellä on takana.

Kertokaapa nyt saamattomuuden sankarit, mitä teillä on sitten antaa suhteeseen jos sellainen nainen vastaan tuleen, joka voisi olla kiinnostunut?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:Mitä ideaa siinä on olla töykeä pillunvonkaajille? Baarielämässähän melkein hauskinta on alkaa selittää jotain aivan järjetöntä jollekin ja katsoa miten kauan se jaksaa kestää mukana. Tosin tuossa on se ongelma, että tietyssä ympäristössä idioottirooli on niin viihdyttävä, että siitä ei meinaa päästä irti silloinkaan kun pitäisi puhua jollekin ihan oikeasti kivalle.
.... ja silloin se vonkhaajakin jää sinuun suustaan kiinni eikä pääse puhumaan jollekin ihan oikeasti kivalle. Eli ole vaan töykeä - se on nopeampaa. :)
safi

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja safi »

AarneAnkka kirjoitti: Kattoo ny jos tota tarvii enää yrittää... :ohyeah:
HA! Mä olikin lukevinani yhdestä aikaisemmasta postauksestasi, että sulla on jotain säpinää menossa. Olin ilmeisesti oikeassa. Jos joku, niin sinä olet onnesi ansainnut :D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Vadim »

safi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Kattoo ny jos tota tarvii enää yrittää... :ohyeah:
HA! Mä olikin lukevinani yhdestä aikaisemmasta postauksestasi, että sulla on jotain säpinää menossa. Olin ilmeisesti oikeassa. Jos joku, niin sinä olet onnesi ansainnut :D
Mitä ihmettä? Data kiertoon!

Paatuneita vanhojapoikia on täälläkin hetki hetkeltä vähemmän. Kukas on seuraavana vuorossa? :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

vadim kirjoitti:
safi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Kattoo ny jos tota tarvii enää yrittää... :ohyeah:
HA! Mä olikin lukevinani yhdestä aikaisemmasta postauksestasi, että sulla on jotain säpinää menossa. Olin ilmeisesti oikeassa. Jos joku, niin sinä olet onnesi ansainnut :D
Mitä ihmettä? Data kiertoon!

Paatuneita vanhojapoikia on täälläkin hetki hetkeltä vähemmän. Kukas on seuraavana vuorossa? :D
Nää on just sellaisia asioita, joita ei välttämättä huudella suureen ääneen ennen kuin on muutettu yhteen. Kehotan kirjoittamaan viestin Aarnelle ja kysymään suoraan. Niin minä aion tehdä saadakseni selonteon herran lemmenelämästä.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti:
Edith kirjoitti:etteivät ne naisten viehättävimmät 10 prosenttia millään edes ehtisi paneskella joka miehen kanssa. Eivät millään.
Hassua kyllä, jotenkin ne uroksista urheimmat 5% kuitenkin ehtivät. Siis paneskella joka naisen kanssa.
Juu, joka naisen kanssa siitä kymmenestä prossasta.
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:Juu, joka naisen kanssa siitä kymmenestä prossasta.
Elä ny valita. Menet baariin, tartut jotain pillunvonkaajaa kravatista, ja sanot viekoittelevaan sävyyn, "mennääx panee?". Tuskin panee vastaan.

Ja tämä toimii erittäin harvoin toisinpäin. Naisilla kun ei yleensä ole kravattia.
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

AarneAnkka kirjoitti:Ja tämä toimii erittäin harvoin toisinpäin. Naisilla kun ei yleensä ole kravattia.
Tommottis vai?
http://kity.kicks-ass.net/album_page.php?pic_id=375
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole menestyjä, ainoastaan selviytyjä.
Se on kyllä totta mitä aiemmin sanottiin roolit ovat vaihtuneet, maiset suorittavat valinnan, jos miehet ovat sen koskaan pystyneetkään tekemään.
Enkä saa kertakaikkiaan mitään ulosmitattua yhden illan suhteista. Jatkoa joskus..
Pyyhin Netikettiin..
tonttu8

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

AarneAnkka kirjoitti: "... menet baariin, tartut jotain pillunvonkaajaa kravatista, ja sanot viekoittelevaan sävyyn, "mennääx panee?"". Tuskin panee vastaan.
Kokeillut joskus ja ei toiminut. Ei tainnut olla pillunvonkaaja kyseessä. Ehkä homo?
huima

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja huima »

tonttu8 kirjoitti: Kokeillut joskus ja ei toiminut. Ei tainnut olla pillunvonkaaja kyseessä. Ehkä homo?
Tai oman arvonsa tunteva mies?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kysysivät joskus multakin :cry:
huima

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja huima »

Edith kirjoitti: Juu, joka naisen kanssa siitä kymmenestä prossasta.
Noup, vaan huomattavan paljon suuremmasta joukosta. Tähänhän perustuu se yleiskäsitys että miehet ovat sikoja, sillä se 5% on vaan 95% aktiivisempi ja tehokkaampi tuolla saralla.

Seuraava kysymys?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:Kysysivät joskus multakin :cry:
Kaikkien mahdollisuuksien joukosta, miksi juuri sinulta?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
slam

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja slam »

Turbohaltija kirjoitti:Joskus oon baarissa miettinyt, että miten noi kaikki muut äijät sais pois pelistä... Naisia on kiva katsella, mutta ne apinat häiritsee!!! :igor:
Vilkutat kylttiä jostakin kulmasta. "täällä ajatellaan filosofisesti, naiset tulkaa luokseni" hmm. joo. :lol: Onhan se rakkilauma niiden kimpussa... Harvemmin noista kukaan huomaa, jos siinä jotain nysvää hiljakseen baarijakkaralla. Ja parempihan siinä on pysyä, jos naista lähestyy saa, jonkun maailman valtias, humalatilassa olevan rakkikoiran hakkaamaan leukaluuta.
slam

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja slam »

huima kirjoitti:
Edith kirjoitti: Juu, joka naisen kanssa siitä kymmenestä prossasta.
Noup, vaan huomattavan paljon suuremmasta joukosta. Tähänhän perustuu se yleiskäsitys että miehet ovat sikoja, sillä se 5% on vaan 95% aktiivisempi ja tehokkaampi tuolla saralla.

Seuraava kysymys?
Noh, onhan tuo amistaunokkien prosenttuaalinen osuus ehkä hieman tavallista suurempi ainakin baariolosuhteissa, kun vain 5%. Onhan tuossa jonkinlaista tottuuden torven soitantaa kuitenkin noissa lauseissa. 4;jä 10;nestä heteroseksuaalisesta miehestä on 100% rohkeampia kuin Gattaga. 2; täysin saamattomia kymmenestä. Loput sitä perusmassaa joista ei paljon puheita pidetä tahi lauluja kirjoitella :D naur*
Gattaca kirjoitti:Kysysivät joskus multakin :cry:
Valitettavasti, Ujon taivas on köyhä.
Vastaa Viestiin