Mikä teitä oikein vaivaa?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
1108

Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Numba ei nyt tajua.

Eikö teillä ole enään halua säilyttää minkäänlaista yksityisyyttä? Auliisti kerrotte mitä kamaa on kiva survoa anukseen ja onko se kivaa juoda kusta ja syödä paskaa. Ei ole pitkä aika kun kesselivesseli järisytytti koko foorumia ja kuvat bännättiin jne... Ja porukka muuttui toimittajien pelosta hiljaiseksi. Mutta nyt taas ollaan kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.

Urvot.

Onko teillä tapana keskustella IRL-kavereiden kanssa että survoin eilen kukkakaalin persiiseen ja tanssin tangoa, ai että teki höpsäkkää?
En jaksa uskoa että on. Minkä vitun takia kerrotte niistä täällä?

Alan olemaan vahvasti sitä mieltä että sakki täällä on huomattavasti enemmän sekaisin kuin luulinkaan. Katsokaas lapset tämä on julkinen foorumi jota, ihan oikeasti, voi lukea kuka tahansa. Neitokaiset eivät varmaan tajua että työkoneella kitisemisen jälkeen duunikaverit voi käydä katsomassa missä sitä on surffailtu ja hokata kitinän, kuvagallerian ja neidon kirjoituksen "että kun tekisi mieli imeä munaa". Ja kyllä sitä sitten pikkujouluissa on taas vientiä.

Numba ei ymmärrä teitä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

1108 kirjoitti: Onko teillä tapana keskustella IRL-kavereiden kanssa että survoin eilen kukkakaalin persiiseen ja tanssin tangoa, ai että teki höpsäkkää?
Itse asiassa on. Tosin kukkakaali ei ole mun juttu. Mutta seksi on hauska puheenaihe.

(joojoojoo oon pillutyrkky kana jne.)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
mustakikkeli

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Liittyikö valituksesi alusasukyselyyn vai mihin? Kyllähän säkin täällä välillä pyydät palstamorsiantasi kertomaan kaikille onko sinulla hyvä mieskunto ja käsket julkisesti häntä ottamaan sinulta suihin, tai uhoat haastavasi naisen palstalta tappeluun, ja uhkaat ampua kaikki. Ai et ole tosissasi? No siinä tapauksessa ehkä eivät ne paljastelijatkaan.
1108

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustakikkeli kirjoitti:Ai et ole tosissasi?
Kuolemanvakavissani.
killkill

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Killkill ei nyt tajua.

Miksi käyttää 75% keskustelupalsta-ajastaan siihen, että nimittelee kanssakeskustelijoitaan urvoiksi, mahoiksi lehmiksi ja idiooteiksi?

Onko teillä tapana keskustella IRL-kavereiden kanssa että samalla tavalla? En jaksa uskoa että on. Minkä vitun takia teette niin täällä?

;)
Ebola

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Koska kiviäkin kiinnostaa.
No, mie ainakin kiroilen huomattavasti vähemmän palstalla kuin IRL, jotain positiivista siis!
ninnithequeen

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myönnän, etten totta totisesti ole tosissani aina täällä. Jälkeenpäin saa nauraa kun tietää, että oma faija ja kummitäti lukevat tätä palstaa.

Niin ja kukkakaali ei oo mun juttu myöskään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä voisin näitä juttuja oikeassa elämässäkin teille kertoa. Kukaan ei vaan koskaan kysy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Onko teillä tapana keskustella IRL-kavereiden kanssa että samalla tavalla?
No vittu on.
Elukka

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

1108 kirjoitti:
killkill kirjoitti:Onko teillä tapana keskustella IRL-kavereiden kanssa että samalla tavalla?
No vittu on.
Lienee syytä olettaa, ettei niitä kavereita ole kovin montaa jäljellä? :think:
Durasel

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

ninnithequeen kirjoitti:Myönnän, etten totta totisesti ole tosissani aina täällä. Niin ja kukkakaali ei oo mun juttu myöskään.
Mä tykkään kukkakaalista ja dildoporkkanasta pyllyssä! JA KUINKA SÄ KEHTAAT?? Mä kirjoittelen aina täällä porkkana liian syvällä pyllyssä ja silmäkulmat rutussa nyrkkiä (naapurin anukseen) puiden.
slam

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Koneella kirjoittaminen on vain helpompaa kuin käsin paperille... Sitten sitä tulee puhuttua kaikenlaista
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

1108 kirjoitti: ...Katsokaas lapset tämä on julkinen foorumi jota, ihan oikeasti, voi lukea kuka tahansa. Neitokaiset eivät varmaan tajua että työkoneella kitisemisen jälkeen duunikaverit voi käydä katsomassa missä sitä on surffailtu...
Oikeasti Numba, minua liikuttaa tämä sinun helläsydäminen ja lämmin huolenpitosi meistä avomielisistä tapauksista, IHQ!! :h:

(...Ja kyllä, ihan yhtä avoin olen myös IRL)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:No vittu on.
No eihän siinä vittu sitten mitään, vitun apina :D
1108

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:No eihän siinä vittu sitten mitään, vitun apina :D
Vittuilit! Lepyttele banaanilla!!!
tonttu

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Olen avoimempi IRL kuin täällä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja Ann »

tonttu kirjoitti:Olen avoimempi IRL kuin täällä.
Ei kakka, appoavoin majava.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

ninnithequeen kirjoitti:Myönnän, etten totta totisesti ole tosissani aina täällä. Jälkeenpäin saa nauraa kun tietää, että oma faija ja kummitäti lukevat tätä palstaa.

Niin ja kukkakaali ei oo mun juttu myöskään.
Eli jos et ole nytkään tosissasi niin sittenhän kukkakaali onkin kuin onkin sulle just SE juttu :lol: paljastus! paljastus! :rofl:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KisSandra kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Myönnän, etten totta totisesti ole tosissani aina täällä. Jälkeenpäin saa nauraa kun tietää, että oma faija ja kummitäti lukevat tätä palstaa.

Niin ja kukkakaali ei oo mun juttu myöskään.
Eli jos et ole nytkään tosissasi niin sittenhän kukkakaali onkin kuin onkin sulle just SE juttu :lol: paljastus! paljastus! :rofl:
Perkele, jäin kiinni....
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

1108 kirjoitti: Onko teillä tapana keskustella IRL-kavereiden kanssa että survoin eilen kukkakaalin persiiseen ja tanssin tangoa, ai että teki höpsäkkää?
En jaksa uskoa että on. Minkä vitun takia kerrotte niistä täällä?
Jaa-a? Olisikohan juuri sen takia, että reaalimailmassa yksityisyyden säilyttäminen asettaa keskustelulle tiettyjä rajoitteita?
1108 kirjoitti: Katsokaas lapset tämä on julkinen foorumi jota, ihan oikeasti, voi lukea kuka tahansa. Neitokaiset eivät varmaan tajua että työkoneella kitisemisen jälkeen duunikaverit voi käydä katsomassa missä sitä on surffailtu ...
Saahan näitä lukea. Mutta mitä sitten tapahtuu? Näpytteleekö joku tuttuni nimimerkkini eniron salaiseen tiedustelupalveluun ja lähettää minulle kirjepommin?

Netissä ihmiset valitsevat erilaisia yksityisyyden tasoja. Jotkut haluavat pysyttäytyä nikin takana aina ja ikuisesti, toisille riittää, että oma aläpää ei ilmesty ensimmäisellä googlen hitillä.
Herra Manala

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hitto vie miten paljon pillua saisinkaan, jos alapääni tulisi ensimmäisellä googlen hitillä. :-O
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä teitä oikein vaivaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

sivustahuutaja kirjoitti:toisille riittää, että oma aläpää ei ilmesty ensimmäisellä googlen hitillä.
Sitä päivää tässä kauhulla odotellaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin