Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

Sexuaalisesti rintani ovat erittäin kosketusherkät
5
12%
Sexuaalisesti rintani ovat kohtuullisen kosketusherkät
9
21%
Rintani eivät ole kosketusherkät
4
10%
Olenkin MIES ja haluan nähdä tulokset
24
57%
 
Ääniä yhteensä: 42

Sudenhenki

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti: Rinnat on kivaa aluetta paijaamista, silittelyä, kevyttä puristelua, imeskelyä ja lussutusta ajatellen, mutta en minä niiden lääppimistä erityisesti kaipaa.
Repeän täysin kun kuvittelen sun sanovan tuon :D.
nokkaelain

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lolita kirjoitti:Mä en kyllä tiedä onko helpottavaa ja vai huolestuttavaa, että voi olla olemassa joku joka pelkää vastakkaista sukupuolta enemmän kuin minä. Joskus kyllä helpotti ujostusta ja pelotusta, kun sanoi ääneen jännittävänsä ja joskus vaan läikytti kahvit pitkin baaritiskiä ja loput kädet täristen lattialle.
Minä olen pilannut useammankin jutun sillä, että tuntuu, että pitäisi tietää toisen viihtyvän seurassani jne., jotta voisin tehdä aloitetta mihinkään. Vaikka toinen vaikuttaisi jopa ujommalta, jälkikäteen olen kuullut, että nimenomaan itsevarmaa aloitteellisuutta olisi kaivattu, ja sen puuttuessa ei lopulta ole tuntunut miltään.

Koskaan en ole vielä ollut varsinaisilla treffeillä, joilla toinen osapuoli ei olisi jossain määrin vaivautunut, joten niiden harjoittelu harjoittelemisen takia ei kuulosta erityisen hauskalta. Esim. joskus ravintolassa aiemmin tapaamani tyttö teki aloitteen treffien suhteen, ja sovitusta tapaamispaikasta piti kävellä viereiseen kortteliin kahvilaan. Jo puolimatkassa tämä sanoi: "Puhu nyt edes jotain." Aika kannustavaa jatkon suhteen - toistako siinä pitäisi jatkuvasti yrittää viihdyttää, kun ei silläkään ole sen enempää yritystä. Mutta kai sitä deitti.net-treffeillä käymistäkin pitää joskus "kerran elämässään" kokeilla.
Gattaca kirjoitti:(Nettipeeloilussa tai vakavammin meileissä tuo pelkokoneisto ei käynnisty, vain livenä)
Siltä näyttää... Itselläni on kyllä senkin suhteen estoja.

Noista "muista kuin treffeistä" olen kyllä vastaavasti "onnistunut välttämään" paljon useampia ja vielä selvempiä tapauksia kuin mainitsemasi :D. Mhmm. Miten olisi esim. tapaus, jossa nainen rupeaa riisumaan housujani... Millä todennäköisyydellä se ei johda mihinkään?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti:Ei saatana. Ei helvetti. Ei vittu. Ja tuonkin mokasit. Jep... Ei olisi enää ollut edes röyhkeää toimia tuossa tilanteessa. Ehkä sulle pitäisi tehdä lobotomia niin älyäisit toimia kun tilaisuus tulee.
Niin.
Sinähän se kerran sanoit, että saisin pillua vain jos pillu tipahtaisi taivaalta päähäni. Mutta eihän sekään toimisi, jos päähän putoaisi. Suoraan mulkkuni ympärillehän sen pitäisi solahtaa.

Naisille vinkkinä että kunhan ilmaisisivat millä vaan tavalla, että kelpuuttavat minut edes romanttisesti, edes mahdollisuutena, se olis heille kyytiä sitten. Tarvitsen LUVAN, sitten pelko on ohitettu.
nokkaelain kirjoitti: Vaikka toinen vaikuttaisi jopa ujommalta, jälkikäteen olen kuullut, että nimenomaan itsevarmaa aloitteellisuutta olisi kaivattu, ja sen puuttuessa ei lopulta ole tuntunut miltään.
Minua on hieman katkeroittanut, kun treffaamani ujonpuoleiset naiset sitten pakit annettuaan mutta meiliystävinä pysyessään ovat uskoutuneet minulle yhdenyönjutuistaan tai vakipanoistaan. Kuin vaarattomalle tädille sitten. Tulee vaikutelma, että siinä on jotkut kenties epäsopivammat mutta härskimmät jätkät vain käyneet kiinni ja kohta survaiseet molon sisään. Ja hyvin on kelvannut näille mun kanssa Neitsytmarioille, joita minä olen niiiin herrasmiesmäisesti yrittänyt kohdella...
nokkaelain kirjoitti: - toistako siinä pitäisi jatkuvasti yrittää viihdyttää, kun ei silläkään ole sen enempää yritystä. Mutta kai sitä deitti.net-treffeillä käymistäkin pitää joskus "kerran elämässään" kokeilla.
Nettideitit olen huomannut kuin työpaikkahaastatteluiksi. Armosta tulee valituksi haasttatteluun kenties yhtenä kymmenestä naisen nettitreffaamasta. Siinä on sitten pari tuntia (tai minulla joskus parinkin saamattoman yön yli :D) aikaa "myydä" itsensä "Työnantajalle".

Ja nettideittinaiset todella edellyttävät, että heitä VIIHDYTETÄÄN tauotta. Täysi show ja supliikki pitäisi olla koko ajan päällä. Samalla kuin telepaattisesti aistien, mitä juuri se nainen haluaa kuulla (Mitään naisen mielestä väärää ei saa sanoa). Ja kaikki tämä vielä vaatimuksella olla "oma itsensä". Mahdotonta.

Vai korvaako niitä naisia todella panevat miehet tuon kaiken vain härskisti käpälöimään käymällä?
nokkaelain kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:(Nettipeeloilussa tai vakavammin meileissä tuo pelkokoneisto ei käynnisty, vain livenä)
Siltä näyttää... Itselläni on kyllä senkin suhteen estoja.
Aina luullaan, että tämä nettityylini on livetyylini naisia yritellessä, ja siksi en saa :D Treffeillähän vain katselen naisen kirjahyllyä ja rapsutan kotieläimiään, uskaltamatta vihjatakaan muusta :D
nokkaelain kirjoitti: Noista "muista kuin treffeistä" olen kyllä vastaavasti "onnistunut välttämään" paljon useampia ja vielä selvempiä tapauksia kuin mainitsemasi :D. Mhmm. Miten olisi esim. tapaus, jossa nainen rupeaa riisumaan housujani... Millä todennäköisyydellä se ei johda mihinkään?
Aika professionaalia! :D

--------

Mutta kertokaa naiset TISSEISTÄNNE, se on ketjun aihe!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Turbohaltija

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:
Niin.
Sinähän se kerran sanoit, että saisin pillua vain jos pillu tipahtaisi taivaalta päähäni. Mutta eihän sekään toimisi, jos päähän putoaisi. Suoraan mulkkuni ympärillehän sen pitäisi solahtaa.
Itse asiassa totesin, että sinä ET saisi pillua, vaikka sellainen pudota kopsahtaisi puusta päähäsi.
Turbohaltija

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kerron lisää tisseistäni. Niissä on karvoja.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Riemumieli kirjoitti:jossain vaiheessa, syystä tai toisesta, lapsi vieroitetaan tissistä ja siirrytään kiinteämpiin ravintomuotoihin.
Itse asiassa tiedetään, että ne vauvat, jotka saavat rintaruokintaa pidempään ovat myöhemmässä elämässään paitsi ainevaihdunnaltaan ja fyysiseltä suorituskyvyltään tehokkaampia sekä yleisesti terveempiä myös älylliseltä suorituskyvyltään korkeammalla tasolla.

Olen kovin tyytyväinen, että sain vauvana tissiä poikkeuksellisen pitkään.
silsakenraali™

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

-Superior- kirjoitti:...älylliseltä suorituskyvyltään korkeammalla tasolla.
Älykkäämpiä?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

silsakenraali™ kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:...älylliseltä suorituskyvyltään korkeammalla tasolla.
Älykkäämpiä?
Ei välttämättä älykkäämpiä, mutta nimenomaan suorituskyky on usein vahvempi. Äidinmaidosta saatavat aineet kuten proteiini, rasva, hiilihydraatit, A- ja C-vitamiini, natrium, kalium, kalsium, fosfori, rauta sekä monet aineet kuten kolostrum, joita ei ole korvikkeissa, vahvistavat vauvan neuronien sekä gliasolujen solubiologista rakennetta, jolloin niiden suorituskyky on konstruktionsa tarjoamien edellytysten puolesta parempi. Itse älykkyys puolestaan nojaa pääasiassa geneettisiin perintötekijäsyihin sekä rasituksen monimuotoisuuteen, mihin puolestaan äidinmaito ei sinällään kykene vaikuttamaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Leila kirjoitti: Esim. synnytyksen jälkeen kun seksitouhut taas alkoivat, niin rinnoistani saattoi kesken kaiken alkaa valua maitoa.
Tämä kulkee kuulemma nimellä "autopesula".
Prepare for the worstest.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

silsakenraali™ kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:...älylliseltä suorituskyvyltään korkeammalla tasolla.
Älykkäämpiä?
Totean, että mitä kauemmin kuluu aikaa, sitä hupaisan idioottimaisemmalta tämä muisto alkaa tuntua.

Olen näet huomannut, että esimerkiksi tällainen unenpuutteesta johtuva "väsyneisyys" on ilman muuta asia, joka saa älykkyyden vähitellen vain hupenemaan. Juuri nyt olen kovin heikoilla.
Viimeksi muokannut -Superior-, 02.07.2006 1:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MadameDeMeloni

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Kiihottuneena kyllä. Kiitos mielellään. Nänneistä varsinkin.
tonttu

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mulla on tissit tai daisarit tai hinkit. EI mitkään tisut. Ällösana.
ElanorRaven

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:Mulla on tissit tai daisarit tai hinkit. EI mitkään tisut. Ällösana.
:komp:
Tulee mieleen sellaiset pikkuteinin juuri kasvamaan alkaneet nysät. Ai niin, mutta niistähän se Gattaca tykkääkin!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Mulla on tissit tai daisarit tai hinkit. EI mitkään tisut. Ällösana.
:komp:
Tulee mieleen sellaiset pikkuteinin juuri kasvamaan alkaneet nysät. Ai niin, mutta niistähän se Gattaca tykkääkin!
En ihan, koska pikkuteineillä on vain kohouma ja yleensä sellaiset eriytymättömät "puffy"-niplet. Suosin sellaista a-b- ehkäjotenkuten C-kokoa, joissa kuitenkin on selvästi erottuva muoto (miel. ei ketunnokka), jotka ovat terhakkaan pystyt ja joissa on selvästi erottuvat pienet nännit. "Lautamalli" ei silleen inspaa (sori Kreitsu.. tosin tiedänhän, että tisusi ovat "erittäin kosketusherkät")

Esim: Martalla on aika kivat, mutta sivulta katsoen ei ihan pystyt.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
segma

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja segma »

Näiden ketjujen innoittamana olen päättänyt alkaa kutsumaan tätä aluetta erotiikan sijaan retoriikaksi.
Vastaa Viestiin