Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

Sexuaalisesti rintani ovat erittäin kosketusherkät
5
12%
Sexuaalisesti rintani ovat kohtuullisen kosketusherkät
9
21%
Rintani eivät ole kosketusherkät
4
10%
Olenkin MIES ja haluan nähdä tulokset
24
57%
 
Ääniä yhteensä: 42

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Leila kirjoitti: Esim. synnytyksen jälkeen kun seksitouhut taas alkoivat, niin rinnoistani saattoi kesken kaiken alkaa valua maitoa. Tämä tapahtui lähinnä silloin, kun olin miehen päällä hyvin kiihottuneessa tilassa. Tämän vaan halusin Gattacalle kertoa.
Öh.. oikeastaan imetyksen ja maidontuotannon yhdistäminen seksiin on minusta aika ällöä. Saako naiset eroottisia fiiliksiä myös imettäessään?
Riemumieli kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Sitten sellainen keisi että kun deitti nosti paitaansa pystytisunsa paljastaen ja sanoi, "Mun rinnat on kipeet".. ja minä koetin (hellästi, nännit kivikovat ja töröllään) enkä keksinyt muuta kuin "Onko sulla menkat tulossa?" Johon hän "En tiiä"..
Niin olisinko saanut pillua paremmalla linellä tai aktiolla, häh??
Pilailetko vai mitä häh? .
Tarina on valitettavan tosi :roll:
Riemumieli kirjoitti: Ei kai KUKAAN kysy tuollaista tuolla hetkellä.
:oops: Paitsi minä. Hämmennyn niin helposti. :cry:
Riemumieli kirjoitti: Olisit sanonut, että annas kun setä puhaltaa hellästi, niin pipi on parempi tjtn.
JÄLKEENPÄIN toki keksin että näin olisi pitänyt: otetaas paita pois niin lääkärisetä tutkii... hmmm.. nännien kovettuminen on useimmiten merkki seksuaalisesta kiihoittumisesta.. tunnustellaan vatsaa.. nyt pitää tehdä täydellinen tutkimus.. otetaanpas housutkin pois... no no, ei lääkärille sanota vastaan.. neitihän on ihan kostunut.. maku on kyllä terve ja raikas.. kyllä nyt on niin että neiti tarvitsee seksiä.. onneksi minulla on hoitoväline mukana :D
Riemumieli kirjoitti: Eli vastauksena olisit tosiaan, jos olisit tehnyt niin kuin ajattelit, etkä yrittänyt olla ystävällinen. Ei aina pidä olla ystävällinen, toisinaan pitää olla TOSIMIES (TM) joka ottaa, eikä kysele tyhmiä.
Mutkun sellainen röyhkeys on vastoin kaikkea muuta tapakulttuuria ja vielä kaikkein intiimeimmässä asiassa.. tuntuu hirveältä itsekorostukselta.. siinä mun tragedia.. :roll:
AarneAnkka kirjoitti:Olis vähän ikävää touhuta naisen kanssa joka vaan kyllästyneenä pyörittelee silmiään tyyliin hyvä on, leiki mun tisseillä ny sit ku kerran niin kauheesti haluut, hölmö. Mä luen vaikka Cosmoa sillä aikaa.
Jotkut Kitinämisut ei kuulemma pidä penetraatiostakaan, paitsi dildolla miehen arslokkiin.. :roll:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gattaca kirjoitti:Mutkun sellainen röyhkeys on vastoin kaikkea muuta tapakulttuuria ja vielä kaikkein intiimeimmässä asiassa.. tuntuu hirveältä itsekorostukselta.. siinä mun tragedia..
Eihän tuo sitä tarkoita, ettei tarvitse tapoja olla. Toisaalta jos kyse olisi satunnaisesta tuttavuudesta, en itsekään ns. tarttuisi toimeen. Takana tulisi olla jokunen kuukausi seurustelua ja tunne siitä, että vähintäänkin tykkään daamista kovasti ja ajatus loppuelämän vietosta yhdessä ei tuntuisi mitenkään kamalalta. Sinänsä outoa, että joku noin vain tarjoaa itseään, ei liene ollut ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Ehkäpä teitkin aivan oikein, kun torjuit lutkan lähentelyt, mene ja tiedä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gattaca kirjoitti:Mutkun sellainen röyhkeys on vastoin kaikkea muuta tapakulttuuria ja vielä kaikkein intiimeimmässä asiassa.. tuntuu hirveältä itsekorostukselta.. siinä mun tragedia.. :roll:
Mutta jos toinen nostaa paidan korviin ja esittelee tissejään, niin ei siinä tarvitse enää olla kohtelias!

Ei sitten muuta kuin uudestaan alusta paremmalla tiedolla ja osaamisella. Niin se menee täällä "riinnakkaistodellisuudessakin" että virheistä opitaan. Nyt deittiä hankkimaan hopi hopi!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
huima

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lolita kirjoitti:Mutta jos toinen nostaa paidan korviin ja esittelee tissejään, niin ei siinä tarvitse enää olla kohtelias!
Jeh.

Ja kyllähän Gattacakin tietää että oikeasti ne kaikkein kilteimmät tytöt ovat niitä parhaita, sillä niistä kuoriutuu oikeilla otteilla ulos juuri sopivia tuhmuuksia.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gattaca kirjoitti:Öh.. oikeastaan imetyksen ja maidontuotannon yhdistäminen seksiin on minusta aika ällöä. Saako naiset eroottisia fiiliksiä myös imettäessään?
Eroottisista fiiliksistä en tiedä, mutta jotain hormoneja siinä taatusti liikkuu, koska muuten äidin maidoneritys loppuisi. Äiti kokee mielihyvää imettäessään vauvaa, mikä saa maitoa tulemaan seuraavallakin kerralla. Periaatteessa (kai) imetystä voisi jatkaa kuinka kauan tahansa (kun lypsetään, ei maidontuottaminen lakkaa), mutta jossain vaiheessa, syystä tai toisesta, lapsi vieroitetaan tissistä ja siirrytään kiinteämpiin ravintomuotoihin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:Mutta jos toinen nostaa paidan korviin ja esittelee tissejään, niin ei siinä tarvitse enää olla kohtelias!
Tuo oli kyllä aika selvä näin jälkeenpäin.
Mutta harvinaisia tuollaiset vinkit.
Itsellä se tuhanteen kertaan sanottu muuri, että aloitetta edes rrromantiikkaan en itse uskalla tehdä. Jos nainen tekee, sitten ei ongelmaa, olis kyytiä sitten hänelle.. eikä huoran kaa, siinäkään ei muuria :D

(Nettipeeloilussa tai vakavammin meileissä tuo pelkokoneisto ei käynnisty, vain livenä)

Tai nyt olisin rohkeampi, mutta kohdetta ei löydy ja alan jo olla naimaikäisten naisten ISÄN ikäinen :roll:

Mutta ei käännetä minuun, naiset kertokoot tisujensa herkkyydestä ja niiden käsittelytavoista... kädet, kieli, peräti nännien imeminenkin? (kummastuttasi minua, joku vauva-assosiaatio)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
WanhaPervo

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Gattaca kirjoitti: Mutta harvinaisia tuollaiset vinkit.
VINKIT??!!??

Tsiisus. Olen sanonut tämän ennenkin: et löytäisi edes omaa persettäsi, vaikka se olisi radioaktiivinen ja sinulla olisi geiger-mittari.
Pehmis

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

WanhaPervo kirjoitti:Tsiisus. Olen sanonut tämän ennenkin: et löytäisi edes omaa persettäsi, vaikka se olisi radioaktiivinen ja sinulla olisi geiger-mittari.
Pakko kyllä vähän kompata :D

Jos miehelle tökätään tissi käteen, niin ei siinä tule mieleen kysyä "onko menkat tulossa" vaan ihan muut jutut :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmis kirjoitti:Jos miehelle tökätään tissi käteen, niin ei siinä tule mieleen kysyä "onko menkat tulossa" vaan ihan muut jutut :D
Pelkkä naisväen kanssa treffeillä oleminen on niin pelottavaa, että siinä ei halutkaan käynnisty. Sympaattinen vai onko se parasympaattinen hermosto lykkää minulle adrenaliinia ja noradrenaliinia vereen niin paljon, että libido ei toimi niinkuinkuin vaarattomille pystytisumisukuville kodin turvassa runkkiessa. Livenähän siinä on oikea nainen!! IHMINEN!! "Homma" pitäisi sitten tosielämässä vetää läpi mekaanisesti, ilman oikeaa halua.. halua jonka silkka kauhu peittää..

(Olen luuseri)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Pehmis kirjoitti:Jos miehelle tökätään tissi käteen, niin ei siinä tule mieleen kysyä "onko menkat tulossa" vaan ihan muut jutut
Tää on ihan sama juttu, kuin kysyttäessä kelloa turkulaiselta. Ne vastaa et, "ai ny vai?"

Mutta joo. En yhtään ihmettele että mies pysyy kokemattomana, kun noin selvän hommankin pystyy mokaamaan.
WanhaPervo

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Riemumieli kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Öh.. oikeastaan imetyksen ja maidontuotannon yhdistäminen seksiin on minusta aika ällöä. Saako naiset eroottisia fiiliksiä myös imettäessään?
Eroottisista fiiliksistä en tiedä, mutta jotain hormoneja siinä taatusti liikkuu, koska muuten äidin maidoneritys loppuisi. Äiti kokee mielihyvää imettäessään vauvaa, mikä saa maitoa tulemaan seuraavallakin kerralla. Periaatteessa (kai) imetystä voisi jatkaa kuinka kauan tahansa (kun lypsetään, ei maidontuottaminen lakkaa), mutta jossain vaiheessa, syystä tai toisesta, lapsi vieroitetaan tissistä ja siirrytään kiinteämpiin ravintomuotoihin.
Kyse on Oksitosiinista
huima

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja huima »

Gattaca kirjoitti:Livenähän siinä on oikea nainen!! IHMINEN!! "Homma" pitäisi sitten tosielämässä vetää läpi mekaanisesti, ilman oikeaa halua.. halua jonka silkka kauhu peittää..

(Olen luuseri)
Niin. Se on helppoa fantasioida kotona olevansa se Suuri Rakastaja joka Ottaa Naisen.

Se ei vaan ole yhtään niin hauskaa ja tyydyttävää kuin joutua parantelemaan syviä kynsien jälkiä selässään ja pakaroissaan. Olet ihan oikeilla jäljillä siinä että mitä osa naisista todellakin haluaa, mutta siihen ei todellakaan kuulu käytännön epävarmuus ja pakokauhu tissien läheisyydessä.
Leila

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ehkäpä Gattacalla pitäisi olla treffeillä jokin rauhoittava tai beetasalpaajalääkitys? Tulisi vähän rennompi olo. Minä kyllä pystyn hyvin ymmärtämään ujoutesi, sillä en itsekään sinkkuaikoinani uskaltanut treffeille ja seksi pelotti tosi paljon. Nykyään on onneksi mies, johon voi vedota kun ei halua tutustua lähemmin vieraisiin miehiin. Siis seksin merkeissä.

Vielä siitä imetyksestä ja erotiikasta. En ainakaan itse saanut imetyksestä mitään erityisiä kiksejä. Joku hormonihomma kai se pelkästään oli, että seksin aikana alkoi maito valua. Inhottavaa se kyllä oli.

Edit. Kiitos Pervo, oksitosiinihan se oli.
WanhaPervo

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Leila kirjoitti:Joku hormonihomma kai se pelkästään oli, että seksin aikana alkoi maito valua. Inhottavaa se kyllä oli.

Edit. Kiitos Pervo, oksitosiinihan se oli.
Vaimollani imetysaikana orgasmin jälkeen rinnasta suihkusimaitoa. En pitänyt sitä inhottavana, en kyllä kiihottavanakaan. Se oli lähinnä kiinnostavaa ja hauskaa.
mustakikkeli

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Leila kirjoitti:Ehkäpä Gattacalla pitäisi olla treffeillä jokin rauhoittava tai beetasalpaajalääkitys? Tulisi vähän rennompi olo.
Ei kai tuo rentous ulotu myös peenikseen?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

WanhaPervo kirjoitti:Vaimollani imetysaikana orgasmin jälkeen rinnasta suihkusimaitoa. En pitänyt sitä inhottavana, en kyllä kiihottavanakaan. Se oli lähinnä kiinnostavaa ja hauskaa.
No ainakin tiesit, ettei feikkaa ja naisen orgasmi ei olekaan myytti! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gattaca kirjoitti:...
Hei, se on vaan toinen ihminen, ei mikään vieraan planeetan asukki.

Mä en kyllä tiedä onko helpottavaa ja vai huolestuttavaa, että voi olla olemassa joku joka pelkää vastakkaista sukupuolta enemmän kuin minä. Joskus kyllä helpotti ujostusta ja pelotusta, kun sanoi ääneen jännittävänsä ja joskus vaan läikytti kahvit pitkin baaritiskiä ja loput kädet täristen lattialle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Menee liikaa vanhan kertaukseen..
Mutta enhän minä naisia pelkää, vaan sitä RAJAPINTAA, jossa pitäisi osoittaa olevansa kiinnostunut romanttis/seksuaalisesti ja samalla USKOA itse kelpaavansa sille naisellle.. hyppy pimeään. Pakitkaan ei pelota, mutta onhan tuo suurempi kuilu kuin mikään muu ihmiselämässä.

Mitä on yleinen ihmisten seassa olo tai tappelukaan sen rinnalla? Eihän sillloin tarvitse KOKONAAN KELVATA!

Sitten jos raja on ylitetty vaikka NAISEN vinkistä (no joo, nuo tissit olis pitänyt tajuta :D) niin viettelen suvereenisti ja taidolla.. paitsi että sen ainoan kerran kun nainen aloitti, sain Karhulerpahduksen :D

Samaten huoran panossa ei sitä pelkoa. Ei mikään kelpoisuusjuttu tai kuilu tai muuri vaan 120 euroa :D

NYKYÄÄN jo uskaltaisin aloitteen tehdä, mutta KOHDETTA ei ole.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmis

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gattaca kirjoitti:Sitten jos raja on ylitetty vaikka NAISEN vinkistä (no joo, nuo tissit olis pitänyt tajuta :D) niin viettelen suvereenisti ja taidolla..
Tuota, kuinkas monta kertaa näin on käynyt muualla kuin mielikuvituksessasi?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmis kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Sitten jos raja on ylitetty vaikka NAISEN vinkistä (no joo, nuo tissit olis pitänyt tajuta :D) niin viettelen suvereenisti ja taidolla..
Tuota, kuinkas monta kertaa näin on käynyt muualla kuin mielikuvituksessasi?
NO SEN KERRAN KUN MINULLA EI SEISSYT LIIAN KARHUN TAKIA!!
MONESTI TÄÄLLÄ TUNNUSTANUT!!

(Minulla oli kuulemma "hyvät kädet" ja voihketta riitti.. oli muuten pisaroiva piNppa jo ennen kuin nuolasin ja sormea hellästi sisään työnsin.. vain sormea sitten.. :cry: )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
huima

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja huima »

Gattaca kirjoitti:(Minulla oli kuulemma "hyvät kädet" ja voihketta riitti.. oli muuten pisaroiva piNppa jo ennen kuin nuolasin ja sormea hellästi sisään työnsin.. vain sormea sitten.. :cry: )
No niinqu miksi homma sitten jäi vain tuohon kertaan?

Penetraatio on vain yksi osa seksiä - ja jos ei pysty tai huvita penetroida, olisi hyvä pystyä tuottamaan tyydytys myös muuten. Ja se vasta onkin hillitön trippi jos kieltäytyy panemasta, vie toisen silti ihan toisiin maailmoihin ja saa toisen haluamaan tulla väkisin takaisin että kokisi myös loputkin.

Jos on liian kuudestilaukeavakeskeinen, saa sitten ampua talouspaperiin vaikka koko yön itsekseen.
Turbohaltija

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:

Sitten sellainen keisi että kun deitti nosti paitaansa pystytisunsa paljastaen ja sanoi, "Mun rinnat on kipeet".. ja minä koetin (hellästi, nännit kivikovat ja töröllään) enkä keksinyt muuta kuin "Onko sulla menkat tulossa?" Johon hän "En tiiä"..

Niin olisinko saanut pillua paremmalla linellä tai aktiolla, häh??
Ei saatana. Ei helvetti. Ei vittu. Ja tuonkin mokasit. Jep... Ei olisi enää ollut edes röyhkeää toimia tuossa tilanteessa. Ehkä sulle pitäisi tehdä lobotomia niin älyäisit toimia kun tilaisuus tulee.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Eivät olleet ennen herkät ollenkaan, nännit varsinkaan, ne olivat lähinnä tunnottomat.
Sitten otin nännilävistykset, jonka jälkeen nännini (ymmärrettävästi) olivat aika herkät jonkin aikaa.
Rinnat on kivaa aluetta paijaamista, silittelyä, kevyttä puristelua, imeskelyä ja lussutusta ajatellen, mutta en minä niiden lääppimistä erityisesti kaipaa. Minusta tissit on vähän se ja sama. Se, miten pinppaani kosketaan ja miten herkkä se on merkitsee minulle aika lailla enemmän.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
hermine

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja hermine »

:off:

Eiks oksitoksiini ole ylipäänsä naisilla mielihyvähormoni, jota ilman kiihottuminen ei onnistu? Tuota pitäisi erittyä hellittelyn seurauksena sellaisessa turvallisessa tilanteessa, veressä oleva adrenaliini estää oksitoksiinia erittymästä. Vai muistankohan ihan väärin.
Turbohaltija

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mun tisut eivät ole erityisen kosketusherkät, mutta saa niitä silittää. Se on ihan mukavaa.
Vastaa Viestiin