Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

Sexuaalisesti rintani ovat erittäin kosketusherkät
5
12%
Sexuaalisesti rintani ovat kohtuullisen kosketusherkät
9
21%
Rintani eivät ole kosketusherkät
4
10%
Olenkin MIES ja haluan nähdä tulokset
24
57%
 
Ääniä yhteensä: 42

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Korkean älylliset keskustelunavaukseni jatkuvat, myös Brian W:n mieliksi!

Tämä kysely on vain naisille, ei miehille eikä MrManalalle.

Nainen, ovatko rintasi kosketusherkät?
Kun niitä hiplataan sukupuolinussintatilanteessa tai sellaiseen valmistautuessa, kiihoittaako se teitä vai onko vain partnerinne fetissi? Niin ja nousevatko nänninne sillon nöpölleen?

Entä miten tisujanne tulisi hiplata? Riittääkö lempeä sively? Vai puristelu? Pitäsikö nuolla? Eikös se nännien IMEMINEN ole vauvojen hommaa eikä aikamiesten?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vastasin haluavani nähdä tulokset, vaikken mies olekaan. Minua jaksaa aina kiinnostaa kuinka moni on niin tyhmä, että oikeasti vastaa näihin sinun gallupeihisi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:oikeasti vastaa näihin sinun gallupeihisi.
Tämän saman voi laajentaa koskemaan monia muitakin palstalla vaikuttavia hc-gallupoijia. You know what you are. Vaikka demokratia toimiikin mies-ja-ääni -periaatteella, ei kukaan ole kiinnostunut kuulemaan juuri-sinun-mielipidettäsi joka vitun asiasta.
slam

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja slam »

http://video.google.com/videoplay?docid ... armi+danny

tähän vaaditaan jo kaikkien tuntemaa. Suomen elvistä soittaan välikoserttia.
bedlam

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en ymmärrä näissä kyselyissä tota viimeistä vaihtoehtoa. Tuloksethan näkee painamalla "näytä tulokset". Vai onko se tärkeää, että näkee myös tulokset niiden osalta, jotka haluavat vain nähdä tulokset?
Geetzu

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Vastasin haluavani nähdä tulokset, vaikken mies olekaan. Minua jaksaa aina kiinnostaa kuinka moni on niin tyhmä, että oikeasti vastaa näihin sinun gallupeihisi.
Mua taas kummastuttaa mikä tällasissa gallupeissa on tyhmää niiden ihmisten mielestä, jotka samat avautuvat kyllä panoistaan ja unelmapippelinsä mitoista jne jne.

Tissini ovat suht herkät, tiettyyn aikaan kuusta niihin ei saa koskeakaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

bedlam kirjoitti:Mä en ymmärrä näissä kyselyissä tota viimeistä vaihtoehtoa. Tuloksethan näkee painamalla "näytä tulokset". Vai onko se tärkeää, että näkee myös tulokset niiden osalta, jotka haluavat vain nähdä tulokset?
Täällä on niin tyhmiä miehiä, että eivät osaa sitä linkkiä klikata, vaan äänestäisivät naisina vain nähdäkseen tulokset :D

Tuo vaihtoehto kyllä vaikeuttaa prosenttien laskemista :cry:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Lolita kirjoitti:oikeasti vastaa näihin sinun gallupeihisi.
Tämän saman voi laajentaa koskemaan monia muitakin palstalla vaikuttavia hc-gallupoijia. You know what you are. Vaikka demokratia toimiikin mies-ja-ääni -periaatteella, ei kukaan ole kiinnostunut kuulemaan juuri-sinun-mielipidettäsi joka vitun asiasta.
Olen niin tyhmä, etten tajua vittuiletko tällaisille gallupeille vai niiden kritisoijille..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja ak »

Se hyöty tosta ainakin on, että kun on vastannut gallupiin niin tulokset näkyy jokaisella kommenttisivulla. Vastaavasti, kun vastaamaton painaa "näytä tulokset", siirtyy hän samalla ensimmäiselle keskustelusivulle, jolloin joutuu taas klikaamaan niille uudemmille sivuille erikseen.
slam

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä en ymmärrä näissä kyselyissä tota viimeistä vaihtoehtoa. Tuloksethan näkee painamalla "näytä tulokset". Vai onko se tärkeää, että näkee myös tulokset niiden osalta, jotka haluavat vain nähdä tulokset?
Täällä on niin tyhmiä miehiä, että eivät osaa sitä linkkiä klikata, vaan äänestäisivät naisina vain nähdäkseen tulokset :D

Tuo vaihtoehto kyllä vaikeuttaa prosenttien laskemista :cry:
psst. Kyl muaki kiinnostaa naiset, mutta jos vaihtaisit tekniikkaa ja vaatimustasoa saattaisi onnistua se petiin pääsykin. :lol:
Bliss

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

En äänestänyt mitään vaihtoehtoa, mutta vastaan...
Riippuu koskettajasta. Väärä koskettaja saa turpaan niin että hampaita varisee. Että näin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Bliss kirjoitti:En äänestänyt mitään vaihtoehtoa, mutta vastaan...
Riippuu koskettajasta. Väärä koskettaja saa turpaan niin että hampaita varisee. Että näin.
*virtuaalikoskettaa Blissin rintoja*
*virtuaalikeräilee virtuaalihampaitaan virtuaalilattialta*
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja slam »

Bliss kirjoitti:En äänestänyt mitään vaihtoehtoa, mutta vastaan...
Riippuu koskettajasta. Väärä koskettaja saa turpaan niin että hampaita varisee. Että näin.
En tiedä si... periaatteen miehenä en löisi naista, vaikka se kives-sarjaan koskis... :lol:
Noriyumi

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Lolita kirjoitti:Vastasin haluavani nähdä tulokset, vaikken mies olekaan. Minua jaksaa aina kiinnostaa kuinka moni on niin tyhmä, että oikeasti vastaa näihin sinun gallupeihisi.
Sama juttu.
killkill

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Olen niin tyhmä, etten tajua vittuiletko tällaisille gallupeille vai niiden kritisoijille..
Apuväline: minä yritän asettua aina kaikkien yläpuolelle -> siis vittuilu on oletusarvoisesti tarkoitettu ihan kaikille, ellei sitä ole erikseen kohdistettu pienemmälle osajoukolle ;)
Sinkkumatti

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Epistä. Missä vaihtoehto: "Olen mies ja nännini ovat herkät"?

No onon.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sinkkumatti kirjoitti:Epistä. Missä vaihtoehto: "Olen mies ja nännini ovat herkät"?

No onon.
Puuttuu koska ei kiinnosta homoilu tai homomiehet, joiden merkki on nänninnöpötys.

Ontopic haluaisin lisätietoa miten naisten tisuja pitää hyväillä (minähän sen tosin jo tiedän: "Sulla on hyvät kädet. aah".. )

Sitten sellainen keisi että kun deitti nosti paitaansa pystytisunsa paljastaen ja sanoi, "Mun rinnat on kipeet".. ja minä koetin (hellästi, nännit kivikovat ja töröllään) enkä keksinyt muuta kuin "Onko sulla menkat tulossa?" Johon hän "En tiiä"..

Niin olisinko saanut pillua paremmalla linellä tai aktiolla, häh??
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Eikun ne on peltiä. Kuinka typeriä kysymyksiä kännissä saa oikein esittää?
bedlam

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vadim kirjoitti:Kuinka typeriä kysymyksiä kännissä saa oikein esittää?
Ei kännikysymyksillä ole typeryysasteikkoa.
Sinkkumatti

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Puuttuu koska ei kiinnosta homoilu tai homomiehet, joiden merkki on nänninnöpötys.
Eikös sellainen henkilö, joka penetroituu naiseen kerran sadassa vuodessa, ole ihan kammottavan kamala homo?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

bedlam kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Kuinka typeriä kysymyksiä kännissä saa oikein esittää?
Ei kännikysymyksillä ole typeryysasteikkoa.
Sääli niitä, jotka joutuvat vastaamaan selvin päin.

Ilmeisesti vastaus oli "kuinka typeriä vain"?
Bhven

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Rintani eivät ole kosketusherkät.
Leila

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kauheeta, mä en ole älynnyt vastata tähän. Rintani ovat herkät, myös kosketukselle. Esim. synnytyksen jälkeen kun seksitouhut taas alkoivat, niin rinnoistani saattoi kesken kaiken alkaa valua maitoa. Tämä tapahtui lähinnä silloin, kun olin miehen päällä hyvin kiihottuneessa tilassa. Tämän vaan halusin Gattacalle kertoa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gattaca kirjoitti:Sitten sellainen keisi että kun deitti nosti paitaansa pystytisunsa paljastaen ja sanoi, "Mun rinnat on kipeet".. ja minä koetin (hellästi, nännit kivikovat ja töröllään) enkä keksinyt muuta kuin "Onko sulla menkat tulossa?" Johon hän "En tiiä"..
Niin olisinko saanut pillua paremmalla linellä tai aktiolla, häh??
Pilailetko vai mitä häh? Ei kai KUKAAN kysy tuollaista tuolla hetkellä. Olisit sanonut, että annas kun setä puhaltaa hellästi, niin pipi on parempi tjtn. Eli vastauksena olisit tosiaan, jos olisit tehnyt niin kuin ajattelit, etkä yrittänyt olla ystävällinen. Ei aina pidä olla ystävällinen, toisinaan pitää olla TOSIMIES (TM) joka ottaa, eikä kysele tyhmiä.
Paras päivä ikinä.
AarneAnkka

Re: Nainen: ovatko tisusi kosketusherkät?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Puhun nyt kuitenkin ihan tästä aiheesta, vaikka tässä ketjussa tuntuukin olevan tärkeämpää haukkua tätä aihetta.

Totta kai minulle tissimiehenä on sigahyvä juttu jos nainenkin nauttii siitä kun hyväilen / hieron / lussutan / ihailen hänen tissejään. Olis vähän ikävää touhuta naisen kanssa joka vaan kyllästyneenä pyörittelee silmiään tyyliin hyvä on, leiki mun tisseillä ny sit ku kerran niin kauheesti haluut, hölmö. Mä luen vaikka Cosmoa sillä aikaa.

Tissien erogeenisuushan on yksilökohtaista eikä korreloi tissien koon kanssa mitenkään. No joo, kaikkihan ton tietää mutta sanotaan ny kummiskin.

Niin joo, tarkoitetaanko herkkyydellä semmoista "au, älä koske" -herkkyyttä vaiko "ou beibi hyväile mun tissejä" -herkkyyttä?
Vastaa Viestiin