Antakee!1

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kännissä (palkkavodkallani) mainitsen:
Usea Kitinämisu on varmasti harkinnut antaa minulle pilluaan eli saada kuudestilaukeavani sisäänsä. Siitä olen varma jo monien CityKitymeilinvaihtojeni perusteella. Aina kuitenkin ovat Jumalat (Ei Lordin) estäneet keisin.. milloin sammuminen, milloin muutto, milloin yllättävä seurustelu/vakipano, milloin viimeviikon poikaystävä..

Nyt vakavasti ehdotan, että minua symppaavat misut antavat pillua minulle yksittäin tai kimpalla. Yhteydenotot [email protected]
Fotoni olette nähneet. Järjetöntä kieltäytyä supernaimalahjakkuudestani!

Kyse ei ole SääliPillusta, vaan Armostani Lahjoittamastani Nautinnosta Teille.
Antaneita en käräytä, vain pettäen lupailijat.. enkä heitäkään.. yksikin pohjoisen likka kieli itse täällä ja sekin meni mun piikkiin..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mainostaminen, varsinkin valheellinen, on kitinässä kielletty.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja slam »

ei ne anna. En tiedä... Lielahden mäkissä yksi ja sitten ylöjäeven lidlissä on toinen, jotka kelpaisi... :lol:

Lidlissä kävin vain katsomassa sitä naista ajan kuluksi, vaikka vain kaverilla oli liikkeeseen asiaa... Kauheeta kidutusta. harmi, että ne ei oikein minustakaan piittaa. Vittuilevat vain olemassa olollaan. :P
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elppis kirjoitti:Mainostaminen, varsinkin valheellinen, on kitinässä kielletty.
Siis mä en ole valheellinen kun sanon että saisin kenet van Kitinämisun märäksi jo ennen pillunsa nuolasua ja sitten voihkimaan kuudestilaukeavan alakäyräni LAHJOITTAMISSA G-pistettään hierovissa useissa orgasmeissa..

Tosin olen nyt kännissä.. myönnän... mutta antavia en käräytä.. jos vihjaatte antavanne, edes sivulauseessa, kuten MONET teistä, ETTEKÄ ANNA, niin sitten auon banniin asti.. .. eikä aina esteitä tai feikkiesteitä tai tyhmiä panomiehiä olemattomine panotaitoineen väliin.. siis VÄLIIN SINNE NIIN.. haluutte MINUA kumminkin.. :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 24.05.2006 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi hitsit, taisit olla onnekas etten pysty olemaan koneella pitkään. Muu ylipito voi päättää mitä sun/sun topikkis, ja sun apua huutavan maksasi kanssa tehdään.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja slam »

Toimittakaa itsenne osoitteeseeni. Saatte valmistautua myös nussintaan ja unohtaa entiset etniset miehenne, jotka olivat parempia kuin tuleva partenerinne, jota ette hyväksy itsellenne.

Haluaisin selvittää asoita kelpaamattomuuteni taustalta ja kirjoittaa asiasta referaatteja. Kannattaa pientä maksua vastaan osallistua testiryhmään, joka tulee tekemään loisteliasta yhteistyötä myöskin. He saavat keskustella ja herjata kykyäni osallistua yhteisölliseen menestystoimintaan. :lol:

Ole osa remmiä ja ilmoittaudu jo tänään yksityisviestillä. :)
MarthaFocker

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Aika äijä oot kyllä, kert oot maailman kovin panomies, vaikka harjoitukseksi voidaan laskea vain yksi melkein sain ja toinen maksettu. Noh... teoriatieto on kova sana... kai.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elppis kirjoitti:Voi hitsit, taisit olla onnekas etten pysty olemaan koneella pitkään. Muu ylipito voi päättää mitä sun/sun topikkis, ja sun apua huutavan maksasi kanssa tehdään.
MAKSAMME VELKAA/MAKSAMME PELKÄÄ :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Joisit vähän vähemmän.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:Aika äijä oot kyllä, kert oot maailman kovin panomies, vaikka harjoitukseksi voidaan laskea vain yksi melkein sain ja toinen maksettu. Noh... teoriatieto on kova sana... kai.
No joo.. mutta minua koskettavista vastenmielisyyksistäsi huolimatta saisin sinutkin valumaan siitä reiästä josta ei tule mylittleponyjä eikä sinne laiteta näkkileipää.. ja nännisi töröttämään ei sittenkään kovin roikkuvissa tisseissäsi.. aivot narikkaan, luonnolla on oma outo viisautensa :D

(Antakaa lahja itsellenne, Suomen naiset.. iloista antajaa Jumala Rakastaa.. Gattaca on enemmän Jumala kuin Clapton tai Lemmy :D )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja slam »

reps* kaverilla nousu humala. Itse odottelen kaljojen kylmentymistä ja lähden kohta kaverilleni saunomaan ja krillaamaan.

Nainen saisi olla messissä, mutta yleisesti ottaen nainen varmasti nuutuu seurassani, kun en ole tarpeaksi ohjelmaa järjestävä ihminen. Tylsä vaeltaja, jonka ajatukset kiertyy tilanteesta toiseen...

Unisena nainen ei jaksa minua.
Iloisena ei senkään vertaa.
mutta loppujen lopuksi olen aika cool kuitenkin
ja sekin on eräs syistä miksi en kelpaa.
olen joka saralla kelpaamaton. :lol:

revi siitä gattaga. :lol:
MarthaFocker

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
No joo.. mutta minua koskettavista vastenmielisyyksistäsi huolimatta saisin sinutkin valumaan siitä reiästä josta ei tule mylittleponyjä eikä sinne laiteta näkkileipää.. ja nännisi töröttämään ei sittenkään kovin roikkuvissa tisseissäsi.. aivot narikkaan, luonnolla on oma outo viisautensa :D
Rohkenen epäillä.
Tästähän saisi kivan kumman kaa -leikin. Taidankin pistää sellaisen pystyyn tältä istumalta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:Rohkenen epäillä..
"The true believers
Thou shall be saved
Brothers and sisters keep strong in the faith "

-Herramme Lordi
MarthaFocker kirjoitti: kumman kaa -leikin.
Havaitsen Gattacalle kiimaisia masturbatorisia undertoneja.. mun kaa joo
MarthaFocker kirjoitti: pistää sellaisen pystyyn
Höhö, se sanoi "pystyyn", höhö!! Se haluu mua!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Höhö, se sanoi "pystyyn", höhö!! Se haluu mua!!
Ohohohohoh! *kainalopieruPRÖÖÖÖTT*

Nonni, kumman kaa -leikki on PYSTYSSÄ kuin gattacan kikkeli.

Jos koette sen loukkaavaksi, niin omapa on ongelmanne.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:Nonni, kumman kaa -leikki on PYSTYSSÄ kuin gattacan kikkeli.

Jos koette sen loukkaavaksi, niin omapa on ongelmanne.
Ei ollenkaan loukkaavaa.. tuo motivaatio spesiaaliketjuun osoittaa, että HALUAT minua jopa enemmän kuin unesi miestä, Yönmustaritarin pikkuveljeä... tutkiskele sydäntäsi, tavataan taas ja Otan sinut tai sinä minut eikä kerrota Kitinäläisille.

Kitinäläiset:
Profetia: So it was written, so it shall be done.
(Charlton Heston Mooseksena SUURfilmissä 10 käskyä :D )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Nonni, kumman kaa -leikki on PYSTYSSÄ kuin gattacan kikkeli.

Jos koette sen loukkaavaksi, niin omapa on ongelmanne.
Ei ollenkaan loukkaavaa.. tuo motivaatio spesiaaliketjuun osoittaa, että HALUAT minua jopa enemmän kuin unesi miestä, Yönmustaritarin pikkuveljeä... tutkiskele sydäntäsi, tavataan taas ja Otan sinut tai sinä minut eikä kerrota Kitinäläisille.

Kitinäläiset:
Profetia: So it was written, so it shall be done.
(Charlton Heston Mooseksena SUURfilmissä 10 käskyä :D )
Profetiasi taitaa olla vähän epävireessä. Olenhan varmaankin kertonut useasti, että näen panounia ihan kaikista. siis ihan kaikista
NO EN sinusta, se olisi jo sairasta.
Olen tulkinnut uneni kuitenkin niin, että en oikeasti halua panna kuollutta vaariani enenpää kuin kuollutta lasta tai letkun pikkuveljeä, vaikka kuinka aiheesta uneksisin. Että kuule van halen sulle vaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti: Olenhan varmaankin kertonut useasti, että näen panounia ihan kaikista. siis ihan kaikista
NO EN sinusta, se olisi jo sairasta. .
Kontradiktio tuossa .. "ihan kaikki" sisältää minutkin.
MarthaFocker kirjoitti: Olen tulkinnut uneni kuitenkin niin, että en oikeasti halua panna kuollutta vaariani enenpää kuin kuollutta lasta tai letkun pikkuveljeä, vaikka kuinka aiheesta uneksisin. Että kuule van halen sulle vaan.
Martta sanoi yllä näkevänsä panounia ihan kaikista.. vaikeaa kun ihmisiä ja muita eläimiä on niin paljon.

Yllä Martta kuitenkin luettelee:
-Kuollut vaari
-Kuollut lapsi
-Letkun (yönmustan) pikkuveli..

Päättelen, että Martta on niin sairas narttu alitajunnassaan , että haluaa antaa jopa minulle, haluu kumminkin..

Minulle antaminen olisi perverssimpää kuin omalle vaarille tai jopa kuolleelle lapselle tai (jeesuspelasta) Letkun pikkuveljelle pillunsa levitys!! Ja Martta uneksii noista!! Minä olisin vielä pervompi haave! Siis SAAN Martan pillua!! Martta haluu kyrpääni!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmis

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gattaca kirjoitti:paskahoureita kikkarekuorutteilla
Voisitko nyt lopettaa? Sulje Kitinä, runkkaa ja mene unille. Palaa asiaan sitten kun olet seuraavan kerran alle 2 promillessa.
Sudenhenki

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lienenköhän minä ainoa jonka mielestä slamin lässytykset ovat 666 kertaa vituttavampaa luettavampaa kuin Gattacan vonkaukset ja sekoilut?
Sinkkumatti

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Minulle antaminen olisi perverssimpää kuin omalle vaarille
Nyt tulee taas niin sekopäistä juttua, että on pakko kysyä. Oletko ihan varma, etteivät isäsi ja äitisi ole sisaruksia?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmis kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:paskahoureita kikkarekuorutteilla
Voisitko nyt lopettaa? Sulje Kitinä, runkkaa ja mene unille. Palaa asiaan sitten kun olet seuraavan kerran alle 2 promillessa.
Heitä pehmokullihomo voltti. PimeäPalkkana saatu ryssävodka mahdollistaa kännivalaistumisen ja suhteelisen selväskarppiuden yhdistelmän paremmin kuin muut viinat tai kaljat. Nyt en ole sanonut mitään, mitä tai en ajattelisi tai himoitsisi selvinpäinkin. Taidan siirtyä vodkistiksi. Hmm.. sanoinko myös Helykän ja Zebin??
Viimeksi muokannut Gattaca, 24.05.2006 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sinkkumatti kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minulle antaminen olisi perverssimpää kuin omalle vaarille
Nyt tulee taas niin sekopäistä juttua, että on pakko kysyä. Oletko ihan varma, etteivät isäsi ja äitisi ole sisaruksia?
Vaikeeta olisi.. isä Pohjanmaan Muhokselta, äiti Hämeen Orimattilasta.. olen hybridmutantti... hevonvitun apinasavolaisten Varkaudessa.. vetypommi tänne kunhan pääsen ulos...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Siis SAAN Martan pillua!! Martta haluu kyrpääni!!
Pilluni kasvoi juuri umpeen.

Nyt olen oikeasti ihan HARD FUCKING CORE FRIGIDI
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti: Nyt olen oikeasti ihan HARD FUCKING CORE FRIGIDI
Et ole kunhan NUOLEN pimppaasi.. sitten Anelet alakäyrääni, ja harkitsen annanko sitä ARMOSTA :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Antakee!1

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Nyt olen oikeasti ihan HARD FUCKING CORE FRIGIDI
Et ole kunhan NUOLEN pimppaasi.. sitten Anelet alakäyrääni, ja harkitsen annanko sitä ARMOSTA :D
Sitäkö, jonka omien sanojesi mukaan peset suurimmista sissijuustoista pari kertaa kuussa? Varmasti ihan käsittämättömän haluttavaa ja aneltavaa homejuusto-kabanossia. Mutta ei mikään ihmekään, jokainen nainen ottaa varmasti mielellään pillulleen sitä ennen sen valkoisen bakteerimönjän peittämän kielesi, joka muhii suussa jonka hampaita harjaat kolme kertaa vuodessa.

Täällä haisee kiima.
Vastaa Viestiin