Miksi hän ja muut

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sinkkumatti

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti:En sinänsä ymmärrä joidenkin kannanottojen vihamielisyyttä, .
Ja minä en taas ymmärrä tuota raivokasta haukkumista kyseisen naisen naamavärkistä. Ihan kuin hänet koettaisiin henkilökohtaisena uhkana itselle. Melko lapsellista, etten sanosi.
mustakikkeli

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

killkill kirjoitti:Selvensikö?
No ehkä vähän. Sinulle yksittäisten henkilöiden käytös ilmentää tässä asiassa jotain isompaa epätoivottavaa trendiä, itse ehkä näen vain yksittäiset puut metsästä. Tai sitten koen asian juuri päinvastoin: minua harmistuttaa koko suomalainen perinteinen kateuskulttuuri, ja ehkä koen tuollaisen arvostelun puolestaan sen ilmentymäksi. Kukaan ei saisi iloita saavuttamastaan hyvästä ilman että muut vittuuntuvat jne.
killkill

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustakikkeli kirjoitti:En sinänsä ymmärrä...
Yhtä vähän minä ymmärrän, että tuokin kritiikki piti sanoa anonyymi-nimimerkin takaa. Pelottaako niin kovasti, että joku vetää eHerneen nenuun? Yhtä edessä, toista takana, vai? :D
WanhaPervo

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
Koko ns. "huomiotalous" ja "huomion hakeminen hintaan mihin hyvänsä"
ovat ne triggerit, jotka nostavat niskakarvani pystyyn. Voip olla että heitän lasta pesuveden mukana tässä tapauksessa, mutta maailmassa juuri nyt vallitseva ajattelutapa "jos et ole lööpissä-telkkarissa-netin hottisäänestyksessä, et ole mitään senkin onneton tavis" on juttu
a) jossa en halua olla millään tavalla mukana
b) johon hurahtaneita en isommin arvosta

Selvensikö?
There's a sucker born every minute
slam

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja slam »

hän mies on speedi
WanhaPervo

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

onko tuo mustakikkeli joku kollektiivinen anonyyminikki?
Sinkkumatti

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

WanhaPervo kirjoitti:onko tuo mustakikkeli joku kollektiivinen anonyyminikki?
Eikun se on palstan Zorro, joka sivaltelee naamarin takaa.
killkill

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:onko tuo mustakikkeli joku kollektiivinen anonyyminikki?
Niin minä ainakin luulen. Voin olla toki vääräzzäkin.
mustakikkeli

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Mikä ihmeen anonyymi? Ei tämän tunnuksen takaa kukaan muu kirjoittele, ja minuthan 'paljastettiin' jo eilen, ikäänkuin olisin jotenkin yrittänyt aktiivisesti edes peitellä millä tunnuksella ennen kirjoitin. :D Älä sekoita tätä "mustanikkiin", se on pahainen kopio. Pehmiksen ja Manalan sanoja lainatakseni, mitä väliä sillä on kuka tunnuksen takaa kirjoittelee? Vai onko sittenkin?

Minulle tuli tarve omakohtaisesti kokea mitä kiksejä muut saavat tunnuksen vaihtamisesta. Vielä en ole valaistunut, mutta eiköhän se joskus tule.

Niin ja Katto Kassinen aka tiedätte-kyllä-kuka on ihan väärä henkilö puhumaan naamarin takaa sivaltavista Zorroista. ;)
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 31.05.2006 12:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja slam »

Sinkkumatti kirjoitti:
Ja minä en taas ymmärrä tuota raivokasta haukkumista kyseisen naisen naamavärkistä. Ihan kuin hänet koettaisiin henkilökohtaisena uhkana itselle. Melko lapsellista, etten sanosi.
total reps* voi elämän perse... porukka paiskoo läppää
Sinkkumatti

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

slam kirjoitti:total reps* voi elämän perse... porukka paiskoo läppää
Hei sinä. juu u. Juuri sinä aivoverenvuoto. Sun ei ole pakko jokaikiseen postaukseen vastata. Poreileeko hä?
killkill

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustakikkeli kirjoitti:minuthan 'paljastettiin' jo eilen
Ah. Luen iltapäivälehdet kyllä päivittäin, mutta tämä lööppi on mennyt ohi teräksensinisen silmäparini. Pahoittelen!

[kukassääsioot?]
Sinkkumatti

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti:Niin ja Katto Kassinen aka tiedätte-kyllä-kuka on ihan väärä henkilö puhumaan naamarin takaa sivaltavista Zorroista. ;)
No höpö höpö bumbuli. Katto Kassinen kyllä on delanut jo aikaa sitten, ja tilalle tuli SM-nikki. Voisit muuten sinäkin tehdä saman ja muuttua taas bumbbuliksi. Ihan vaan sen takia, että nykyään luulen jokaista mustanikin kirjoitusta sinuksi.. :P
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

BrianW kirjoitti:"Hello kaikille!!!

Olen siis elämäntavakseni urheileva 30v naikkonen pääkaupungista ja KYLLÄ, sormus sormessa meinaa, että olen kultani oma.

Elämässä pärjätäkseen on kuitenkin tehtävä muutakin kuin treenattava ja oltava kameran edessä (harmillinen juttu),....
..
.
Kiitos kaikille, jotka olette kuvani katsoneet ja niitä kehuneet. Kaikki asiallinen palaute (ja tietysti kaikki kehut) on tervetullutta ; )

Kuumaa ja elämysrikasta kesää kaikille."

http://www.city.fi/kuvagalleria/images.php?n=hips


***********************************''

Osaako joku selittää miksii nämä ihmiset em kuviaan nettiin laittavat?
Se haluaa kuvansa myös Cityn kanteen Äänestä!!
http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=706008

Joillakin on luottamusta siihen että julkisuus tuo mammonaa.
Itse en ymmärrä, miten kukaan voi lähteä hakemaan seuraa TV-ohjelman kautta? Onhan näitä TV-treffiäkin ollut.

Entä mitä sanotte "anoppi" TV-ohjelmasta? Voiko olla mitään typerämpää?
Menetkö naimisiin anopin, vai sen pojan kanssa?

Meni vähän off topic.
Sinkkumatti

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Jyrki73 kirjoitti: Se haluaa kuvansa myös Cityn kanteen Äänestä!!
http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=706008
Uh. Panisin.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sanokaa mitä sanotte, mutta kuten niin monella muullakin, niin ajoa ja kaikkea intohimoista tms vaille..ja helposti todistettavissa..jos lähettäjällä suht ok efektit ja varsinkin jutut ni tämä daami lähtee viestailuihin megeen..onhan se varmaa..
Ollaan vaan ja nautitaan
Sinkkumatti

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

jouden-za kirjoitti:Sanokaa mitä sanotte, mutta kuten niin monella muullakin, niin ajoa ja kaikkea intohimoista tms vaille..ja helposti todistettavissa..jos lähettäjällä suht ok efektit ja varsinkin jutut ni tämä daami lähtee viestailuihin megeen..onhan se varmaa..
Saisiko saman suomeksi?
bedlam

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sinkkumatti kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Sanokaa mitä sanotte, mutta kuten niin monella muullakin, niin ajoa ja kaikkea intohimoista tms vaille..ja helposti todistettavissa..jos lähettäjällä suht ok efektit ja varsinkin jutut ni tämä daami lähtee viestailuihin megeen..onhan se varmaa..
Saisiko saman suomeksi?
Sä et ole vielä saanut jouden-Suomi-sanakirjaa?
jouden-za kirjoitti:Sanokaa mitä sanotte, mutta kuten niin moni muukin, seksiä ja tuhmuuksiahan hän on vaille. Tämän voi helposti todistaa: jos joku viestittelijä kiinnostaa häntä tarpeeksi, niin varmasti lähtee mukaan leikkiin.
Sinkkumatti

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

bedlam kirjoitti:Sanokaa mitä sanotte, mutta kuten niin moni muukin, seksiä ja tuhmuuksiahan hän on vaille Tämän voi helposti todistaa: jos joku viestittelijä kiinnostaa häntä tarpeeksi, niin varmasti lähtee mukaan leikkiin.
Tänäks.

Eli siis, huonosta seurustelusuhteesta johtuen, nainen halua säpinää elämäänsä, ja on valmis pettämään, kun vastaan tulee oikea heruttaja. Cool.
mustakikkeli

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kuka yrittää seuraavaksi? Se noorasi mun galleriakommenttejani, poistikin niitä. Ei hyvä prognoosi.
bedlam

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja bedlam »

mustakikkeli kirjoitti:Kuka yrittää seuraavaksi? Se noorasi mun galleriakommenttejani, poistikin niitä. Ei hyvä prognoosi.
Sähän kävit laittamassa sille linkin tähän keskusteluun, ei tainnut toimia herutteluna.
mustakikkeli

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No mä vielä opettelen näitä galleriaherutussysteemejä, vähän ufojuttuja mulle. Oli mulla muitakin kommentteja. Koitanko sellaista "Uskomattoman upea nainen! U-huh!"?
Sinkkumatti

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti:"Uskomattoman upea nainen! U-huh!"?
Ei onnistu Frank. Ei vaikka sä löytäisit niistä gallerioista maailman rumimman tantorin, on sille joku talidomi pillun puuttessa kärvistelevä tero vuodattanut kaikki imelimmät kehut ja vuodatukset.
mustakikkeli

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No sen jälkeen kun nämä jokapojan galleriaherutusohjeet tulivat julkisiksi, joka jamppa on heti heruttamassa ihan simona jokaista kuvaa. Ei ole helppoa näillä markkinoilla.
bedlam

Re: Miksi hän ja muut

Viesti Kirjoittaja bedlam »

mustakikkeli kirjoitti:jokapojan galleriaherutusohjeet
Mä en ollut moisia hoksannutkaan! Ilmankos sitä Manalaa ei kauheasti näy.
Vastaa Viestiin