Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko ällöttävä sovinistisika?!?

Olen, minäkin olen alkanut vähitellen innostua kotitöistä.
10
34%
En, telkkarista tuli just jäkistä.
3
10%
Kerran yritin, mutta pallini vaurioituivat imurin imussa.
0
Ei ääniä
Olen mies, en osaa ajatella näin abstraktia asiaa.
9
31%
Olen heteronainen ja sain tästä jutusta valtavia kiksejä sekä hyviä ideoita.
7
24%
 
Ääniä yhteensä: 29

mustakikkeli

Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Möllin pyynnöstä kysynkin teiltä arvon miehet, oletteko koskaan panneet elikkäs rakastelleet kumppanianne kesken hänen suorittamansa tiskauksen, pullan paistamisen, imuroinnin tms.? Tarkennetaanpa vielä että tässä haetaan nimenomaan tyylipuhtaita suorituksia, joissa turhanpäiväinen kiksauttelu ei keskeytä elintärkeiden kotitöiden hoitamista, enintään hieman hidastaa vauhtia.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 30.05.2006 14:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Turbohaltija

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

En mutta juon toisinaan pullollisen ykkösolutta ruokaa laittaessani.
Geetzu

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pari kertaa työntäny fairysta liukkaan sormen jonnekin sillä tavalla junous, että säikympi mies ois voinu huitasta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetzu kirjoitti:Pari kertaa työntäny fairysta liukkaan sormen jonnekin sillä tavalla junous, että säikympi mies ois voinu huitasta.
No ihmekö tuo että teillä tuoksuukin niin raikkaalta ja kotoisalta :D
Sä oot kauhee!1
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hmm...oishan se kivaa jos kesken kotihommien yllätettäis, mut hiukan mahdotonta kun muksu pyörii jaloissa.
Geetzu

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:No ihmekö tuo että teillä tuoksuukin niin raikkaalta ja kotoisalta :D Sä oot kauhee!1
:D No nii oon!!1

Meillä kotitöitä tehään yleensä muksun nukkuessa, ja seksijutskatkin yleensä alkaa keittiön puolelta (ruokako ei muka hottia, uuh)... Lähinnä kai siks, että siitä on pisin matka muksun huoneeseen ja ei tartte ihan niin hiljaa yrittää olla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Hmm...oishan se kivaa jos kesken kotihommien yllätettäis, mut hiukan mahdotonta kun muksu pyörii jaloissa.
Mä olen aina vaarassa kun tiskaan. Moneen kertaan on joutunut vaihtamaan tiskiveden. Mikäköhän siinä kotitöiden tekemisessä, varsinkin keittiössä, on niin eroottista?

Sillähän ei ole mitään tekemistä että mulla on päällä vain essu.. :think: (mwah!)
The great club outshines the individual, always and forever.
mustakikkeli

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Olisi pitänyt tarkentaa jotta tiskaus, imurointi yms. ei saisi keskeytyä panon ajaksi.
ninnithequeen

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustakikkeli kirjoitti:Olisi pitänyt tarkentaa jotta tiskaus, imurointi yms. ei saisi keskeytyä panon ajaksi.
No daah, eiks olis aika kylmä nainen jos vaan jatkais pokkana kotitöitään ku ukko nylkyttää :rofl:
mustakikkeli

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Olisi pitänyt tarkentaa jotta tiskaus, imurointi yms. ei saisi keskeytyä panon ajaksi.
No daah, eiks olis aika kylmä nainen jos vaan jatkais pokkana kotitöitään ku ukko nylkyttää :rofl:
No mutta jos mieskin jatkaa autolla ajoa...
Pehmis

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Olisi pitänyt tarkentaa jotta tiskaus, imurointi yms. ei saisi keskeytyä panon ajaksi.
Hyvä kikkelikokkeli, kukaan meistä muista ei ole niin hebulimaisen hellä rakastaja että kotityöt olisivat kiinnostavuudessaan samaa luokkaa kuin perätilainen penetraatio.
mustakikkeli

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pehmis kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Olisi pitänyt tarkentaa jotta tiskaus, imurointi yms. ei saisi keskeytyä panon ajaksi.
Hyvä kikkelikokkeli, kukaan meistä muista ei ole niin hebulimaisen hellä rakastaja että kotityöt olisivat kiinnostavuudessaan samaa luokkaa kuin perätilainen penetraatio.
Arvon lakimies Tixuliini, ei kai kellekään autollakaan ajo ole yhtä tärkeää kuin seksi, eihän?
Pehmis

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Arvon lakimies Tixuliini, ei kai kellekään autollakaan ajo ole yhtä tärkeää kuin seksi, eihän?
Voin tunnustaa etten koskaan penetroi autoa ajaessani. Olen estynyt.
mustakikkeli

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pehmis kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Arvon lakimies Tixuliini, ei kai kellekään autollakaan ajo ole yhtä tärkeää kuin seksi, eihän?
Voin tunnustaa etten koskaan penetroi autoa ajaessani. Olen estynyt.
Vesa ei tajuuuu. Viitattiin sisargallupissa mainittuun suikkariin. Aina noille juristeille joutuu selittämään kaiken kolmeen kertaan...
slam

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja slam »

Hienot vaihtoehdot. Harmi vain, että ei ole muijaehdokasta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä odotan aina kotitöitä tehdessäni, että mut yllätettäisi takaapäin. Aina joudun pettymään. Sinkun elämä on kovaa, ei auta vaikka niitä kotitöitä tekee alasti.
SikaMika

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

mustakikkeli kirjoitti:Olisi pitänyt tarkentaa jotta tiskaus, imurointi yms. ei saisi keskeytyä panon ajaksi.
En nyt varsinaisesti kesken kotitöiden mustakyrvän vaatimin ehdoin, mutta muinoin yllätin erään exän (oli muuten jo silloin ex!) kesken puhelun takaapäin, ei hennonnut lyödä luuria enonsa korvaan!! Nooh, ko. asento ei ollut neidon lemppareita joten puhelusta ei tullut mitään läähätyssellaista, tai tuli korkeintaan minun toimestani... :twisted:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja martza »

Olen kiksautellut kesken tiskaamisen ja ruuan laiton ja vielä takaapäin. Mikäs sen ihanampaa on keskeyttää toinen kesken kotiaskareiden. Kummatkin tykkäämme siitä ja jatkamme näitä yllätyksellisiä kiksautuksia keittiössä, puutarhassa, pihalla, varastossa sekä autotallissa. Sponttaanisuus myös erotiikassa, täydentää suhdetta. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Leila

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mieheni hieroo usein etumustaan pakaroitani vasten juuri silloin, kun minä tiskaan tai kuorin perunoita tms. Kaipa siinä on jotain houkuttelevaa. Mieheni on muuten viiden vuoden aikana tainnut imuroida vain kerran. Välittömästi imuroinnin jälkeen palkitsin hänet pikaseksillä, mutta ilmeisesti palkinto ei ollut riittävä, sillä imuriin mies ei ole sen jälkeen tarttunut.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Aika absrkt .. asbrakt .. abskartti asia. Mitä se on? Tuleeko siitä känniin?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mustakikkeli

Re: Takaapäin pano kesken kotitöiden - MIEHILLE / DILDOLESBOILLE

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

martza kirjoitti:Olen kiksautellut kesken tiskaamisen ja ruuan laiton ja vielä takaapäin. Mikäs sen ihanampaa on keskeyttää toinen kesken kotiaskareiden. Kummatkin tykkäämme siitä ja jatkamme näitä yllätyksellisiä kiksautuksia keittiössä, puutarhassa, pihalla, varastossa sekä autotallissa. Sponttaanisuus myös erotiikassa, täydentää suhdetta. :wink:
Aijjaa? Minä kyllä luulin että ne kiksit tulisivat siitä alistamisen tunteesta että oma kotiorja joutuu töittensä lomassa palvelemaan miestään myös seksuaalisesti. Itse olen sitä mieltä että ensin työ, sitten hupi. Ei sekoiteta näitä kahta jotta hommat tulee tehtyä kunnolla.
Vastaa Viestiin