Nyt pannaan kelloa vastaan.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
ninnithequeen

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Kai meissä on vaan eromme kaikissa... Ite muuten huomannut, ettei liity kosteuteen tai miehen varustukseen mitenkään, pitkään jatkuneet leikit saavat väistämättä paikat kipeiksi. Ei se välttämättä itellä kovin tuskainen jälkiolo ole, mutta tosiaan tietää saaneensa ja seuraavan päivän kiinteyttävät jumpat haluaa jättää väliin. Ja pissatakin mahdollisimman vähän. :]
Juurikin näin.
Kyllä Gee tietää.
segma

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja segma »

Aina näitä lukiessa tulee tarve regressioon ja kiukutteluun. Suunnitelmani kuitenkin on pitää kaikki paska sisälläni kunnes joku nätti päivä malja kellahtaa ja sitten joku sattumanvarainen henkilö pääsee hengestään.
ninnithequeen

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

segma kirjoitti:Aina näitä lukiessa tulee tarve regressioon ja kiukutteluun. Suunnitelmani kuitenkin on pitää kaikki paska sisälläni kunnes joku nätti päivä malja kellahtaa ja sitten joku sattumanvarainen henkilö pääsee hengestään.
Eikai sua poika vaan paneta?
segma

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja segma »

ninnithequeen kirjoitti:Eikai sua poika vaan paneta?
Ei. Ei nyt. Mutta kuten joskus on joku sanonut, poikuus on miehen psyykeelle Iso Taakka.
ninnithequeen

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

segma kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikai sua poika vaan paneta?
Ei. Ei nyt. Mutta kuten joskus on joku sanonut, poikuus on miehen psyykeelle Iso Taakka.
Tämä on asia, jota mä en käsitä. Noin söpö poikakin vielä. *tutkii kotisivua*

Kuinkas vanha sä olitkaan?
AarneAnkka

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

segma kirjoitti:Suunnitelmani kuitenkin on pitää kaikki paska sisälläni
Nää, ruiki se vaan nenäliinaan / fleshlightiin. Silleen porskuttaa vaikka vuosia kunnes oikeasti arvoisesi ihminen sattuu kohdalle.

Itsekin olin kyllä aika viriilillä tuulella tänä aamuna. Intohimojeni ja rakkauteni kohde olisi saanut kolmen varvin verran kuninkaallista jyystökohtelua. Mutta koska kohde oli liian kaukana ja hänen sijaintinsa (ja henkilöllisyytensä) tuntematon, intohimoni ja rakkauteni ovat nyt viemärissä ja nenäliinoissa biojäteastiassa. Onneksi kyseessä on uudistuva luonnonvara.

*Monty Python: Every Sperm is Sacred soi taustalla*
segma

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja segma »

ninnithequeen kirjoitti:Tämä on asia, jota mä en käsitä. Noin söpö poikakin vielä. *tutkii kotisivua*

Kuinkas vanha sä olitkaan?
En minäkään. Se tässä risookin. Ehkä olen niin ylisöpö ettei kukaan uskalla lähestyä?
Vuosia taasen on kertynyt kaksi kämmentä.
ninnithequeen

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:kolmen varvin verran kuninkaallista jyystökohtelua.
Mä sain just tollasta tänä aamuna.
ninnithequeen

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

segma kirjoitti:kaksi kämmentä.
Soot 10??!!! :shock:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minä en sitten käsitä, miksi Kitinämisut kieltäytyy Kuudestilaukeavani kokoyön hoidosta. Varsinkin kun Eka Kertanikin kesti 50 minuuttia yhteenkin mälliin.. :roll:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
segma

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja segma »

ninnithequeen kirjoitti:
segma kirjoitti:kaksi kämmentä.
Soot 10??!!! :shock:
Joo. Hieman varhaispuberteettiä ilmassa. Suo anteeksi että lainasin yläasteen matikanopettajaa. Eikäku hetki, eihän kymmenvuotias voi olla vielä yläasteella. Hmm!
ninnithequeen

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

segma kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
segma kirjoitti:kaksi kämmentä.
Soot 10??!!! :shock:
Joo. Hieman varhaispuberteettiä ilmassa. Suo anteeksi että lainasin yläasteen matikanopettajaa. Eikäku hetki, eihän kymmenvuotias voi olla vielä yläasteella. Hmm!
Näinpä ;)
segma

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja segma »

Olo parani. Siltä varalta että jotakuta kiinnostaa. Nyt pitäis keksiä tekemistä ennen iltaa. Ja psyykata itseään siltä varalta, että onnistun kaatamaan himojeni kohteen.
ninnithequeen

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

segma kirjoitti:Ja psyykata itseään siltä varalta, että onnistun kaatamaan himojeni kohteen.
Mä ainakin pidän sormet ja varpaat ristissä sun puolesta :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jos joku yrittäisi yli tunnin ajan minua jyystää, kävisi lähinnä mielessä että kaveri yrittää tehdä nuotiota alapäähäni. Ei kiitos, kuten jo todettiin, ei se määrä vaan se laatu.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lilo kirjoitti:Jos joku yrittäisi yli tunnin ajan minua jyystää, kävisi lähinnä mielessä että kaveri yrittää tehdä nuotiota alapäähäni. Ei kiitos, kuten jo todettiin, ei se määrä vaan se laatu.
No mutta joskus on niitä tilanteita että ei vain malta lopettaa! Kahden käden sormilla voi melkein ne elämän aikana olleet, mutta niitä kyllä muistelee vieläkin :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
prosessi

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Sinkkumatti kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Ehkä siihen 12-13 tuntiin mahtui vessa-, su Sain mustaakseni 7 kertaa,
Ja tuossako muka ei ole 15 minutes in fame-kamaa. Seittemän kertaa! Runkkimallakin tommonen määrä tommosessa ajassa on jo suorituksena kuin kiipeäminen Everestille.
Hmmm... Silloinhan ex-aviomieheni oli vuoristokiipeilyn konkari. En minä ole osannut suhtautua hänen suorituksiinsa minään kuuluisuuden arvoisina asioina, vaikka häneltä tuo seitsemän kertaa onnistui alle viidessä tunnissa, ilman minkäänlaisia taukoja, kun lähinnä huumorimielessä testailimme äärirajoja. Neljä kertaa välillä ulos ottamatta oli toinen testiennätys, siinä rajoja asetti liiallinen liukkaus, koska se vain lisääntyi jos ei välillä voinut pyyhkiä. En minä usko, että nuo hänelle olivat mitenkään paljoa vaativia suorituksia, ihmiset vain ovat yksilöitä. Eikä tuo myöskään tehnyt hänestä mitenkään ylivertaista seksikumppania, vaikka en muita vastaavia "koneita" ole tuntenut.
mustakikkeli

Re: Nyt pannaan kelloa vastaan.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Taidatte olla kaikki kuuminta hottentottia.
Vastaa Viestiin