Nainen, onko sinulla vittu?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko vittuu?

Olen nainen ja minulla on vittu.
2
13%
Olen mies ja naisilla on vittu.
3
19%
Olen mies ja naisilla ei ole vittua.
7
44%
Olen nainen ja muilla naisilla on vittu, minulla ei.
3
19%
Olen mies ja muilla naisilla kuin minun on vittu.
1
6%
 
Ääniä yhteensä: 16

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mainosketjusta:
Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Aina kun se tulee, minä kovaan ääneen kysyn: Mikä ihmeen alapää? VITUSTAKO se puhuu?
Tuskin tuo ainoastaan VITTU-markkinoille on suunnattu. VITTU kun on aika harvalla naisella.
Väitän, että kaikilla naisilla on VITTU.

"A rose by any other name would smell as sweet."
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Se on pimppa ääliö! Naisilla on pimppa, pimpero, pissavehje tjms. Sanasta "vittu" kun on viimeaikoina tullut lähinnä voima/kirosana. Vrt engl. "fuck".
Viimeksi muokannut Mojo, 03.06.2006 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
1108

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:Väitän, että kaikilla naisilla on VITTU.
Ja sitä et tule ikinä saamaan, mahtaa VITUTTAA.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei enää ihme, että olet jäänyt ilman. Olet koko ajan yrittänyt saada jotain mitä pääosalla naisista ei ole.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:Ei enää ihme, että olet jäänyt ilman. Olet koko ajan yrittänyt saada jotain mitä pääosalla naisista ei ole.
:shock:
Onko naisilla sitten edes revaa?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elukka

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No ei vittu ole eikä revaakaan. Noi on halventavia alatyylin (lue: yläasteen tupakkapaikalla käytettäviä) nimityksiä maailman parhaalle paikalle. :roll:
Toisaalta ko. sanojen yhteys alkuperäänsäkin on jo kokonaan katoamassa, jolloin jäljelle jää pelkkä kirosana.
Jos olisin nainen ja kuulisin lemmenpesääni nimitettävän "vituksi" tai "revaksi", kuivuisin oitis. :roll:
slam

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:Ei enää ihme, että olet jäänyt ilman. Olet koko ajan yrittänyt saada jotain mitä pääosalla naisista ei ole.
heheh... Thanks. *ylävitoset

Vittu on hevosella 8)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

slam kirjoitti: Vittu on hevosella 8)
Ja oikea litravittu onkin!
Elukka

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ei enää ihme, että olet jäänyt ilman. Olet koko ajan yrittänyt saada jotain mitä pääosalla naisista ei ole.
heheh... Thanks. *ylävitoset

Vittu on hevosella 8)
Hö, nyt taitaa Gattaca jäädä vallan ilman vittua, kun sille ei työhevoset kuulemma kelpaa. :|
Ankea kohtalo.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Nyt olen sielussani järkyttynyt.
Linnuille on Pesänsä ja ketuille on Kolonsa, mutta Ihmisen Pojalle ei ole Vittua mihin Kyrpänsä killistäisi?
Kohta en usko, että naisilla on edes Perse!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja slam »

"En halua paljastaa persettäni" Nainen änkytti vaitonaisesti. Gattaga oli pukeutunut faabioksi ja yhden mukaisuus Amerikkalaisen pitkä tukka sankarin kanssa oli erittäin onnistunut.

"Hän haistaa sinut naamion takaa" Saattoi Slam naurahtaa harsoisen verhon takaa tilanteelle.
"Vain keikkaus pystyy sellaiseen" Gattaga kuiskasi takaisin.

"Etkö näe, että hänelläkin on naamari?"


(okei tyhmä vitsi)
1108

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

slam kirjoitti:"En halua paljastaa persettäni" Nainen änkytti vaitonaisesti. Gattaga oli pukeutunut faabioksi ja yhden mukaisuus Amerikkalaisen pitkä tukka sankarin kanssa oli erittäin onnistunut.

"Hän haistaa sinut naamion takaa" Saattoi Slam naurahtaa harsoisen verhon takaa tilanteelle.
"Vain keikkaus pystyy sellaiseen" Gattaga kuiskasi takaisin.

"Etkö näe, että hänelläkin on naamari?"


(okei tyhmä vitsi)
Saako tähän ängettyä enempää kielioppivirheitä?
slam

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:
Saako tähän ängettyä enempää kielioppivirheitä?
I am a big mistake. I am the JJ.

ps. Ok en oo, En ole mölli. :lol:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ei ole. Joskus olen oppinut sellaisen määritelmän, että vittu on vaan huorralla ja vähintään viiden lapsen äidillä. En tiedä mihin moinen väite perustuu, isot pojat vain ovat näin siis kertoneet minulle. Eniveis, kumpaakaan edellämainituista en ole.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
RolloTomasi

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

SETAn testin mukaan olen nainen, ja ei, minulla ei ole vittua.
nokkaelain

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Äänestin "Olen nainen ja muilla naisilla on vittu, minulla ei." Miten niin äänestäjä voi olla väärässä....
Herra Manala

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Et sitten lukenut, vaikka ohjeistinkin.

Opin jossain vaiheessa kansatieteellisiä opintojani, että vittu on itseasiassa erittäin voimallinen elin, jota ei joka tytöllä olekaan. Lapsuudesta tuttu "vittu on viiden lapsen äidillä", ei ollutkaan pelkkä ala-astelaisten toistensa niskaan heittämä hokema, vaan kuvasi varsin täsmällisesti vitun korkeaa asemaa.

Ennen muinoin vitussa oli väkeä - "väki" tarkoittaa voimaa, väkevyyttä, joka oli maagista luonteeltaan. Vittu piti ansaita synnyttämällä ja aikuiseksi kasvamalla, sitä ei saatu syntymässä. Pikkutytöillä ja nuorilla naisilla oli pillu, semmoinen vähävaltainen ja mitätön elin, jonka rinnalla aikuisen, synnyttäneen naisen vittu oli täynnä maagista voimaa. Vittu oli ylpeyden aihe kantajalleen.

Ennen vanhaan maatalon emännät nousivat navetan oven päälle seisomaan jalat harallaan, kun karjaa ajettiin kevätlaitumelle. Lehmät kulkivat emännän vitun alitse, ja uskomuksen mukaan karja oli turvassa pedoilta koko kesän. Vitullisella naisella oli myös valta pilata miehisiä esineitä, kuten metsästysvälineitä tai teräaseita: jos vitullinen nainen astui kirveen yli, se tylsyi oitis. Hameenhelmaa nostamalla ja vittunsa näyttämällä emäntä pystyi solvaamaan pahemmin kuin millään muulla tavalla: teko näytti miehille sen, mikä heiltä puuttuu, ja naisille (vitullisille ja pillullisille) se osoitti, että minun vittuni on voimakkaampi kuin sinun.

Tämä agraarinen tausta huomioonottaen ei olekaan ihme, että "vittu" on suomen kielessä niin voimakas kirosana. Tai voimasana, oikeastaan. Voimasanoiksi valikoituvat ne sanat, joilla nähdään kirjaimellisesti olevan jonkinlaista voimaa: apuun kutsumisen ja kiroamisen raja ei ole aina selvä. Kyrpää ei voi kutsua apuun eikä sillä voi kirota mitään tai ketään, mutta vitulla voi. Jos vertaa vittua suomen kielen muihin kirosanoihin, jotka ovat pääasiallisesti uskonnollisia luonteeltaan (perkele, saatana, helvetti, jumal'auta), huomaa että voimasanat viittaavat maagista voimaa omaaviin olentoihin tai paikkoihin. Kirosanan voi ajatella vapauttavan siivun sitä voimaa, joka liittyy kyseisen sanan osoittamaan asiaan tai entiteettiin.

Vittu ei siis olekaan niin rätväkän kuuloinen kirosana siksi, että vittu olisi jotenkin likainen, paheksuttava tai vastenmielinen, vaan siksi, että vitulla on muinoin nähty olevan voimaa, jota kannattaa hyötykäyttää manatessaan, jos tarvis on.


Joten siitä vaan. Senkun itket vitun perään. Tosin alkaahan se ikäisellesi miehelle olla jo jokseenkin välttämätöntä, jos haluaa tarkastella realistisia naismarkkinoitasi. Viiden lapsen viiskymppinen yh-Vilhelmiina lienee aika tavalla todennäköisempi kaato sinulle kuin 16-vuotias pystytisuinen neitsyt, jonka jalkovälissä on vain säälittävä pillu.
Leila

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Herra Manala kirjoitti:pitkästi kansanperinteestä
Tämä oli varmaan sitä aikaa, kun kristinusko ei ollut vielä saapunut tänne takametsiin, tai ainakaan sitä ei vielä otettu vakasti. Keskiaikaisen kirkon opetusten mukaanhan perisynti ym. pahuus ja kärsimys on naisen (Eeva) ja sitä kautta koko naissukupuolen syytä. Kuukautiset, synnytys ja ym. naisen sukupuolielimiin liittyvä toiminta muuttui saastaiseksi. Luonnollisesta asiasta tehtiin inhottavaa ja epäkelpoa.

Gattacalle tiedoksi, minulla ei ole vittua.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Heh, tulipa mieleen (70-luvun alku, Vaasa) lapsuusmuisto: Meitä oli 3 poikaa naapurikerrostalon pihalla. Toinen kavereistani oli suurin piirtein samanikäinen kuin minä, toinen oli vanhempi melkein varhaisteini-ikäinen. Em. melkein varhaisteini näytti ko. pihalla kävelevää naista ja selitti meille koltiaisille: "Tuolla naisella on vittu. Kaikilla naisilla on vittu." En ymmärtänyt, mutta mietin tyynesti että kyllä asia varmaan vanhemmiten selviää... :)

:perse: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo, on. Vituke.
Rotan aivot valtasivat pääni.
mustakikkeli

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vitut on.
Herra Manala

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattacaa, nyt olisi sitä vittua tarjolla!

Kuva
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kiitos Manala ja WP teksteistä.
Nyt siis selvisi, että Vittu oli ennen naisen kunnia ja Vitussa oli voimaa.
Kun nykynaiset myöntävät, että heillä ei ole Vittua, se on sama kuin jos mies myöntäisi, että hänellä ei ole Munaa. Pullamössösukupolven rappiota.

Kiitos myös Homeboy muistumasta.
Siis vielä 70-luvulla kaikilla naisilla oli Vittu.
Nykynaisten tulisi olla noloja Vituttomuudestaan.

Onnittelut niille kahdelle naiselle, jotka tähän mennessä ovat ruksanneet omistavansa Vitun!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Nainen, onko sinulla vittu?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Siis vielä 70-luvulla kaikilla naisilla oli Vittu.
Nykynaisten tulisi olla noloja Vituttomuudestaan.

Onnittelut niille kahdelle naiselle, jotka tähän mennessä ovat ruksanneet omistavansa Vitun!
Miten niin onnea? Eihän se ole muuta kuin paskanjauhantaa. Sinusta on jotenkin kunniallista VALEHDELLA omistavansa korkea-arvoisen vitun, vaikka sitä ei omista? Säälittävää. Siinä vasta pullamössösukupolven moraalista rappiota.

Vittua ei tienata väittämällä omistavansa sellaisen. Se pitää ansaita.
Vastaa Viestiin