Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Olen mies ja vastaan KYLLÄ!
3
13%
Olen mies ja vastaan EI!
9
38%
Olen nainen ja vastaan KYLLÄ!
4
17%
Olen mies ja vastaan EI!
1
4%
En ole mies enkä nainen, vaan tulevaisuuden androgyyni ihminen
7
29%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onko vai ei. Eli jos mielestäsi haaveilemattomuus on osoitus epämodernista, kypsymättömästä ynnä ahdasmielisestä miehestä, vastaa kyllä, muuten ei. Myös sukupuoli otetaan tällä kertaa huomioon.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Näh. Mie olen elävä todiste siitä, että välttämättä naiselliset hinttapulit eivät kaipaa pymppyynsä mitään ylimääräistä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihan Riemarin kiusaks taas valehtelen ja naisena vastaan JOO!
ninnithequeen

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tos on virhe tos äänestyksessä.
Siinä on kaks kertaa "Olen mies ja vastaan EI". Pitäs sen alemman varmaan olla "Olen nainen ja vastaan EI".
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Tos on virhe tos äänestyksessä.
Siinä on kaks kertaa "Olen mies ja vastaan EI". Pitäs sen alemman varmaan olla "Olen nainen ja vastaan EI".
Das stimmt. Ilmeisesti vaihtoehtoja ei pysty enää muokkaamaan? Olisin tietysti voinut sanoa, että kyse oli tietoisesta valinnasta, mutta rehellisenä ihmisenä en moiseen pysty.
Paras päivä ikinä.
Leila

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olen nainen ja minulle on ihan sama mistä ihmiset haaveilevat tai mitä oikeastikin tekevät perperinsä kanssa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Muistan Riemumielen niin monesta persekeskustelusta, nyt vielä tuo freudilainen mies sanoo ainakin kahdesti ei-lipsahdus. Kohta seurannee avautuminen ja itkupusu sinkkumatille American Beautyn tapaan. Kyllä Mies on aina Mies!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Melnais kirjoitti:itkupusu sinkkumatille American Beautyn tapaan.
:rofl:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vastaus: ei.
Eihän ny kaikki voi mitään 130% dildopyllyhetskuja olla. :?
Pehmis

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Ahdasmielisyyttä on sanoa ahdasmieliseksi ihmistä, jota ei kiinnosta kokeilla jotain tiettyä asiaa. Eli ole pienintäkään mielenkiintoa saada pebaan vieraita esineitä. Olen penetroivaa sukupuolta, en penetroitavaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Melnais kirjoitti:Muistan Riemumielen niin monesta persekeskustelusta, nyt vielä tuo freudilainen mies sanoo ainakin kahdesti ei-lipsahdus
EI, EI, EIIIIIIIIII :lol: Kun nyt oikein rehellisiä ollaan, strap on -dildo anukseen voisi olla juuri sitä, mitä tällainen jäykkä juristivirkamies rentoutuakseen tarvitsisi. Lääkärin tutkimus ei tosin tuntunut mitenkään erityisen miellyttävältä, liekö ollut liian vähän liukkaria...
Paras päivä ikinä.
Sinkkumatti

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Melnais kirjoitti:Kohta seurannee avautuminen ja itkupusu sinkkumatille American Beautyn tapaan.
Miksi juuri minulle? mäentajuu..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sinkkumatti kirjoitti: Miksi juuri minulle? mäentajuu..
Esimerkkiin tarvittiin kiukkuinen kriisiuros. Mutta ettei menisi yöunet niin onhan Kevin Spacey myös todella hot.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sinkkumatti

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

[quote="Melnais"kiukkuinen kriisiuros[/quote]

Jaaha. Vai että sellaisen musta juuri leivoit. No kiitti vaan.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 05.06.2006 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pehmis kirjoitti:Ahdasmielisyyttä on sanoa ahdasmieliseksi ihmistä, jota ei kiinnosta kokeilla jotain tiettyä asiaa.
..Paitsi tietysti naisen tulee olla aina valmiina kokeilemaan kaikkia maskuliiniseen seksuaaliuniversumiin kuuluvien fantasioiden muovibarbie-, posliini-, syväkurkku- ja seksikonerooleja. Muuten hän on ahdasmielisyytensä lisäksi estoinen pihtarihuora ja vaikka mitä muuta. Eiks nii?

Aiheesta sen verran, että koska olen itsekin valmis ainakin kokeilemaan kaikkea sellaista seksuaalista toimintaa, joka ei aiheuta kärsimystä kolmansille osapuolille tai vaaratilanteita - ja koska miehet tuntuvat säännönmukaisesti tällaista asennoitumista myös toivovan - niin olisin aika ihmeissäni jos sama asenne ei ulottuisi myös mieheen itseensä. Ahdasmieliseksi tai muuksi nimittelystä ja sensellaisesta en kyllä ole erityisen kiinnostunut; ei se ketään hyödytä. Mutta miehen kanssa, jonka seksuaalisuutta kontrolloi sarja absoluuttisia rajoituksia (muita kuin ym. itsestäänselvyys), seksi on tietysti jonkin verran tylsempää verrattuna vapautuneeseen ja itsevarmaan tapaukseen.

Tällainen tylsyys kuitenkin korostuu erityisesti tunteettomassa seksissä. Syvässä parisuhteessa seksiä sävyttävät niin paljon tärkeämmät asiat, että osittaiset puutteet vapaamielisyydessä eivät samalla tavalla häiritse. Tämän haluaisin uskoa pätevän muutenkin kuin omalla kohdallani, mutta valitettavan usein törmään silti tapauksiin, joissa mies vaatii kumppaniltaan kaikenlaista, kuvitellen että seksielämän ongelmat voitaisiin ratkaista tiettyjä fyysisiä toimintoja suorittamalla.
Pehmis

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

EveryWoman kirjoitti:..Paitsi tietysti naisen tulee olla aina valmiina kokeilemaan kaikkia maskuliinisen seksuaaliuniversumiin kuuluvien fantasioiden muovibarbie-, posliini-, syväkurkku- ja seksikonerooleja. Muuten hän on ahdasmielisyytensä lisäksi estoinen pihtarihuora ja vaikka mitä muuta. Eiks nii?
En minä ole koskaan partnerini laatua kumppanina määrittänyt sitä kautta, että kuinka montaa erilaista juuri minun toivomaani asiaa hän on valmis kokeilemaan. Minusta on täysin naurettavaa, että omien odotusten ja toiveiden pitäisi aina täyttyä 100% kun ei kuitenkaan itsekään koskaan pysty siihen kumppaniaan kohtaan. Vastavuoroisuus ja avomielisyys tietysti on rok, mutta jos joku ei halua jotain kokeilla niin sitten ei halua.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pehmis kirjoitti:En minä ole koskaan partnerini laatua kumppanina määrittänyt sitä kautta, että kuinka montaa erilaista juuri minun toivomaani asiaa hän on valmis kokeilemaan. Minusta on täysin naurettavaa, että omien odotusten ja toiveiden pitäisi aina täyttyä 100% kun ei kuitenkaan itsekään koskaan pysty siihen kumppaniaan kohtaan. Vastavuoroisuus ja avomielisyys tietysti on rok, mutta jos joku ei halua jotain kokeilla niin sitten ei halua.
Jep. Pääasia lienee, että ei vaadi kumppaniltaan enempää kuin itseltään.
hermine

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä näin viime yönä unta, että mulla oli pippeli ja panin mun poikaystävää. Se oli tosi kivaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

hermine kirjoitti:Mä näin viime yönä unta, että mulla oli pippeli ja panin mun poikaystävää. Se oli tosi kivaa.
Osaako nainen panna? Btw pippelillä ei voi panna, siihen tarkoitukseen pitää olla kyrpä.
Paras päivä ikinä.
hermine

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kyllä mä ainakin siinä unessa osasin. En siis ollut mies siinä vaan ihan oma itseni.

Kyrpä...kamalan ruma sana!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

hermine kirjoitti:Kyrpä...kamalan ruma sana!
Onhan se sellainen ruma, karvainen ja ryppyinen lihanpala (tai mitä paisuvaiskudosta nyt onkaan) eli kuvaus osuu enemmän kuin oikeaan.
Paras päivä ikinä.
Sinkkumatti

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Riemumieli kirjoitti:
hermine kirjoitti:Kyrpä...kamalan ruma sana!
Onhan se sellainen ruma,
Höpö höpö. Kivikovana seisova kyrpähän kaunis. Ei sille turhaa ole niin montaa patsasta ja alttaria tehty. Pillu se vasta ruma onkin.
hermine

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Sinkkumatti kirjoitti:Pillu se vasta ruma onkin.
Eikä oo, nehän on kuin ruusunnuppuja!
Sinkkumatti

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

hermine kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Pillu se vasta ruma onkin.
Eikä oo, nehän on kuin ruusunnuppuja!

Toki, jos se on sellainen hyvin hoidettu, vähäpiikkinen ja nätti ruusu. Mutta jos se on sellainen oikein piikikäs vanha ja muikea, niin silloin ei ole.
AarneAnkka

Re: Dildopyllyheteroudesta haaveilemattomuus ahdasmielisyyttä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kokeiltiin X-tytsin kanssa enkä tykännyt erityisemmin. Tuntui lähinnä siltä kuin olisi ollut iso pökäle peräsuolessa eli paskahätä, käänneltiinpä paristolelua miten eturauhashakuisesti tahansa. Jäi kokeiluksi. Oonxmä ahdasmielinen?????++ :shock:
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 05.06.2006 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin