Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
WanhaPervo

Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

hermine kirjoitti:Mä näin viime yönä unta, että mulla oli pippeli ja panin mun poikaystävää. Se oli tosi kivaa.
Minulla on hämärä muistikuva, että joskus olisin unessa ollut nainen ja harjoittanut seksiä. Partnerin laadusta ei muistikuvaa.

Olemmeko Herminen kanssa ainoita? Nyt kaikki ulos kaapista!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tästä on aikaa... näin unta että olin mies. matkustin bussilla, jossa oli paljon kauniita naisia. minulla rupesi seisomaan, enkä siksi kehdannut jäädä pois bussista omalla pysäkilläni, vaan matkustin eteenpäin ja eteenpäin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Olen uneksinut antavani miehenä naiselle oraalisia nautintoja. Muistan että pimppi oli kuin kovaa kumia, klitoris omituisen terävä ja pieni, kieli ja alaleuka täysin puuduksissa. En kehdannut lopettaakaan kun toisesta näytti tuntuvan hyvältä. Onneksi herätyskello pelasti pattitilanteesta.

Edit: Eikä maistunut miltään, en voi uskoa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen ollut useinkin mies unissani, ja viihdyn vallan mainiosti miehenä. Viimeksi unessani minulla tosin oli myös rinnat, ja niitä ihmettelin; "Kamalaa!! Eihän kukaan halua miestä jolla on tissit!!!1!!!11"
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miks mä en oo ollu mies unissani :(
segma

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja segma »

LillyMunster kirjoitti:Olen ollut useinkin mies unissani, ja viihdyn vallan mainiosti miehenä. Viimeksi unessani minulla tosin oli myös rinnat, ja niitä ihmettelin; "Kamalaa!! Eihän kukaan halua miestä jolla on tissit!!!1!!!11"
Väärin. Mies jolla on tissit ei TARVITSE KETÄÄN. Mitä hittoa sitä muuta tarvii? (Paitsi ehkä ruokaa)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

segma kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Olen ollut useinkin mies unissani, ja viihdyn vallan mainiosti miehenä. Viimeksi unessani minulla tosin oli myös rinnat, ja niitä ihmettelin; "Kamalaa!! Eihän kukaan halua miestä jolla on tissit!!!1!!!11"
Väärin. Mies jolla on tissit ei TARVITSE KETÄÄN. Mitä hittoa sitä muuta tarvii? (Paitsi ehkä ruokaa)
Nii, mieti!!
Voi kusta seisaaltaan ja hiplata tissejä koko ajan :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

segma kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Olen ollut useinkin mies unissani, ja viihdyn vallan mainiosti miehenä. Viimeksi unessani minulla tosin oli myös rinnat, ja niitä ihmettelin; "Kamalaa!! Eihän kukaan halua miestä jolla on tissit!!!1!!!11"
Väärin. Mies jolla on tissit ei TARVITSE KETÄÄN. Mitä hittoa sitä muuta tarvii? (Paitsi ehkä ruokaa)
pätkä vessapaperia silloin tällöin ei liene pahitteeksi
Me transmitte sursum, Caledoni!
Herra Manala

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

par-sky kirjoitti:pätkä vessapaperia silloin tällöin ei liene pahitteeksi
Talouspaperi on paljon parempaa. Se ei tartu niin helposti kiinni.
slam

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja slam »

Olisi kait teinin rinnat ja pilde keppeemmät verveet näihin kiveksiin verrattuna. :lol:

Yritin täsä hieman muistella, että olenko moista nähnyt unessa? mutta en voi mennä mitään varmaa sanomaan. :roll: Eiköhän tämän topikin seurauksena asia siirry myös minulle.

Mut muutoin saatan olla kohtuullisen "nainen" tai poikkean aikas paljon normaalista kusipäämiehestä, olemalla ihmisrakas :lol:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Herra Manala kirjoitti:
par-sky kirjoitti:pätkä vessapaperia silloin tällöin ei liene pahitteeksi
Talouspaperi on paljon parempaa. Se ei tartu niin helposti kiinni.
:komp:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

joo kerran vuosia sitten näin unta et mulla oli polviin asti ulottuva pippeli. se oli melko hankala, ja halusin siitä eroon. heilui ikävästi kävellessä :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Näen usein unia, joissa olen mies. Kaikkiin näihin uniin ei edes välttämättä liity seksi, mutta useimpiin kylläkin ja silloin vastakumppanina/kumppaneina on ollut molempia sukupuolia.

Joskus aikoinaan tuli mietittyä enemmänkin olenko syntynyt väärään ruumiiseen, sillä unet joissa olen mies tuntuvat niin luonnollisilta. :roll:
Be a good animal, true to your animal instincts.
killkill

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja killkill »

nowaysis kirjoitti:heilui ikävästi kävellessä
Unessasi jokaisen miehen päiväuni tulee todeksi, ja sinä et tee muuta kuin KÄVELYTÄT sitä? Uskomatonta haaskausta..
prosessi

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nowaysis kirjoitti:joo kerran vuosia sitten näin unta et mulla oli polviin asti ulottuva pippeli. se oli melko hankala, ja halusin siitä eroon. heilui ikävästi kävellessä :roll:
Kun pikkuveljeni syntyi, oli äitini ensimmäinen reaktio järkytys, sillä vauvan pippeli todella ulottui polviin asti. Luulen kyllä, että tilanne on korjaantunut sen jälkeen, ainakaan hänen housuissaan ei ole kolmea lahjetta...
mustakikkeli

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Saa syyttää vain itseään. Mitäs meni isomunaisen miehen kanssa naimisiin?

En muista koskaan luulleeni tai kuvitelleeni olevani nainen. Muistaisin kyllä jos olisin. Kerran tosin yritin matkustaa lasten lipulla.
AarneAnkka

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

En ole kertaakaan nähnyt unta siitä että olisin nainen. Sen sijaan näin kyllä kerran huomattavasti friikimmän eläinhahmo-kolostomiahåmåilu-unen. Ei, te ette halua kuulla enempää.
segma

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja segma »

Näin unta jossa olin nainen, katsoin itseäni peilistä ja harjasin piiiiiitkiä ruskeita hiuksiani yksinäisessä huoneessa selin oveen, josta tiesin hetkenä minä hyvänsä tulevan kamalan hirviön. Mitä tämä kertoo minusta? Ei aavistustakaan.
MarthaFocker

Re: Toista sukupuolta unessa (tai miksei vailveillakin)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mähän olen pannut unissani ihan kaikkia. Munalla tai ilman. Siis jokaista tyttökaveria kaveriani sillai että mulla on ollut penis tai sit tytöllä on ollut. Olen painanut miehiä omalla munallani ja ne minua. Olen pannut kaverin kissaa, koiraa, marsua. Kuollutta isoisääni ja omaa isääni.
Nyt voin sanoa, että kokemusta on.

Hässimisunet on oikeastaan ihan samanlaisia kuin muutkin sekavat unet. Harvemmin niistä mitään kiksejä saa.
Ainostaan yhen kerran on käynyt niin, että näki oikeasti märkiä unia, eli näin naispuoleisenakin voisi sanoa, että tuli housuun, hehehe. Se oli ihan mahtavaa! Tätä lisää!!! Oli oikein mukava herätä siihen päivään. Tosin silloin ei unen kohde ollut mikään ällö, niin kun yleensä, vaan tosi hottis.
Noissa weirdoissa unissa on vaan se, että sitten on tosi outoa nähdä unen kohde seuraavana päivänä. Eli älkää ihmetelkö jos minut tavatessanne hykertelen salamyhkäisesti.
Vastaa Viestiin