Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sinkkumatti

Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

CSI New Yorkin innoittama, kaikista älykkäistä topikeista kaikkein älykkäin topikki.

Ketä sitten panisit. Kenelle avaisit saksesi, kenen antaisit syöksyä riemurakoosi sukkana, keneen runttaisit jormasi pohjia myöten riemusta kiljuen ja onnen kyyneleitä vuodattaen? Kertokaa, ootte te ennenkin kertoneet!

Minä tahtosin luovuttaa muutaman miljoona pähkinää heti Melina Kanakaredes -nimiselle MILF unelmalle. Uhh mikä nainen.

Ketäs sä panisit? kuva mukaan kiitos.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Eiccaa.

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumari

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ali Larter
Vei mun sydämen leffassa American Outlaws, oli kerta kaikkiaan ihku! :D
Pehmis

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Tämä on ainoa blondi jolle antaisin:

http://www.scarlettjohansson.org/pictur ... sson10.jpg

Bruneteista hotein:

http://sexy.millegratis.it/1m/ag/foto_s ... are_12.jpg

Punapää.. no, asia on siltä osin pihvi 8)
SikaMika

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

http://www.lexode.com/galerie/galerie/2 ... 176996.jpg

En mä tuolle sanoisi "ei"...

(kuva näkyy jostain syystä hemmetin pienenä)
killkill

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Voi tokkiisa, naiskauneutta on niin paljon ja monissa muodoissa..

Claudia Black
Jennifer Connelly

Aikuisviihdettä ammatikseen tekevissäkin on muutamia ihan viehkon näköisiä tapauksia, mutta arvatkaapa muistanko nimiä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mun & Nowan valinnat:

Kuva
Gael Garcia Bernal

ja
Kuva

Jude Law

Hajaääniä saivat myös Damon Albarn, Kalle Kuusela, Johnny Depp, Tobey Maguire...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:Claudia Black
Ei käy.
Claudia on MINUN naiseni.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Turbohaltija

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

En panis ketään. Paneminen on perseest'. Vulgaaria.
Geetzu

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jos nyt ainakin näille näin alkuun:

Andy Garcia
Robert Downey Jr
Jude Law (se kiintiöblondi)
Al Pacino
Angelina Jolie

Ja ja ja... Robbie nyt sais koska vaan, muut ei paini lähelläkään samassa sarjassa.
AarneAnkka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Viisarini alkaa vipattaa ainakin näistä kahdesta:

Chloe Vevrier
Nicole Peters

Älykkäitä luomutissikurvittaria. :h: Makuni tuntien, voisinko minä enempää vaatia?
killkill

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Älykkäitä luomutissikurvittaria
Tähän kuulisin mielläni hyvät perustelut. Onko jommalla kummalla kenties akateemisia loppututkintoja tai tohtorinhattua ydinfysiikasta? :D

Itse pidän kaliberia vaatimattomammammammammamista kurveista... kuten Maria Swanilla

Kas niin, nyt pääsette heittelemään setämiestä kivillä.
Viimeksi muokannut killkill, 08.06.2006 7:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja cardic »

naapurin plikkaa, sil on aikas kiinteet pakarat
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
PerttiMakimaa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

cardic kirjoitti:naapurin plikkaa, sil on aikas kiinteet pakarat
Asiaa. :)

Näin niinkuin toteuttamispuolella taidat olla lähiNpänä onnistumista.
AarneAnkka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Tähän kuulisin mielläni hyvät perustelut. Onko jommalla kummalla kenties akateemisia loppututkintoja tai tohtorinhattua ydinfysiikasta? :D
Chloe Vevrier on lääketieteen opiskelija, ja Nicole Petersillä on taiteellista lahjakkuutta.

Niinpä, toisaalta... mitä sillä älykkyydellä tekee jos on tarkoitus vain käydä nusaisemassa? :think: Chloe harrastaa tantra-joogaa joten joutuisin siinä touhussa vääntäytymään omituisiin asentoihin kyllästymiseen asti. Nicolella on negatiivinen minävartalokuva (=hän ei pidä tisseistään) joten olisi ikävä nussittava.

Vaihdetaankin pykälää pårnåmmaksi. Summer Sinn tai Tiffany Towers voisivat olla oivallisia nusautettavia. Olenhan jo nähnyt videolla mihin he pystyvät (nuo kaksi aiempaa mallia eivät tee hooseeta). Heidän kanssaan olisi varmasti hauskempaa. Varsinkin Summer Sinnillä on, sanoisinko, oikea asenne. A vot.
Kas niin, nyt pääsette heittelemään setämiestä kivillä.
:grr: Kehtaatkin tykätä isotissisistä naisista! Se on vähä-älyistä ja edustaa epärealistisia kauneusihanteita, halventaen ja esineellistäen koko naiskuntaa. Häpeä!

EDIT: Lisätty linkit, kun kuvat olivat vaatimuksena.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 08.06.2006 9:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=371
Tota mä panisin.
Ai niin, mähän panen sitä 8)
Leila

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minä panisisin sitä isää, joka oli eilen kanssani samaan aikaan hakemassa lapsiaan hoidosta. Sellainen kalju, hymyilevä, vaalea, komea ja katsoo minua vähän liian pitkään. Jestas, että voikin panettaa päiväkodin pihalla seistessa. Uuh, spank me, olen tehnyt jo huorin mielessäni ja himoitsen toisen omaa. Mikä lucky lady sen vaimo onkaan!
PerttiMakimaa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leila kirjoitti:Minä panisisin sitä isää, joka oli eilen kanssani samaan aikaan hakemassa lapsiaan hoidosta. Sellainen kalju, hymyilevä, vaalea, komea ja katsoo minua vähän liian pitkään. Jestas, että voikin panettaa päiväkodin pihalla seistessa. Uuh, spank me, olen tehnyt jo huorin mielessäni ja himoitsen toisen omaa. Mikä lucky lady sen vaimo onkaan!
Tätäkö ne noin kolmekymppiset naiset pohtivat, kun katsovat minua hassusti? In my dreams... :)
mustakikkeli

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

killkill kirjoitti:Itse pidän kaliberia vaatimattomammammammammamista kurveista... kuten Maria Swanilla
"Weight 54 kg"... oliko tuo molempien rintojen yhteenlaskettu paino, vai kerrotaanko se kahdella?

Juuri nyt en panisi ketään. Kakattaa.

Ps. Lopettakaa jo se Jude Law:n perään kuolaaminen. Sillä on naismaiset ja kapeat pullohartiat, ei kukaan nainen voi sellaisesta pitää. (paitsi jos on lespo)
killkill

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Chloe Vevrier on lääketieteen opiskelija, ja Nicole Petersillä on taiteellista lahjakkuutta.
Huomaan esineellistäneeni kyseisiä naisia ja pitäneeni heitä pelkästään objekteina. Taas kerran itkettää ja vähän hävettääkin! Kuinka tuskallista heillä onkaan ollut vakuuttaa ihmiset siitä, että he ovat muutakin kuin vain kaksi maitorauhasta. Toki jos ihan rehellisiä ollaan, niin ammatikseen niiden rauhasten esittely saattaa viedä hieman uskottavuutta siviilikarriääripuolella. Toivottavasti tiukkaan lääkärinnuttuun ahdettu Chloe Vevrier ei pääse harjoitteluun sydäntautiosastolle. Voisi tulla pahaa jälkeä..
mustakikkeli kirjoitti:.. oliko tuo molempien rintojen yhteenlaskettu paino, vai kerrotaanko se kahdella?
Itse asiassa se on varmaan neidin nenän paino. Klyyvarinsa ei ole pienimmästä päästä - mutta sopii kokonaisuuteen.
Noriyumi

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

killkill kirjoitti:Toki jos ihan rehellisiä ollaan, niin ammatikseen niiden rauhasten esittely saattaa viedä hieman uskottavuutta siviilikarriääripuolella.
Niinpä. Sama juttu olisi jos Chippendalesit sanoisivat olevansa yliopistossa lääkärilinjalla :roll:
AarneAnkka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:tiukkaan lääkärinnuttuun ahdettu Chloe Vevrier
Schwing! Tent pole! mielikuvalle.
killkill

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Chloe Vevrier on lääketieteen opiskelija, ja Nicole Petersillä on taiteellista lahjakkuutta.
Russ Meyer In Memoriam
Kuva

EDIT: en tänään näemmä osaa lainata
Viimeksi muokannut killkill, 08.06.2006 9:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

cardic kirjoitti:naapurin plikkaa, sil on aikas kiinteet pakarat
Hei. Kuva oli vaatimuksena, joten mees digis kanssa stalkkaan pusikkoon!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Noriyumi kirjoitti:Niinpä. Sama juttu olisi jos Chippendalesit sanoisivat olevansa yliopistossa lääkärilinjalla :roll:
Yksi jamppa opiskelee oikiksessa, jos ei ole jo valmistunut. Seurusteli sen Tiina Häkämiehen kanssa, varmasti hyvin henkinen liitto tuo.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin