Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
killkill

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noriyumi kirjoitti:Sama juttu olisi jos Chippendalesit sanoisivat olevansa yliopistossa lääkärilinjalla
Mä tekisin pienen eron tuon Chippendales-showtanssin ja nakuna poseeraamisen välillä. Kyseessä on ehkä vivahde-ero, mutta mielestäni Chippendaleseissa tanssahtelu on salonkikelpoisempi tapa tienata taskurahoja kuin kaiken näyttäminen maksua vastaan.
Sinkkumatti

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Winona on kyllä kieltämättä ihan ykkönen. Antaisin molemmat pikkuvarpaani pois, jos Winona Ryderin kanssa pääsisin viettämään mäkiviikon avajaisia. :h:
ninnithequeen

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:Winona on kyllä kieltämättä ihan ykkönen. Antaisin molemmat pikkuvarpaani pois, jos Winona Ryderin kanssa pääsisin viettämään mäkiviikon avajaisia. :h:
Sä haluaisit siis panna sekopäistä huumehörhöä ja varasta?
Niitä löytyy kyl ihan täältä koto-Suomestakin, luulisin...
Patz

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Piti oikeen pistää kuukkeli koville, mutta kyllä mä Josh Duhamelia nusasisin. Ainoa hyvä syy katsoa telkasta Las Vegas. Meinaa sohva kastua.

Sen lisäks saattaisin nusasta joitain isoja, kaljuja ja komeita. Josta tulikin mieleeni MG. Voi ei, nyt mulla on sitä ikävä!
Sinkkumatti

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti: Sä haluaisit siis panna sekopäistä huumehörhöä ja varasta?
Niitä löytyy kyl ihan täältä koto-Suomestakin, luulisin...
Muah. Onpas kova huumehörhö ja maailmanluokan varas. KAMMOTTAVA RIKOLLINEN!
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 08.06.2006 9:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:Sen lisäks saattaisin nusasta joitain isoja, kaljuja ja komeita. Josta tulikin mieleeni MG. Voi ei, nyt mulla on sitä ikävä!
Onko se jo jättänyt SEN?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mietin ja mietin, mutta en oikein välttämättä halua panna ketään silmäniloa. Aiemmin jossain mainitsemani Boris Kodjoe kyllä pääsee tälle melkein panisin -listalle, samoin muutama poika tuolta työpaikan alakerrasta. Häpeämättä syön pojuja silmilläni ja tuijottelen peppuja ja lihaksikkaita käsivarsia. Saatana, nyt kahvittelemaan, silmilläni on nälkä.

Edit: Vielä ennen aamiaista, on tuolla pari sellaista blondineitoakin, että ei vaan voi olla totta. Farkut on kuin maalattu treenatun pepun ja reisien päälle eikä muussakaan kropassa ole huomauttamista. Ja naamatkin on nättejä. En potkisi pois sängystäni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En tiedä miten te muut pariutuneet mutta mun on ehdottomasti fantasioitava vaan liian kaukaisista ja mulle mahdottomista komistuksista, kuten listasin, naapurin ukon julkinen (koska mieheni kityilee toisinaan) kuolaus aiheuttaisi jo nyreän mielen. Myös Pehmiksen, SM:n ja mm. killkillin avoin fanitus aiheuttaa toisinaan mustasukkaisuushetkiä. Tämmöset kotimaiset äijäkkeet kuuluu siis sille omalle "panisin jos elettäisiin kaikki eri hetkessä!" -listalle. 8)
ninnithequeen

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lääh.

Tota panisin anytime.
killkill

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Jessus mikä linkki. Mut tota panisin anytime.
Linkki oli kyllä aika hirveä. Koetapa ensi kerralla tehdä siitä linkki tyyliin LINKKI

Mielenkiintoista. Kunhan jätkä on kalju, se saa näyttää ihan miltä tahansa? Tuon ukon naama ei nääs ole suorastaan komeudella pilattu, lähinnä piirteet ovat taikinaiset ja pöhöttyneet.
Viimeksi muokannut killkill, 08.06.2006 9:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä mä Jaanaa ja Miraa voisin tiukan paikan tullen polkasta.
ninnithequeen

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jessus mikä linkki. Mut tota panisin anytime.
Linkki oli kyllä aika hirveä. Koetapa ensi kerralla tehdä siitä linkki ;)

Mielenkiintoista. Kunhan jätkä on kalju, se saa näyttää ihan miltä tahansa? Tuon ukon naama ei nääs ole suorastaan komeudella pilattu, lähinnä piirteet ovat taikinaiset ja pöhöttyneet.
Mä korjasin sen jo ;)

Siis kamoon. Mä oon kattonu Muumion sata kertaa, ja joka kerta se vaan muuttuu enemmän kiihottavaksi. Läähläählääh!
Pehmis

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Sinkkumatti kirjoitti:Winona on kyllä kieltämättä ihan ykkönen. Antaisin molemmat pikkuvarpaani pois, jos Winona Ryderin kanssa pääsisin viettämään mäkiviikon avajaisia. :h:
Winona on sen luokan kleptomaani, että veisi pikkuvarpaiden lisäksi loputkin.
Sinkkumatti

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Pehmis kirjoitti:Winona on sen luokan kleptomaani, että veisi pikkuvarpaiden lisäksi loputkin.
Sou? Se on silti niin saatanan hyvännäköinen sussu, että viekööt. Kyllä sen siitä kärsis. Panemisesta nyt on kyse, ei moraalista tai rikosrekisteristä.
Tiikeriankka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Siis jos lähtisi ristiretkille aivot narikassa ja seivästelisi ihan vaan ulkonäön takia niin onhan noita. Tuo esim. vaikka ensiksi. Sitten siskokset CJ ja Raquel ja sitten vaikka vielä Jennifer.
Sinkkumatti

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tiikeriankka kirjoitti:Jennifer.
Uh. Jenniferin kroppa on kyllä aivan uskomattoman herkku. Nuuh!
AarneAnkka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Jennifer.
Uh. Jenniferin kroppa on kyllä aivan uskomattoman herkku. Nuuh!
Naismakuni taitaa kyllä olla kieroutunut kun tuollaiset mainstreamin suosimat geneeriset kaunottaret eivät herätä minussa panohaluja, lähinnä vain katselunhalua. Nättejä ovat, mutta viisari ei niin kauhiasti vipaja.

Tuo kuva Jenniferistä on muuten aika synkkä, tummanpuhuvat kellastuneet värit ja naama tukan varjossa. Ankeen näköistä. No kai siinäkin joku näkee tunnelmallista eroottista iih-ooh-latausta.

EDIT: kappalejakoa korjattu viestin hahmottamisen helpottamiseksi. Lisätty myös muutama koristesana.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 08.06.2006 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tsaari

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Arialle saattaisin antaa jos oikein kauniisti pyytäisi.
Kid

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vin Diesel saa mun pöksyt kostumaan. Panisin.
Sinkkumatti

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti: No kai siinäkin joku näkee tunnelmallista eroottista iih-ooh-latausta.
Olet sinä kans ihme tosikko. Kyseisestä naisesta on kyse, ei kyseisen kuvan edustamasta panettavuusvalaistusasteesta.

http://spartacus.drogers.net/images/pink-ribbons.jpg

OT

On muuten perseestä, kun ei meinaa löyttää oikeata luonnollsta kuvaa mistään. Suurin osa kuvista on aina photosopattu ihan päin vittua luonnottoman vahanuken näköiseksi. Ärh.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nylon Beatin eukkoja.
Geri Halliwelia
Britney Spearsia

:h:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
AarneAnkka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti:Olet sinä kans ihme tosikko. Kyseisestä naisesta on kyse, ei kyseisen kuvan edustamasta panettavuusvalaistusasteesta.
Täh. Nimenomaan tuota yksittäistä kuvaa minä vain kommentoinkin enkä kyseistä naista, jonka olen toki nähnyt useassa leffassa. Kuka tässä on tosikko? :roll:
On muuten perseestä, kun ei meinaa löyttää oikeata luonnollsta kuvaa mistään. Suurin osa kuvista on aina photosopattu ihan päin vittua luonnottoman vahanuken näköiseksi. Ärh.
"It's called production values, Ebert."
mustakikkeli

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Noriyumi kirjoitti:Niinpä. Sama juttu olisi jos Chippendalesit sanoisivat olevansa yliopistossa lääkärilinjalla :roll:
Esim. Schwarzeneggerillä ja Dolph Lundgrenilla on akateeminen loppututkinto (markkinoinnista ja kemiasta, respectively). Kauheeta.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Andrea Corrille voisin vaikka antaakin, kuten myös Penelopelle. :lol: Sitten tietty heltyisin antamaan myös Jessica Alballe.
Viimeksi muokannut kvasaari, 08.06.2006 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Sä haluaisit siis panna sekopäistä huumehörhöä ja varasta? Niitä löytyy kyl ihan täältä koto-Suomestakin, luulisin...
Mitä sitten? Haluavathan monet panna Jude Law:takin, vaikka se on pedofiili ja murhamies.
Vastaa Viestiin