Ketä et panis vaikka maksettais?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustakikkeli kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minä panisin ketä vaan naista, vaikka Mervi Tapolaa tai Äiti
No just. Senhän pystytisuista olemme kyllä kuulleetkin.
Puhe oli Äiti Teresasta, mutta eiköhän omakin äitini kahdestakymmenestä donasta insestiin suostuisi :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja tuike »

20t:lla sais kyllä jo niin paljon kaikkea kivaa ekstraa, että kyllä mä aika pitkälle venyisin... Kunhan kysymys olisi vain yhdestä panosta eikä esim. kahden tunnin määräajasta. Peräreikääkin antaisin.
Eläimiin en sekaantuisi, enkä alistettavaksi (paniikki!), mutta kyllä sillä rahamäärällä kuvottavampikin otus tulisi hoideltua.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
bedlam

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

syttiK kirjoitti:Mitä kummaa tuossa nyt on? Moni varmasti myöntää mielummin naivansa suht ok vartaloista tyttöstä, kuin 100kilosta tonnikeijua. Eikö niin oo? Jos ei sit oo erityistä läskifetissiä.
Vertauksessasi hoikka mies vastaa läskiä naista ja viimeisen päälle treenattu hunks-mies vastaa suht ok-vartaloista tyttöä. Hämmentävää.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

bedlam kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Mitä kummaa tuossa nyt on? Moni varmasti myöntää mielummin naivansa suht ok vartaloista tyttöstä, kuin 100kilosta tonnikeijua. Eikö niin oo? Jos ei sit oo erityistä läskifetissiä.
Vertauksessasi hoikka mies vastaa läskiä naista ja viimeisen päälle treenattu hunks-mies vastaa suht ok-vartaloista tyttöä. Löytyykö tälle joku selitys?
Ja mä en saa tykätä lihaksikkaista siistitukkaisista miehistä?

Ja moni väitti, että ei nais pameloita sun muita paris hiltoneita edes rahasta. Pyh.

Vertauksella tarkotin sitä, että mulle ruipelo miäs on sama kuin läskikammoselle lihava nainen. Saitko? Ja lihaksista, kilpikonnalta näyttäminen on kans se toinen ääripää, ei kiitos. Jotain siltä väliltä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
bedlam

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

syttiK kirjoitti:Ja mä en saa tykätä lihaksikkaista siistitukkaisista miehistä?
Tykkää toki mistä tykkäät, kunhan kiinnostuksesta utelen;)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

bedlam kirjoitti: Tykkää toki mistä tykkäät, kunhan kiinnostuksesta utelen;)
Tämä selkee.

On se hyvä, että mieltymyksiä on monia.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
hermine

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kysymys vissiin koski vain vastakkaisen sukupuolen edustajia?

Isäni kanssa en olis, vaikka mitä maksettais...enkä tietysti minkään pikkupoikien. Muuten olis aika tekopyhistelyä väittää, etteikö mikään raha maailmassa saisi minua makaamaan jonkun kanssa. Tosin mä en ajattelekaan 20 000 seteleinä, vaan vuotena, jolloin kukaan kelan täti tai työnantaja ei pelkän toimeentulon vuoksi voisi pakottaa mua tekemään mitään mitä en juuri sillä hetkellä halua. Tehdä ehkä tunti jotain mitä ei halua...paljon vähemmän huoraamista siihen sisältyy.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

syttiK kirjoitti:Ja mä en saa tykätä lihaksikkaista siistitukkaisista miehistä?
:cry: Sytti on kerrankin riittävän isonenäinen (ykkösfetissini!) nainen minulle, ja sitten se ei tykkää meistä ruipeloista!! :cry: :cry:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmis

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gattaca kirjoitti: :cry: Sytti on kerrankin riittävän isonenäinen (ykkösfetissini!) nainen minulle, ja sitten se ei tykkää meistä ruipeloista!! :cry: :cry:
Mitä sillä on väliä vaikka tykkäisi? Vaiks kuka tahansa neiti riisuis alkkarinsa ja menis jalat levälleen ja sanois että mä oon nyt ihan kuumana, sä vaan kysyisit "aijaa, pitäiskö mun avata ikkuna?" :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmis kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: :cry: Sytti on kerrankin riittävän isonenäinen (ykkösfetissini!) nainen minulle, ja sitten se ei tykkää meistä ruipeloista!! :cry: :cry:
Mitä sillä on väliä vaikka tykkäisi? Vaiks kuka tahansa neiti riisuis alkkarinsa ja menis jalat levälleen ja sanois että mä oon nyt ihan kuumana, sä vaan kysyisit "aijaa, pitäiskö mun avata ikkuna?" :D
Vanha tarina että sulhanen meni hääyönä istumaan ikkunan ääreen, katseli ulos, ja kun tuore morsio kyseli että mitä siellä teet, mies vastasi: "Äitini sanoi, että tästä tulee elämäni ihanin yö. En aio menettää siitä hetkeäkään"

EDIT: muistanpa, että eräs deitti sanoi haluavansa "seikkailla" kanssani. Teinkö virheen kun ehdotin kiipeilyä Norjan vuorilla?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Gattaca kirjoitti: :cry: Sytti on kerrankin riittävän isonenäinen (ykkösfetissini!) nainen minulle, ja sitten se ei tykkää meistä ruipeloista!! :cry: :cry:
It´s not THAT big!!1 Joo kaikki salille siitä mars mars, ihan OMAN viihtyviiden takia.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
segma

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja segma »

syttiK kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: :cry: Sytti on kerrankin riittävän isonenäinen (ykkösfetissini!) nainen minulle, ja sitten se ei tykkää meistä ruipeloista!! :cry: :cry:
It´s not THAT big!!1 Joo kaikki salille siitä mars mars, ihan OMAN viihtyviiden takia.
Pyhpah. Kärsii runopoikaimago jos on liikaa lihasta kropassa. Puhumattakaan söpöpoikaimagosta.

Mulla on imago-ongelma.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

segma kirjoitti:
Mulla on imago-ongelma.
Ei se haittaa, kuhan on vaan ISO ego! 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gattaca kirjoitti:EDIT: muistanpa, että eräs deitti sanoi haluavansa "seikkailla" kanssani. Teinkö virheen kun ehdotin kiipeilyä Norjan vuorilla?
:doh: Kyllä. Miten vaikea sinun on ymmärtää naisten halukkuudenosoituksia? Sitten vielä kitiset, että antaa joku merkki, kuinka ison merkin tarvitset? 20 metriä? Ei siinä häviä mitään, jos kysyy hymyillen millaista seikkailua tarkoitat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti: :doh: Kyllä. Miten vaikea sinun on ymmärtää naisten halukkuudenosoituksia? .
Joskus ne on vaikeaselkoisia.
Esim. kun olin rohkeudenpuuskassa saanut itseni puhuttua sen Suuren Ihastukseni (eri kuin nuo muut tapaukset) luokse yöksi, ensitapaamisella, ja ehdotin vielä yhdessä baarissa käyntiä, tuo suloinen pystytisumisu sanoi: "En mä ole mikään alkoholisti, jota tarvitsee juottaa". Siis oliko hänellä mielessä joku "tietty" toiminta, ja piti sitä melko selviönä, ja korosti, että ei häntä sitä varten tarvitse juottaa?

Eri huoneessa pelkurimaisesti viettämäni yön jälkeen aamulla sitten neito soitti minulle koko Madonnan albumin "Sex" (mm "hanky panky, I need a good spanking" :D) ja pälyili minua ujonpuoleisesti. Puhelin soi, neito tiuskaisi pirinästä: "Eii nyt!!". Joku kaverinsa. Sitten neiti pisti George Michaelin "Faithin" (I would like to touch your body, but I´ve got to have faith") ja taas pälyili minua. Sattumaako vain vai oliko noilla rohkeanpuoleisilla biisivalinnolla joku tarkoitus viestiä, köh.. jostakin ?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Turbohaltija

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:
Eri huoneessa pelkurimaisesti viettämäni yön jälkeen aamulla sitten neito soitti minulle koko Madonnan albumin "Sex" (mm "hanky panky, I need a good spanking" :D) ja pälyili minua ujonpuoleisesti. Puhelin soi, neito tiuskaisi pirinästä: "Eii nyt!!". Joku kaverinsa. Sitten neiti pisti George Michaelin "Faithin" (I would like to touch your body, but I´ve got to have faith") ja taas pälyili minua. Sattumaako vain vai oliko noilla rohkeanpuoleisilla biisivalinnolla joku tarkoitus viestiä, köh.. jostakin ?
Olit niin cool, että neitoparka joutui armottoman kiiman kouriin. :shock:
Herra Manala

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

syttiK kirjoitti:Mitä kummaa tuossa nyt on?
Ei yhtään mitään. Ihan perusperus teinipissis-preferenssi. Kaikki teepeet kuolaavat hunkseja.
Herra Manala

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:EDIT: muistanpa, että eräs deitti sanoi haluavansa "seikkailla" kanssani. Teinkö virheen kun ehdotin kiipeilyä Norjan vuorilla?
Soitti koko albumin "Sex" jne.
Ruahhahhhah! Lopeta jo! Mun allekirjoitukseen ei mahdu enempää Gattaca-quoteja!

Ei jumalauta. Tukehdun. Jos oisin eläessäni EDES KERRAN saanut noin suoria signaaleja naisilta niin kiittäisin ja kumartaisin kyllä kaikkia jumaliani Allahista Östermalmiin. Ja kehtaat vielä puhua naisten vaikeaselkoisuudesta! USKOMATONTA!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:EDIT: muistanpa, että eräs deitti sanoi haluavansa "seikkailla" kanssani. Teinkö virheen kun ehdotin kiipeilyä Norjan vuorilla?
Ruahhahhhah! Lopeta jo! Mun allekirjoitukseen ei mahdu enempää Gattaca-quoteja!
Entäs se tapaus kun taas eri nainen kutsui minut keskellä yötä syömään leipomaansa alastoman blondin muotoista kakkua (kakkuun muotoiltu pystytisut nöpönänneineen ja vaalea tuhero). Oliko se jonkinlainen kehoitus seksipuuhiin? Kakkua söin (tuherokohtaan en koskenut) ja lusikan nuolin. Kiittelin että hyvää on.
Viimeksi muokannut Gattaca, 12.06.2006 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

syttiK kirjoitti:Joo kaikki salille siitä mars mars, ihan OMAN viihtyviiden takia.
Ööh, pitää vielä kysyä että miten se konkreettisesti parantaa omaa viihtyvyyttä juosta salilla, esimerkiksi tavallisiin liikuntaharrastuksiin verrattuna?
Herra Manala

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Entäs se tapaus kun taas eri nainen kutsui minut keskellä yötä syömään leipomaansa alastoman blondin muotoista kakkua (kakkuun muotoiltu pystytisut nöpönänneineen ja vaalea tuhero). Oliko se jonkinlainen kehoitus seksipuuhiin? Kakkua söin (tuherokohtaan en koskenut) ja lusikan nuolin. Kiittelin että hyvää on.
Kai muistit kysyä että onko tulossa lisää tiskiä vai pitäisikö tiskikone laittaa päälle jo nyt?

Olet kyllä ihan uskomaton mokaaja. Marttakin on rinnallasi pelkkää kanelia, vittu.
bedlam

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gattaca kirjoitti:Entäs se tapaus kun taas eri nainen kutsui minut keskellä yötä syömään leipomaansa alastoman blondin muotoista kakkua (kakkuun muotoiltu pystytisut nöpönänneineen ja vaalea tuhero). Oliko se jonkinlainen kehoitus seksipuuhiin? Kakkua söin (tuherokohtaan en koskenut) ja lusikan nuolin. Kiittelin että hyvää on.
Mä jo tovi sitten mietin, että missähän kohtaa aloit keksimään näitä juttuja vain porukkaa hauskuuttaaksesi. Se seikkailujuttu oli jo kyllä täyttä lööperiä.
Sinkkumatti

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:kutsui minut keskellä yötä ..
Meistä ei todellakaan enää kukaan ihmettele, miksi et ole päässyt ikinä panemaan. Ongelma ei ole siinä ettet olisi saanut, vaan siitä ettet tajua ottaa vaikka tarjottimella eteen kannettaisiin. Olet totaalisen toivoton tunari.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

bedlam kirjoitti:Mä jo tovi sitten mietin, että missähän kohtaa aloit keksimään näitä juttuja vain porukkaa hauskuuttaaksesi. Se seikkailujuttu oli jo kyllä täyttä lööperiä.
Vannon vaikka minkä nimeen, että nämä jutut on tosia.. se Sex-albumin soittaja kipein kun oikeasti niiiin pihkaannuin... kakkunainen taas liittyi syntymäpäivääni, ja että hänellekin olin vitsaillut blondien (oli itse) "värityksestä".

Seikkailujuttu meni tarkemmin muistellen niin, että ei "haluaisin seikkailla kanssasi" vaan: "kai tässä vois vähän seikkailla". Ja minä todella aloin puhumaan tunturikiipeilystä! MUTTA se oli just se karhulerpahdustapaus, jota tuon jälkeen ymmärsin nuolasta, kunhan nainen kaupassa käydessämme kysyi: "Onhan sulla varmasti kortsuja?". Siitä jopa minäkin ymmärsin.. :roll:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmis

Re: Ketä et panis vaikka maksettais?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Oikeastaan voit iso G kohdistaa kaiken katkeruutesi itseesi. Sinulle on monta kertaa tarjottu ihan tarjottimella, suorastaan kultalautasella juuri sitä mitä olet kaivannut, et vaan osaa ottaa hetkestä kiinni. Mä en ole noin selviä signaaleja koskaan kuullutkaan kenen saavan, lukuunottamatta niitä kertoja kun joku on tullut sanomaan että "haluan panna sun kanssa."

Suomalaiset naiset ovat olleet valmiita "luovuttamaan munuaisen" vaikka kuinka monta kertaa. Sinähän olet torjunut naisia oikein urakalla. Häpeä, ties mitä traumoja nekin tytöt ovat saaneet.
Vastaa Viestiin