Suuteleminen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Geetzu

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:Mä osaan kyllä pussailla, mutta olen huono suutelemaan... Onneksi mulla on nykyään hyvä opettaja! :P
En usko, että oot erityisen huono mut tuli vaan lainaamastani mieleen, että kuka tahansa varmaan oppii pehmoiseksi, hyväksi suutelijaksi. Vai mitä veikkaatte? Jos oikeesti antaa ohjat ja opastukset taitavamman haltuun ja haluaa oppia (uskaltaa jopa itse pyytää apua) niin ihan varmasti oppii. Kun sitä ihmetellyt joskus miten niin-kovasti-koko-ikänsä-treenanneet voivatkin olla niin yksinkertaisia, tylsiä, kuivia. Ehkä en ole heille paras pusupari ollut, eivoitietää... Joku joskus väitti, että huono suutelija ei osaa panna mut sitä en kyllä allekirjota. Tosin en oo kaikkia panijoita ees pussannu, saati suudellu. :p
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Mä osaan kyllä pussailla, mutta olen huono suutelemaan... Onneksi mulla on nykyään hyvä opettaja! :P
Joku joskus väitti, että huono suutelija ei osaa panna mut sitä en kyllä allekirjota. Tosin en oo kaikkia panijoita ees pussannu, saati suudellu. :p
..tapasin tytsin, sanoi että hyvän sextaajan tuntee heti siitä että jos osaa suuteloida. No kun sen aika koitti ja alkuhuuman säveliä kevätkiimassa soitti, niin oli jo aika sen, tuon hetken mieliinpainuvan, jolloin kaksinaista yhteen painuvaista huulta, rakkauden tulta ilmoille...tai sepä siinä, nimittäin käydä käpsähti zilleen et ku ruvettiin suuteloimaan ja häntä hellästi otin ensin kiinni, painoin huulet nippuun ja vain alkuun häntä hellästi kosketin ja kohta jo huulemme elivät omaa elämäänsä ja kaikki näytti tuossa vaiheessa vielä ihan hyvältä.

Mutta totuus on joskus aiga ihmeellistä ja pakko oli todeta että tämä pleieri-tytsi ei osant yht midn suudella, eli oli aivan kädetön tahi huuleton, tosin oli hänellä kyllä ne muut huulet ihan kohdillaan..runkkasin kyllä sitä poslari pillua aamusti mutta en työntänyt sitä edes sisään koska suutelo oli niiiiiiiiiiiin onnetonta.

Tosin sehän ei pruuvaa midn et oliko huono sänkys, luulen et oliS ollut varmaan ihan hyvä kyllä, koska elkeet oli ihan lupaavat pillunnuolenta-session aikana, tosin nevör siin moor. Mut pointsi oli se ett tysti ite totes et jos huono suutelo jne.
Ollaan vaan ja nautitaan
Herra Manala

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:Mä osaan kyllä pussailla, mutta olen huono suutelemaan...
Mulla vähän sama. Tai siis, en oikeen tykkää kielenuittamisleikeistä, paitsi jos mennään tuonne piparipuolelle zap poks heh.

Tosin sitä en tiedä olenko huono, mutta todennäköisesti, jos en edes pidä koko touhusta. Laskisinkin itseni ehkä enemmänkin suukottelijaksi kuin suutelijaksi, jos suuteluksi lasketaan kielarit.
killkill

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jos olisi ihan pakko valita, voisin luopua seksistä, mutta suutelemisesta en koskaan. Se lataus ja sähkö joka leiskahtelee kuin Tesla-muuntajasta konsanaan oikean ihmisen kanssa imutellessa riittäisi valaisemaan pienen kaupungin.
ninnithequeen

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Jos olisi ihan pakko valita, voisin luopua seksistä, mutta suutelemisesta en koskaan. Se lataus ja sähkö joka leiskahtelee kuin Tesla-muuntajasta konsanaan oikean ihmisen kanssa imutellessa riittäisi valaisemaan pienen kaupungin.
Oletko sä oikeasti olemassa?
:shock:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Think »

killkill kirjoitti:Jos olisi ihan pakko valita, voisin luopua seksistä, mutta suutelemisesta en koskaan.
Tämä olisi ehdottomasti hankala valinta. Saattaisin hyvinkin taipua kanssasi samaan lopputulokseen, vaikkakin hämmästyin kyllä itsekin tästä ajatusleikin lopputulemasta...
Ovela kuin orgasmi
killkill

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Oletko sä oikeasti olemassa?
En tiennytkään, että harrastat eksistentialistia pohdiskeluja. Onko KUKAAN olemassa? Miten määrittelet "olemassaolon" tai "todellisuuden?"
ninnithequeen

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oletko sä oikeasti olemassa?
En tiennytkään, että harrastat eksistentialistia pohdiskeluja. Onko KUKAAN olemassa? Miten määrittelet "olemassaolon" tai "todellisuuden?"
Haha.

Eiku jos Sedät™ ajattelee pussailusta noin, ni mä haluun kans Sedän™.
Geetzu

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Think kirjoitti:
killkill kirjoitti:Jos olisi ihan pakko valita, voisin luopua seksistä, mutta suutelemisesta en koskaan.
Tämä olisi ehdottomasti hankala valinta. Saattaisin hyvinkin taipua kanssasi samaan lopputulokseen, vaikkakin hämmästyin kyllä itsekin tästä ajatusleikin lopputulemasta...
Täällä myös yksi hutera joukkoon ilmoittautuja... :]
killkill

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Eiku jos Sedät™ ajattelee pussailusta noin, ni mä haluun kans Sedän™.
Kiitos viestistänne!
Tämän mallin valmistus on lopetettu, prototyypissä ilmenneiden valu- ja luonnevikojen vuoksi. Kehitämme parast'aikaa Setä MK II:sta, jossa nämä puutteet on korjattu. Uusi malli tulee näyttämään suunnilleen tältä:

Kuva

Ennakkotilauksia aletaan ottaa vastaan heinäkuun alussa osoitteessa [email protected]
tonttu

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja tonttu »

killkill kirjoitti:Jos olisi ihan pakko valita, voisin luopua seksistä, mutta suutelemisesta en koskaan. Se lataus ja sähkö joka leiskahtelee kuin Tesla-muuntajasta konsanaan oikean ihmisen kanssa imutellessa riittäisi valaisemaan pienen kaupungin.
Oletko varma, ettet sittenkin ole nainen??+
huima

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja huima »

tonttu kirjoitti: Oletko varma, ettet sittenkin ole nainen??+
Se selittäisikin kk:n kiukunpurkaukset palstalla hetkittäin...

Kuka ostaa ensi miittiin kk:lle tamponeja? :)
killkill

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

huima kirjoitti:Kuka ostaa ensi miittiin kk:lle tamponeja? :)
Hoitakaa mieluummin jostain sadan kappaleen laatikko Rochester Medicalin Widebandeja :mrgreen:
WanhaPervo

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oletko sä oikeasti olemassa?
En tiennytkään, että harrastat eksistentialistia pohdiskeluja. Onko KUKAAN olemassa? Miten määrittelet "olemassaolon" tai "todellisuuden?"
Cogito ergo sum

Te olette olemassa ainoastaan minun mielikuvituksessani.
Sudenhenki

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ninnithequeen kirjoitti:
Eiku jos Sedät™ ajattelee pussailusta noin, ni mä haluun kans Sedän™.
Myös jotkut pikkupojat ajattelevat asiasta noin. :wink: Mikä tarkoittanee että kaikkea siltä väliltä varmasti löytyy.
Vastaa Viestiin