Suuteleminen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sinkkumatti kirjoitti: Toisen alahuulen pureminen panetroituessa on kivaa.

Tänään pähkäilin tätä kommenttia. Ainakin mä olen aina suudellut niin päin että mies ottaa mun alahuulen ja mä sen ylähuulen. Ihan kaikkien koehenkilöiden kanssa. Joskus on kokeiltu toisin päin ja se tuntui ihan hassulta :roll: Miksi? Tekevätkö kaikki näin vai onko tää näitä fifty-sixty juttuja? Kertokaa oi viisaammat? Ja miten samaa sukupuolta suudellessa tuppaa käymään?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En ole muuten ajatellut asiaa ikinä, ennen kuin nyt.
Minulle ainakin on aivan sama, purenko ylä- vai alahuuleen.
Hauskinta on tarrata hampailla kielikoruun.
Mutta tarkemmin pohtiessani mieleeni tulee muistikuva siitä, että miehet kyllä yleensä pureutuvat mieluiten alahuuleen ja naiset ylähuuleen. Hassua.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
mustakikkeli

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Öh, ei. Jos olen joutunut joskus suutelemaan naista, muistaakseni molemmat ovat kääntäneet päätä niskasta 45 astetta vinoon oikealle, jotteivat jättimäiset klyyvarit kolahda kipeästi toisiinsa. En muista koskaan erityisemmin kiinnittyneeni vain jompaan kumpaan huuleen, vaan imuttelevani molempia isolla turpavärkilläni.
bedlam

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Yleensä nuolaisen ensin hellästi silmämunaa, jonka jälkeen survon kieleni sieraimeen. Hymy on tuossa tilanteessa tärkein.

edit: harvoin kyllä tuossa tilanteessa huulta puren, paitsi omaani (älä tule vielä!), mutta niskaa ja olkapäätä tykkään kyllä näykkiä (en omaani).
Viimeksi muokannut bedlam, 14.06.2006 22:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Muah, mikä topikki moisesta kommentista.

Siis siinä lainauksessa lukee rivien välissä että, alahuulen, ylähuulen ja kielen hellävaraista imemistä, puremistä ja näykkäilyä. Ei kait sitä nyt pelkästä alahuulesta purra koko aikaa :P
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sinkkumatti kirjoitti:Muah, mikä topikki moisesta kommentista.

Siis siinä lainauksessa lukee rivien välissä että, alahuulen, ylähuulen ja kielen hellävaraista imemistä, puremistä ja näykkäilyä. Ei kait sitä nyt pelkästä alahuulesta purra koko aikaa :P
no eiei, mutta siitä se tuli mieleen. Mä olen ennenkin miettinyt tätä. Tottakai sitä suudellaan aika kokonaisvaltaisesti ja päätä käännellen kuten mustakikkeli, mutta kyllä mä olen vaan huomannut että karkeasti jaotellen noin se menee. Ja ihan luonnottomalta tuntuu alkaa keskittyä miehen alahuuleen, eieeiii.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja JoeB »

mustakikkeli kirjoitti:muistaakseni molemmat ovat kääntäneet päätä niskasta 45 astetta vinoon oikealle
Josta tuleekin mieleen miksi aina oikealle? Itsellanikin jotenkin vaistomaisesti paa kaantyy oikealle :?
Onko se joku oikeakatisten aivoihin suunniteltu ominaisuus. Mitenkas on vasenkatiset? oikealle vai vasemmalle?
MadameDeMeloni

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mitä hittiä? Olenko sittenkin mies. :shock:
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja snowmen »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mitä hittiä? Olenko sittenkin mies. :shock:
Kurkkaa pöksyihis! eiköhän se sieltä selvii :wink:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Geetzu

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

JoeB kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:muistaakseni molemmat ovat kääntäneet päätä niskasta 45 astetta vinoon oikealle
Josta tuleekin mieleen miksi aina oikealle? Itsellanikin jotenkin vaistomaisesti paa kaantyy oikealle :?
Onko se joku oikeakatisten aivoihin suunniteltu ominaisuus. Mitenkas on vasenkatiset? oikealle vai vasemmalle?
Meillä kummatkin oikeakätisiä mutta tosi harvinaista, että päät kääntys oikeelle! Vasemmalle siis lähes poikkeuksetta. :] Suutelusta en oikein muuta osaa sanoakaan, ehkä se kääntyy yleensä niin, että mies himoaa enemmän alempaa (/alempia) huulta (/huulia). [ot] Mulla on korvafetissi, ja nenä. Ja eniten pusuja saa varmaan korutettu nänni. Tai napa, uh, miten miehille onkin luotu niin täydellisen seksikäs navasta alaspäin lähtevä karvaviiva, joka oikein kerjää niitä suudelmia?[/ot]
Leila

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Leila »

Sinkkumatti kirjoitti:Muah, mikä topikki moisesta kommentista.
Tuo pikku kommentti on pyörinyt mielessäni jo pari päivää, se on lyhykäisyydestään huolimatta kiihottava.

En osaa sanoa, purenko enemmän ylä- vai alahuulta. Molempia tasapuolisesti. Olen vasenkätinen, ja pääni kääntyy pussatessa oikealle.
mustakikkeli

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

JoeB kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:muistaakseni molemmat ovat kääntäneet päätä niskasta 45 astetta vinoon oikealle
Josta tuleekin mieleen miksi aina oikealle? Itsellanikin jotenkin vaistomaisesti paa kaantyy oikealle :?
Onko se joku oikeakatisten aivoihin suunniteltu ominaisuus. Mitenkas on vasenkatiset? oikealle vai vasemmalle?
Sama tuli mieleeni kirjoittaessani tuota. Ilmeisesti se johtuu coriolis-efektistä eli maan pyörimisliikkeestä. Kun aikoo suudella jotakuta, menee ihan veteläksi niskalihaksia myöten. Tällöin maan pyörimisliike ikäänkuin vetää päätä oikealle melkein automaattisesti. Sama ilmiö tapahtuu kun näet pienen koiranpennun ja sanot "Oiiii ku söpö...".
mustakikkeli

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Geetzu kirjoitti:Meillä kummatkin oikeakätisiä mutta tosi harvinaista, että päät kääntys oikeelle! Vasemmalle siis lähes poikkeuksetta. :]
Ei ihmekään ettette eksy koskaan miitteihin, kun kerran asutte Australiassa.
segma

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja segma »

mustakikkeli kirjoitti:
JoeB kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:muistaakseni molemmat ovat kääntäneet päätä niskasta 45 astetta vinoon oikealle
Josta tuleekin mieleen miksi aina oikealle? Itsellanikin jotenkin vaistomaisesti paa kaantyy oikealle :?
Onko se joku oikeakatisten aivoihin suunniteltu ominaisuus. Mitenkas on vasenkatiset? oikealle vai vasemmalle?
Sama tuli mieleeni kirjoittaessani tuota. Ilmeisesti se johtuu coriolis-efektistä eli maan pyörimisliikkeestä. Kun aikoo suudella jotakuta, menee ihan veteläksi niskalihaksia myöten. Tällöin maan pyörimisliike ikäänkuin vetää päätä oikealle melkein automaattisesti. Sama ilmiö tapahtuu kun näet pienen koiranpennun ja sanot "Oiiii ku söpö...".
Tai sitten se johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että aivojen vasen puoli on tunnepuoli ja se säätelee oikean puolen lihaksistoa, jolloin tunnehuuman vallassa sitä mielummin rentouttaa oikean puolen lihakset jotta tunnepuolelle jäisi enemmän verta ja happea jolloin voisi nauttia tunnekuohusta enemmän?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Georgina kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: Toisen alahuulen pureminen panetroituessa on kivaa.

Tänään pähkäilin tätä kommenttia. Ainakin mä olen aina suudellut niin päin että mies ottaa mun alahuulen ja mä sen ylähuulen. Ihan kaikkien koehenkilöiden kanssa. Joskus on kokeiltu toisin päin ja se tuntui ihan hassulta :roll: Miksi? Tekevätkö kaikki näin vai onko tää näitä fifty-sixty juttuja? Kertokaa oi viisaammat? Ja miten samaa sukupuolta suudellessa tuppaa käymään?
Heh tää oli aika hyvä George..olitko muuten mies vai, no jos olit ni älä yritä mua, olen 130%..no eniwei mä olen kans just miettinyt tätä mieletöntä mysteriöö ja itse suutelon tai sextailun teen taas toistepäin..olen kyl yrittänyt vaihtaa huulia toiseen settiin mut kohta ne on taas mennyt samaan settiin..

..mutta pilluhuulia nuolen kyllä aika tasapuolisesti.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Sinkkumatti kirjoitti:Siis siinä lainauksessa lukee rivien välissä että, alahuulen, ylähuulen ja kielen hellävaraista imemistä, puremistä ja näykkäilyä. Ei kait sitä nyt pelkästä alahuulesta purra koko aikaa :P
toimii.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
tonttu

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Nyt en muutes ihan tiedä kumpaan suuntaan pää kääntyy, mutta sen tiedän että on kivaa näykkiä huulia.
Sekä ala- että ylähuulta. Grrr!!! :P
segma

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja segma »

Varsinaiseen (esittämättömään?) kysymykseen: En osaa. Opettelen. Pedagogisten opintojen suorittaneita haetaan!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt tekis mieli pussailla. Mä en oikein muista miltä se tuntuu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

zip
Viimeksi muokannut 1108, 19.06.2006 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Nyt en muutes ihan tiedä kumpaan suuntaan pää kääntyy
Mie muuten muistan, oikealle. Mutta mie ollenkin niin hyvä suuteleen että ei ihmekään jos menetät tilanteentajusi!
Sudenhenki

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Haa! Kerrankin pääsen sanomaan että tässä lajissa minua onkin useat neitoset kehuneet todella hyväksi! Joukossa ei ole kitinäläisiä.

Vastaan taas on tullut kaikenmaailman älyttömyyksiä, hyviä ja huonoja.
slam

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja slam »

Joskus kuukausi sitten nainen erehtyi suutelemaan minua. Ennen kuin ilmeisesti tajusi, että aivot ei ehkä vastaa ulkomuotoa. :lol: (tai en edelleenkään tiedä mikä tuli, mutta kysellä en ole pahemmin jaksanut)

-Molemmilla huulet tiukasti yhdessä ja vähän kevyttä suutelua. Fiiliksen mukaan vähän kieltä messiin. Kevyt söpöstely jees... mut fiiliksen mukaan, ja panetuksen mukaan haluaa vähän rajumpaa suuseksiä. :lol:
Sinkkumatti

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vaola kirjoitti:mutta olen huono suutelemaan...
Etkä oo. Etsä voi olla!



Mut sellainen suutelija, joka pitää suuta auki kuin seitsämän leivän uunia ja pyörittää kieltä kuin vispilää suussa on kyl kaamea.
silsakenraali™

Re: Suuteleminen

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pussailtu on, ja vaihtelevalla menestyksellä, näin "palautteen" perustella. En mä edes usko, että voisin juurikaan kehittyä, koska asia on niin kiinni vastapuolesta. Ei mulla mitään vakiojuttuja ole tai kikkakolmosia.

Jotkut naiset eivät esim. tykkää/osaa kielareista tai ovat ainakin turhan nirsoja niiden suhteen. Ylä- vai alahuuli, näykkimistä tai puremista, ei kai noissa mitään logiikkaa ole.
Vastaa Viestiin