Lihavat naiset

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

annepa kirjoitti: Kellä on pienemmät lihakset? Mullako? (mistä tiiät?)
Naisellisella naisella tulisi olla pienemmät lihakset kuin jopa Bedlamilla :D
Mies= vahva.. nainen =heikko ja miehen käsivarsilta turvaa hakeva :D

Itse olen niin rääpäles, etten tuohonkaan kelpaa, varsinkaan nykynaisille :D

Onko tulevaisuus alle 70 kg laihoja nörttipoikia joita yli 90-kiloiset lihaksikkaat naiset nostelevat kuin naista ennen mies nosteli ? Hyi helvetti!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
bedlam

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gattaca kirjoitti:Naisellisella naisella tulisi olla pienemmät lihakset kuin jopa Bedlamilla :D
Se vaatii jo ääretöntä ponnistelemattomuutta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja annepa »

bedlam kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Naisellisella naisella tulisi olla pienemmät lihakset kuin jopa Bedlamilla :D
Se vaatii jo ääretöntä ponnistelemattomuutta.
Naisellisen naisen tulisi siis kai välttää liikuntaa. Pitäisi vaan istua kotona kutomassa (paitsi että jos kovin kiivaasti kutoo eli neuloo niin rannelihakset voivat ylikehittyä, ei hyvä) ja silloin tällöin ehkä piipahtaa ravintolassa nautiskelemassa viinilasillinen mutta vain yksi, kaksi voi jo kerääntyä lantiolle (tanssia ei saa, sehän on aika tehokasta liikuntaa). Naiset jotka tekevät istumatyötä, syövät pikkuriikkisen eivätkä harrasta edes hyötyliikuntaa lienevät siis naisellisia naisia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Vadim »

AarneAnkka kirjoitti:Kuulemma aina kun menee useampi sukupolvi ilman nälänhätää ja sairausepidemioita, ihmiset tulevat sukupolvi sukupolvelta pidemmiksi ja kookkaammiksi. Siksi jenkit ovat kaikki keskimäärin isompia (muutenkin kuin vyötäröltään) kuin eurooppalaiset, mutta sekä siellä että täällä on näiden muutaman sukupolven aikana porukka tosiaan venähtänyt.
Kustaa II Aadolf tunnettiin pitkänä miehenä, pituutta huikeat 160 cm.

Muistaakseni hollantilaiset ovat maailman pisin kansa, miesten keskipituus on noin 183 cm. Väitteesi saattaisi pitää paikkansa, jos amerikkalaiset olisivat kaikki anglosakseja, mutta kun yhä useampi ei ole. Lisäksi muistelen kuulleeni, että kehnon ruokavalion vuoksi amerikkalaiset eivät enää veny entiseen malliin.

Mistä tuleekin mieleeni, että kaipaan mäkkäriin!
Noriyumi

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Edith kirjoitti:Tää on tosi :off: mutta mua hirvittää salilla salilla siellä usein näkemäni todella, siis oikeasti todella laiha tyttö, joka tekee pitkää treeniä porraskoneella. Ei näytä koskaan mitenkään iloiselta tms., mutta taitaa viettää yli tunninkin porraskoneella yhteen menoon ja on niin laiha, ettei varmasti voi kaikin puolin hyvin.

Tuntuisi todella tunkeilevalta ja sopimattomalta mennä sille sanomaan mitään, kysymään, että onko kaikki varmasti hyvin, mutta voisinkohan sanoa salin henkilökunnalle, että josko he kysyisivät tytöltä ihan ystävällis-viattomasti ja epäsyyllistävästi, että onko hänellä kaikki hyvin?
Antaa niiden treenata. he kuuluvat nykynaisen ihannemuottiin. Nainen on kaunis vain jos on sairaalloisen laiha. Ehkä joku heistä antaa gattacalle joskus.
Herra Manala

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Onko tulevaisuus alle 70 kg laihoja nörttipoikia joita yli 90-kiloiset lihaksikkaat naiset nostelevat kuin naista ennen mies nosteli ? Hyi helvetti!!
Ei vaan tulevaisuus on sitä että alle 70kg laihat nörttipojat eivät saa pillua lainkaan, ja että 90-kiloiset lihaksikkaat MIEHET nostelevat ne naiset kynnysten yli ja sänkyynsä.

Ai mutta sehän onkin jo tätä päivää. :think:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja brona »

Gattaca kirjoitti:Yli 180- senttisille hyväkuntoisille naisille voin juuri ja juuri suvaita 70 kg ylityksen, mutta joku 80 kg naiselle on lihavuutta tai voimanostajuutta.

Just tuota nykynaisten läskeyttä nuo yli 70 kg saati 80 kg painot, joita ne kehtaa väitää "normaalipainoksi"!
Salli mun nauraa. Mulla on pituutta 178cm ja painoa about tuo 70kg. 80 kiloakin olen joskus painanut enkä todellakaan ole ollut ylipainoinen vaan normaali, koska olen mallia "kukkakeppi". Ehdottomasti kaameimmillani olen ollut interreilin jälkeen, kun painoin alle 60kg. Tissitön henkari.

Sitä paitsi läskeys ja löysyys ovat eri asioita. Jos mä laitan jalkaan kireät lantiofarkut, jotka puristaa lonkkaluista, niin totta helkkarissa saan aikaan jenkkakahvat.
...
Leila

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Leila »

Nyt kun on ihana quma gesä junou ja poks, niin kaupungilla kävellessä vastaan tulee monenmallisia naisvartaloita. Toki samat vartalot tulevat vastaan talvellakin, mutta nyt figuurit erottaa, kun päällä on minihame ja toppi. On mielenkiintoista, miten monen tyyppisiä vartaloita itsekin pidän kauniina. Joku upea pitkä ja laiha nainen kääntää katseen, mutta aivan samoin sen tekee lyhyt, hieman pyöreämpi mutta sitäkin kurvikkaampi donna. Onneksi kesämiehistä saa ihan vastaavanlaista silmäniloa.
(Joo, olin puppugeneraattori ja latelin itsestäänselvyyksiä...)
Herra Manala

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hemmetti sentään että kun taas ajelin tuossa duunista kotiin, niin tuossa 300 metrin päässä kotoa tuli kaksi sellaista biksubeibeä vastaan että oksat pois. Olisi pitänyt tajuta pysäyttää auto ja tarjota kyytiä, mutta tuijotin vain tämän näköisenä ja meinasin törmätä puuhun: :shock:
bedlam

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti:Hemmetti sentään että kun taas ajelin tuossa duunista kotiin, niin tuossa 300 metrin päässä kotoa tuli kaksi sellaista biksubeibeä vastaan että oksat pois. Olisi pitänyt tajuta pysäyttää auto ja tarjota kyytiä, mutta tuijotin vain tämän näköisenä ja meinasin törmätä puuhun: :shock:
Huh...olisit ManalaxBox voinut tarjota tosi Kyydit...juuh, vaikka kolmistaan kokea kostean hikistä kiimailua, vaihdekeppixellä pilkkiä takaluukulla ja puskureilla...jou.
Sinkkumatti

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti: biksubeibeä vastaan että oksat pois. Olisi pitänyt tajuta pysäyttää auto ja tarjota kyytiä,
Millaiset nänninnöpötyskertoimet skeidan ilmastointi olisi tarjonnut viileimmillään? Oliskos ollut ranskanpastillinöpötys, sisunöpötys, vai jopa lonthoraithanöpötys?
Herra Manala

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sinkkumatti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: biksubeibeä vastaan että oksat pois. Olisi pitänyt tajuta pysäyttää auto ja tarjota kyytiä,
Millaiset nänninnöpötyskertoimet skeidan ilmastointi olisi tarjonnut viileimmillään? Oliskos ollut ranskanpastillinöpötys, sisunöpötys, vai jopa lonthoraithanöpötys?
Kyllä skeidan ilmastoinnilla taitaa jäädä sinne sisunöpötyksen puolelle. Hevosvaunussa on sen sijaan sellainen flunssakone, että siinä on noitapillit niin äkkiä huulilla, ettei ehdi kaivamaan kermavaahtoakaan esille.
Vastaa Viestiin