Lihavat naiset

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
mustanikki

Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

onks ketään teist ollu lihavan naisen kaa sillee parina? kamalaa kun ihrat lyllyy ja selluliitit värisee. miten vitussa ootte voinu panna niitä läskikasoja? ei läskiperseeseen akkaan voi rakastua. mulle hoikkaa pystytisua, kiitos!!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustanikki kirjoitti:mulle hoikkaa pystytisua, kiitos!!
Olet oikeassa opissa, sielunveli!
Ei mihin tahansa pidä tyytyä.

Nykynaisten lihavuus on ihan käsittämätöntä. Näin kesällä näkee, ettei nuorillakaan naisilla ole edes vyötäröä, sellaisia paksuja pökylöitä kaikki ja ihramaha vilkkuu napapaidasta. Perse pullistelee liian tiukoissa farkuissa, stringin naru hikisen läskiperseen vaossa.

Ei se ennen niin ollut.
Ennen tiedättekös lähes nainen kuin nainen oli hoikkaakin miestä KEVYEMPI. Nykyään jo muka itsestäänselvyys, että naiset ovat miehiä PAINAVAMPIA. Sitten ne norsut kehtaavat väittää, että vasta se heidän lihavuutensa on "muodokasta" ja "naisellista". Ja hoikat naiset ovat "anorektikkoja" ja heistä pitävät miehet "pedofiileja".

Paskat, itse ne patomursut ovat itsensä läskeiksi syöneet!

Uimarannoilla kun katsoo, niin hoikkia naisia on vain ihan nuoret alle 18-vuotiaat, kun taas heidän täysi-ikäiset siskonsa ja äitinsä ovat ilmeisesti parissa vuodessa syöneet itsensä punkeroiksi. Välimuodot ja hoikat täysi-ikäiset naiset ovat harviNaisia.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Nykynaisten lihavuus on ihan käsittämätöntä.
..ja miesten. Oma puntarikin heiluu 15 kiloa liian korkeissa lukemissa, joten sama vika itselläkin.

Jossain tuli taannoin vastaan valokuvaa 70-luvun suomi-ruotsi-maaottelun katsomosta, jossa oli paidattomia miehiä ja kesäisissä vaatteissa olevia naisia kannustamassa. Ei ainuttakaan ihrakasaa katsomossa ollut, vaan kaikki olivat hoikkia ja terveen näköisiä. Toista se on tänä päivänä, kun erottuva leukaluu on harvinaisuus ja kaksoisleuka jyllää.

..oikeastaan tuo leukaluun näkyminen naisilla on jo eroottista, sillä niin harvinaista sen näkeminen on :roll:
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 15.06.2006 9:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pätee valitettavasti koko väestöön. Samanlaisia velttoja vätyksiä miehet ja naiset kaikki tyynni. Elintason ongelma, kun elämässä ei ole muuta sisältöä kuin syöminen, juominen ja paskalle haiseminen.
Paras päivä ikinä.
segma

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja segma »

Tosi omaperäinen tapa hoitaa omaa skitsofreniaa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

segma kirjoitti:Tosi omaperäinen tapa hoitaa omaa skitsofreniaa!
Samaa mietin minäkin :D

Joopa joo, läskejä ollaan kaikki tyynni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Ennen tiedättekös lähes nainen kuin nainen oli hoikkaakin miestä KEVYEMPI.
Höpsis. Eiköhän tuo jaksoittain ole mennyt, pula-aikana varmasti hieman enemmän hoikempaa lihaa tyrkyllä, mutta kyllä kuvat ja toisten kertomat todistavat, että hyvin moni emäntä paisunut nykynaisten mittoihin kyökissään. Päläpälä.

Sitä en missään nimessä väitä, ettäkö lihavien noraaminen olisi nirppailua ja liiallista nirsoilua, minkäs sitä mieltymyksilleen voi. Ihmettelen sitä miten se on laihoja ihannoivilta (Gattaca) pois jos osa miehistä nauttii enemmän pehmeydestä ja vähän muodokkaampien lyylien peristä. En itsekään nauti ihran katselusta, varsinkaan sen koskemisesta noin yleisesti. Oon mä silti ihmisiin lihavissa vartaloissa kyllä ihastunut.

Hassu kysymys: Miten vitussa ootte voinu panna niitä läskikasoja? Oma kokemus: Ihan hyvin, vaati vähän asentojen hakemista mutta ihan hyvin meni.
ninnithequeen

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pön, jos joku ei tykkää mun masumakkarasta, se on hänen oma ongelmansa :leuhka:

No en minä nyt mikään sotanorsu sentään ole, ja todellinen ylipaino ei ole kauhean kaunista, eikä tietenkään terveellistäkään. Minusta on kuitenkin hienoa, kun jotkut painavemmat naiset uskaltavat pitää kauniita, kirjavia, näyttäviä paitoja ja kantaa itsensä kunnialla. Ei mitään läskit paljastavaa, vaan kauniita asuja, eivätkä piiloudu aina mustiin säkkeihin häpeissään.

Minä muuten pienenä pullerona painan vähemmän kuin langanlaiha mieheni (tosin hän on minua 26 senttiä pidempikin....)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ennen tiedättekös lähes nainen kuin nainen oli hoikkaakin miestä KEVYEMPI.
Höpsis. Eiköhän tuo jaksoittain ole mennyt, pula-aikana varmasti hieman enemmän hoikempaa lihaa tyrkyllä, mutta kyllä kuvat ja toisten kertomat todistavat, että hyvin moni emäntä paisunut nykynaisten mittoihin kyökissään. Päläpälä.
Jos ei puhuta aviossa tietenkin rupsahtavista ja lihovista Emännistä, vaan naimaikäisistä nuorista naisista ennen ja nyt.. niin kyllä ainakin seitsenkymppiset isäni ja äitini väittävät, että nuoruudessaan 50-luvulla lähes kaikki nuoret miehet olivat hoikkia ja nuoret naisetkin hoikempia kuin nykyisin. Vaikka ruokaakin oli. Se "tuhtiuden" ihannointi oli kuulemma vanhempiani edeltävillä polvilla maalla, ei enää 50-luvulla kaupungeissa.

Esim. Big Brotherin akat näyttivät teistä varmaan "normaalivartaloisilta" mutta isäni ja kuuskymppinen kaverinsa tulivat molemmat kauhistelleeksi, että nehän on hirveen lihavia.

Sitten kun se naisten läskiys alkaa olla normi, se alkaa vaikuttaa jo kauneusihanteisiin, saadaan lihavia missejä. Mutta naisellahan se on ylimääräistä läskiä!

Miehilläkin totta kai nykyään liikapainoa. Lisäksi lähes kaikki käyvät nykyään salilla, mitä ei ennen 70-luvun loppua tehnyt kuin jotkut friikit. Vanhoissa elokuvissa kun sankari ottaa paidan pois, huomaa ettei sen ajan miehiä nykyään kelpuutettaisi actionsankarin rooliin ollenkaan. Ja varmaan suurin osa 50-luvun tavallisista nuorista miehistä olisi nykynaisten mielestä niitä vastenmielisiä "kukkakeppejä".
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
mustakikkeli

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

mustanikki kirjoitti:onks ketään teist ollu lihavan naisen kaa sillee parina? kamalaa kun ihrat lyllyy ja selluliitit värisee. miten vitussa ootte voinu panna niitä läskikasoja? ei läskiperseeseen akkaan voi rakastua. mulle hoikkaa pystytisua, kiitos!!
No en tiedä miten määrittelet "lihavan", mutta olen useampaankin otteeseen ollut ihastunut pyöreähköön ja runsasmuotoiseen naiseen. Kuten Superior ehkä sanoisi, läskit ihan sulavat silmissä jos tuntee ylempää henkistä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta toisen kanssa. Samalla myös muna pitenee ja pillusta tulee ns. "parempi".

Olen myös pannut merkille että monet "pyöreät" ovat yllättävän tiukkalihaisia, eikä "löysä" tai "lyllyvä" ole ensimmäinen asia mikä heistä tulee mieleen. Tiedä sitten mikä siinäkin on, tuntuu olevan kovin yksilökohtaista. Kai sekin on joku henkinen jutska. Ehkäpä jopa preferoin tällaista kehotyyppiä naisella ennemmin kuin poikamaisen sixpäck-kehon omaavia Eva Wahlströmejä.

Mutta kuten sanottu, pään sisältö ja muoto on tärkein. Luonne ennenkaikkea. (disclaimer)
Leila

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olimme siskoni kanssa kolmisen vuotta sitten uimahallissa. Siinä meidän vieressä oli pukeutumassa sellainen pitkä ja todella uhkea nainen, ylipainoa ehkä 10-15 kiloa. En ole ikinä tuntenut itseäni niin hiirulaiseksi kuin siinä tilanteessa. Se nainen oli niin kaunis, pyöreä ja elinvoimainen, että olimme siskoni kanssa ihan rääpäleitä siinä rinnalla. Ollaan kuitenkin ihan keskimittaisia ja normaalipainoisia naisia (164 ja alle 60 kg). Aivan taatusti se nainen olisi vienyt baarissa kaikki miehet.

Minä olen taas huomannut näin kesän tultua, että kaupungilla näkee usein tosi laihoja nuoria tyttöjä. Kultainen keskitie olisi varmaan parasta tässäkin.
AarneAnkka

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Isot tissit rokkaa. Chloe Vevrier on kauneuden ja hedelmällisyyden jumalatar. 'Nuff said.

Mutta epäterveellisen / sairaalloisen lihavat naiset ovat sitten asia erikseen, yllättäen.
Pehmis

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Miksi kukaan ylipäätään harrastaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka ei miellytä? Johtui se sitten sisäisestä tai ulkoisesta tekijästä?
AarneAnkka

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmis kirjoitti:Miksi kukaan ylipäätään harrastaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka ei miellytä?
Jos on Epätoivonen Häntäheikki™?
Sinkkumatti

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Leila kirjoitti:Aivan taatusti se nainen olisi vienyt baarissa kaikki miehet.
Tämä on taas aivan väärä oletus, johon yllättäin naiset aina tuntuvat kaatuvan. Ihmeellisesti aina naiset puhuvat runsauden ihannoimisesta kovaan ääneen ja taivastelevat hoikkia ihan normalivartaloisia naisia kamalan laihoina.

Vähintää puolet miehistä ajattelevat aivan täysin päinvastoin. Toinen puoli pitää runsaista ja toinen puoli hoikista. Minä kuulun jälkimmäisiin ja samaten ylivoimaisesti suurin osa kavereistanikin. Itse asiassa en tunne ainuttakaa miestä kaveripiiristäni, joka olisi lääpällään reheviin naisiin. Isoista tisseistä pitää moni, mutta kyllä kaikilla miehillä on hoikka nainen kumppaninaan järjestelmällisesti.

Sama pätee varmasti naisiinkin. Toinen nainen tykkää vatsakkaasta miehestä ja toinen hoikasta miehestä. Ei kai tässä mitään ihmeellistä ole?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gattaca kirjoitti: Sitten kun se naisten läskiys alkaa olla normi, se alkaa vaikuttaa jo kauneusihanteisiin, saadaan lihavia missejä. Mutta naisellahan se on ylimääräistä läskiä!
Pelottava kauhuskenaario, tosiaan! Mitä sitten tapahtuu? Menevätkö lihavat missit enää naimisiin jäkispelaajien kanssa? Koko valtakunta pidättää hengitystään!

Fakta lienee, että missit ovat laihtuneet laihtumistaan 50-luvulta lähtien.

Toisaalta, pidän diskursiivisesti mielenkiintoisena tätä keskustelua missineitosten liikakiloista. Jos haluaa antaa iltapäivälehdille muutakin merkitystä kuin vain alhaisen voitontavoittelun matalamielisten lööppien revittelyllä, voi ehkä pohtia, mitä oikeastaan tarkoittaa keskustelu, jossa "mallimamma" kehottaa pulleaa missiä laihduttamaan, mistä missi tietysti kieltäytyy. Tällä diskurssilla kun tuntuu olevan se logiikka, että yhtäältä todetaan tietty ihanne (laihuus), se jälkeen alleviivataan yksilönautonomian ensisijaisuutta (en laihduta), mikä tietysti jää koko kysymyksenasettelun varjoon (pulleus ei ole yksityisasia). Tämän perusteella luulisinkin, että tällä hetkellä pullea missi nimenomaan laihduttaa, kielloista huolimatta. Mutta nähtäväksi jää.
Pehmis

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

AarneAnkka kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Miksi kukaan ylipäätään harrastaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka ei miellytä?
Jos on Epätoivonen Häntäheikki™?
En silti ymmärrä, että kenellä on niin huono oma-arvontunto, että suostuu/haluaa/kykenee kaikkein yksityisimpään asiaan epämiellyttävässä seurassa. Mielummin näyttäisin persettä paavin puheen aikana vatikaanin parvekkeelta yleisölle kuin työntäisin penikseni naiseen jota en halua.

Jos edellä mainittu asia ei ole ongelma jollekulle, niin silloin tuskin partnerin persuksen rasvaprosenttikaan voi olla ongelma.
Viimeksi muokannut Pehmis, 15.06.2006 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Leila kirjoitti:Aivan taatusti se nainen olisi vienyt baarissa kaikki miehet.
Tämä on taas aivan väärä oletus, johon yllättäin naiset aina tuntuvat kaatuvan.
Mä taas oon ollut huomaavinani, että kropasta riippumatta jotkut ihmiset vaan huomataan. On se hehku tai mitä tahansa, toiset vaan keräävät huomaamattaan ja helposti ne naisten kuin miestenkin katseet. Itse en yleensä vilkaisekaan pieniin, hinteliin miehiin vaan tunnenpa kuitenkin pari, jotka lumoavat aina heti samaan huoneeseen sattuessaan. Tuntemattomia kaukaa tuttuja.
huima

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja huima »

Pehmis kirjoitti:Mielummin nättäisin persettä paavin puheen aikana vatikaanin parvekkeelta yleisölle kuin työntäisin penikseni naiseen jota en halua.
Kattaako tuo myös suuseksin?
elco

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Kattaako tuo myös suuseksin?
Paavin vai ei-haluttavan naisen kanssa?
mustakikkeli

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sinkkumatti kirjoitti:Vähintää puolet miehistä ajattelevat aivan täysin päinvastoin. Toinen puoli pitää runsaista ja toinen puoli hoikista.
Mä en osaa ilmeisesti oikein päättää, kun olen palloillut molempien "ääripäiden" välillä. Aikaisemmin olisin ehkä sanonut että preferoin hoikkia naisia.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 15.06.2006 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pehmis

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

huima kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Mielummin näyttäisin persettä paavin puheen aikana vatikaanin parvekkeelta yleisölle kuin työntäisin penikseni naiseen jota en halua.
Kattaako tuo myös suuseksin?
Juu, ja sen lisäksi myös pettingin, suutelun, kiehnäämisen, yhdessä suihkussa käymisen, nakuhipan, alastonpainin, vaakamambon jne.
killkill

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja killkill »

Masa tuossa mainitsi diggailevansa hoikkia daameja. Itse taas pidän kaikenlaisista. Sporttinen hardbody sopii yhdelle [nam], mutta reippaasti ylipainoinen nainenkin voi olla mitä flipauttavinta pielusteluseuraa.

Pääsääntöisesti fläsä kuitenkin rumentaa, koska niin harva osaa kantaa kilojaan kauniisti. Oikeastaan pahinta mitä tiedän on hyper-ylipainon lisäksi veltto, kaikenlaista liikuntaa sairaalloisesti vierastava kalpea kroppa.
Noriyumi

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti: Minä muuten pienenä pullerona
:doh: :|
Herra Manala

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ihme kitinäketjuja näistä syntyy. Minä näen päivittäin hoikkia ja normaalivartaloisia babetsuja, joilla ihkusti erottuu vartalon kaari ja tissit muusta rungosta. Sellaisia jotka ovat about BMI-luokassa 20 tai vähän alle. Joka päivä ja jatkuvasti. Aina ja kaikkialla. Ja te itkette täällä että kaikista naisista on tullut läskejä. Menkää ulos.
Vastaa Viestiin