Lihavat naiset

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
MadameDeMeloni

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Gattaca kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Ja Gattaca, ET PANISI.

Kaikki mitä olet ikinä kertonut unelmatsiksistäsi; en ole mitään sinne päinkään. En vaikka teipattaisiin.
Kokeillaanko? :D
Nassusi on söpö, voisit pitää tukiliivejä tai duunaisin vain takaapäin :D
Takaapäin? Molemmat voittaa!! JEE! Good for you Lilly! :cheer:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Takaapäin? Molemmat voittaa!! JEE! Good for you Lilly! :cheer:
Tsiisös.
Luojan kiitos, munaa saan lauantaina, ja sitä varten ajan Varkauden ohi. Kohdalla painan kaasua. Jos Gattaca tulee vaikkapa Warkauden portin kohdalla olevalle sillalle, hän näkee minut kyllä takaapäinkin, perävaloni siis, ja jopa puskurini. Kiinteät puskurini. Ah, rakastan minun Asconaa.
Ja molemmat voittaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MadameDeMeloni

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Sepä se. Piiloviestintää. Ah.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

:cry:
Pysähdy Lilly Varkauden Portissa niin vetäsen sua kahvilan vessassa, takaapäin..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gattaca kirjoitti::cry:
Pysähdy Lilly Varkauden Portissa niin vetäsen sua kahvilan vessassa, takaapäin..
Saattaa olla, että pysähdynkin, mutta en vedettäväksesi. Kahvit voin toki juoda.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:
Gattaca kirjoitti::cry:
Pysähdy Lilly Varkauden Portissa niin vetäsen sua kahvilan vessassa, takaapäin..
Saattaa olla, että pysähdynkin, mutta en vedettäväksesi. Kahvit voin toki juoda.
Äh.. voisi tavata mutta en taida viitsiä kun toisen pantavaksi olet menossa...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gattaca kirjoitti:
Äh.. voisi tavata mutta en taida viitsiä kun toisen pantavaksi olet menossa...
Niin, ihmisiä ei voi tavata jos niitä ei aio nussia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

No nysse HALUU MUA.. tavata..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Turbohaltija

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lihavat ihmiset ylipäätään. Kyllä niitä on tutkitusti enemmän nykyisin kuin ennen. Ylipaino jo nuorella iällä on yleistyvä ilmiö nykypäivän Suomessa. Ruokaa on paljon ja liikuntaa ei enää harrasteta osana jokapäiväistä elämää samaan tapaan kuin aikaisemmin. Vaikea sanoa missä vaiheessa käänne on tapahtunut, itse veikkaan että se liittyy maaltapakoon 1960- ja 70-luvuilla. Vielä kun muistelen omia kouluaikojani, luokalla oli se yksi punkero korkeintaan, nyt niitä on pahimmillaan viisi-kuusi per luokka ja lisäksi muuten vaan pulleita oppilaita. Kun olin kuudennella luokalla, kaikki luokan pojat saivat vähintään yhden leuan vedettyä. Kun pidin leuanvetotestin viidennen luokan pojille pari vuotta sitten, vain muutama sai edes yhden. Suurin osa roikkui tangossa kuin jauhosäkit tai hukkapalat. Terve liikunnallisuus on kadonnut.

Minusta on huolestuttavaa, että ylipainoisuus on ikään kuin hyväksyttyä nykyään. Sehän on kuitenkin terveysriski ja mitä nuoremmalla iällä merkittävän ylipainon hankkii, sitä vaikeampi siitä on myöhemmin päästä eroon. Miltähän nämä parikymppiset 70-90-kiloiset naiset (ja 80 - 100+ pojat ja miehet) näyttävät nelikymppisinä? Entä sellaiset asiat kuin aikuisiän diabetes, sydän- ja verisuonitaudit ja kaikki muut lihavuuteen liittyvät ongelmat?

Esteettisestä puolesta. Joillekin ylipainoisuus sopii tavallaan. Nainen saattaa näyttää hyvältä ja jopa haluttavalta vaikka olisikin jonkin verran ylipainoinen. Sairaalloinen liikalihavuus on sitten asia erikseen. Itse tykkään siitä, että nainen on vähän pehmeämpi kuin minä. Ja sitten kuitenkin tulee ajatelleeksi, että mitenhän upea ilmestys tuokin olisi jos pudottaisi edes viisi kiloa... Ja miten paljon parempi itsetunto on ihmisellä, joka pitää kroppansa kurissa ja tasapainossa. Hyvin monet ylipainoiset kärsivät tilastaan, mutta kokevat sen muuttamisen hankalaksi. Sääliksi käy kun näkee muuten fiksun ja mukavan ihmisen, joka vain on sairaalloisen lihava. Juuri toissailtana juttelin yhden tytön kanssa, joka olisi kuin keijukainen 20 kiloa kevyempänä. Tai sanotaan, että se 20 kiloa vähemmän olisi ollut hänen luustonrakentelleensa pukevampi paino, normaalipaino.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tähän haluan vielä lisätä toisenkinlaisen näkökulman.
Turbohaltija kirjoitti: Ja miten paljon parempi itsetunto on ihmisellä, joka pitää kroppansa kurissa ja tasapainossa...
Toisaalta vaatii myös vahvaa itsetuntoa tässä (sairaalloista) laihuutta ja ulkonäköä muutenkin ihannoivassa maailmassa olla ylipainoinen. Lehdissä etenkin keväisin/kesäisin muistetaan käydä kilokeskusteluja ja laihdutusvinkkejä sataa joka lehdestä. Ei saa olla ylipainoinen (vaikka olisi terve).

Lisäksi ylipainoisia tai "pyöreitä" henkilöitä kehotetaan olemaan pukeutumatta jollakin tietyllä tavalla, koska "läskit pursuu ja se näyttää kamalalta". Minusta tällainenkin arvostelu on aika kamalaa. Ei ylipaino automaattisesti ole sama asia kuin korkea kolesteroli ja verenpaine, diabetes, sydän- ja verisuonisairaudet jne.

Kirjoitit asiaa ja vaikka sensuroinkin suurimman osan teksistäsi, olen samaa mieltä sen kanssa.
Sudenhenki

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Minä kompaan Kreitsun näkökulmaa tässä lihavuusasiassa, ja lisäisin siihen vielä sellaisen pikkunippelin, että lihavat ihmiset tuskin ovat omasta valinnastaan lihavia, sillä kun tähän soppaan lisätään yhteiskunnan luoma paine olla ennemmin ali kuin ylipainoinen, niin monet ihmiset helposti masentuvat pyristelyissään saavuttaa kauneusihanteensa, sillä tuloksiahan tulisi saada mahdollisimman nopeasti, ja kun huomataan ettei kuukaudessa saavuta oikeastaan mitään niin se ajaa helposti jääkaapin/pullon/sekäettä ääreen, jolloin tuhotaan se vähäkin mitä on saavutettu. ja tässä voidaan myöskin todella helposti saavuttaa noidankehä, jolloin toistetaan samaa sykliä loputtomiin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Turbohaltija kirjoitti:Terve liikunnallisuus on kadonnut.
Toisaalta sairas liikunnallisuus on lisääntynyt. Muistaakseni lähiaikoina tehdyn tutkimuksen mukaan viidennes kuntosalilla kävijöistä tekee sitä pakkomielteisesti. Lukiko joku muu saman jutun, en muista yksityiskohtia enää?
AarneAnkka

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti:monet ihmiset helposti masentuvat pyristelyissään saavuttaa kauneusihanteensa, sillä tuloksiahan tulisi saada mahdollisimman nopeasti
Tämän varaan ne TV Shopin puntti- ja laihdutustuotteetkin laskevat ja rahastavat ihmisiä säälimättä. Ei se ole tyhmä joka myy...

Nyky-yhteiskunta asettaa kovia ulkonäköpaineita kaikille kyllä muidenkin asioiden kuin elopainon suhteen (vrt. minä ja partakonemainokset), mutta elopaino taitaa kuitenkin olla se helpoimmin ja nopeimmin äkkivilkaisulla havaittava kritiikin kohde. Elopainosta tulee helposti kohde myös sen takia että siihen pystyy ainakin teoriassa vaikuttamaan, joten lihavuus on niin helppo mieltää tahdonvoiman puutteeksi. Mutta ei voi myöskään mennä kiistämään etteikö joidenkin kohdalla asia oikeasti olekin niin.

Terveen liikunnallisuuden häviäminen johtuu kai eniten kaupungistumisesta? Hyötyliikuntaa on vaikeampi saada kun on hissit, liukuportaat ja autot käytössä joka puolella, ja liikunnan harrastaminen voi olla suorastaan kallista (ja pitää olla aika hullu lenkkeilläkseen Helsingin melu-saaste-ruuhka-rosvohärdellissä). Ainakin sen verran hankalaa että siitä on hyvin helppo tehdä tekosyy olla harrastamatta liikuntaa.
Sudenhenki

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Vadim kirjoitti:
Toisaalta sairas liikunnallisuus on lisääntynyt. Muistaakseni lähiaikoina tehdyn tutkimuksen mukaan viidennes kuntosalilla kävijöistä tekee sitä pakkomielteisesti. Lukiko joku muu saman jutun, en muista yksityiskohtia enää?
En ole mitään juttua lukenut, muta suoraan sanottuna en ihmettelisi moista ollenkaan. Itsekin olen salilla vääntäessäni nähnyt näitä jotka parhaimmillaan veivaavat laakista kolme tuntia jumalatonta tahtia hampaat irvessä.
Sudenhenki

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti: Tämän varaan ne TV Shopin puntti- ja laihdutustuotteetkin laskevat ja rahastavat ihmisiä säälimättä. Ei se ole tyhmä joka myy...
Olen nyt ikävä ja vastaan tälleen "helposti". Ja aivan, vaan se joka maksaa, mutten minäkään toisaalta ole heitä parempi, sillä jos saisin leipäni ihmisten tyhmyydestä, niin myös ottaisin sen sieltä.
AarneAnkka kirjoitti:Nyky-yhteiskunta asettaa kovia ulkonäköpaineita kaikille kyllä muidenkin asioiden kuin elopainon suhteen (vrt. minä ja partakonemainokset), mutta elopaino taitaa kuitenkin olla se helpoimmin ja nopeimmin äkkivilkaisulla havaittava kritiikin kohde. Elopainosta tulee helposti kohde myös sen takia että siihen pystyy ainakin teoriassa vaikuttamaan, joten lihavuus on niin helppo mieltää tahdonvoiman puutteeksi. Mutta ei voi myöskään mennä kiistämään etteikö joidenkin kohdalla asia oikeasti olekin niin.
Tämä myöskin riittää, sillä ensivilkaisulta ihmisistä näkee "teoriassa" kuka on "heikkotahtoinen läski" ja kuka ei. Sinällään hassua, että minua koko suku kaikkia tuttavia myöten sanovat erittäin vahvatahtoiseksi, mutta silti olen läski ja "vitun ruma", mutta ei käy päähän, sillä minä tiedän mitä olen ja mistä olen.

Ja amerikassahan tuon ulkonäönpalvonnan suhteen on mopo lähtenyt jo lapasesta ajat sitten. Rumat ihmisethän saavat siellä ihan avoimesti pilkkaa osakseen kuulemma.
AarneAnkka kirjoitti:Terveen liikunnallisuuden häviäminen johtuu kai eniten kaupungistumisesta? Hyötyliikuntaa on vaikeampi saada kun on hissit, liukuportaat ja autot käytössä joka puolella, ja liikunnan harrastaminen voi olla suorastaan kallista (ja pitää olla aika hullu lenkkeilläkseen Helsingin melu-saaste-ruuhka-rosvohärdellissä). Ainakin sen verran hankalaa että siitä on hyvin helppo tehdä tekosyy olla harrastamatta liikuntaa.
Kaupungistuminen on aika hyvin sanottu, mutta lisäisin siihen sen, että ihmiset helposti syrjääytyvät nykyään yhteiskunnasta, eli harrastettaisiin toki jotain liikuntaa, mutta kun ei tunneta ketään siitä läheltä, niin kynnys aloittaa jokin liikuntaharrastus on todella korkea kun pitäisi tuntemattomien sekaan lähteä.
Itsekään en olisi Hapkidoa aloittanut ellei siinä ilmoituksessa olisi ollut internet osoitetta jossa sain yhteyden pääjehuihin ja sitä myöten sovittua koko jutun, ja kyllähän sekin kannatti. Todella hieno harrastus.
AarneAnkka

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti:Itsekään en olisi Hapkidoa aloittanut ellei siinä ilmoituksessa olisi ollut internet osoitetta jossa sain yhteyden pääjehuihin ja sitä myöten sovittua koko jutun, ja kyllähän sekin kannatti. Todella hieno harrastus.
Minulla edelleen To Do -listalla. Lukkopainissa ja nyrkkeilyharjoituksissa tunsin todella Eläväni. Tahtoo lisää.
Sudenhenki

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Itsekään en olisi Hapkidoa aloittanut ellei siinä ilmoituksessa olisi ollut internet osoitetta jossa sain yhteyden pääjehuihin ja sitä myöten sovittua koko jutun, ja kyllähän sekin kannatti. Todella hieno harrastus.
Minulla edelleen To Do -listalla. Lukkopainissa ja nyrkkeilyharjoituksissa tunsin todella Eläväni. Tahtoo lisää.
Jos nappaa painia joskus kunnolla niin mulle viestiä ASAP! Nyrkkeily onnistuu kanssa, mutta etusija painille!
AarneAnkka

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti:Jos nappaa painia joskus kunnolla niin mulle viestiä ASAP!
Joo, sitten ei enää puutu kuin A) tatami ja B) lyhyt välimatka. Blissin salille saa kuulemma mennä kokeilemaan - paitsi että ei enää kun kaikki paikat ovat kuulemma jo täynnä.
Sudenhenki

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Jos nappaa painia joskus kunnolla niin mulle viestiä ASAP!
Joo, sitten ei enää puutu kuin A) tatami ja B) lyhyt välimatka. Blissin salille saa kuulemma mennä kokeilemaan - paitsi että ei enää kun kaikki paikat ovat kuulemma jo täynnä.
Nyt on kesä. Nurmellakin voi peuhata, eli pistä vaikka painimiitti pystyyn? :D
mustakikkeli

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Turbohaltija kirjoitti:Lihavat ihmiset ylipäätään. Kyllä niitä on tutkitusti enemmän nykyisin kuin ennen. Ylipaino jo nuorella iällä on yleistyvä ilmiö nykypäivän Suomessa. Ruokaa on paljon ja liikuntaa ei enää harrasteta osana jokapäiväistä elämää samaan tapaan kuin aikaisemmin.
Ne ovat ne helvetin videjopelit. Onneksi niistäkin saa nykyisin versioita joissa pitää liikkua (tanssipelit, EyeToy-pelit jne.). Aikaisemmin pystyi haukkumaan yleisesti TV:tä. Myös kirjat ja sarjakuvat passivoivat fyysisesti. Hyi.
Kun olin kuudennella luokalla, kaikki luokan pojat saivat vähintään yhden leuan vedettyä. Kun pidin leuanvetotestin viidennen luokan pojille pari vuotta sitten, vain muutama sai edes yhden.
Sun pitäisi laittaa niille sama sääntö kuin muukalaislegioonassa: jos ei saa vedettyä kymmentä leukaa, ei saa ruokaakaan. Ateria pitää ansaita.

:off: Toisaalta leuanveto kertoo vain tiettyjen lihaksien (koukistajat, yläselän lihakset) kunnosta, vaikka muuten henkilö saattaa olla kovinkin liikunnallinen, joten pelkästään siitä ei pidä vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Vieläkin huvittaa työkaverin kertomus kuinka hänen naispuolinen ystävänsä, joka on joku aerobic-ihme, ei saanut vedettyä edes yhtä leukaa, siinä missä hänen liikuntaa harrastamaton siskonsa sai vedettyä sentään yhden tai pari. Oli kuulemma kova pala kyseiselle naiselle, ja hän vannoi alkavansa harjoitella nimenomaan leuanvetoa.

Sama se on mulla: vaikka olin käynyt jo pitkään salilla, eivät leuanvedot oikein sujuneet kun aloin niitä vihdoinkin koitella (tosin teen niitä erittäin leveällä myötäotteella, jotka ovat raskaampia). Taisin saada vaivoin tehtyä jopa kolme. No, kun sitä jonkin aikaa harjoitteli, alkoi sujua, ja nykyisin menee 3x10 samanlaisella leveällä myötäotteella aika kepeästi (painoa hiukka vajaa 80 kg).
mustakikkeli

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vadim kirjoitti:Toisaalta sairas liikunnallisuus on lisääntynyt. Muistaakseni lähiaikoina tehdyn tutkimuksen mukaan viidennes kuntosalilla kävijöistä tekee sitä pakkomielteisesti.
Monet ihmiset tekevät kaiken yli innostuessaan jostakin. "Hyvä" puoli tuossa toisaalta on se että eivät he yleensä jaksa ylirehkimistä kovin kauaa jatkaa. Innostus lakkaa muutaman kk jälkeen, kuten myös salilla ylirehkiminenkin. Alussa innostus salilla käyntiin on siksikin kovaa koska edistystäkin tapahtuu nopeasti, mutta kun myöhemmin kehitys hidastuu ja tasaantuu, intokin harjoitteluun laimenee. Olen huomannut itsessänikin että jos käyn salilla yli 2 krt/vko, alan kyllästyä koko touhuun varsin nopeasti, alkaa tuntua ettei paljoa muuta teekään iltaisin. Kaksi kertaa viikossa, ja jaksan/viitsin treenata vuodet putkeen (silloin tällöin taukoja välillä).

Muistelen vielä kun aloitin 15/16 v itsepuolustuslajien harrastamisen: taisin varsinkin kesäisin harjoitella kyseisiä lajeja joka päivä (harrastin välillä paria eri lajia samanaikaisesti eri seuroissa), monesti vielä niin että päivällä olin Töölön Kisahallissa potkimassa säkkiä pari tuntia, ja sen päälle lähdin vielä illalla kaksi tuntia kestäviin seuran treeneihin. Ja tietenkin muun vapaa-ajan venyttelin, lueskelin kotiin tilattua Black Belt-lehteä, katselin Bruce Lee-elokuvia jne. :D Voi sitä nuoren innostusta... Tuollaista tahtia jatkoin jopa pari vuotta, yo-kirjoituskevääseen asti. Sitten alkoi homma järkevöityä.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 16.06.2006 10:00. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Feiz

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Sudenhenki kirjoitti:lihavat ihmiset tuskin ovat omasta valinnastaan lihavia.
Eipäs nyt jauheta täyttä paskaa. Kaikki on valinnoista kiinni.

Ainoa hetki milloin voi sanoa, ettei lihavuus ole itsestään kiinni on sillä 1%:lla joilla on asiaa edesauttava sairaus. Kaikki muut ovat vain läskejä mikä johtuu elintavoista.
ninnithequeen

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Feiz kirjoitti:Ainoa hetki milloin voi sanoa, ettei lihavuus ole itsestään kiinni on sillä 1%:lla joilla on asiaa edesauttava sairaus. Kaikki muut ovat vain läskejä mikä johtuu elintavoista.
Kyllä tuo 1% on nyt vähän alakanttiin.
Kaikki eivät voi harrastaa liikuntaa siinä määrin kuin haluaisivat esim. selkä tai polvivikojen takia, ja sitten on vielä vakavammat sairaudet.
mustakikkeli

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sudenhenki kirjoitti:Itsekin olen salilla vääntäessäni nähnyt näitä jotka parhaimmillaan veivaavat laakista kolme tuntia jumalatonta tahtia hampaat irvessä.
No sitten he kyllä ovat jotain täysin aloittelijoita, koska vähääkään salilla käyntiä harrastaneet tietävät että yhden päivän voimailuannos pitäisi rajoittaa selvästi alle tuntiin (45 min tjsp). Muuten elimistöön alkaa erittyä liikaa maitohappoa joka tuhoaa niitä lihaksia joita sillä harjoittelulla juuri yritetään vahvistaa jne.
Edith

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tää on tosi :off: mutta mua hirvittää salilla salilla siellä usein näkemäni todella, siis oikeasti todella laiha tyttö, joka tekee pitkää treeniä porraskoneella. Ei näytä koskaan mitenkään iloiselta tms., mutta taitaa viettää yli tunninkin porraskoneella yhteen menoon ja on niin laiha, ettei varmasti voi kaikin puolin hyvin.

Tuntuisi todella tunkeilevalta ja sopimattomalta mennä sille sanomaan mitään, kysymään, että onko kaikki varmasti hyvin, mutta voisinkohan sanoa salin henkilökunnalle, että josko he kysyisivät tytöltä ihan ystävällis-viattomasti ja epäsyyllistävästi, että onko hänellä kaikki hyvin?
Vastaa Viestiin