Lihavat naiset

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja ak »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä tuo 1% on nyt vähän alakanttiin.
Kaikki eivät voi harrastaa liikuntaa siinä määrin kuin haluaisivat esim. selkä tai polvivikojen takia, ja sitten on vielä vakavammat sairaudet.
Prossa voi olla vähän alakanttiin, mutta jos ei liiku paljoa niin silloin ei myöskään kuluta paljoa -> silloin ei ole pakko syödä/juoda niin paljoa kuin mitä, jos liikkuisi enemmän. Lisäksi useimmat viat eivät pysyvästi estä kaikkea liikuntaa. Jos paskat polvet ei esim. kestä juoksua, niin ei kait sitä nyt sitten ole pakko juosta? Muitakin lajeja on olemassa jotka mahdollisesti vielä vahvistaa niitä heikkoja kohtia, jonka jälkeen paikat kestää paremmin.
Feiz

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Edith kirjoitti: Ei näytä koskaan mitenkään iloiselta tms.
Hei, aika harva näyttää "iloiselta" salilla treenatessaan. Paitsi ne turhat tyypit jotka istuu ja lukee vähän seiskaa jossain laitteessa, jauhaa kännykkään, rupattelee kivan tovin ystävän kanssa tai ei tee muutenkaan mitään kehittävää. Parempi kun jätät sen gimman rauhassa polkeen stepperiä.
Feiz

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Feiz »

ninnithequeen kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Ainoa hetki milloin voi sanoa, ettei lihavuus ole itsestään kiinni on sillä 1%:lla joilla on asiaa edesauttava sairaus. Kaikki muut ovat vain läskejä mikä johtuu elintavoista.
Kyllä tuo 1% on nyt vähän alakanttiin.
Kaikki eivät voi harrastaa liikuntaa siinä määrin kuin haluaisivat esim. selkä tai polvivikojen takia, ja sitten on vielä vakavammat sairaudet.

Prossa voi olla alakanttiin, se vain oli joku TODELLA pieni prosentti läskeistä joilla OIKEASTI on joku sairaus. Kyseessä ihan muutama prosentti. Kuten AK tuossa jo sanoikin, jos ei pysty liikkumaan kovin paljoa niin ei tarvi sitten tunkea kupuunsa paskaa kourakaupalla.

Kysehän on loppujen lopuksi siitä , että sinä et ole läski syntyessäs ja pennusta asti. Jossain vaiheessa nämä ihmiset ovat päästäneet itsensä rupsahtamaan ja siitä eivät voi syyttää muuta kuin itseänsä. On aivan turha alkaa itkemään sitten 200 kiloisen, että mä en pysty tekeen mitään kun ei paikat kestä. Oisko pitänyt miettiä tuota jo vähän aiemmin!

Ja sellaista läskiä ei olekkaan joka ei esim uida pystyisi. 0 impakti harjoitus missä vesi kannattelee suurinta osaa sinun kehonpainosta.
Edith

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Feiz kirjoitti: Hei, aika harva näyttää "iloiselta" salilla treenatessaan.
Näkisit huiman salilla! (Mä oon väsy ja punanen ja se vaan hymyilee ja morjenstelee.)

Mutta en mä sille tytölle mene kyllä mitään sanomaan. On siellä seinillä sentään mainoksia Nyyti ry:n "Hallitsetko syömisesi" -ryhmistä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Edith kirjoitti: Näkisit huiman salilla! (Mä oon väsy ja punanen ja se vaan hymyilee ja morjenstelee.)
Mutta sehän johtuukin siitä, ettei Huima ole siellä salilla treenaamassa vaan ainoastaan tsekkailemassa hottiksia opiskelijatyttöjä... :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
killkill

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:Hei, aika harva näyttää "iloiselta" salilla treenatessaan
Tästä samaa mieltä. Palautusten aikaa sopii kyllä heittää kevyttä läpänderiä, mutta se ei saa häiritä itse pääasiaa. Paskaa ehtii jauhamaan muuallakin, stna.
prosessi

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Feiz kirjoitti:Kysehän on loppujen lopuksi siitä , että sinä et ole läski syntyessäs ja pennusta asti. Jossain vaiheessa nämä ihmiset ovat päästäneet itsensä rupsahtamaan ja siitä eivät voi syyttää muuta kuin itseänsä.
Ei muuten päde enää tuokaan, maailma on jo siinä tilassa, että osa vauvoista syntyy ylipainoisina. Samaten ensimmäiset tapaukset, joiden diabetes on alkanut jo sikiönä, on löydetty. Pelottavaa.
Ja sellaista läskiä ei olekkaan joka ei esim uida pystyisi. 0 impakti harjoitus missä vesi kannattelee suurinta osaa sinun kehonpainosta.
Lääkkeet ovat puolestaan aika hurjia. Minä lopetin masennuslääkkeiden syömisen kokonaan muutama viikko sitten, ja niistä 20 kilosta, jotka tulivat kahdessa kuukaudessa kyseisen lääkkeen käytön aloituksen jälkeen, 10 kiloa katosi kahdessa viikossa. Ei mitään varsinaisia muutoksia elintavoissa, mutta silti paino tippuu edelleen ihan hyvää vauhtia.
Turbohaltija

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Feiz kirjoitti:

Kysehän on loppujen lopuksi siitä , että sinä et ole läski syntyessäs ja pennusta asti. Jossain vaiheessa nämä ihmiset ovat päästäneet itsensä rupsahtamaan ja siitä eivät voi syyttää muuta kuin itseänsä. On aivan turha alkaa itkemään sitten 200 kiloisen, että mä en pysty tekeen mitään kun ei paikat kestä. Oisko pitänyt miettiä tuota jo vähän aiemmin!

.
Tylysti sanottu, mutta et varmaan ole ihan väärässäkään. Sitten kun on kerran päästänyt itsensä rappiotilaan, siitä on vaikea päätyä terveellisiin elintapoihin. Mahdotonta se ei tietenkään ole, mutta kyllä nämä kaikki laihdutuskuurit sun muut ovat yhtä utopiaa jos koko elämänasennetta ei muuteta.

Hirveätä on myös nähdä lihavia vanhempia, jotka ruokkivat pieniä lapsiaan ranskalaisilla, pizzalla, sun muulla skeidalla. Ei siinä paljon vastuuta lapsen tulevaisuudesta kanneta.
ninnithequeen

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti:Hirveätä on myös nähdä lihavia vanhempia, jotka ruokkivat pieniä lapsiaan ranskalaisilla, pizzalla, sun muulla skeidalla. Ei siinä paljon vastuuta lapsen tulevaisuudesta kanneta.
Kyllä me käymme joskus McDonaldsissa :oops:

Mutta kyllä Nitskun ruokavalio koostuu suurimmaksi osaksi kasviksista (joita hän rakastaa), hedelmistä sekä ihan peruskotiruoasta. Toki karkkiakin saa joskus.
Turbohaltija

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

mustakikkeli kirjoitti:
Sun pitäisi laittaa niille sama sääntö kuin muukalaislegioonassa: jos ei saa vedettyä kymmentä leukaa, ei saa ruokaakaan. Ateria pitää ansaita.

:off: Toisaalta leuanveto kertoo vain tiettyjen lihaksien (koukistajat, yläselän lihakset) kunnosta, vaikka muuten henkilö saattaa olla kovinkin liikunnallinen, joten pelkästään siitä ei pidä vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Ei saa simputtaa lapsia. Valitettavasti. Salainen sadisti minussa ottaisi kyllä mieluusti muutamia nälkämaan ihmisiä tänne valaiden luvattuun maahan elelemään muutamaksi vuodeksi. Pistettäisiin valaat sinne nälkämaahan toipumaan toviksi.

Leuanveto oli vain esimerkki yleisen liikunnallisuuden rapistumisesta. Huomasi sen muussakin. Hiihtäminen ja juokseminen ei onnistu lapsilta enää samalla lailla kuin ennen. Ylipäätään mikään ns. hikiliikunta ei kiinnosta. Jotain sählyä ja pesistä kyllä jaksetaan pelata, koska niissä saa huutaa ja rasittaa itseään vain vähän.
AarneAnkka

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Turbohaltija kirjoitti:Jotain sählyä ja pesistä kyllä jaksetaan pelata, koska niissä saa huutaa ja rasittaa itseään vain vähän.
Sähly on itse asiassa aika rankkaa. Paitsi tietty jos kenttä on pieni ja kaikki kulkevat eläkeläisvauhtia...
Turbohaltija

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

AarneAnkka kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Jotain sählyä ja pesistä kyllä jaksetaan pelata, koska niissä saa huutaa ja rasittaa itseään vain vähän.
Sähly on itse asiassa aika rankkaa. Paitsi tietty jos kenttä on pieni ja kaikki kulkevat eläkeläisvauhtia...
Onhan toki, jos sitä pelataan kunnolla. Liikalihavat pojatkin pelasivat mielellään sählyä, koska siinä sai ottaa vain muutamia askeleita ja lämiä mailalla ja huutaa ja mesota. En huomannut, että heille olisi tullut hiki moisesta.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sinkkumatti kirjoitti:Jossain tuli taannoin vastaan valokuvaa 70-luvun suomi-ruotsi-maaottelun katsomosta, jossa oli paidattomia miehiä ja kesäisissä vaatteissa olevia naisia kannustamassa. Ei ainuttakaan ihrakasaa katsomossa ollut, vaan kaikki olivat hoikkia ja terveen näköisiä.
Itse asiassa pahinta on se, että se normaalin rajaluokitus menee tavallaan Gaussin käyrän mukaisesti: jotta suurin osa ihmisistä saataisiin mahdutettua normaalin alueelle - jotta haluttu normaalijakauma toteutuisi - ovat esimerkiksi vaatteiden kokoluokitukset muuttuvia. Se, mikä oli 60-luvulla L, on nykypäivänä jotakuinkin S tai M. Myöskään painoindeksitaulukko ei ole staattinen. 60-luvulta lähtien (jolloin mittaristoa alettiin alunperin käyttää) on normaalin käsite muuttunut vähitellen. Huomattavan suurta muutosvauhti on ollut etenkin viimeisen 20 vuoden aikana, jolloin mediaani on ehtinyt nousta jopa lähemmäs yhden yksikön verran.
Viimeksi muokannut -Superior-, 31.07.2006 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Huomattavan suurta muutosvauhti on ollut etenkin viimeisen 20 vuoden aikana, jolloin mediaani on ehtinyt nousta jopa lähemmäs yhden yksikön verran.
Kuulemma aina kun menee useampi sukupolvi ilman nälänhätää ja sairausepidemioita, ihmiset tulevat sukupolvi sukupolvelta pidemmiksi ja kookkaammiksi. Siksi jenkit ovat kaikki keskimäärin isompia (muutenkin kuin vyötäröltään) kuin eurooppalaiset, mutta sekä siellä että täällä on näiden muutaman sukupolven aikana porukka tosiaan venähtänyt.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gattaca kirjoitti: Liian painava, oli se läskiä tai ei ja pituudesta riippumatta, on mielestäni nainen joka painaa yli 70 kiloa. ja sekin on yläkanttiin. 50-55-60-65 mieluummin. kiitos.
No tämäpä mielenkiintoista. Minun, joka olen 175cm pitkä, pitäisi siis painaa max 65 kiloa. Kerran painoin näin vähän enkä pystynyt nukkumaan kunnolla. Luut painoivat epämiellyttävästi ja häiritsivät nukahtamista. Turha kai edes mainita että en painanut näin vähää kovin kauan aikaa.

Sinänsä ihan sama mitä joku peräkylän **** sanoo naisten painoista, mutta itseään älykkääksi ja lukeneeksi mainostavan ihmisen luulisi ottavan huomioon muutkin seikat kuin sen miltä näyttää, esim IHMISEN OMAN HYVÄN OLON PAINOSSAAN duh. Toki nyt täytyy ottaa huomioon se että tällä kertaa on kyseessä se mikä itseään kiihottaa (kai?) joten viis hyvistä oloista kunhan näyttää hyvältä (vai?).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sinkkumatti

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

annepa kirjoitti:. Minun, joka olen 175cm pitkä, pitäisi siis painaa max 65 kiloa. Kerran painoin näin vähän enkä pystynyt nukkumaan kunnolla. Luut painoivat epämiellyttävästi ja häiritsivät nukahtamista..
Nyt kyllä taas naurattaa.

Minäkin olin taannoin niin laiha, ettäWC-pöntön rengas painoi ilkeästi perseluihini. Ei paina enää, kun on 20kg enemmän painoa. Nyt ainoastaan polvet ja selkäranka huutavat armoa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Annepa on läski tai persjalkanen tanakka tamma. Nih.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Turbohaltija

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:Annepa on läski tai persjalkanen tanakka tamma. Nih.
Hänet tavanneena väitän puolestaan, että oikein hyvännäköinen ja sopusuhtainen nainen.
bedlam

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gattaca kirjoitti:Annepa on läski tai persjalkanen tanakka tamma. Nih.
Eräs exäni oli pituudeltaan 170cm ja painoi muistaakseni n. 60kg ja hullu olisi se joka häntä läskiksi olisi voinut haukkua. Kapea vyötärö, timmi vatsa ja pitkät sääret. Muotoja oli runsaasti, mutta juuri oikeissa paikoissa. Ai niin, mutta kaikki muodothan tekevät mielestäsi naisesta läskin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

bedlam kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Annepa on läski tai persjalkanen tanakka tamma. Nih.
Eräs exäni oli pituudeltaan 170cm ja painoi muistaakseni n. 60kg ja hullu olisi se joka häntä läskiksi olisi voinut haukkua. Kapea vyötärö, timmi vatsa ja pitkät sääret. Muotoja oli runsaasti, mutta juuri oikeissa paikoissa. Ai niin, mutta kaikki muodothan tekevät mielestäsi naisesta läskin.
Käännät nurinpäin.
Annepa pilkkaa, että hän olisi liian laiha jos 175 pituudella painaisi 65 kg. Painaneeko sitten yli 80 vai mitä? Sun Bedlam ex-hoito kuulostaa ihanteelliselta.

Mulla vaan kova rajoitus 70 kg, pituudelle kuin pituudelle johonkin 185 cm asri, voimanostajanaiset pois lukien. Tietysti 160 cm 70 kg nainen on hänkin läski tai liian roteva persjalka.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sinkkumatti kirjoitti:
annepa kirjoitti:diipadaapa
Nyt kyllä taas naurattaa.

Minäkin olin taannoin niin laiha, ettäWC-pöntön rengas painoi ilkeästi perseluihini. Ei paina enää, kun on 20kg enemmän painoa. Nyt ainoastaan polvet ja selkäranka huutavat armoa.
Niinpä, siksipä en kovin kauaa painanutkaan sitä 65 kiloa.
Gattaca kirjoitti: Annepa on läski tai persjalkanen tanakka tamma. Nih.
Ehkä olen ehkä en, sou not?
Gattaca kirjoitti: Annepa pilkkaa, että hän olisi liian laiha jos 175 pituudella painaisi 65 kg. Painaneeko sitten yli 80 vai mitä? Sun Bedlam ex-hoito kuulostaa ihanteelliselta.
Kyllä ihminen on mielestäni liian laiha silloin jos omassa kropassa ei ole hyvä olla. Mutta kuten sanoin niin nythän oli kyse ulkonäöllisistä seikoista ja siitä mikä kiihottaa ketäkin (se on jo käynyt selväksi että hyvin hoikat naiset sinua) eikä siitä että onko jollakin hyvä olo omassa painossaan. 65kg ei sopinut mulle, jollekin toiselle samanpituiselle varmasti sopii.
Turbohaltija kirjoitti: Hänet tavanneena väitän puolestaan, että oikein hyvännäköinen ja sopusuhtainen nainen.
Kiitos :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
killkill

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Kuulemma aina kun menee useampi sukupolvi ilman nälänhätää ja sairausepidemioita, ihmiset tulevat sukupolvi sukupolvelta pidemmiksi ja kookkaammiksi
Myös valkuaispitoinen ravinto sekä raskaan fyysisen työn puuttuminen vaikuttaa.
bedlam kirjoitti:Eräs exäni oli pituudeltaan 170cm ja painoi muistaakseni n. 60kg ja hullu olisi se joka häntä läskiksi olisi voinut haukkua
Ex-vaimo oli kai tuosta viisi senttiä lyhyempi ja painoi saman verran tai vähän enemmän, eikä puhettakaan että olisi läski. Säännöllinen kuntosaliharjoittelu kun vaikutti.
bedlam

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gattaca kirjoitti:Käännät nurinpäin.
No mutta vaikka häneen olisi lisätty muutama kilo lisää, ei se hänestä läskiä olisi siltikään tehnyt. Ja annepa on kuitenkin monta senttiä pidempi. Ja ne pituussentit vaikuttavat yllättävän paljon.

En tiedä miten naisen ja miehen pituutta/painoa voi suhteellistaa, mutta olen annepaa 2cm pidempi, painan 70kg ja olen ihan järkyttävä ruipelo.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

bedlam kirjoitti:En tiedä miten naisen ja miehen pituutta/painoa voi suhteellistaa, mutta olen annepaa 2cm pidempi, painan 70kg ja olen ihan järkyttävä ruipelo.
Joo mutta minusta kumma, että kaltaisesi hyväkuntoinen nuori mies miehen lihaksineen tai "lihaksineen" on kevyempi .. ja lyhyempi nainen, jolla pitäisi naisena olla vielä hennompi luusto ja pienemmät lihakset, painaa ENEMMÄN.

Onhan nillä tissiä ja lantion kaaren rasvaa, mutta läski painaa vähemmän kuin lihas, joten sitä läskiä pitää olla paljon.

Niinkuin alkuun sanoin, kyllä naisten pitäisi olla miehiä kevyempiä eikä päinvastoin.

Painoon vaikuttaa myös ruumiinrakenne, mitä nämä suomalaiskansalliset ei usko, ei sitten millään kun luulevat että ihmisen muoto on lyhytjalkainen vankkaluinen suonraivaajatyyppi. Ja vain joku rasvaprosentti vaihtelisi.

Sinusta Bedlam tai 185- senttisistä Turbosta ja minusta ei saisi 90-kiloisia muuten kuin rankalla hormonikuurilla, ja jotkut meitä 10 cm lyhyemmät, ei edes lihavat miehet on 90-kiloisia ihan luonnostaan!

Luuston rakenne , harjoittamattomankin lihaksiston koko, ja ainenvaihdunta sen tekee. Akoilla sama. Ja minä pidän hennoista naisista kun itsekin olen rääpäles.

Minusta outoa, että useimmilla on ongelmana lihominen. Häh? Minulla laihtuminen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gattaca kirjoitti:
bedlam kirjoitti:En tiedä miten naisen ja miehen pituutta/painoa voi suhteellistaa, mutta olen annepaa 2cm pidempi, painan 70kg ja olen ihan järkyttävä ruipelo.
Joo mutta minusta kumma, että kaltaisesi hyväkuntoinen nuori mies miehen lihaksineen tai "lihaksineen" on kevyempi .. ja lyhyempi nainen, jolla pitäisi naisena olla vielä hennompi luusto ja pienemmät lihakset, painaa ENEMMÄN.
Kuka painaa enemmän? Bedlamin exä? (joo) Mie? (mistä tiiät?) Kellä on pienemmät lihakset? Mullako? (mistä tiiät?)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin