Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mistä Hesan baarista voisin kesän Hesakäynnilläni saada irtoseksiä?

No en varmaan mistään..
Mutta minua tuntevat voisivat esittää suosituksia. Sekä pikkutakki-että nahkarotsivariaatiot käy, molemmissa löytyy.

Seksiä tarkoitus saada siis naiselta, alle menopaussin. Houmoupaikkoja älkää laittako edes vittuillaksenne, googletan ehdotukset.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Feiz

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

König

Testattiin ihan mielenkiinnosta. Mesta täynnä 40+ persenaamoja.
Sieltä vois joku pirkko lohkee mukaan. Sen verran kuumana ne kävi ainakin viime lauantaina. Ulkonäkö/käyttäytymiskriteerit olivat aika nollissa yleisesti ottaen joten eiköhän sieltä vähän heikommillakin avuilla varustettu saa seuraa jos sitä oikeasti etsii.


edit: Siellä näytti pyörivän myös maksullisia seuralaisia.
Leila

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Miksi juuri Helsinki? Täällä Kuopiossa on muutamia tanssipaikkoja (esim. Rauhalahti, Iso-Valkeinen), joiden naistentansseissa miehiä viedään kuin pässiä narussa ja on oikeasti vaikea olla saamatta. Näin mulle on kerrottu.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Feiz kirjoitti:König

Testattiin ihan mielenkiinnosta. Mesta täynnä 40+ persenaamoja.
Jos ei yhtään parempaa niin joku raja se munkin epätoivolla :D
Leila kirjoitti:Miksi juuri Helsinki? Täällä Kuopiossa on muutamia tanssipaikkoja (esim. Rauhalahti, Iso-Valkeinen), joiden naistentansseissa miehiä viedään kuin pässiä narussa ja on oikeasti vaikea olla saamatta. Näin mulle on kerrottu.
Kun en 70-luvun kasvattina osaa museotansseja.. :roll:

Mieluummin baareja ja yökerhoja kuin paritanssipaikkoja, kiitos..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Feiz kirjoitti: Mesta täynnä 40+ persenaamoja..
Höpö höpö. Könärissä ja mummotunnelissa on kesäisin todella hyvännäköistä ja kroppaista kolme-neljäkymppistä sinkkunaista ja rouvaa. Huomaat sitten, kun saat vähän ikää lisää :wink:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sinkkumatti kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Mesta täynnä 40+ persenaamoja..
Höpö höpö. Könärissä ja mummotunnelissa on kesäisin todella hyvännäköistä ja kroppaista kolme-neljäkymppistä sinkkunaista ja rouvaa. Huomaat sitten, kun saat vähän ikää lisää :wink:
Näin sanoo kaveri jolla on varmaan ikää noin 33-35 ja on joutunut pillunkiimoissaan siirtymään vanhempaan ikäspektaakkeliin. Ja ei siinä midn ja onhan sulla vielä tää nettideitti hommelit, joten sinne vaan laitat ikätoivarixi 35++++ ni eiköhän sieltä joku jostain lupaudu sinne puistoonkin lupsauttaa sinne sinne.

Piiäs..-30 rules.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja cardic »

Gattaca kirjoitti:
Feiz kirjoitti:König

Testattiin ihan mielenkiinnosta. Mesta täynnä 40+ persenaamoja.
Jos ei yhtään parempaa niin joku raja se munkin epätoivolla :D
ja sit ihmetellaan miks ei paasta pimpan paalle
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Feiz

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Sinkkumatti kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Mesta täynnä 40+ persenaamoja..
Höpö höpö. Könärissä ja mummotunnelissa on kesäisin todella hyvännäköistä ja kroppaista kolme-neljäkymppistä sinkkunaista ja rouvaa. Huomaat sitten, kun saat vähän ikää lisää :wink:
Kyllä mä MILF:in tiedän kun sen näen. Pilke silmäkulmas tota mentiinkin testaileen, että josko sattus kohdille jotain sun kuvaukseen pätevää. Ei sattunut ja tarjonta muutenkin ihan nollissa. Voihan se olla , että satuttiin paikalle vääränä lauantaina.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

jouden-za kirjoitti:Piiäs..-30 rules.
Etkö sää Jouden mulle kertonut, että joku kaverisi 40 täytettyään väänsi ikähaarukkaansa ALASPÄIN ja hyvin lohkee?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

jouden-za kirjoitti:Piiäs..-30 rules.
Minkäs pikkutytöistä tykkäävä itselleen mahtaa. Jotkut miehet pitävät omanikäisistä naisista, toiset vikittelevät tyttöjä leikkikentän portilla namusilla.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja martza »

Sinkkumatti kirjoitti: Feiz kirjoitti:
Mesta täynnä 40+ persenaamoja..


Höpö höpö. Könärissä ja mummotunnelissa on kesäisin todella hyvännäköistä ja kroppaista kolme-neljäkymppistä sinkkunaista ja rouvaa. Huomaat sitten, kun saat vähän ikää lisää
Se on muuten hassua, miten tuo ikäkriteeri muiden suhteen muuttuu oman elämän aikana.
Muistan hyvin kun alle parikymmppisenä, kolmekymppiset tuntuivat vanhoilta ja ikälopuilta, 20-30 kymmpisenä, nelikymppiset tuntuivat todella vanhoilta jne, 30-40 kymmpisenä, 50 kymppiset olivat jo kalkkiksia jne. :lol: :lol: :lol:

Nyt se taitaa mennä jo päinvastoin, että, kun, katsoo nuorempia niin parikymppiset ovat aika lapsia, kolmekymppiset nuorukaisia, nelikymppiset nuoria aikuisia jne. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

cardic kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Feiz kirjoitti:König

Testattiin ihan mielenkiinnosta. Mesta täynnä 40+ persenaamoja.
Jos ei yhtään parempaa niin joku raja se munkin epätoivolla :D
ja sit ihmetellaan miks ei paasta pimpan paalle
Ihan loogista:
Tarkoitus on siis harrastaa SEKSIÄ.
Menopaussin ohittaneisiin ja lihaviin naisiin sekaantuminen ei ole minulle määritelmänomaisesti seksiä. Yhtä hyvin voisi ehdottaa että panisin pakettiauton pakoputkea, eikä se seksiä olisi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Feiz kirjoitti:[Voihan se olla , että satuttiin paikalle vääränä lauantaina.
Pal mahollista. Se mummotunneli on parempi mesta kuin könärin yökerho. Meinasin siellä muuten pari vuotta tehdä sitten kunnon mokat. Mulla oli jonkin asteista silmäpeliä erään hyvännäköisen vanhemman vaaleverikön kanssa, ja mä tuumailin koko ajan, et kuka hitto se on, kun se on niin tutun näköinen. Juuri kun olin menossa jutulle, mulla välähti. Se oli Leena Harkimo, ja mä olin juuri menossa ehdottamaan sille mäkiviikon avajaisia... No en sit menny.. :roll:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mikä ihmeen "mummotunneli"? En tunne Hesan paikkojen lempinimiä.

Ja jättäkää nyt vanhoihin akkoihin erikoistuneet mestat pois. Ja ihan teinixpaikat tietysti.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:"mummotunneli"? .
Königin ja Rafaellon välinen katuterassi. Jos tuolta et löydä naitavan näköistä neitoa, niin voit huoletta vetää itsesi jojoon. Et meinaan silloin löydä mistään muualtakaan.
Jos taas haet vain niitä 20 vuotiaita, voiit vetää itsesi kiikkuun toisenkin kerran.
PerttiMakimaa

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Mistä Hesan baarista voisin kesän Hesakäynnilläni saada irtoseksiä?
Et kai kitylutkailemaan aio ruveta?

Eikös joskus Hamletista löytyneet kaikki uskomattomimmat vosut? Liekö meno muuttunut?
killkill

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Koska kysymys oli "irtoseksiä", vastaan DTM, Hercules ja Nalle-Pub. Onhan yleisessä tiedossa oleva tosiasia, että kaikki homoseksuaalit ovat aina valmiita telmimään, kenen kanssa tahansa.

;)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:
Kun en 70-luvun kasvattina osaa museotansseja.. :roll:

Museotanssit repsahtus...

..tosin mun mielestä sä ja sun stailisTikin vois mennä ihan hyvin semmosiin mummotansseihin..kelaa nyt kun nussisit siellä jossain paskahuusin takana jotain vanhaa rouwaa, paskanhaju voimakkaasti ilmassa leijuen, välillä myös ehkä ummehtunut vanhan ja kuukautis/pesemättömän witun löyhkä.

Ja kaiken lisäksi samlla takkapäin ajaessa voisit vielä saada lisäefektejä kun aluksi syljelläsi kostutetulla sormellasi hieroisit sen daamin pyypisreikää, ihan vain alkuun hellästi ja kohta jo hiukan voimallisemmin, niin että siitä jo daami kelvästi ehkä jo huokailisi. Ja tästähän sinä tietysti innostuisit ja olisit kuin keväinen sonni Varkauden raitilla.

Ja kun se sormi välillä hiukan kuivenisi, niin reippaana Poitsuna tietysti kostuttaisit sitä kiimanesteitä valuvassa suussasi ja sitten aloittaisit jo ehkä voimallisemman sor sor sormileikki alkaa-session ja samalla hieroisit alakautta sitä piparii, jossa alkuun tietysti olisi vitturätti ja sen alla stampax.

No eihän se sinua häiritsisi vaan reippaana edelleen ja eikun rättii booiiis ja eiku onkihommiin ja siis nartsaa repimään ja kohta jo sormesi vaeltelisisi villisti tuon mahtavan karvapehkon rajamaastossa. Ja ei aikaakaan kun vasen etusormesi hakisi tuota ihanan kosteeta sulomettä ja sen ihanaa rakkauden terttua. Tuota mielettömän suureksi kasvanutta klittaa joka olisi oleva kuin kypsä viinimarja ja kun sitä hetken vain, vain hetken puristaisi niin jo mehut lentäisi pitkin wessan takaseinää.

Ja niin sinä villisti antaisit paskasten sormiesi liikkua pitkin noita mahtavia onkaloita, joista sinäkin olet jostain tulla tupsahtanut ja sinne niin kovin useinkin taas pyrkimässä, mutta vain ajatuksissasi koska oikeasti et edes tarpeeksi halua sitä ihanaa piparia?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja martza »

Sinkkumatt kirjoitti: Gattaca kirjoitti:
"mummotunneli"? .

Königin ja Rafaellon välinen katuterassi
:lol: :lol: :lol: Repesin todella nauruun.

Ekaa kertaa kuulin tämän nimityksen tästä ihanasta paikasta, jossa käyn muutamaan otteeseen aina helteisinä kesäiltoina.

Pitää muuten paikkansa ,että vosuissa löytyy ja tasokin aika hyvä. Minä en niitä siihen malliin katsele näin varattuna miehenä, mutta kunhan silmieni iloksi.
Suosittelen paikkaa myös ja jos, sieltä ei irtoa vosua niin miehessä on sitten vika.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Piiäs..-30 rules.
Etkö sää Jouden mulle kertonut, että joku kaverisi 40 täytettyään väänsi ikähaarukkaansa ALASPÄIN ja hyvin lohkee?
Sulla on kyllä uskomaton muisti Poitsu, olethan kaksari joten bueno.

Tosiaan kaveri on kohta 45 ja daaminsa on 31. Tosin sanoi mulle toissapv et jos veilä tulee sinkkumarkkinoille niin sanoi ettei ota yhtään yli 30v, koska markkinat ovat edelleenkin papalla hyvässä mallissaan (olisi.)
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sinkkumatti kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Piiäs..-30 rules.
Minkäs pikkutytöistä tykkäävä itselleen mahtaa. Jotkut miehet pitävät omanikäisistä naisista, toiset vikittelevät tyttöjä leikkikentän portilla namusilla.
Ai sä et tykkää nuoremmista naisista, esim 25-30..OKKE.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Joku taso se on irtopillun antajillakin, alle 30-vuotiasta et saa mistään, mutta vanhempia "himokkaita kotirouvia" löytyy vanhemman kansan tanssipaikoista.
Olet asettanut itsellesi mahdottaman yhtälön; naisten pitäisi olla tiukkakroppaisia ja nuoria ja tietysti älyttömän hyvännäköisiä, get real man, sun mahikset on siellä + 40 ja tiukasta kropasta sun on turha haaveilla.. ikinä!

Edelleen jos valkkaat niin runkaat, sun pitää ottaa just tasan se joka sulle säälistä sitä pillua antaisi, vaikka se ois sit 60-vuotias ylipainoinen ja riippurintainen 8 lapsen äiti. Muuten runkaat hautaan asti tai joudut maksamaan seksistä. That's the fact!

Tossa noita Helsingin ravintoloita olis:
http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=45

Wanhan tanssikellari, König, Gaselli.. noissa vois olla edes jotain toivoa.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Haista brocker paska.
Reaalitavoitteeni on 30-42 wee, ja varattuihin en koske.

Vitun ikärasisteja te äsken syntyneet kun vuosiluku on teille tuollainen rajoite.
Siis enhän minä edes NÄYTÄ joltain vanhalta läskiltä kaljupää-ukolta, muuten vaan olen ruma.
Viimeksi muokannut Gattaca, 15.06.2006 12:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

jouden-za kirjoitti:Ai sä et tykkää nuoremmista naisista, esim 25-30..OKKE.
Tottakai, mutta mä myös tunnustan olevani lähempänä neljääkymmentä, kuin kolmeakymmentä, enkä koeta väkisin elää ikuista nuoruuttaa hakemalla vain itseäni 10 vuotta nuorempia naisia, vaan mulle kelpaa itseäni vanhemmatkin naiset.
Monesti on tullut myös huomattua se, että vanhalla on nuorta paljon parempi kyyti. Kokeiles joskus.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sinkkumatti kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Ai sä et tykkää nuoremmista naisista, esim 25-30..OKKE.
Tottakai, mutta mä myös tunnustan olevani lähempänä neljääkymmentä, kuin kolmeakymmentä, enkä koeta väkisin elää ikuista nuoruuttaa hakemalla vain itseäni 10 vuotta nuorempia naisia, vaan mulle kelpaa itseäni vanhemmatkin naiset.
Monesti on tullut myös huomattua se, että vanhalla on nuorta paljon parempi kyyti. Kokeiles joskus.
Ei tässä ole mun eikä sun iästä kyse, vaan lähinnä kyse on siitä että kun mä en todellakaan tykkää läskiperseistä, vaikka niiät NORMAALI kuntoisia kyllä löytyy ja jotka tekee itsensä eteen TÖITÄ jotta näyttäisi paremmalta, mutta niitä on vaan kovin kovin vähän.

Nuoremmassa iässä niitä löytyy vielä hiukan paremmin, joten mitä teet..

Se on totta että kyyti on parempaa vanhemmilla ja relampaa..olen muuten pannut (ei pantu ku ei oltu kordareita mut muuta) 59v tosin luulin sitä max 45:sexi ja se oli kyllä sutjakassa kunnossa..ja hyvin imutti mm. munaa ja loppuun saakka ja tolleen..jou.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin