Naisten käsikarvat!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mun käsikarvat on vaaleita, hentoja ja huomaamattomia, mutta ajelen ne silti pois. Ah mikä sileys!

Ja ihan btw. Opin kyseisen tavan poikaystävältäni.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Razormaid kirjoitti:Mun käsikarvat on vaaleita, hentoja ja huomaamattomia, mutta ajelen ne silti pois. Ah mikä sileys!

Ja ihan btw. Opin kyseisen tavan poikaystävältäni.
Tuutko vaimokseni? miiLike :D
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja cardic »

ei niilla kasikarvoilla niin valia oo, kuhan ei pitsaan tipahtele
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

En taida tuntea ketään joka ajelisi käsikarvojaan. Paitsi eikös eräs edesmennyt kitinäläinen maininnut käsiensä olevan siloiset? Kitkutellaanko käsivarret sitten epilaattorilla, eihän sänkeä tuollaisessa paikassa kestä mitenkään.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Onko naisilla käsikarvoja? :shock:
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Melnais kirjoitti:En taida tuntea ketään joka ajelisi käsikarvojaan. Paitsi eikös eräs edesmennyt kitinäläinen maininnut käsiensä olevan siloiset? Kitkutellaanko käsivarret sitten epilaattorilla, eihän sänkeä tuollaisessa paikassa kestä mitenkään.
laserilla tai valoimpulssi hoidolla ne saa pois pysyvästi.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä saatan ehkä olla todella laiska ja paska ihminen kun ajattelen näin, mutta mulla ei ole ylimääräistä energiaa ajella käsikarvojani tai ansaita rahaa mihinkään laserhoitoihin, ja vain sen takia, että joku saattaisi olla niin herkkä, ettei huolisi minua jos karvat kasvavat käsivarsissa. Mieluummin olen käyttänyt energiaani siihen, että olen löytänyt ihmisen, joka hyväksyy minut karvoineni päivineni...
tonttu

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joo, enpä minäkään ole jaksanut stressata olemattomista käsikarvoistani.
Jos ne olisi mallia tummat ja paksut, shevailisin ne aivan varmasti pois.
Nämä sattuvat kuitenkin olemaan ylläkuvatun vastakohta, joten en sheivaa. Eikä ne mua haittaa.
Eikä ketään muutakaan, tai eipä ainakaan kukaan ole koskaan tullut sanomaan että haittaisi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

RAM13 kirjoitti: laserilla tai valoimpulssi hoidolla ne saa pois pysyvästi.
Valoimpulssihoidosta plastiikkakirurgia.com kertoo seuraavaa:
Karvanpoisto:

Toimenpidealue käsitellään Photodermillä, jonka teho perustuu sopivalla valon aaltopituudella ja valopulssia säätelemällä suoritettavaan lämpöenergiseen vaikutukseen. Vaalean ihon tummat karvat reagoivat hoitoon parhaiten. Aina ei saavuteta täyttä karvojen poistoa, mutta karvojen kasvu hidastuu selvästi ja myös karvan laatu muuttuu tummasta vaaleaksisekä ohuemmaksi.

Hoitotulos saaavutetaan 2-4 hoitokerralla. Hoitokertojen väli on karva-alueesta riippuen 2-4 kuukautta. Karvojen poistossa ei tarvita sairaslomaa. Kasvojen alueen karvanpoiston jäkeinen punoitus voidaan peittää meikillä.


Laseroinnista Sairaala Laseri kertoo näin:
Diodi - laser

Laserin teho karvanpoistossa perustuu siihen, että tietyt aallonpituudet imeytyvät voimakkaasti tummaan pigmenttiin (melaniini), jota on karvassa ja karvatupessa. Laserenergia siis hakeutuu karvatuppeen pigmentin perusteella, lämmittää sen ja tuhoaa karvatupen. Koska nimenomaan pigmentti on kohteena, ei tämä hoito yleensä tehoa vaaleisiin tai harmaisiin karvoihin. Samasta syystä ei tule käsitellä ruskettunutta ihoa, sillä laserin valo etsiytyy yhtälailla iholla olevaan pigmenttiin ja ”ryöstää” siten osan karvalle tarkoitetusta energiasta ja heikentää hoitotulosta. Lisäksi saattaa ilmetä ohimeneviä pigmenttihäiriöitä, ihon tummenemista tai vaalenemista, ihon rikkoontumista tai ihoon voi tulla rakkuloita. Tatuoituja ihokohtia ei myöskään tule käsitellä diodilaserilla.

Hoito tehoaa parhaiten henkilöillä, joilla on vaalea iho ja tummat ihokarvat. Diodi-laserilla voidaan hoitaa myös vaalean ruskeita ja punertavia karvoja, mutta tulos on epävarma.

Hoidon jälkeen

Välittömästi hoidon jälkeen iho punoittaa ja siihen levitetään rauhoittavaa voidetta. Iho palautuu normaaliksi muutamassa tunnissa. Iholle voi nousta punaisia näppyjä, jotka voivat kutista, mutta menevät ohi viikossa ja joskus harvoin (tummaihoisilla ) voi ilmetä reaktio, jossa iho menee rikki ja muodostuu rupia. Iho paranee noin viikossa, mutta seurauksena voi olla tilapäisiä värimuutoksia.

Jos iho punoittaa vielä seuraavana päivänä, iholle voi levittää Aloe Vera-geeliä tai hydrokortisonivoidetta. Jos laajempi ihoalue punoittaa vielä 2 päivää hoidon jälkeen tai iholla on rupia, ota yhteyttä Sairaala Laseriin puhelimitse.

Hoidon jälkeen osa karvoista näyttää jäävän paikalleen. Kasvoista niitä voi kosmeettisista syistä nyppiä pois (aikaisintaan 5 päivää hoidon jälkeen). Jäljelle jäävä sänki tippuu itsestään pois noin 3-4 viikon aikana.

Iho tulee suojata voimakkaalta auringolta muutaman viikon ajan hoidon jälkeen, aurinkosuojakerroin vähintään 20.

Jatkohoidot

Osa karvoista on kasvuvaiheessa ja osa lepovaiheessa. Tästä syystä tarvitaan useita hoitoja, jotta päästäisiin eroon kaikista ihokarvoista. Kerralla on mahdollista käsitellä vain kasvuvaiheessa olevia karvoja. Näitä on ihoalueen mukaan 20-70%. Myös lepovaiheen pituus vaihtelee ihoalueittain ja tämä taas määrää sen, milloin uusintakäsittelyt tulisi tehdä.

Jokaisen potilaan kohdalla tulee uusintakäsittelyiden tarve arvioida erikseen, mutta suuntaa antavana voi sanoa, että kasvojen alueella hoitoväli voi olla 6-8 viikkoa, vartalolla ja raajoissa 2-4 kuukautta.


Jumalaton homma ja tulos epävarma, vaaleilla vielä epävarmempi. Ei taida olla tarpeen etsiä enää hintoja.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mulla on yks kaveri joka joutuu ajelemaan käsikarvojaan jatkuvasti.
Mitäs meni ne teininä ajelemaan jonkun typerän jätkäkaverinsa käskystä.
Samainen järjenjättiläinen ajeli kerran vatsansa, kun pikkutoppi päällä huomasi että siinähän kasvaa sellasta pientä nöyhtää jota ei ihan karvoitukseksikaan voi sanoa.
No nytpä voi.

Mulla on tosi miehekkäät käsikarvat!
ElanorRaven

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

saira kirjoitti:Mä saatan ehkä olla todella laiska ja paska ihminen kun ajattelen näin, mutta mulla ei ole ylimääräistä energiaa ajella käsikarvojani tai ansaita rahaa mihinkään laserhoitoihin, ja vain sen takia, että joku saattaisi olla niin herkkä, ettei huolisi minua jos karvat kasvavat käsivarsissa. Mieluummin olen käyttänyt energiaani siihen, että olen löytänyt ihmisen, joka hyväksyy minut karvoineni päivineni...
:komp:
Joskus yläasteella yksi tyttö sheivaili käsivarsiaan, ja voin sanoa, että jos sänki säärissä tuntuu ikävältä, niin käsivarsissa se vasta ikävältä tuntuukin! Oli kiva istua joskus jossain kouluruokalassa ahtaasti ko. tytön vieressä, kun sänki pisteli paidankin läpi.
Herra Manala

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pehmis kirjoitti:Voi hellanlettas, älä pikku-Ram mee ulos ovesta jos noin pienistä järkytyt. Pysy kotona ja runki Freddien viiksille.
Vittu, paraskin puhuja! Jätkä joka vetää wax-on, wax-off rintakarvansa!
Pehmis

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Herra Manala kirjoitti:Vittu, paraskin puhuja! Jätkä joka vetää wax-on, wax-off rintakarvansa!
Vahaa en oo kyllä ikinä nähnykään, ihan höylää käytän. Siltä varalta että joskus vastaan tulee neiti joka preferoi apinamiehiä, ei oo kyllä yhtään tullu vastaan ikinä. Tunnustan että poistan myös kaikki 9 selkäkarvaani, ajatteles! Mutta mä oonkin niin parantumaton tinttitukkahomo että Kaustisten kansanjuhalatkaan ei onnistu jos mun Titanicin vetävä dildopyllyhanurini ei saavu paikalle! Johtuu varmasti tästä poikkeavuudestani, että tuntemattomien naisihmisten käsikarvat eivät saa minua itkun partaalle ja lääkityksen tarpeeseen.

Mut ihanaa et RAM13 löysi ymmärtäjän ja sielunveljen susta :h:
Herra Manala

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pehmis kirjoitti:Vahaa en oo kyllä ikinä nähnykään, ihan höylää käytän. Siltä varalta että joskus vastaan tulee neiti joka preferoi apinamiehiä, ei oo kyllä yhtään tullu vastaan ikinä.
Tieksä. Nyt kerron salaisuuden. Nimittäin mulla niitä on taas tullu vastaan paljonkin, jotka on tykänny rintapanssaristani, joka on varustettu David Hasselhoffin Universal Studios -aikaisella peruukilla. Mut niinku, se johtuu ainoastaan siitä, et naiset on lipeviä mielistelijöitä. Ne on aina et ooh ihq vaan jotta ne sais pippeliä. Muuten niillä voi olla mielipide. Mut sillä ei oo merkitystä.
Mut ihanaa et RAM13 löysi ymmärtäjän ja sielunveljen susta :h:
Ei se kyl. Mun mielestä naisten käsikarvat on ihan ihq. Ne tekee mut guumax. Sit ku niilt hiplailee tommosii kohtii jois on tommost kivaa nuggasguggaa, niinq viixist ja hanukast, ni ne tulee ihan guumax.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Kevyt ja pehmyt kasikarvoitus (eli se mika on varmaan suurimmalla osalla ihmisista) on vaan hyva olla olemassa, tuntuu mukavan pehmealta omaa kasivartta vasten. Hieman "nukkainen" tuntuma on parempi kun ihan suora iho vs iho kontakti.
Tietysti aaritapauksissa jos ihokarvat olisivat paksuja, tummia ja karheita niin kuin on esim miehilla saarikarvat niin se voisi olla huonompi juttu, tosin sellaisia ei kylla ole tullut vastaan.
Visuaalisestikkaan en ole edes pistanyt merkille hairitsevaa kasivarsien karvoitusta.
Tiikeriankka

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minä näin kerran yhdellä about kuusivuotiaalla tytöllä saman verran karvoja käsissä kuin sillä oli päässä ja mietin, että mitäköhän tuostakin tulee. Vanhempien alkuperä oli jossain akselilla Aasia - Lähi-itä.

Kyllä minä niitä tiedän, jotka ajelee kaikkia karvojansa ja niitä, jotka eivät mitään. Käsivarren karvoitus on minulle aivan sama, kunhan tosiaan ei ole mustia jouhia. Jos on yhtä avuttomat haituvat kuin minulla niin eipä paljon väliä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tiikeriankka kirjoitti: alkuperä oli jossain akselilla Aasia - Lähi-itä.
..no niillä on iho muutenkin ihan tumman pienen nukkakarvan peitossa. Kyllä, selkää myöden myös naisilla. Ehanaa. :barf:


Kaikki karvat on ällöttäviä, niin naisilla ku miehilläkin.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Tiikeriankka

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

syttiK kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti: alkuperä oli jossain akselilla Aasia - Lähi-itä.
..no niillä on iho muutenkin ihan tumman pienen nukkakarvan peitossa. Kyllä, selkää myöden myös naisilla. Ehanaa. :barf:


Kaikki karvat on ällöttäviä, niin naisilla ku miehilläkin.
Ei kai kaikki? Ajatteles miltä näyttäis, jos ei olis kulmakarvoja ja ripsiä (no kaljut naisetkaan ei useimmiten vetoa).
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Olen tosiaan nähnyt naisia jotka nyppii omat kulmakarvansa ja maalaa sitten mustalla meikillä 'kulmakarvat' vähän eri linjaan kuin alkuperäiset YÖK!!
Tiikeriankka

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Jyrki73 kirjoitti:Olen tosiaan nähnyt naisia jotka nyppii omat kulmakarvansa ja maalaa sitten mustalla meikillä 'kulmakarvat' vähän eri linjaan kuin alkuperäiset YÖK!!
:komp:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tiikeriankka kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti: alkuperä oli jossain akselilla Aasia - Lähi-itä.
..no niillä on iho muutenkin ihan tumman pienen nukkakarvan peitossa. Kyllä, selkää myöden myös naisilla. Ehanaa. :barf:


Kaikki karvat on ällöttäviä, niin naisilla ku miehilläkin.
Ei kai kaikki? Ajatteles miltä näyttäis, jos ei olis kulmakarvoja ja ripsiä (no kaljut naisetkaan ei useimmiten vetoa).
No niin, kulmakarvat sallitaan, jos ne on nätit. Sellaset kynäviivat on kans iha oksetus. Ripset kans! Niitten kuuluu olla kauniit ja pitkät 8)
Kyl naiselle hiukset kuuluu sanon ma.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
bedlam

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Melkein kaikilla kumppaneilla on tainnut olla tuuheammat käsikarvoitukset kuin minulla ja eikä ole koskaan haitannut pätkääkään. Minä kun taas olen mieheksi epätyypillisen karvaton, ja käsivarsikarvojakaan ei havaitse jos ei oikein tihrustamalla katso valoa vasten. Tosin, kasvaa mulla karvoja sentään pottuvarpaissa, kai se nyt jotain kompensoi.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja JoeB »

bedlam kirjoitti:Tosin, kasvaa mulla karvoja sentään pottuvarpaissa, kai se nyt jotain kompensoi.
Varpaan paalla (tai siis kahden alimman nivelen valissa) oleva karvatupsu on kylla kummallisiin paikka minka tiedan, itsella niita on muutama myos.

Mitahan evoluutio on ajatellut kun tuohon niita laittoi. Niiden lammityspotentiaali on aika olematon eika niita oikein esteettisiksikaan voi sanoa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

JoeB kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tosin, kasvaa mulla karvoja sentään pottuvarpaissa, kai se nyt jotain kompensoi.
Varpaan paalla (tai siis kahden alimman nivelen valissa) oleva karvatupsu on kylla kummallisiin paikka minka tiedan, itsella niita on muutama myos.
.
Minulla vähäkarvaisella on myös ukkovarpaissa tupsut tuossa kohtaa.
Evoluutiohan ei mitään mieti, mutta eipä niistä kai ole ollut haittaakaan kun eivät ole poistuneet. Vaikea kuvitella missä tulevissa olosuhteissa ukkovarvaskarvat olisivat valintaetu.

Lisäksi minulla on omahankintaisena planeetan kammottavimmat ukkovarpaankynnet. Toinen paksuuntui ja kasvaa reunoilta eri liuskoina lääkärin leikattua sisäänkasvaneen kynnen, toinen ja molemmat myöhemmin Lapin kivikoissa kolhiutuneet. Ns "kotkan kynnet" eli kasvavat vain paksuutta sentin verran ja käpertyvät kupruksi. Yhdeltä deitiltä sain meilissä niistä moitteen, kun luonansa suihkussa kävin. Ei siis toivoakaan saada pillua muuten kuin sukat jalassa.. ai niin, ei muutenkaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Naisten käsikarvat!

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei tarvitse ainakaan minun vuokseni ajella. Kunhan muistaa myös meikata vähän. :)

Alapäätään saapi ajella sulosemmaksi, mutta ei kaikkia karvoja tarvitse poies ropistaa...
Vastaa Viestiin