Saitko Juhannuksena?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Tärppäskö jussina?

En saanut.
30
48%
En saanut, vaikka yritin.
3
5%
Meinasin saada, mutten saanutkaan.
4
6%
Minulta vongattiin, en antanut.
5
8%
Olin liian humalassa, ei oikein kyennyt.
3
5%
Sain, ja se oli hienoa!
12
19%
Sain, ja nyt kaduttaa.
3
5%
Vonkasin, mutten saanut.
1
2%
En muista.
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 62

mustanikki

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Razormaid kirjoitti:En vonkaa ystäviäni. Hyi.
Niin rumat ystävät?
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Canine »

Olisin saanut, ellen olisi ollut niin vitun pää jäässä. Oksensin päälleni ja äijä kantoi mut suihkuun. Ei kuulemma panettanut enää :doh: :oops: :jee: :D
Not only is life a bitch, it has puppies
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Canine kirjoitti: Oksensin päälleni ja äijä kantoi mut suihkuun.
Herkkää. Tuo mieleen kuinka 18-vuotiaana sorjana kissana tarjottu omenaviini hitusen yllätti. Aamulla huuli lurpallaan kyselin mieheltä miksei nukkunut mun vieressäni. Liittyi somaan pukluun omissa hiuksissa. :oops:
Elämä kantaa, jos sen antaa
menhir

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja menhir »

En saanut, mutta otin! Kolme pulloa alkoholijuomaa. Nojoono, mietoa se oli. Turhankin tervehenkistä ajankohtaan nähden..? Mistä tulikin mieleeni, että sainpa sittenkin; siis loistavasti nukuttua, mikä tämmöiselle ei-niin-hyväuniselle-mistä-johtuen-useinkin-enemmän-tahi-vähemmän-
zombiena-kulkevalle-ja-ajoittaisesta-ajatustentakkuamisesta-johtuen-jo-
varhain-alkanutta-seniiliyttäkin-epäilleelle on kyllä enemmän kuin parhautta.
Herra Manala

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

No en kyllä saanut, eikä oikein ollut tilaustakaan. Korkeintaan unisuraa olisi jaksanut katsella, muttei niin vakavasti että asian eteen olisi viitsinyt tehdä mitään.

Mökkikylämme pari kivannäköistä Varkauslaista tammaa olivat kyllä sen verran antavalla tuulella, että paljoa verbaliikkaa ei olisi tarvittu jotta kaksiykkönen olisi saatu illan menuun. Tiedänpähän nyt ainakin minne matkustan jos haluan joskus tulevaisuudessa helppoa pillua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En saanut koska keskityin olennaiseen.
slam

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja slam »

sain saapasta
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

En ois halunnutkaan.

Tai siis en keneltäkään jonka kanssa jussin vietin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
segma

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja segma »

Jee. Aika perus. Nyt, kun kerrankin olisi ollut tavaraa tarjolla, niin jännitys aiheesta yllätti eikä siitä sitten tullutkaan mitään. Seurauksena vastapuolen negailupuuska, jonka onneksi sain tyynnytettyä. Jahka seuraavan kerran pääsen (en olisi koskaan uskonut sanovani tätä) Kemijärvelle, niin yritetään uudestaan. Toivon. Jee.
RuNkkuTonttu

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nymfoa gootti tyttöä pakettiautossa...

Vielä näköjään jaksaa noita festaripanoja...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Nymfoa gootti tyttöä pakettiautossa...

Vielä näköjään jaksaa noita festaripanoja...
Ällön teinixii!!11!

Pikku Hiace senku heilui ja teini tykkäs. Ihan salee.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
bedlam

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olisin hyvin luultavasti saanut, mutta onneksi en antanut.
Zeb

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Valitsin ennemmin pihtaamisen, kuten yleensäkin.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Sain aikaan riidan. Itseäni saan siitä syyttää onneksi se on jo sovittu. Seksiä en halunnutkaan. Mulla kun oli kamala yskä ja on vieläkin.
mustakikkeli

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

syttiK kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Nymfoa gootti tyttöä pakettiautossa...

Vielä näköjään jaksaa noita festaripanoja...
Ällön teinixii!!11!

Pikku Hiace senku heilui ja teini tykkäs. Ihan salee.
Mulla kun ei ole mitään kokemusta festaripanoista, miten toi homma käytännössä toimii? Pitääkö käydä vuokraamassa huoltikselta pakettiauto festareiden ajaksi ihan jotta on paikka missä panna, vai mistä kaikki aina pieraisevat sen kuuluisan festaripakun just siihen tarpeeseen? Voiko festarialueelta vuokrata sellaisen? Minkäkokoinen paku hommaan kannattaa vuokrata?

Ai niin, en saanut jussina. Mielessä kyllä käväisi eräässä vaiheessa antaa, nimittäin turpaan siskon miehelle, kun ajattelemattomalla ja törtöllä käytöksellään pahoitti eräiden mielen. Mutta mitäs mä nyt meidän grillimestaria silleen viitsisin.
MadameDeMeloni

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

EN! Olisin halunnut. :/
nokkaelain

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mustakikkeli kirjoitti:Mulla kun ei ole mitään kokemusta festaripanoista, miten toi homma käytännössä toimii? Pitääkö käydä vuokraamassa huoltikselta pakettiauto festareiden ajaksi ihan jotta on paikka missä panna, vai mistä kaikki aina pieraisevat sen kuuluisan festaripakun just siihen tarpeeseen?
En ole edes festareilla käynyt, mutta kuvittelin monienkin majoittuvan esim. telttaan.

Ensi kertaa mökillämme käydessään veljen tyttöystävä kommentoi: "Festaripaku." - nähdessään kilvettömän vanhan volkkarin. Vielä vähän vanhempaa mallia olevan yksi kaveri on kunnostanut viimeisen päälle.

Edit: juhannuksina en ole saanut.
killkill

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kyllä joku tanssi juhannussalkoni ympärillä :mrgreen:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja martza »

Sain, sain ja sain. :hep: :hep:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sain, sain, sain. Muiden nähden, muilta piilossa, muiden yllyttämänä. Huuh, olipas metkaa mökkiporukkaa saapunut saaremme vuokrapäätyyn juhannusta viettämään, ihan hurrilasta saakka joten tuskin tarvitsee myöhemmin enää punastella, ylipäätään törmätä. 8)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

no tottakai tottakai.
Me transmitte sursum, Caledoni!
PerttiMakimaa

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Herra Manala kirjoitti:Mökkikylämme pari kivannäköistä Varkauslaista tammaa olivat kyllä sen verran antavalla tuulella, että paljoa verbaliikkaa ei olisi tarvittu jotta kaksiykkönen olisi saatu illan menuun. Tiedänpähän nyt ainakin minne matkustan jos haluan joskus tulevaisuudessa helppoa pillua.
Viikon vihje.

Yleensä tuo vapaamielisyyspiirre tulee savolaisiin naisiin vain kun he ovat riittävän kaukana kotoa (yli sen aluerajan, josta viesti tekemisistä voisi vielä löytää tiensä kotikaupunkiin). Eli matkustamalla sinne et ehkä saa muuta kuin turpaasi paikallisilta gorilloilta. :)

Gattaga varmaan voi vahvistaa... :)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Sain, sain, sain. Muiden nähden, muilta piilossa, muiden yllyttämänä
Hienoa. Sulla taitaa olla tällaisia pieniä perversioita tai oikeastaan pientä kiinni jäämisen riskin naaatintaa, muiden nähden. Olen huomannut tämmöisiä piirteitä itsessänikin ja olen niitä myös toteuttanut. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Pehmis

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Sain kesän ensimmäiset grilliruoat. Oli jo aikakin. Eka kerta oli oikein hyvä, jännityksellä odotan seuraavaa kertaa.
Geetzu

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Sain, sain, sain. Muiden nähden, muilta piilossa, muiden yllyttämänä
Hienoa. Sulla taitaa olla tällaisia pieniä perversioita tai oikeastaan pientä kiinni jäämisen riskin naaatintaa, muiden nähden. Olen huomannut tämmöisiä piirteitä itsessänikin ja olen niitä myös toteuttanut. :wink:
Aina tilaisuuden sattuessa eteen mietin ja pohdin pitikö mun olla tähän ikään mennessä jo toteuttanut ne kaikki jutut, mistä joskus haaveksin ja voisiko niitä mitenkään olla soveliasta enää tälleen rouvana ja äitinä toteuttaa... Ja aina kun olen perääntymässä tilanteista pois sanoo mies viimeisen sanan ja kun se vie niin minä vikisen. Sysään vastuun siveettömyydestä sille. ;)

Tämä juhannus oli siitä hauska ja erilainen, että olin aatto-illan kemuissa ainoa selvin päin (sisko muksuja vahtimassa kauempana mökissä kyllä), suurin osa jutuista jäi täysin vain minun mieleeni, muut ähkiköön pätkimismorkkiksissaan yhä vieläkin. Hähhää.
Vastaa Viestiin