Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

Minulla on ISO nenä.
8
19%
Minulla on KESKIKOKOINEN nenä.
15
35%
Minulla on PIENI nenä.
8
19%
Olen mies tai houmou ja haluan nähdä tulokset.
12
28%
 
Ääniä yhteensä: 43

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olen itsetutkistelussa ( ja itsetyydytyksessä) havainnut, että minusta naisen kiihoittavin ominaisuus on, että naisella on ISO NENÄ.

Tuo kriteeri ylittää jopa kaikki pystytisu- ja hoikkuusvaatimukseni.

Nainen, onko sinulla ISO nenä?

Tämän kysymyksen myötä SAATTANEN vetäytyä vielä landemmas.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mun mielestä mulla on aika iso. Mitä sanovat muut nenäni nähneet?

Minä pidän isosta nenästäni ja mun iso nenä miehellä voi olla ihan sairaan seksy. Tosin riippuu hieman muodosta. Mut sellainen suht pitkä, iso nenä, jossa ei ole ihan sairasta konkkokyömyä, on aika håt, varsinkin yhdistettynä aika lyhyeen nenä-suu -väliin. Niin kuin sellainen kuin mulla on. :wink: I love myself. No, ihmisethän ihastuvat usein ihmisiin, jolla on tietyt samat kasvojen mittasuhteet ja linjat, joten ei ihme. Ja sitten sellaisiin ihmisiin, jotka muistuttavat jostain lapsuuden tärkeästä henkilöstä. Mun vaarilla oli aika hieno nenä. Ja on kyllä mummillakin.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Uskallan väittää, että keskikokoinen. Joskus halusin nimittäin vielä hieman isomman.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:Uskallan väittää, että keskikokoinen. Joskus halusin nimittäin vielä hieman isomman.
Joo, jos olisi ihan pakko valita itselleen nenäleikkaus, suurentaisin vielä entisestään. Katselin suht ihmeissään taannoin dokumenttia iranilaisista nenänsä leikkauttajista. Sinne mänivät hienot, isot nenät, leikkaussalin roskapönttöön. Pidetäänpä pieni hiljainen hetki niille.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikaus kirjoitti: Minä pidän isosta nenästäni ja mun iso nenä miehellä voi olla ihan sairaan seksy. Tosin riippuu hieman muodosta. Mut sellainen suht pitkä, iso nenä, jossa ei ole ihan sairasta konkkokyömyä, on aika håt, varsinkin yhdistettynä aika lyhyeen nenä-suu -väliin.
Hei mut tuo olen MINÄ. Paitsi että klyyvarissani on kuin onkin KYÖMY. Josta en muista onko se tullut luonnostaan vai treeneissä lyömällä. IhQuissa lapsuuskuvissani (Vasemmalla) se oli vielä aika suora.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Minä pidän isosta nenästäni ja mun iso nenä miehellä voi olla ihan sairaan seksy. Tosin riippuu hieman muodosta. Mut sellainen suht pitkä, iso nenä, jossa ei ole ihan sairasta konkkokyömyä, on aika håt, varsinkin yhdistettynä aika lyhyeen nenä-suu -väliin.
Hei mut tuo olen MINÄ. Paitsi että klyyvarissani on kuin onkin KYÖMY. Josta en muista onko se tullut luonnostaan vai treeneissä lyömällä. IhQuissa lapsuuskuvissani (Vasemmalla) se oli vielä aika suora.
No kyömy saa olla, mutta en pidä sellaisesta ihan mielettömästä kyömystä, sellaisesta 90-asteisesta, sellaisesta, jollainen kaikilla keskiaikaisilla italialaisilla munkeilla oli kuvista päätellen. Joo, ja sitten mun mielestä on kauniimpaa, jos sieraimet ei näy kauheasti. Huh, olenpa vaativa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikkis HALUU mua, selvästi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:Keikkis HALUU mua, selvästi.
Luet minua kuin avointa kirjaa.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:Mun mielestä mulla on aika iso. Mitä sanovat muut nenäni nähneet?
Mulla on isompi! :hep:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mun mielestä mulla on aika iso. Mitä sanovat muut nenäni nähneet?
Mulla on isompi! :hep:
Tuo pellehomo se on väittänyt, että mulla on "pieni klyyvari". VALHEVELI!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mun mielestä mulla on aika iso. Mitä sanovat muut nenäni nähneet?
Mulla on isompi! :hep:
Voi muna.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

te ette kukaan pärjää mulle. mä näytän nuuskamuikkusen aviottomalta lapselta!

onneks on myös kaikki muu isoa, niin ei näytä niin urpolta kun pienenä. (kun lapsi meinas kaatua klyyvarin painon johdosta)
Me transmitte sursum, Caledoni!
tonttu

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tosi iso pottunenä.
Turbohaltija

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mun mielestä mulla on aika iso. Mitä sanovat muut nenäni nähneet?
Mulla on isompi! :hep:
Voi muna.
Joo, sekin on isompi. Toivon ainakin. :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on keskikokoinen nenä. Sen lisäksi se on lähes poikittain naamalla ja vähän hassun mallinen. Onneksi silmälasit piilottaa nämä ominaisuudet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Varsin olematon kärsä. Ja vinossakin vielä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minulla on aika pieni ja pysty nenä, sillai hyppyri. Tahtoisin suoran ja pidemmän nenän, vähemmän tällaisen "nykerönenän".
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ulkomaalaisten lasten porukka tuli mölyään hetki sitten, kun olin krillaamassa naapurin kuistilla. He kävivät 2-3 kertaa kuikuilemasta kauempaa, ja otin asian ihan huumorilla.

Mutta kohta he tulivat lähemmäksi ja alkoivat kivittää minua... roskilla ja palasilla. Esittelivät perseitään ja kaikkea.

Minulla oli huppu päässä ja muhamettilaiset lapset luuli minua varmaan naiseksi. Helvetti, mikä pyhäin häväistys miesten ylemmyyttä kohtaan.

Huusivat minulle: "Paska nainen, paska nainen" Muhamettilaisilla naisilla usein on ne huput päässään. Helvetti, että keitti ylitte.

He tulivat yhä lähemmäksi ja lähemmäksi istumapaikkaani... herjaten paska nainen ja heitellen paskaa minua kohden.

Perkel, että karjuin helvetin lujaa, että painukaa nyt saamari vittuun siitä... (koitteeksi, en edes vielä täysin hermostunut) Lujaa ne läksi, mutta vielä piti huudella lisää.

Naapuri tunsi yhden heistä nimen. *piip* (<-nimi) painu nyt muualle. Heidän äitinsä eivät oleet millänsäkkään asian tapahtuessa...
Viimeksi muokannut slam, 26.06.2006 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mulla on keskikokoinen, keskisuora ja huomaamaton keskitason nenä.
Isot nenät on håt niin tytöil kui pojil.
Tahtoo isomman, juuri kuin leikkelemättömillä iranilaisilla naisilla.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Sudenhenki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Miksi ihmeessä isot nenät miellyttävät? Minusta valtava kärsä on kaamea katsella.
slam

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kun minua huppuni tähden luultiin kaukaa naiseksi, niin sanottakoon, että ruma parta ei ehkä naista tee... :lol: eikä nenäkään.

nenä on mukavan naisen päässä! ... piste. :lol:
MadameDeMeloni

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Rate my nose. Vastasin että keskikokoinen. Joskus en siitä pitänyt, nyttemmin olen enemmän tyytyväinen nenääni ja itseeni muutenkin.
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja liz »

Hieman epäsymmetrinen nöpönenä löytyy tästä päästä. Pienessä nenässä on se hyvä puoli, että siitä on vaikea vetää :wink: Huonompi puoli on varmaankin se, että rillit meinaavat tippua nenälle.
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sudenhenki kirjoitti:Miksi ihmeessä isot nenät miellyttävät? Minusta valtava kärsä on kaamea katsella.
Samaa mietin. Naisella nenää ei voi edes rinnastaa sukuelimen kokoon kuten naistenlehdet väittävät tehtävän miehiä arvioidessa. Onhan iso nenä tietysti luonteikas, jotenkin uskottavampi kuin sirpakka söpötys. Pääasia ettei ole kovin paljoa nenäkarvoja.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Melnais kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Miksi ihmeessä isot nenät miellyttävät? Minusta valtava kärsä on kaamea katsella.
Samaa mietin. Naisella nenää ei voi edes rinnastaa sukuelimen kokoon kuten naistenlehdet väittävät tehtävän miehiä arvioidessa. Onhan iso nenä tietysti luonteikas, jotenkin uskottavampi kuin sirpakka söpötys. Pääasia ettei ole kovin paljoa nenäkarvoja.
Miehet pitävät keskimäärin kai enemmän pienistä nenistä, mutta aina löytyy sellaisia pervoja kuten Gattaca, jotka poikkeavat keskiarvosta. Onneksi.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin