Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

Minulla on ISO nenä.
8
19%
Minulla on KESKIKOKOINEN nenä.
15
35%
Minulla on PIENI nenä.
8
19%
Olen mies tai houmou ja haluan nähdä tulokset.
12
28%
 
Ääniä yhteensä: 43

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Melnais kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Miksi ihmeessä isot nenät miellyttävät? Minusta valtava kärsä on kaamea katsella.
Samaa mietin. Naisella nenää ei voi edes rinnastaa sukuelimen kokoon kuten naistenlehdet väittävät tehtävän miehiä arvioidessa. Onhan iso nenä tietysti luonteikas, jotenkin uskottavampi kuin sirpakka söpötys. Pääasia ettei ole kovin paljoa nenäkarvoja.
Miehet pitävät keskimäärin kai enemmän pienistä nenistä, mutta aina löytyy sellaisia pervoja kuten Gattaca, jotka poikkeavat keskiarvosta. Onneksi.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja slam »

"Muhamettilaiset" lapset eivät viissin näe huppuja miestensä päässä. Perinteinen huppari miehen yllä sai lapsi porukat eilen ihmeisiksi.

Nenän ei niin väliä, kunhan ei parta kasva
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja cardic »

missa on vaihtoehto 'olenkin mies ja minulla on pieni muna, mutta saan silti pillua'
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sudenhenki kirjoitti:Miksi ihmeessä isot nenät miellyttävät? Minusta valtava kärsä on kaamea katsella.
Iso nenä muuten kaunilla naisella antaa persoonallisuutta, stereotypioista poikkeavaa luonnetta. Luo sellaisen "peikkotyttö"-lookin josta pidän.

Historian isonenäisistä viehättävistä naisista mainittakoon Kleopatra, joka sai sekä Markus Antoniuksen että Julius Caesarin pään pyörälle. On sanottu, että jos Kleopatran nenä olisi ollut pienempi, se olisi muuttanut maailmanhistoriaa.

Mitenkähän kävisi, jos valtaosalla miehistä olisi sama nenäfetissi kuin minulla? Johtaisiko siihen, että naiset julkisilla paikoilla peittäisivät häveliäästi nenänsä niinkuin nyt rintansa? Olisi erilaisia "nenäbikini"-muoteja? Erikseen sitten tuhmia baareja, joissa paljasnenäiset naiset tarjoilisivat? Ja seurustelussa intiimi herkkä hetki olisi, kun nainen viimein suostuu paljastamaan nenänsä rakastetulleen? Ah...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Canine »

Kyllä mun nenäni on ennemminkin pieni kuin keskikokoinen.
Not only is life a bitch, it has puppies
Leila

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minulla on iso nenä. Se on sukuvika. Se on sellainen suora ja aika korkea, valitettavasti ei kyömyä. Pahimpina teinivuosina laskeskelin, kuinka paljon minun pitää poimia mansikoita, että saan nenäleikkauksen maksettua. Sittemmin olen tottunut nokkaani, ja se on oikeastaan aika kiva.

Minua suretti myös iranilaiset, jotka leikkauttivat komeat nenänsä.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Pieni pyöreä nöpö.
"I just had a near-life experience."
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Keikaus"]Mun mielestä mulla on aika iso. Mitä sanovat muut nenäni nähneet?

quote]

Upea on ja hymy kans.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mun mielestä mulla on aika iso. Mitä sanovat muut nenäni nähneet?

quote]

Upea on ja hymy kans.
Ihanaa, hunajaa!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja brona »

Jep, iso on ja kuten Leilalla sukuperintöä. Isoisä periytti klyyvarinsa ja mustat kulmakarvansa meille kaikille alenevassakin polvessa. Olen siis tosi håttis.
...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

brona kirjoitti:Jep, iso on ja kuten Leilalla sukuperintöä. Isoisä periytti klyyvarinsa ja mustat kulmakarvansa meille kaikille alenevassakin polvessa. Olen siis tosi håttis.
:pics:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Neesua on muutamat sanoneet pieneksi ja omasta mielestä se on iso niin oiskohan se sitten aikuisten oikiasti sellanen keskikokoinen tapaus.. ehkä.

Minen hirveesti tykkää isoista nenistä, en sen enempää miehillä kuin naisillakaan. Toisaalta ei miehellä saa olla liian pienikään nenä, varmaan selanen keskikoko ois paras. Paitsi tiedän mä muutamia hyvän näkösiä isonenäisiäkin miehiä mutta jos iso nenä on komea niin sen pitää olla tietyn mallinen ollakseen sitä ja en nyt osaa alkaa kuvailemaan tätä tarkemmin, se vaan on sellanen jos on. Naiselle passaa minusta myös nöpönenät, useimmiten.

Loppu viimeeksi mainittakoon, että nenä ei kuitenkaan ole se ensimmäinen eikä viimeinenkään kriteeri miehessä jota katson elämänkumppania etsiessäni.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Geetzu

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oon muuten ihan toivottoman lääpälläni isohkoihin neniin. Pari nykeröä kuitenkin mahtunut ihastuksiin. Ihastun naamassa yleensä huuliin (leukaan), nenään, silmiin. Tuo järjestys.
mustakikkeli

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Gattaca kirjoitti:
brona kirjoitti:Jep, iso on ja kuten Leilalla sukuperintöä. Isoisä periytti klyyvarinsa ja mustat kulmakarvansa meille kaikille alenevassakin polvessa. Olen siis tosi håttis.
:pics:
Ylläpito hei! Yritin löytää tuolta "Tule miittiin tai STFU!"-hymiötä, mutta en onnistunut löytämään?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olenko muistanut kertoa, että mustakikkelillä on ihana nenä, siis aivan upea.. Sänkykamarisilmät ja ihana suu. Yksi kityn kauneimmista miehistä.
Kikkelis kokkelis.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Keikaus kirjoitti:Olenko muistanut kertoa, että mustakikkelillä on ihana nenä, siis aivan upea.. Sänkykamarisilmät ja ihana suu. Yksi kityn kauneimmista miehistä.
Olet muistanut mainita, niin usein että nyt olis jo parempi laittaa se kuva sinne galleriaan jotta mäkin näen!! En saa rauhaa ennen..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hellu kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Olenko muistanut kertoa, että mustakikkelillä on ihana nenä, siis aivan upea.. Sänkykamarisilmät ja ihana suu. Yksi kityn kauneimmista miehistä.
Olet muistanut mainita, niin usein että nyt olis jo parempi laittaa se kuva sinne galleriaan jotta mäkin näen!! En saa rauhaa ennen..
Kannattaa tulla miittiin ihailemaan, näkee joka kulmasta. Erityisesti suosittelen, että tulet kity-olympialaisiin elokuussa, koska silloin mustakikkeli voittaa 400 metrin juoksun.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

mustakikkeli kirjoitti:Ylläpito hei! Yritin löytää tuolta "Tule miittiin tai STFU!"-hymiötä, mutta en onnistunut löytämään?
Piirrä itse tai STFU!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kuva

Viimeinen työ tälle päivälle.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Kuva

Viimeinen työ tälle päivälle.
:miittiin:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ebola

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

En omista isoa nenää, mun nenä on vaan todella erikoisen muotoinen ja outo.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Keikaus kirjoitti:koska silloin mustakikkeli voittaa 400 metrin juoksun.
I'll be square!
Vähän asian vierestä, mutta tämmöiseen "juokseva kikkeli" -hymiöön olen törmännyt :D Raukka ei koskaan päässyt perille, kuinka ahdistavaa!
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nowaysis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:koska silloin mustakikkeli voittaa 400 metrin juoksun.
I'll be square!
Vähän asian vierestä, mutta tämmöiseen "juokseva kikkeli" -hymiöön olen törmännyt :D Raukka ei koskaan päässyt perille, kuinka ahdistavaa!
Niin ja mun nenä. Se on nykyään ihan kiva ja tykättävä.

edith: kämmi mut olkoon
Prepare for the worstest.
Elukka

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

aasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kuva

Viimeinen työ tälle päivälle.
:miittiin:
Kuva
ninnithequeen

Re: Nainen, onko sinulla ISO Nenä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul on kauhia töpseli.
Vastaa Viestiin