Vitun homot

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Snabbis hei, et sä sille midn voi jos oot bubbelimagneetti tai jotn. Ja hei voit zilleen vaix funtsii astiaa positiivaristi et jos sua poitsut yrittää iskee niin ihan varmasti naissetkin sut paremmin hyväksyy.

Kelaa ny et naisethan hyväksyy homppelimiehen vaikka viereensä nukkumaan ja sitä rataa junou..hmm en oo muuten tota taktiikkaa ikinä koklannutkaan. Tosin kerrankin ku oltiin kaveriporukalla liikkeellä ja siinä oli myös pari tytsii ja toinen niistä oli sitten iskeny simppunsa muhun, mut sitä epäröi tai kysyikin mulsta sit suoraan et oonko homo.

Nauroin ja kun päästiin porukalla mun luokke, nii sanoin et mennäänkö väbä jubaan tonne mun makkariin..ja siellä oli jutut vähissä mut sitäkin enemmän nuzzittiin ja varmaan ehkä vähän rajumminkin kun semmosii kyseli. Mut eihän se toki vastausta siltikään saanut siihen kyssäriin jeps.

Sitten viel semmottist et ku olin muistaakkeni 2002 Porin-Jazzeilla, ravintelissa nimeltänsä Lautta ja siellä sitten tupsahti tulla mies, ei niin homon näköinenkään sanomaan et sulla on tosi mageen näkönen paita. NO sanoin et sori, oletko heteroliiton jäseniä.

Sanoi silmääkään räpäyttämättä että olen. Uskoin ja sanoin että jatketaan, mut ei bokailua ei, vaan parit väsyneet vaatestoorit ja sitten toivottelin mukavia illan-jatkoja---ja ei, emme Snappis ja Mana enää ikinä nähneet enää.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Hei vittu mulle kans! Joko mennään?
No kai te mutkin otatte mukaan?
Oletko homo?
No kerrankos sitä homoilee hyvässä seurassa.
Kikkelis kokkelis.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Homomiehet tulee joskus ehdottelemaan myös mun poikaystävälle,
tosin nykyään harvemmin kun sillä on pitkä tukka.
Viimeksi Kantiksen vessassa kun se oli kusella joku vanha äijä tuli kysymään onko se ruotsalainen, ja kertomaan että sillä on käynyt paljon nuoria poikia kotonaan.
Kuulemma ylimääräinen sata euroa oli taskussa..
Toi on vähän inhottavaa että joku tulee olan yli kurkkimaan kun käy kusella, mutta muuten kuulemma homot ovat olleet ihan asiallisia.
Tuskin ne irstaat vanhat äijät teitä nuoria nättejä poikia ahdistelee läheskään yhtä usein kun meitä tyttöjä.
Riippuu tietysti siitä missä paikoissa pyörii..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minua muuten ärsyttää toi "Vitun homot!!1!!"-huutelu. Tehotonta ja rasittavaa. Kokeilkaapas joskus huutaa solvaustarkoituksessa jollekin "Saatanan hetero!!1!" niin saatatte saada jopa huomion.

Asiaan. Jos joku läähmii ja käy käsiksi, kutsu portsari tai poliisi. Jos siis se "Ei kiitos" on riittämätön.
Joka tapauksessa olen aina iloinen saamastani positiivisesta huomiosta, tuli se keneltä tahansa. Väkivaltainen väkisinmakuuyritys onkin sitten jo toinen juttu.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Pehmis

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

LillyMunster kirjoitti:Joka tapauksessa olen aina iloinen saamastani positiivisesta huomiosta, tuli se keneltä tahansa. Väkivaltainen väkisinmakuuyritys onkin sitten jo toinen juttu.
Lasketko positiiviseksi lähestymiseksi sen, jos viisikymppinen pälvikalju läskimaha tulee sanomaan:"hei, olen heteromies. mulla käy kotona usein nuoria tyttöjä, haluaisin nussia sua perseeseen. Mulla on sata euroa taskussa."

Ja sanotko silloin vain ei kiitos?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Pehmis kirjoitti:
Lasketko positiiviseksi lähestymiseksi sen, jos viisikymppinen pälvikalju läskimaha tulee sanomaan:"hei, olen heteromies. mulla käy kotona usein nuoria tyttöjä, haluaisin nussia sua perseeseen. Mulla on sata euroa taskussa."

Ja sanotko silloin vain ei kiitos?
Viimeksi tuollaisessa tilanteessa sanoin, että "Anteeksi, mutta esitätte tarjouksenne väärälle henkilölle. Olen varattu. Hyvää illanjatkoa."

En jaksa loukkantua moisesta.

EDIT:Paitsi se setä oli kyllä päälle 60, eikä tainnut mainita mitään luonaan käyvistä nuorita tytöistä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:Joka tapauksessa olen aina iloinen saamastani positiivisesta huomiosta, tuli se keneltä tahansa.
Ihan totta???
No sitten: Olen varma, että sinulla Lilly on hyvä pillu!!
Haluan työntää kyrpäni pilluusi!!!

(Nyt Lilly on iloinen huomiostani!! )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustakikkeli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Hei vittu mulle kans! Joko mennään?
No kai te mutkin otatte mukaan?
Oletko homo?
Jaahas mustikikeli vakavoitui.

Mulla ei oo tollasia ongelmia, vaikka menen homobaariin, ei minua kukaan lähentele. Korjaan, vaikka menen baariin, ei minua kukaan lähentele, ihan sama mikä baari.

Keikaus on..

Beauty lies. :lol: :lol:

Tehkööt homot itsestään naurun aiheen ensin, nauran sitten.
Pyyhin Netikettiin..
SnapaHead

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

LillyMunster kirjoitti:Minua muuten ärsyttää toi "Vitun homot!!1!!"-huutelu. Tehotonta ja rasittavaa.

Tehotonta? Kuinka niin? Kyllähän se sinunkin tyhmän ja ruman lehmän vissyt kuohautti. Vähän niinku ton toisen tyhmän ja ruman ja häiriintyneen irliksennussijan.
LillyMunster kirjoitti: Kokeilkaapas joskus huutaa solvaustarkoituksessa jollekin "Saatanan hetero!!1!" niin saatatte saada jopa huomion.
??? Siis jos kaveri ryntää jonnekin ja karjuu "Saatanan terve!" niin pitäisikö siitä nyt koitua jotakin? Hetero ja valkoinen kun eivät ole solvauksia toiselle sanottaessa, ei vaikka vitussa lukisi Roosa M.

---

Jouden: Äijällä on ihan hyvä pössis, mutta kyllä sä säikäytät yhä uudelleen. Tiedätsä sillee: BÖ! Ja sit multa valuu polvet alta ja sä voit kouraista mut sun vahvoille käsivarsilles. Kato seiving you praivat Snap ja aurinko meilleki nousee. Joku päivä stadi diggaa sun pohkeista ja sä lipsit mun reittä ku päärynää. Vises kurling kurling oink oink.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

SnapaHead kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Minua muuten ärsyttää toi "Vitun homot!!1!!"-huutelu. Tehotonta ja rasittavaa.
Tehotonta? Kuinka niin? Kyllähän se sinunkin tyhmän ja ruman lehmän vissyt kuohautti. Vähän niinku ton toisen tyhmän ja ruman ja häiriintyneen irliksennussijan.
LillyMunster kirjoitti: Kokeilkaapas joskus huutaa solvaustarkoituksessa jollekin "Saatanan hetero!!1!" niin saatatte saada jopa huomion.
??? Siis jos kaveri ryntää jonnekin ja karjuu "Saatanan terve!" niin pitäisikö siitä nyt koitua jotakin? Hetero ja valkoinen kun eivät ole solvauksia toiselle sanottaessa, ei vaikka vitussa lukisi Roosa M.
Eh...
Jos sinua rasittaa heittoni noin kovasti, niin mietippä kerran vielä.

En kuohahtanut, (valitan tuottaa pettymys, en edes juo vissyä)
ihmettelin vain mikä sinun ongelma tässä kaikessa on, ja mieleeni tuli juurikin tuo "Vitun hetero!!" joka on toiminut oivallisella tavalla useammassakin tilanteessa, vaikka vittuun ei ole tatuoitu nimeä.

Jos sinun käyttämänäsi tuosta lauseesta ei aiheudu mitään reaktiota (näinkö oli, kokeilitko?) niin vika on kai vain yleisessä uskottavuudessasi.

Termit kohdalleen; Hetero ei ole haukkumasana?
Onko sanaa "lehmä" sitten korrektia käyttää tässä yhteydessä? Lehmä tarkoittaa naaraspuolista poikinutta nautaeläintä. Mikäli haluat minut sellaiseen rinnastaa, käytä sanaa hieho.
Rumaan ja tyhmään en puutu, ne ovat makukysymyksiä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin