Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

..kuten sanoin Pikku-Gee joskusKin aikoinaan että kaikella on aikansa..tosin ehkä tää nyt ei mee Joululahjana mut jotn..

..eli tapailin erästä varattua naista 2003, tai mitään tapaillut vaan lähinnä nuzzittiin. No oli Juhannus tulossa ja olin lähdössä Naantaliin. Ja tämä tytsi oli ohimennen puhunut eräälle toiselle naiselle musta niitä näitä. Ja tämä ystävänsä oli vain maininnut että hän menee Turkuun, johon tämä mun tytsi sanoi että myös minäkin olen menossa sinne päin, eli Naantaliin.

No toki musta oli puhuttu varmaan yhtä jos toistakin, myös ehkä tuntomerkkinikin oli tullut varsin selväksi. Ja naiset tuntien niin yllättäen ystävänsä oli päättänyt myös tulla Naanataliin heh.

Ja mähän en tästä tiennyt nada. Ja kun vietimme eräällä terdellä iltaa, niin huomasin kun eräs daami väijyy mua tuon tuosta ja sillä silmällä. Meni jonkun aikaa kun muut mestarit olivat daamia puhuttaneet, niin menin sanomaan hänelle jotain ja niitä näitä vaan heittelin hetken ja jatkoin frendieni kanssa höpinöitä.

Siinä illan aikana sitten meno tiivistyi ja eräskin oikein nussittavan näköinen daami tuli sanoo melkein suoraan että lähtisinkö luokseen panemaan. Hymyilin ja kohteliaasti kieltäydyin ja jatkoin että täällä on varmasti monta isäntää jotka kyllä mielellään lähtevät matkaan.

Ilta jatkui ja tämä ns daamini ystävä alkoi tosissaan mua pommittaa useaan otteeseen ja tokihan kohta jo lämpenin ja aika lailla iholle menimme..ja meininki oli jo siinä vaiheessa muista välittämätöntä kiimailua..imuteltiin ja kädet harhailivat kokeillen välillä persettä, samalla todeten että sähän taidatkin olla aika kiimainen narttu ja taidat ilmeisesti hiukan kaivata munaa.

Tytsin silmät suurenivat ja sitten taisikin rattaat pyörähtää lopullisesti. Ja hän kysyi että voitaisko lähteä panemaan. Johon sanoin että se ois ihan jees mutta mä aion nauttia kesäillasta vielä ja muutaman sidunkin vielä juoda tässä mestassa, joten käy vähän pyörähtelemässä ja kattelemassa muita kundeja nii eiköhän se siitä.

Daami meni ja tuli kohta takas ja muutenkin väijy mua hiukan intensiivisesti. Ja kohta taas tuli mua lämmitelee, imuteltiin, hieroi mun kyrpää housujen päältä ja tunsin kuinka se alkoi pullistumaan ja panetuksen määrä alkoi nousta nopsaan. Daami vielä työnsi lantionsa mun munaa vasten ja pyöritti sitä samalla ja tämä tuntui ihan ok:lta. Eikä aikaakaan kun hivutti kättään mun housujen sisään, mutta siihen sanoin että otetaas nyt ihan rauhallisesti ja että minkälaisena sä oikein mua pidät yms.

Ilta oli mennyt siihen saakka ihan kivasti ja tunnelma oli mukavan eroottinen ja melkein tunsin tuon naisen piparista lähtevän kiiman tuoksun. Ja ajattelin siinä vaiheessa että saatanhan tätä tytsii ehkä nussiakin tai jotain mut en vielä vaan ehkä myöhemmin, sitten kun mulle sopisi.

Jossain vaiheessa iltaa lähdimme kanssaan kävelee paikalliseen diskoteekkiin ja siinä matkalla oli mun mesta jossa yövyimme. Saavuimme sen kohdalle ja sanoin että tässä on mun mesta ja pitäiskö käväistä vaikka juomassa jotkut juomat. Tytsi sanoi että mennään vaan, johon minä että eiköhän ole parempi et jätetään väliin. Siinä vaiheessa huomasin tytön kysyessään että oli tosissaan kun kysyi että mennäänkö vai ei.

Sanoin että mennään vaan mutta en sua nussi mutta voin runkata ehkä sua. Menimme sisään asuntoon ja heti olimme toisetemme kimpussa ja kohta jo sängyssä. Revimme toisiltamme vaatteita aika hätäisesti pois, mutta housu osasto olikin tytsillä vähän hankalampi, nimittäin hänellä oli maastohousut ja pitkävartiset nahkakengät-buutsit mitkä lie, joita en huomannut koska oli housut niiden varsien päällä. Ja kengissä tietysti vitusti nauhoja, joten en keskittynyt niihin vaan hänen upeisiin rintoihin ja sitä rataa.

Mutta kun oli luvannut häntä runkata, niin sen verran sain housuja alas että hän makasi mun sylissä rinnat ja ihana posliinipillu paljaana. Ja niitä sitten yhtäaikaa hieroin, mutta pillua vain varovasti, siten että sitä sormee en sinne laittanutkaan. Sanoin että voin sitä pillua runkata jos oikein näitisti pyydät..oli hiljaista jonkun aikaa kunnes sanoi että olisitko niin kiltti. Mitä kysyin ja hän uudestaan että voitko hieroo sitä ja laittaa sormen sinne ole kiltti ja samalla hänen vartalonsa kiemurteli siinä aivan mielettömästi ja se näytti niin ihanalta.

Lopulta laitoin sen srmen sinne märkään pilluun ja hiroin sitä hitaasti ja kiusotellen. Huomasin että hän alkoi lähestyä orkkua joten aina silloin rauhotin tilanteen ja odotin että suurin hekuma menee ohi. Jonkun ajan kuluttua tytsi kysyy multa ns. viimesen kerran äänensävyllä että annatko sitä kyrpää ja toki mieleni teki sitä pillua aika lailla ja olihan kyseesä ilmiselvä pelimimmi joten sanoin että voishan sitä kait vähän antaakin.

Samantien tytsi pomppas pystyyn, riisui toisen nauhahässäkkäkengän pois, veti jalkansa toisesta lahkeesta pois, haki kortsun ja sanoi että pane mua nyt. Otin housut sääriin saakka alas ja samassa hän imi mun jo niin kovaa kyrpääni, hetken. Otti kortsun ja pujotteli sitä kyrpääni ja nousi istumaan päälleni. Hetken aikaa hieroi kyrvälläni piluaan ja alkoi istumaan sen päälle..pikkuhiljaa hivutti kyrpäni sisään ja kohta nussimme tai oikeesti hän nussi kyrpääni ja ei mennyt varmaan kuin muutama minuutti kun sai ekan orkun ja varmaan toisen hetken kuluttua. Tähän oli mennyt varmaan noin kymmenen minuuttia ja sen jälkeen daami hyppäsi niin panetuksessa olevan kyrpäni päältä pois ja sanoi että kiitos oli hyvä kyrpä ja hyvä pano..ja sitten rupesi pukeutumaan..ja mä jäin siis ilman ja tästä tytsi keräsi itelleen hyvät pointsit. Nauroin ja jatkoimme matkaa yöelään, eli paariin ja paarin jälkeen jatkoimme siihen mihin olimme jääneet..
Ollaan vaan ja nautitaan
ninnithequeen

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jouska yllättää taas....
Geetzu

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Iiiihana narttu. Lupaus lunastettu, pus!
Elukka

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Jouska yllättää taas....
On se vaan Pelimies™. :shock: Ainakin mikäli uskomme mestarin omia kertomuksia... :roll:
Geetzu

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jouska yllättää taas....
On se vaan Pelimies™. :shock: Ainakin mikäli uskomme mestarin omia kertomuksia... :roll:
Ja miksi emme uskoisi. Kuka nyt nartulle moisia stooreja jaksaisi hatusta (vuodesta toiseen) tempoa...
Jakaminen on ilo. Ja vaihtelu. ;)
mustakikkeli

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Minusta tuo oli jotenkin surullinen kertomus, ainakin se loppu... :cry:
killkill

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kutsukaa vaan rajoittuneeksi tosikoksi, mutta jos aikuisella miehellä ei ole keskusteluyhteisöön muuta kontribuutiota kuin huonolla, omintakeisella suomen"kielellä" kerrotut selostukset paneskeluistaan, pistää väistämättä ajattelemaan että a) kaveri on karvanverran pakkomielteinen ja vähän yksinkertainen b) kaverilla on jotain selvittämättömiä issueita itsensä kanssa.
safi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja safi »

Tarinasta niin tiedä, mutta Naantali on kyllä kesällä hieno paikka nautiskella elämästään/ lomastaan. Just ne jouskan mainitsemat terassit, joista Merisali on aivan ehdoton ykkönen, eikä pelkästään sen valtavan ihan rannan tuntumassa olevan terassin takia, vaan myös ruoka siellä on hyvää. Iltaisin paikka on tupaten täynnä iloisia juopottelevia turisteja, veneilijöitä ja paikallista porukkaa kaikki sulassa sovussa... *muistelee menneitä*

Noh tämähän nyt ei liity kyllä erotiikkaan millään lailla, mutta menköön nyt tällä kertaa vinkiksi vielä kesälomaansa suunnitteleville Kityläisille. ; )
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja martza »

Siitä puhe/kirjoitus, mistä puute. :wink:
Noh, en tiedä mitä "jouden-za:n" päässä liikkuu, kun pitää ns. "omia seksikokemuksiansa" tänne kirjoittaa ja vielä niin yksityiskohtaisesti. Jos jokainen alkaisi tänne retostelemaan omia panojaan, jokaista yksityiskohtaa myöten niin ainakin lapsilla olisi hauskaa ja voisivat runkkien lukea näitä kirjoituksia.

Jokainen pätee omalla tavallaan :lol: :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
mustakikkeli

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ruhhahhaa superpillu-martza, voi tuota ironian määrää... Niin montakos kertaa saitkaan jussina, melkein jo unohdin?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja martza »

mustakikkeli kirjoitti: Ruhhahhaa superpillu-martza, voi tuota ironian määrää... Niin montakos kertaa saitkaan jussina, melkein jo unohdin?
Lueppa tarkkaan mitä kirjoitin.
"Jos jokainen alkaisi tänne retostelemaan omia panojaan, jokaista yksityiskohtaa myöten...."

En ole kirjoitellut tällaisia ja sitä paitsi otsikkona oli muistaakseni "Saitko Juhanuksena"', johon vastasin lyhyesti. Jos olisin kirjoittanut "jouden-za" tyylisesti yksityiskohtaisesti niin siitä olisi tullut pieni novelli. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elukka

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Kutsukaa vaan rajoittuneeksi tosikoksi, mutta jos aikuisella miehellä ei ole keskusteluyhteisöön muuta kontribuutiota kuin huonolla, omintakeisella suomen"kielellä" kerrotut selostukset paneskeluistaan, pistää väistämättä ajattelemaan että a) kaveri on karvanverran pakkomielteinen ja vähän yksinkertainen b) kaverilla on jotain selvittämättömiä issueita itsensä kanssa.
:komp: Niinpä.
Jouzka on toinen niistä Kitisijöistä joiden 100 rivin tekstiblokkeja vailla minkään sortin kielioppia tahi oikolukua[1] en yleensä viitsi kahlata paria ekaa riviä pitemmälle.
Sen toisen puolustukseksi on todettava, että hänen slämähdyksissään sentään on yleensä joku ns. pointti tai muuten omintakeinen ajatus taustalla. :2cents:
Joumänin jutut taas näyttävät keskittyvän ainoastaan ja yksinomaan teeman "...ja sitten me nussittiin :jouden: "[2] ympärille.

[1]Ihan noin niinku ilmanen vinkki tiäx sillee jou pox: Siitä "esikatselu" napista pääsee kätsysti kurkkaamaan, josko tekstissä on välimerkit ja yhdys_sanat kohdillaan tai edes sanojen kirjaimet oikeissa järjestyksissä. :wink:
[2]Huomaatkos jouzeni, tonkin voi sanoa tollai ihan lyhyesti yhdellä lauseella. Ei tartte käyttää 300 sanaa sen kertomiseen, varsinkaan jos ei kerran osaa kirjoittaa. :wink:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja martza »

Elukka kirjoitti: Joumänin jutut taas näyttävät keskittyvän ainoastaan ja yksinomaan teeman "...ja sitten me nussittiin "[2] ympärille
Onkohan Joumänin, ns. irtopanot, "mustia aukkoja"? :lol: :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tulis nyt se jouska jo ihmettelemään miten pikkuset viittii kerta toisensa jälkeen tulla ketjuihin kertomaan "minä en ainakaan lue tän ja tän tyypin juttuja, niin, nyt tiedätte senkin!!11"

Tekisi mieli kirjoittaa yksityiskohtaisesti viikonlopun panoista, yrittää vielä silleen oikein retostelevalla tyylillä, mutta olo ei nyt anna periks. Jouska anna vähän lisää meille jookojooko!!
mustakikkeli

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

martza kirjoitti:...
Kamoon, samasta puusta olette veistettyjä joudenin kanssa, mitä nyt jouden on vähän monisanaisempi ja heittää väliin omaa läppää. Taidat sinäkin olla Kaksonen.

Siksi toisekseen, eikö ole hieman outoa jos valitetaan erotiikkakertomuksista Erotiikka-osiolla? Ilmeisesti ainakin Geetzu saa noista jotain kiksejä, ja sekös meitä kaikkia ilahduttaa. Vai haluatko tilalle Gattacan erotiikkakertomuksia?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 29.06.2006 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Tulis nyt se jouska jo ihmettelemään miten pikkuset viittii kerta toisensa jälkeen tulla ketjuihin kertomaan "minä en ainakaan lue tän ja tän tyypin juttuja, niin, nyt tiedätte senkin!!11"
Hopi, hopi. "Miten pikkuset....." Joo kiitti vaan tuosta "pikkuset* ilmaisusta. Ihan lämmittää "pikkusen, vanhaa sydäntä" :wink:
En mä ainkaaan ole kirjoittanut, että en lue näitä". Kunhan vähän ihmettelin, että pitää omat juttunsa tänne niin yksityiskohtaisesti kirjoittaa. Eikö Joudenmänin kannattaisi lähettää myös kirjoituksensa myös alan lehtiin, saisi siitä vielä palkkionkin ja kaiken maailman runkkaritkin saisivat tyydytettyä himonsa.
Geetzu kirjoitti: Tekisi mieli kirjoittaa yksityiskohtaisesti viikonlopun panoista, yrittää vielä silleen oikein retostelevalla tyylillä, mutta olo ei nyt anna periks. Jouska anna vähän lisää meille jookojooko!!
Kirjoita ihmeessä, jos vaikka innostuis vaikka ittekkin sitten runkkimaan. :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Leila

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minusta nää joudenin jutut on ihan viihdyttäviä. Mä en edes yhtään epäile niiden todenperäisyyttä. Mut hei, mähän olenkin niin übervanilja, että mun mielestä jopa ihan perus irtopano on hiukkasen kinkyä ja vähän luvatonta. Varmaan siitä syystä luen joudenin juttuja punastellen ja tirskuen, "hui kauhee, mitä se jouska nyt noin..."
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja martza »

quote="mustakikkeli"]
Kamoon, samasta puusta olette veistettyjä joudenin kanssa, mitä nyt jouden on vähän monisanaisempi ja heittää väliin omaa läppää. Taidat sinäkin olla Kaksonen.

Siksi toisekseen, eikö ole hieman outoa jos valitetaan erotiikkakertomuksista Erotiikka-osiolla? Ilmeisesti ainakin Geetzu saa noista jotain kiksejä, ja sekös meitä kaikkia ilahduttaa. Vai haluatko tilalle Gattacan erotiikkakertomuksia?
[/quote]

Hei älä vertaa vanhaa staraa, Joudeen, älä ikupäivänä. 8)

En kaksonen vaan Neitsyt, siis horroskoopissa tai ainakin niin luulisin.

Hyvä, että Geetzu saa näistä kiksit. Geetzuhan on kuumaa mimmi.

Joo, paljon mielummin sitten Jouden kirjoituksia kuin Gattacan
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:--
Höppänäpöppänä, emmä just sua meinannu. Koin vaan tarpeelliseksi lainata jouskan niin paljon käyttämää pikkunen-sanaa ja vähän puolustautua, puolustautua siis siksi, että mähän oon se toinen, joka tämmösiä tekstejä tänne ILMAN MAKSUA hullu kirjoittelee. En heti ainakaan muista muiden halunneen avautua/provota/huvikseen naputella aiheesta muutamaa lausetta pidempiä. Tuollahan on toki siistein sanoin ja vihjaajin ilmaisuin se oma juhannusvietto, mitä sitä tänne yksityiskohtaisesti lisäilemään.

+ tiedä nyt niistä kickseistä, mitä nää stoorit tarjoaa, mutta iloiseksi ne tuntuvat mielen vetävän aina oikealla hetkellä. Mulla on se tyyli, että skippaan tiettyinä hetkinä kaikkien ns. turhien kirjoittajien jutut, tai no ehkäpä aiheet, Jouskaa en jostain syystä osaa ohittaa (varsinkaan jos nikki tungetaan tolleen otsikkoon!!!1) ja hyvä niin. Taas pirteä tsirptsirp-olo.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: ---
--
Kyllä mä sen tiesin, että, et mua tarkoittanut. Kunhan vähän provosin näin alkavan kesälomani kunniaksi. :D

Kyllä tämmöset kirjoitukset aina väliillä piristää ja antaa ihmeellisiä väristyksiä, tuonne eturauhastoimintaan.

Sulla muistaakseni on välillä ollut tosi hyviä juttuja, jos erootikasta on ollut kyse, mikäli nyt muistan näitä, muutaman vuoden takaa. Jatka vaan samaan tahtiin. Sussa on sitä jotain....................
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ok, hyvää lomaa. 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ja tässäkö pitäisi vielä tehdä töitä tuon tarinan jälkeen. Voi pojat.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Ok, hyvää lomaa.
Kiitti. :D

Aloitan perinteisesti lomani, Järvenpään Puistobluesilla" lauantaina.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetzu kirjoitti:mähän oon se toinen, joka tämmösiä tekstejä tänne ILMAN MAKSUA hullu kirjoittelee
Ja tiedätkö minkä takia minäkin niitä luen mutta jouzszxkan juttuja en?
a) sinulla on kieltä ja osaat kirjoittaa elävästi
b) osaat kirjoittaa muustakin kuin "siitä yhdestä ja samasta asiasta", vaikket ehkä aktiivisin asiakeskustelija olekaan
c) jostain kieroutuneesta syystä 20+ näpäkän näköisen likkalapsen eroottiset eskapaadit kiinnostavat hippusen enemmän kuin nelikymppisen nahkakuulan naijjanapsauttelut. En kyllä yhtään ymmärrä minkä takia :D
Geetzu

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En mäkään kyllä ymmärrä, en mitenkään :D

Must on ihkua ku jouska tälleen muistelee irtopanojaan. Nythän se on niin tossutettu ja lääpällään, yhteisiä viikonloppureissuja pikkunarttunsa kanssa matkailee ja sellast. Ei lovejutskii voi kuitenkaan kitinään tuottaa, kyllä tarttee ihmisen olla tyylilleen uskollinen. :]
Vastaa Viestiin